Itsepalvelu = punnitus,laputus ja maksaminen

NELPPO_NAKKI

6

899

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siinä.syy

Siksi en käy Lidlissä.

• Makriina.ek

Monet ihmiset kulkevat ilman silmälaseja, vaikka ne olisivat hyvinkin tarpeen kaikessa.
      Usein olen huomannut, että mieheni punnitsee hedelmät väärin, kun ei katso tarkkaan tuotteen punnitusnumeroa. Vaikuttaa myös siltä, että hän erota erilaisia omenoita toisistaan, vaan punnitsee summamutikassa jollakin omenan numerolla. Ihmettelee, kun sanon, että Granny Smithit ovat vihreitä, punnitse nämä Royal Galan numerolla. "Mistä mä voin tietää?" Varmasti samanlaisia asiakkaita on paljon.
      Koskaan en ole lisännyt pussiin punnituksen jälkeen mitään, sehän on myymälävarkaus siinä kuin muutkin varkaudet. Säästöä tuosta tulisi se pari euroa ja maine menisi ikiajoiksi, jos jäisi kiinni kotikaupassa.
      Myymälöiden rehellisyyttä sen sijaan joskus epäilen, kun kaupassa valmiiksi pakatuissa rasioissa on pohjimmaisena se pilalle menevä yksilö. Kuinka sattuukaan, että se on jäänyt alimmaiseksi ja freesit ovat päällä?
      Joku marjakauppias jäi kiinni valmiiksi pakatuista marjoista, kun rasiassa oli 750 dl marjoja mutta hintaa velotettiin litrasta. Sitä ei voi millään muuksi nimittää kuin petkutukseksi.
      Suomalainen rehellisyys alkaa olla vain juttua kirjojen sivuilla. Kyllä omatuntomme jo taitaa olla venyvää laatua. En ole koskaan palannut kauppaan palauttamaan lantteja, jos olen huomannut, että kuitissa on liian alhainen hinta. Voidaanko se katsoa myymälävarkaudeksi? Vahdin vain, että minulta ei peritä liikaa. Kaupan omaa huolimattomuutta on, jos kassakoneessa ei ole samaa hintaa kuin hyllyn reunassa. Pidän puoleni vain jos jään häviölle.

• kannattava.kauppa

" kun rasiassa oli 750 dl marjoja mutta hintaa velotettiin litrasta. Sitä ei voi millään muuksi nimittää kuin petkutukseksi."

Tuohan oli kannattava kauppa, litran hinnalla sai 75 litraa, ei kai se silloin mitään petkutusta ole.

• punni-Paula

kun kauoppa huijaa -ölä mene lankaan.
        Kun vasiten hijaat - Sinä vastaat !o

• RakastanSaksaa

LIDL:n systeemi on hyvä, jos kassa lyö oikean kilohinnan punnitusvaiheessa. Tänään ostin avocadoja ja kilohinta oli 3,72€. Himassa huomasin, että kassa oli antanut kilohinnaksi 4,79€. Hävisin toista euroa eikä ollut eka kerta. Kuka lähtee samantien vaatimaan oikaisua. Tosin siitä ei voi syyttää kauppaa vaan suomalaista kassahenkilöä.

• Mitäpä_sille_voi

Niinhän se menee, että ei ne aina osu kohdilleen....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      89
      8236
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      92
      6375
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      58
      6243
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      4851
    5. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      44
      3284
    6. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3265
    7. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      57
      2982
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      44
      2829
    9. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      51
      2796
    10. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      49
      2760
    Aihe