Suomeen elokuussa saapuu Vladimir Megre Venäjältä. Hän pitää luentoa.
Megrea tunnetaan Anastasia kirjasarjasta, joka kertoo Siberiassa elävästä naisesta,
joka tuntee Maailmankaikkeuden salat ja hän kertoo niitä Megrelle itelleen.
Kirjassa kerrotaan elämän perus periaatteita filosofisesti.
Kirjasta löytyy Anastasian tutkielma miten lentävät lautasen rakentuvat.
Anastasian mielestä ihminen ei ole vähäpätöisempi kuin UFO:t, vaan päinvastoin, ihminen voi saavuttaa Kosmisia mittoja.
Ketä lentävän lautasen kettoohje kiinnostaa, niin menkää luentoon kysymään suoraan kirjojen kirjoittajalta konsultaatiota.
Luento maksullinen
Vladimir Megre ja lentävän lautasen teko ohjeet
MattiPeltonen
3
<50
Vastaukset 3
- KeijoVirtanen
Krimillähän olin näitä vihreitä miehiä, jotka jostain syystä posmittivat venäjää moskovan murteella.
Krimillä oli venäläisiä rauhanturvaajia vaalien ajan.
Jos me täällä "lännessä" lähetämme rauhanturvaajia, niin se on ok...- Ex-skappari
Älä vitsi trollata. Krimillä oli venäläisiä joukkoja Krimin irroittautuessa Ukrainasta. Se oli tarkasti suunniteltu ja johdettu sotilasoperaatio, johon kapinallisilla ei olisi ollut mitenkään resursseja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831119
- 73932
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut139791- 57680
- 43605
Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.179594- 30592
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4586Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t140579Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61555