olette korkealla ja katsotte alaspäin? Miulla on sellainen fiilis ollut aamusta lähtien.
Eilen s24 treffien puolella sovin naisen kanssa että tänään lauantaina käytäisiin kahvittelemassa. Tämä aamuna puhelimessani oli viesti että näinkö s24:n puolella viestin että tapaaminen ei onnistukkaan tänään, kun ystävä jota hän ei ole nähnyt pitkäänaikaan tulee käymään ja on luvannut nähdä tämän. Mutta mitenkä olis jos siirrettäisiin tapaaminen sunnuntaille taikka ensiviikkoon?
Mikäs siinä näitä sattuu. Sunnuntai minulle käy kyllä mainiosti jakysyn että sopiiko sama kellonaika ja paikka?
Ja mikä tässä on sitten kutkuttavaa? Se että ei ole viellä kuulunut mitään. No eipä tässä mitään. Onhan tässä aikaa ja ystävien kanssa mänee aikaa varsinkin kun ei ole pitkään aikaan nähnyt.
Miksi minulla sitten vääntää vatsassa? Kaiketi pelko siitä että edellinen treffi kokemikseni meni samaa rataa. Sovittiin treffit, aika ja paikka. Treffi päivä tuli ja "ei nyt tänään onnistukkaan", mutta mitenkä olisi myöhemmin vaikka silloin. Vastailen että kyllä tuo sopii. Ja sitten ei mitään...
Se fiilis vatsassa kun...
16
<50
Vastaukset
- thumbs.up
Toivotaan että toteutuu, kurjaa tuollainen, varsinkin miehille joilla ei tilaisuuksia ole paljoa.
- nykyaikaa
Se vanha tuttu on vakipano, ja "se oikea" nykynaiselle on mies, jonka vuoksi nainen pystyy jättämään kullikoukkuunsa. Tällähetkellä nainen testaa vakipanonsa kanssa, kannattaako treffeille sinun kanssasi edes vaivaantua. Taisit juuri välttää onnettomuuden, vaikket sitä osaisikaan arvostaa.
Alkaa pikkulijaa näyttämään pahalta. :(
Noh.. Sompaillaan sinne Helsinkiin nyt kuitenkin, onhan siellä muutakin teksää.- Voevoevoevoe
Pelkäänpä että tulee turha mutka.
Voevoevoevoe kirjoitti:
Pelkäänpä että tulee turha mutka.
Noo... Vaikka ei tuo tapaaminen toteutuiskaan, niin mie tykkään käydä ajelulla ja onhan tuota mukavaa männä hienolla ilmalla ulkoilemaankin.
Olettaisin että hesasta löytyy myös Men's Room parturi. Kannattava reissu jos pääsee vähän leikkauttamaan tukkaa olman ajanvarausta. :)
- Selvä_ytm
No sulle nyt löytyy nainen mistä vaan helposti ilman jotai s24 muijia :P
T:20v ytn- niin.varmaan
Suomennettuna "joku nainen jostain mutta en todellakaan minä"
- Selvä_ytm
niin.varmaan kirjoitti:
Suomennettuna "joku nainen jostain mutta en todellakaan minä"
Kyllä nyt mulle kelpais :D tietysti ei tiedä millainen on luonteelta mutta järkevälle miehellehhän tuo vaikuttaa. Komeaki vielä.
Selvä_ytm kirjoitti:
Kyllä nyt mulle kelpais :D tietysti ei tiedä millainen on luonteelta mutta järkevälle miehellehhän tuo vaikuttaa. Komeaki vielä.
hah...
Oliko tuo kutsu sokkotärskyille. :)
- atännä
Ai-ai... Kokeilin noita nettitreffejä hetken aikaa joskus alkuvuodesta, ja totesin ettei ole mun juttuni. Ei sitten lainkaan. Niin pinnallista tuubaa, ettei mitään rajaa. Näytti siltä, että se treffailu ja flirttailu oli ihmisille pelkkä harrastus. Törkeää valehtelua ja 10 vuotta vanhoja valokuvia. Itse olin kuitenkin ihan rehellisesti ja aidosti liikkeellä, niin en kokenut kuuluvani siihen laumaan ollenkaan.
Näin jälkikäteen voisin sanoa, että jos tuleva miesehdokas on harrastanut noita treffejä, niin saatan siirtyä seuraavaan. Sen verran sairasta jaj kylmää hommaa, ei ihan kuka tahansa pysty tuohon.- Ikis__M
Vaikka usein ollaan eri mieltä kun muistaakseni olet aika sallivainen lutkailun suhteen niin nyt täytyy sanoa että tässä kohtaa tulee sulta täyttä asiaa, täysin sama kokemus & mielipide noista.
- atännä
Ikis__M kirjoitti:
Vaikka usein ollaan eri mieltä kun muistaakseni olet aika sallivainen lutkailun suhteen niin nyt täytyy sanoa että tässä kohtaa tulee sulta täyttä asiaa, täysin sama kokemus & mielipide noista.
Mun puolestani ihmiset saavat harrastaa seksiä keskenään tai yksinään just niin paljon kuin haluavat. Se ei ole multa pois. Eikä pitäisi olla pois sultakaan, jos olet niin siveä kuin esität olevasi :)
- Ikis__M
atännä kirjoitti:
Mun puolestani ihmiset saavat harrastaa seksiä keskenään tai yksinään just niin paljon kuin haluavat. Se ei ole multa pois. Eikä pitäisi olla pois sultakaan, jos olet niin siveä kuin esität olevasi :)
On se sikäli pois että aina kun tulee yksi käytetty nainen lisää lähtee yksi käyttämätön nainen pois.
- atännä
Ikis__M kirjoitti:
On se sikäli pois että aina kun tulee yksi käytetty nainen lisää lähtee yksi käyttämätön nainen pois.
Ei se sulle olisi kuitenkaan :)
Eipä tuota ole kuulunnu mittään. Jos tässä puoleen asti odottelis Elielin aukiolla.
Mutta kaiken varalta osaisitteko suositella josain mukavaa rauhallista kahvilaa tässä lähistöltä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367659Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361903Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251880- 911613
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791545Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104978- 49910
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4799- 241767