Jos minä yhdyn simpanssiin niin voidaanko minua syyttää eläimeen sekaantumisesta vaikka
taksonomian mukaan me olemme samaa lajia?
Tähän viestiin evoluutiouskovainen vastasi:
(JohnnyBlaze 11.3.2015 22:47
Mutta ehkäpä jäljitän tuon pellen, tapan koko hänen lähipiirinsä ja pakotan hänet katsomaan.
Saa nähdä.... Ehkäpä heppu oppisi tavoille jos hänestä leikkelisi paloja plasmaleikkurilla.)
Että semmonen tapaus.
Yhdynkö vai en, kas siinäpä kymylys?
17
<50
Vastaukset
- odottaa.hän
Saa nähdä tuleeko puolimutkateisti plasmaleikkurin kanssa uhkailemaan JohnnyBlaze nikillään.
- odottaa.hän_on_iwukki
Sinulla taitaa homppeli-iwukki olla homofantasioita sekä puolimutkateistin että JohnnyBlazen suhteen. Ja vieläpä sadomasokistisia sellaisia.
Olet sinä kyllä pervo jeesuksenhoro.
- ldfgjlglj_on_homo_iwukki
No jokos olet kokeillut yhdyntää simpanssin kanssa homppeli-iwukki?
- Taikauskonnoton
Vähän veikkaan, että simpansseillakin on sen verran laatukriteereitä, ettei ne huolis kreationistia edes irtosuhteeseen.
- jyrbäontyhmä
Sinä valehteleva vajakki lainauslouhit viestin niin, että jätit pois juuri ne sanat joilla hän ilmaisee puhuvansa vain kuvaannollisesti. Tyypillistä kreationistista vääristelevää lainauslouhintaa.
- Lestathaisee
avaaja on sama Lesta,joka jatkuvasti jatkaa ihmisvihaansa täällä.
Zuuttuu, jos Lestadiolaiset tai HELLarit on vitsien kohtena.
Keskittyisi Lestadiolaiset lasten määrän sijaan Laatua tuottaa ja jättäisi avaajan kaltaiset kusipäät tekemättä. Amen
aina.tuo.pistenikki.Sekoilee - dkfjkgf
puolimutkateisti ei osaa enää lähetellä kuin homo-juttujaan. On tainnut jo tappointo mennä.
En halua keskustella idioottimaisten länkyttäjien kanssa, mutta vastaanpa nyt kun olet niin innokkaasti tosiaan minua nylkyttänyt.
Mikä ihmeen tapponinto? Missä minä muka olen tappointoani ilmaissut? Minähän kun en ole kyennyt koskaan edes kissanpentua tappamaan. Ilmeisesti kuvittelet tai sitten tarkoituksella valehtelet, että olen JohnnyBlaze? Jos kuvittelet, niin en ymmärrä miksi. Typeryyttäsikö?
Ja ainoat homoihin liittyvät kommenttini ovat liittyneet homojen puolustamiseen tai sen seikan esille tuomiseen, että homofobian ja -vihan takana on hyvin usein tukahdutettu homoseksuaalisuus.
Oletko sinä iwukki homofoobikko vai hyväksytkö homoseksuaalisuuden? Sinä iwukki saat puolestani olla homo, jos olet. Se olisi täysin yhdentekevää minulle. Mutta valehtelevana ja multinikkeilevänä vajakkina minä kyllä sinua pidän kreationistisesta epärehellisyydestäsi ja idioottimaisesta länkytyksestäsi johtuen.- fldglgj
puolimutkateisti kirjoitti:
En halua keskustella idioottimaisten länkyttäjien kanssa, mutta vastaanpa nyt kun olet niin innokkaasti tosiaan minua nylkyttänyt.
Mikä ihmeen tapponinto? Missä minä muka olen tappointoani ilmaissut? Minähän kun en ole kyennyt koskaan edes kissanpentua tappamaan. Ilmeisesti kuvittelet tai sitten tarkoituksella valehtelet, että olen JohnnyBlaze? Jos kuvittelet, niin en ymmärrä miksi. Typeryyttäsikö?
Ja ainoat homoihin liittyvät kommenttini ovat liittyneet homojen puolustamiseen tai sen seikan esille tuomiseen, että homofobian ja -vihan takana on hyvin usein tukahdutettu homoseksuaalisuus.
Oletko sinä iwukki homofoobikko vai hyväksytkö homoseksuaalisuuden? Sinä iwukki saat puolestani olla homo, jos olet. Se olisi täysin yhdentekevää minulle. Mutta valehtelevana ja multinikkeilevänä vajakkina minä kyllä sinua pidän kreationistisesta epärehellisyydestäsi ja idioottimaisesta länkytyksestäsi johtuen.Olisit rekisteröinyt sen JohnnyBlaze nikin. Vai etkö enää voinut kun tuli tappouhkaus tehtyä?
- Voehan
Tuon yhdynnän haluaisin nähdä.....tai siis sen,mitä sinusta on jäljellä yrityksen jälkeen !!!!
- ämpärityhmää
"taksonomian mukaan me olemme samaa lajia? "
Emme ole, emme edes "sisarlaji" kuten olimme nendardahlilaisten kanssa.
Kuinka tyhmä pitää olla ollakseen kreationisti? Onko sitä tutkittu missään? Nuoren maan kressujen ÄO:n keskiarvo olisi kiva tietää."Kuinka tyhmä pitää olla ollakseen kreationisti?"
Sanoisin, että iwukki on aika hyvä referenssi vaaditulle tyhmyyden tasolle.- dsjlfjk
puolimutkateisti kirjoitti:
"Kuinka tyhmä pitää olla ollakseen kreationisti?"
Sanoisin, että iwukki on aika hyvä referenssi vaaditulle tyhmyyden tasolle.Vieläkö sinulla mielikuvitus-iwukki pörrää päässä?
- dsjlfjk_on_homo_iwukki
Vieläkö sinulla homppeli-iwukki pörrää puolimutkateisti vai Jeesus päässä?
- kjkfg
dsjlfjk_on_homo_iwukki kirjoitti:
Vieläkö sinulla homppeli-iwukki pörrää puolimutkateisti vai Jeesus päässä?
Kylläpä sinulla on paljon pörinää päässäsi.
- sursur.zoom.zoom
Laittakaa Kretut kikkeli pölynimuriinna /naapurin evokin imuriin/ ja pääsette Taivaaseen!
- sursur.zoom.zoom
Aihetta on käsitelty jo aiemmin.:(mitä hittoa, Raamatussako!?!?!)
Laittakaa Kretut kikkeli pölynimuriinna /naapurin evokin imuriin/ ja pääsette Taivaaseen!www.lg.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?861739Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,171091Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.981046Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79952- 91794
Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot146779Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51754Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs50695- 53674
Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv51671