Milloin viimeksi olet saanut ikävät pakit tai teidät on jätetty?
Milloin saanut
17
<50
Vastaukset
- nimimerkitönj
Ootahan se taisi olla vuonna 1991 tai 1992 ?? Yhet pakit sain vuonna 2003, treffi kaveri ei halunnut enää nähdä uudestaan, mutta ei se ikävältä tuntunut. Hyvä vaan. :)
- AinaJätetty
Pakkeja olen saanut vaikka kuinka paljon ja parisuhteista mut on jätetty 37 kertaa.
- Nnnaainnen
Huh huh
- hintti-hartsa
ala-asteella vuonna 90 jotai.. joo sillo sain pakkeja montaki.. ja haukuttii homoks..
- normikaava
Noin viikko sitten lähestyin facebookin kautta yhtä naista viestillä, ei vastannut takaisin.
Minua ei ole jätetty koskaan kun en ole seurustellut. Pakkien saamisesta on kauan aikaa, koska en käy enää treffeillä.
Vimoseksi harmittavamnat "pakit"ovat tulleet noin viikko sitten, kun naisen kanssa sovittiin treffit lauantaille ja sitten pitikin siirtää niitä myöhemmäksi. Hän ehdotti sunnuntaita taikka seuraavaa viikkoa. Vastailin tekstarilla että sunnuntai käy minulle. Tähän ei sitten tullutkaan vastausta ja nettideitti profiili oli piilotettu. Nyt viikon jälkeen profiili taas esillä.
- käytöstavat.ohoi
Törkeä nainen ei voi muuta sanoa, mitä järkeä toimia noin jos kiinnostusta ei kerta ole..
- ewfweffwe
Hyvä esimerkki tämä miten naiset todellisuudessa kohtelee kunnollisia kilttejä miehiä. Jännämiehen kanssa olisi kyllä lähdetty treffeille ja tehty lapsetkin ja jääty yksinhuoltajiksi. Täytyy kyllä ihmetellä naisten ajatuksenjuoksua. Tuntuu usein että mitä huonompi mies niin sitä innostuneempia naiset ovat tutustumaan.
ewfweffwe kirjoitti:
Hyvä esimerkki tämä miten naiset todellisuudessa kohtelee kunnollisia kilttejä miehiä. Jännämiehen kanssa olisi kyllä lähdetty treffeille ja tehty lapsetkin ja jääty yksinhuoltajiksi. Täytyy kyllä ihmetellä naisten ajatuksenjuoksua. Tuntuu usein että mitä huonompi mies niin sitä innostuneempia naiset ovat tutustumaan.
Kieltämättä ei minua vaivannu se että tuli pakit, vaan se että tuo oli toinen samanlainen tapaus peräkkäin ja että ei ole pokkaa ja rehellisyyttä sanoa suoraan että ei nyt natsaa.
- katriiinaaa
ewfweffwe kirjoitti:
Eihän kunnollisia miehiä ole tai ainakaan en ole tavannut
- Stiiina80
Kolme kuukautta sitten mies lähti. Neljä vuotta sitten minä lähdin väkivaltaisen mieheni luota. Nyt ossaa pysytellä visusti kotona ettei kukaan löydä. Säästyy paljolta. Ihmiset on nykyaikana niin omituisia ettei niitä oikein tajua tämmönen. Ne on niin aikuismaisia.
- hintti-hartsa
jotkut aikuismaiset on niitä kovimpia vittuilijoita (homottelijoita)
- pakki_puuttuu
Näin tapahtuu vähäpojille päivittäin tuolla ML-palstalla. Jatkuvalla syötöllä, eläimen raivolla.
Keväällä 2000. Mimmi alkoi vielä seurustella toisen miehen kanssa. Kun minä sitten aloin seurustella Rouva Ratikan kanssa, se kehtasi vielä näytellä närkästynyttä. Aivan kuin minulla ei olisi muuta tekemistä kuin olla jonkun varamies.
- Niin.käy
Poikaystävä on toista päivää kateissa. :(Mut kyllä routa porsaan kotiin ajaa ;)
- gtgythtgfte
En koskaan ole saanut pakkeja...
Enkä saa koska olen ATM. Helmikuussa tulisi 25v täyteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367669Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381915Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251880- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791545Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104978- 49910
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4819Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810- 33783