EN LÖYDÄ IKINÄ MIESTÄ!!!

Anniina-94

Hei vaan kaikille.

Kävin tuossa eilisiltana baarissa vanhan tutun tyttöporukan kanssa. Tarkoituksena oli mennä ihan vain iltaa viettämään ja sivusilmällä miehiä katselemaan. Oli ihanaa päästä tuulettamaan aivoja rankan työviikon jälkeen ja hyvä seura ja musiikki olivatkin tähän tarkoitukseen paras lääke.

Noh, ilta meni ihan mukavasti siihen saakka kunnes osa porukasta halusi mennä tanssilattialle joraamaan. Minäkin uskaltauduin lopulta joukkoon pienten patistelujen ja rohkaisuryyppyjen jälkeen. Lähdin mukaan bailaamaan ja toivomaan, että joku kiva mies tulisi minulle illan aikana juttelemaan.

Mutta ei. YKSIKÄÄN MIES EI TULLUT MINUA ILLAN AIKANA ISKEMÄÄN! EI SITTEN YKSIKÄÄN! VOITTEKO KUVITELLA? Ja sitten palstalla aina sanotaan että "kyllä nainen aina löytää miehen". Paskapuhetta sanon minä. Yksikään mies ei uskaltautunut eilen juttusille ja se vituttaa minua.

Tai no... kävihän siinä illan aikana 6 ATM:ää ja 3 KTM:ää tekemässä aloitteita, mutta näitähän nyt ei tietenkään lasketa, sillä hehän eivät varsinaisesti olleet mitään miehiä vaan hiiriä. MIEHELLÄ tarkoitan sellaista varakasta hyvätuloista herrasmiestä, joka pystyy minut elättämään ja huolehtimaan perheen taloudellisesta turvasta (esim. NHL-tähti / F1-kuski näin esimerkkeinä). MIES on minua myös fyysisesti paljon voimakkaampi ja puolustaa minua aina tarvittaessa. MIES on myös sosiaalisesti lahjakas ja porukan "johtaja / alfa". Tällainen on MIES jonka me naiset haluamme. Ei ole paljoa vaadittu, vai mitä?

Summa summarum: Pahin pelkoni nyt onkin, että en löydä ikinä elämäni aikana miestä vaan joudun tyytymään vain johonkin rupuseen KHL-tähteen. En saa tälläisellä miehellä naiskavereitani kateelliseksi enkä pääse myöskään kunnolla julkisuuteen enkä mihinkään iltapäivälehtien otsikoihin. Todella ikävä kohtalo edessäni. :(

Asia vituttaa minua ja se johtuu teistä miehistä. Miksi miehet olette niin pinnallisia paskoja ettekä tee aloitteita meille tavallisille kunnollisille naisille? Teidän tulisi laskea kriteereitänne reippaasti alaspäin ja tarkastella ympäristöänne laajemmin ja avarakatseisemmin. Teidän tulisi myöskin ansaita vielä enemmän ja olla enemmän johtajia hiirimäisyyden sijaan. Lisäksi teidän pitäisi päästä julkkiksiksi ja olla parhaita omissa lajeissanne. Tämän jälkeen teidän tulisi sitten tehdä aloitteita meille tavallisille suomalaisille naisille.

Ymmärrättehän miehet tämän?

25

53

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyypillistä naisen ajattelua. :-/

• atännä

Toi oli kyllä miehen kirjoittama.

• atännä kirjoitti:

Eikö Anniina ole naisen nimi?

• atännä
        HC-ätmel kirjoitti:

En edes jaksanut lukea tuota tekstiä, nyt kun lukaisin vähän tarkemmin niin aika vitsillähän tuo olikin väännetty. Mutta noita on niin paljon, että ei oikein jaksa enää naurattaa vanhat vitsit.

• ATM-automaatti
        HC-ätmel kirjoitti:

Jep. Aika taitavasti oli kopioinut naisten ajatuksia jos miehen kirjoittama.

• marginaalimies
        atännä kirjoitti:

En edes jaksanut lukea tuota tekstiä, nyt kun lukaisin vähän tarkemmin niin aika vitsillähän tuo olikin väännetty. Mutta noita on niin paljon, että ei oikein jaksa enää naurattaa vanhat vitsit.

Älä viitsi olla tuommoinen tosikko.

• atännä
        ATM-automaatti kirjoitti:

Jep. Aika taitavasti oli kopioinut naisten ajatuksia jos miehen kirjoittama.

Oliko ihan omia ajatuksiasi?

• Totuus1
        atännä kirjoitti:

Milläköhän perusteella?

• 813
        Totuus1 kirjoitti:

Milläköhän perusteella?

Tyyli sen paljastaa. Et sinäkään OIKEASTI usko tuota naisen kirjoittamaksi.

• Kilttiatm

Huono provo

• 319

Niin on. Jonkun palstapojan provo.

• 319 kirjoitti:

Niin on. Jonkun palstapojan provo.

Jeps, tai voi olla myös naispuolisenkin trollin, joka haluaa hämmentää soppaa.....eipä näistä selvää ota, mutta provo selvästi tämäkin - vaikkakin olisi epärehellistä väittää ettei tuossakin tarinassa olisi totuuden siementä mukana, ainakin joidenkin tapauksien kanssa, mutta tuossa nyt on sitten tahallisesti haluttu paisuttaa kaikkea, että varmasti tunnistaa provoksi.

• että.silleen
        MGTOW kirjoitti:

Jeps, tai voi olla myös naispuolisenkin trollin, joka haluaa hämmentää soppaa.....eipä näistä selvää ota, mutta provo selvästi tämäkin - vaikkakin olisi epärehellistä väittää ettei tuossakin tarinassa olisi totuuden siementä mukana, ainakin joidenkin tapauksien kanssa, mutta tuossa nyt on sitten tahallisesti haluttu paisuttaa kaikkea, että varmasti tunnistaa provoksi.

Tuskin oli naispuolinen trolli. Mulla vakaa aavistus nikken takia, kuka on asialla.

• että.silleen kirjoitti:

Tuskin oli naispuolinen trolli. Mulla vakaa aavistus nikken takia, kuka on asialla.

Jeps, mutta voihan se olla joku "copycat":kin - ei näistä oikeasti ota selvää se kuuluisa Erkkikään, ei elävänä, eikä kuolleenakaan... =D

• 15plus2

Periskö se siellä taas provoilee...

• että.silleen

Kiitti vaan! Oliko sulla jotain henkilökohtaista asiaa mulle?
      Summa summarum, ei koskaan v*tuta...veetuttaa. No, sinä se ett ole ollut tarkkana!
      Oisko sittenkin pitänyt vastata siihen ihannemies kyselyyn...ei ois,kun en osaa!
      Tai joo, mieluummin savuton mies ja oma-aloitteinen, asioihin kantaa ottava...(vaikka sitt oltaisiinkin erimieltä asioista, ei perässä hiihtäjää, oma mielipide oltava)

Ja eilen sain tanssia niin paljon kuin halusin, kuten yleensäkin.
      Siksi mä sinne menen kun haluun tanssia, se on suurin syyni mennä, mutt tottakai sillä on sosiaalinen puolensa olemassa. En mä täys erkko ole, haluan nähdä myös ikäisiäni huvittelemassa ja keskustella heidän kanssaan.
      Töissä mä olen sieltä nuoremmasta päästä. Vapaalla suunnilleen saman ikäisten ystävien kanssa käyn tansseissa. Yksin kiertelen usein luonnossa.

• Sehän oli kuin palstapoikien tarinat. Sukupuolet vain oli käännetty ympäri.

• punainen.rentukka

Sehän on palstasedän tarina...luullakseni sinä arvaat kyllä kenen ML-palstalaisen kynästä lähtöisin. Sanotaanko kukkasin; kenelle yrittää kettuilla...?

• punainen.rentukka kirjoitti:

Sehän on palstasedän tarina...luullakseni sinä arvaat kyllä kenen ML-palstalaisen kynästä lähtöisin. Sanotaanko kukkasin; kenelle yrittää kettuilla...?

Minä olen huono arvailemaan kirjoittajia ja niiden motiiveja, vaikka provo-tutkani onkin aika hyvä.

• Ujoatm26v

EN LÖYDÄ KOSKAAN NAISTA. Edes ätnit eivät tule baarissa tekemään aloitteita. Olen tuomittu runkkaamaan koko loppuelämäni.

• Fukin_ell

Provooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• observer87_

Oletko osallistunut Hottikset ohjelmaan? Siellä on vähän samanhenkistä porukkaa.

• PerusSinkku

Juuri tuollaisia ne naiset aina ovat!

• ATMaisteri

Tietysti provo, mutta kyllä tuohonkin totuuden jyvänen sisältyy.

Eli "mies" voi tarkoittaa kahta asiaa. Kuten esim. "kuusi" voita tarkoittaa numeroa tai puuta. Kun nainen sanoo ettei "miehet" lähesty, hän tarkoittaa niitä miehiä joita pitää kiinnostavina. Ei-kiinnostavat ovat miehiä teoriassa, muttei käytännössä.

• Anniinalle

Jos aikuinen mies uskoo olevansa Anniina-94 niin tauti lienee parantumaton. Kannattaa kuitenkin hakeutua hoitoon ennenkuin tilanne pahenee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päivän Sanna: Suomi maailman onnellisin maa

Sanna muutti Suomen maailman onnellisimmaksi maaksi. Hänen pyyteetön työnsä maailmalla tuottaa edelleen tulosta.
      Maailman menoa
      196
      4139
    2. Taisi kolahtaa....

Joku kysyi, että miksi S24 sallii kirjoittelun tänne venäläisiltä alustoilta, juttu poistui. Täällähän tosiaan välillä
      Maailman menoa
      39
      2657
    3. Moni islamilainen maa on jo kieltänyt burkat ja nigabit

mm. Marokko, Tunisia ja Turkki. Miksi he ovat sen tehneet? No perusteet ovat selkeät ja yhteneväiset: turvallisuus, yhte
      Maailman menoa
      104
      2176
    4. Vain puolet SDP:n kannattajista luottaa puoluejohtoon häirintäkohussa

Ja SDP on ilmoittanut, että ainoa rangaistus häirintään syyllistyneille kansanedustajille on puhuttelu - aina sama. Eli
      Maailman menoa
      86
      1942
    5. Suomi edelleen maailman onnellisin maa

Olemme hyvällä tiellä. Laitetaan nyt talous kuntoon.
      Maailman menoa
      217
      1853
    6. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      8
      1185
    7. Kyllä mies pakit kestää

Herranen aina nyt poijat! 😃 Jos pelkäätte pakkeja noin paljon niin hamekangasta hakemaan. Oon ite saanut useammatkin n
      Ikävä
      36
      1159
    8. Mikä kaivatussasi

on eniten yllättänyt?
      Ikävä
      82
      1140
    9. Miksi ajattelet

että et riittäisi kaivatullesi?
      Ikävä
      83
      871
    10. Milloin olit onnellinen? Miksi?

Mikä saa sinut onnelliseksi? Suomi on 9. kertaa maailman onnellisin maa. Kuulutko sinä onnellisten suomalaisten joukkoon
      Sinkut
      152
      811
    Aihe