Expua-sääntöjä

miesvm_1967x

Arvoisat palstalaiset, annan teille sääntöjä ja ohjeita expuan toiminnasta.

1) Mikäli olet naispuolinen kirjoittaja ja uskallat olla eri mieltä expuan kanssa, olet automaattisesti KURPPA ja nostatat ex-pu-apinanraivon.

2) Mikäli olet miespuolinen kirjoittaja ja uskallat olla eri mieltä expuan kanssa, olet automaattisesti helka ja nostatat ex-pu-apinanraivon.

3) Mikäli olet sukupuoleton anonyymi ja uskallat olla eri mieltä expuan kanssa, olet automaattisesti joko kurppa kurpparaivossaan ja/tai helka eri nikillä ja nostatat ex-pu-apinanraivon.

4) Mikäli et usko expuan typeriin panojuttuihin, olet automaattisesti kurppa tai helka ja nostatat ex-pu-apinanraivon.

5) Mikäli vastaat expuan halventaviin henkilöhyökkäyksiin nimimerkkejä vastaan, olet automaattisesti henkilöhyökkääjä ja nostatat ex-pu-apinanraivon.

6) Mikäli kiistät olevasi helka, olet helka kurpparaivossasi ja automaattisesti nostatat ex-pu-apinanraivon.

7) Mikäli vastaat expuan halvennuksiin samaan tyyliin kuin hän, olet automaattisesti "ite oot!" ja nostata ex-pu-apinanraivon.

8) Mikäli olet nainen olet automaattisesti feministi kurppa ja automaattisesti nostatat ex-pu-apinanraivon.

9) Mikäli olet mies ja uskot kakistelematta expuan panojutut ja panoteoriat saat automaattisesti ex-pu-apinapäänsilityksiä.

10) Mikäli nostatat ex-pu-apinanraivon saa hän sellaisen apinanraivokohtauksen että serverit tukkeutuvat hänen selityksistään ja saamme häneltä viestin "Oi voi se on rikki" ja näemme hänen kuvansa selaimessa.

11) Mikäli epäilet että nimimerkki miesvm_1967x on helka niin olet automaattisesti väärässä sillä itseasiassa olenkin Ex----pua mutta olen niin päästäni sekaisin että kuvittelen olevani joku muu, en vain tiedä kuka, mutta pääasia on että epäilee kaikkea, kaikkia ja valehtelee mahdollisimman paljon. Se on elämäni tarkoitus koska muuta elämää minulla ei ole eikä tule :(

Terveisin ex-- eiku miesvm_1967x

85

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • m-i-e-s

Mikä olikaan sinun motiivisi tähän aloitukseen? Mitä sinä haluat saada ja mitä tavoitelet? Oletettavasti se liittyy kyseiseen nimimerkiin, kun sokea Reettakin sen huomaa. =)
      Mitä se on, mikä on päälimmäinen tavoitteesi? Mikä on se jutun juoni ja pokali, mikä täytyy saada takanreunalle? Mikäli ollaan skeptisiä, niin voithan sä olla se ketä väität olevasi, jolloin tällä nostetaan ns. tunnettavuutta, voit toki olla se, jota väität ettet ole ja yrität viedä ns. tunnettavuuta pois. Niin tai näin, oravanpyörä on laitettu käyntiin ja ilmeisesti melko ikiliikkuja seurauksin.

• miesvm_1967x

Huvittaa vaan toi expuan apinanraivoaminen niin häntä on kiva provosoida näin lakkopäivän ratoksi. No, mun täytyy mennä autotalliin timanttiporaamaan laattaa (sopivasti vapaapäivä) joten joudun poistumaan palstalta hetkeksi. Palaan tarkkailemaan onko serverit kaatuneet vai onko expualla malttia tänään :)

• miesvm_1967x

Lisään nyt vielä että expuan fanaattinen paasaaminen on mun mielestä vitun ärsyttävää kaikessa säälittävyydessään joten on kiva hiukan provota. Sinänsä en edes halua tunnettavuutta mutta joskus jotkut asiat ottaa pattiin kuten expua ja sipilän systeemit joten täytyy hieman kommentoida. Muuten en halua parrasvaloihin missään mielessä, anonyymi puskassa on parempi.

• m-i-e-s

Hyvin palkitsevaa, tavallaan. Saat mielihyvää provokaatiosta, mutta sitten toisaalta taas vittuunnut ja ärsyynnyt, joten tykität jälleen saadaksesi mielihyvä. =) Leikitään että provokaatiollasi on haluttu vaikutus, jippii. Mutta sitten sillä ei olekkaan mitään kohtalaista jokaista miellyttävää seuraamusta, vaan asiat jatkuu oravanpyörämäisesti samalla tavalla, yksi voittaa tai kaikki häviää, eli sen kolikon kääntöpuolellakin on kääntöpuolensa ja se on moniuloitteinen. Varmasti ymmärrät mitä haet, sitä saat, mutta mitenkään palkitsevaa muutosta vallitsevaan olosuhteeseen ei tule.

Autotalliin laattaa poraamaan timanttiporalla? Ettei vain olisi jonkunlainen kassakaapi kyseessä? =)

• miesvm_1967x
        m-i-e-s kirjoitti:

Hyvin palkitsevaa, tavallaan. Saat mielihyvää provokaatiosta, mutta sitten toisaalta taas vittuunnut ja ärsyynnyt, joten tykität jälleen saadaksesi mielihyvä. =) Leikitään että provokaatiollasi on haluttu vaikutus, jippii. Mutta sitten sillä ei olekkaan mitään kohtalaista jokaista miellyttävää seuraamusta, vaan asiat jatkuu oravanpyörämäisesti samalla tavalla, yksi voittaa tai kaikki häviää, eli sen kolikon kääntöpuolellakin on kääntöpuolensa ja se on moniuloitteinen. Varmasti ymmärrät mitä haet, sitä saat, mutta mitenkään palkitsevaa muutosta vallitsevaan olosuhteeseen ei tule.

Autotalliin laattaa poraamaan timanttiporalla? Ettei vain olisi jonkunlainen kassakaapi kyseessä? =)

Tauko paikalla! Ei kun ihan vaan teen koristelaattaa sisälle 30x60 mustasta kiiltävästä lattialaatasta niin kiinnitysreiät joutuu poraamaan 10mm timanttiporalla. Edellinen laatta saatana halkes kun yritin perus-kiviseinäterällä :D Ja letkusta täytyy vettä lirittää koko ajan ettei timanttipora turmellu eikä kivijauho lennä nokkaan. Siksi autotallissa, viemäröinti, vesipiste, karkea työtapa.

Saan mä vähän mielihyvääkin provoilusta ja mitä enemmän expua apinaraivoaa sen hauskempaa on lukea sen selityksiä. Ymmärrän että olette velikultatovereita joten siksi pänttäät mun perimmäisiä syitä ;) Oravanpyörän lopetan sitten kun olen saanut tyydytykseni, siihen asti pyörä pyöriköön.

• m-i-e-s
        miesvm_1967x kirjoitti:

Tauko paikalla! Ei kun ihan vaan teen koristelaattaa sisälle 30x60 mustasta kiiltävästä lattialaatasta niin kiinnitysreiät joutuu poraamaan 10mm timanttiporalla. Edellinen laatta saatana halkes kun yritin perus-kiviseinäterällä :D Ja letkusta täytyy vettä lirittää koko ajan ettei timanttipora turmellu eikä kivijauho lennä nokkaan. Siksi autotallissa, viemäröinti, vesipiste, karkea työtapa.

Saan mä vähän mielihyvääkin provoilusta ja mitä enemmän expua apinaraivoaa sen hauskempaa on lukea sen selityksiä. Ymmärrän että olette velikultatovereita joten siksi pänttäät mun perimmäisiä syitä ;) Oravanpyörän lopetan sitten kun olen saanut tyydytykseni, siihen asti pyörä pyöriköön.

Peruutan sen karhuryhmän. :P
        Sano vielä että yritit iskuporakoneella tehdä vakaalla kädellä ensimmäisen laatan reijät, nopeasti suhaten valmiiksi?

Ymmärrät että olemme velikultatovereita? Tuon voisi suoraan kääntää shaming languageksi, tai tuon voi kääntää niin, että olen sinulle nyt ns. Helka. =) Lyhyesti, haluat nähdä muut samalla tavalla kuin avauksessasi kuvailet "velikultatoverin" toista puoliskoa, mutta unohdit mahdollisesti ns. neutraalit osapuolet, jotka välttämättä ei osallistu provokaatioihin, lue näitä, eikä taatusti saa muuta osaksensa kuin harmia ja pahaa mieltä, viihtyvyyden vähenemistä tms. Se miksi pänttään on se, että harvempi hyötyy siitä millään tavalla, ns. neutraalivaltiot häviää ja yritetään houkutella mukaan sotaan.

Toivottavasti huomioit, että et välttämättä saa sitä tyydytystä, tai jos saat niin silläkin on monimuotoinen hinta, mitkä sitten maksetaan mahdollisesti kolmansien osapuolien toimesta. Huonolla onnella putkinäöllisesti sinun toimintasi pelkästään tyydyttää vastapuolta, joten olette hekuman huipulla kaatamassa palvelinta, eikä muut kykene kommunikoimaan kohtalaisen normaalisti ja puhtaasti vuorovaikutuksen ilosta.

• miesvm_1967x
        m-i-e-s kirjoitti:

Peruutan sen karhuryhmän. :P
        Sano vielä että yritit iskuporakoneella tehdä vakaalla kädellä ensimmäisen laatan reijät, nopeasti suhaten valmiiksi?

Ymmärrät että olemme velikultatovereita? Tuon voisi suoraan kääntää shaming languageksi, tai tuon voi kääntää niin, että olen sinulle nyt ns. Helka. =) Lyhyesti, haluat nähdä muut samalla tavalla kuin avauksessasi kuvailet "velikultatoverin" toista puoliskoa, mutta unohdit mahdollisesti ns. neutraalit osapuolet, jotka välttämättä ei osallistu provokaatioihin, lue näitä, eikä taatusti saa muuta osaksensa kuin harmia ja pahaa mieltä, viihtyvyyden vähenemistä tms. Se miksi pänttään on se, että harvempi hyötyy siitä millään tavalla, ns. neutraalivaltiot häviää ja yritetään houkutella mukaan sotaan.

Toivottavasti huomioit, että et välttämättä saa sitä tyydytystä, tai jos saat niin silläkin on monimuotoinen hinta, mitkä sitten maksetaan mahdollisesti kolmansien osapuolien toimesta. Huonolla onnella putkinäöllisesti sinun toimintasi pelkästään tyydyttää vastapuolta, joten olette hekuman huipulla kaatamassa palvelinta, eikä muut kykene kommunikoimaan kohtalaisen normaalisti ja puhtaasti vuorovaikutuksen ilosta.

Loppupeleissä mä kommentoin tänne expuaan verrattuna todella vähän ja harvoin joten tuskin kaadan servuja. Enkä todellakaan käytä irtonaiseen laattaan iskuporakonetta, sehän halkaisee heti, vaan poratoimintoa ja siinäkin hieman vettä. Mutta ei auta kun on liki lasiksi poltettu laatta niin ei meinaa poratoiminnolla purra perusterällä ja kun painaa vähän liikaa, eli kuitenkin hätäilin hieman, niin halkihan se meni :D Mutta timanttiterässä ei tarvi eikä saa käyttää iskutoimintoa, vettä vaan sekaan. Btw nyt on 6 x 10mm reikää laatassa ja melkein jopa linjassa.

Kaikille sinkuille ohjeeksi sis että jos haluat reiän esim. lasitettuun (kiiltävään) seinälaattaan niin pistä vaffa teippi, merkkaa siihen kohta ja aloita porakoneen poratoiminnolla. Paina alkuun kovin ja suoraan ettei terä lähde liukumaan. Kun pinta on rikki niin voit vaihtaa iskuporatoiminnolle mutta varovaisesti painaen sen kanssa. Mikäli laatta on oikein asennettu (laasti/liima tasaisesti ja kiinni seinässä) se kestää kyllä iskutoiminnon. Jos laatta on huonosti asennettu niin se halkeaa joten mukavaa uuden laatan etsintää :) Nää on näitä arvoituksia jotka joskus jonkun täytyy ite kokea. Jaa niin jos kyseessä on pesuhuone niin huomatkaa että vesieriste menee rikki mistä voi tulla myöhemmin sanktiota homeen ja vakuutusyhtiön kautta.

Lisätäänpäs nyt vielä että ihan samalla tavalla se "kolmas osapuoli" saa viihtyvyyden vähenemistä lukiessaan expuan loppumattomia jankutusketjuja joten minusta on turha tehdä sen suurempaa syyllistä.

No, anyway, laatta reikineen on valmis kiinnitettäväksi kattoon mutta taidankin hakea vielä jotain koristeellisempia pultteja siihen kuin toi normi M8 (puuruuviankkuri M8 konekierre M8 jatkoholkki pultti, "leijuu" pulttien varassa).

Katellaan..

• m-i-e-s
        miesvm_1967x kirjoitti:

Loppupeleissä mä kommentoin tänne expuaan verrattuna todella vähän ja harvoin joten tuskin kaadan servuja. Enkä todellakaan käytä irtonaiseen laattaan iskuporakonetta, sehän halkaisee heti, vaan poratoimintoa ja siinäkin hieman vettä. Mutta ei auta kun on liki lasiksi poltettu laatta niin ei meinaa poratoiminnolla purra perusterällä ja kun painaa vähän liikaa, eli kuitenkin hätäilin hieman, niin halkihan se meni :D Mutta timanttiterässä ei tarvi eikä saa käyttää iskutoimintoa, vettä vaan sekaan. Btw nyt on 6 x 10mm reikää laatassa ja melkein jopa linjassa.

Kaikille sinkuille ohjeeksi sis että jos haluat reiän esim. lasitettuun (kiiltävään) seinälaattaan niin pistä vaffa teippi, merkkaa siihen kohta ja aloita porakoneen poratoiminnolla. Paina alkuun kovin ja suoraan ettei terä lähde liukumaan. Kun pinta on rikki niin voit vaihtaa iskuporatoiminnolle mutta varovaisesti painaen sen kanssa. Mikäli laatta on oikein asennettu (laasti/liima tasaisesti ja kiinni seinässä) se kestää kyllä iskutoiminnon. Jos laatta on huonosti asennettu niin se halkeaa joten mukavaa uuden laatan etsintää :) Nää on näitä arvoituksia jotka joskus jonkun täytyy ite kokea. Jaa niin jos kyseessä on pesuhuone niin huomatkaa että vesieriste menee rikki mistä voi tulla myöhemmin sanktiota homeen ja vakuutusyhtiön kautta.

Lisätäänpäs nyt vielä että ihan samalla tavalla se "kolmas osapuoli" saa viihtyvyyden vähenemistä lukiessaan expuan loppumattomia jankutusketjuja joten minusta on turha tehdä sen suurempaa syyllistä.

No, anyway, laatta reikineen on valmis kiinnitettäväksi kattoon mutta taidankin hakea vielä jotain koristeellisempia pultteja siihen kuin toi normi M8 (puuruuviankkuri M8 konekierre M8 jatkoholkki pultti, "leijuu" pulttien varassa).

Katellaan..

Itseasiassa ei saa samalla tavalla, olet hyvin väärässä. =) Sähän toiminnallasi lisäät sitä vihtyvyyden vähenemistä, jotta saat oman tyydytyksesi. Kaikki mitä oli, on edelleen, mutta kun sinäkin lisäät siihen panoksesi se loppumattomat jankutusketjut kasvaa ja lisäntyy. Mikäli nämä jankutukset on nyt 70% koko palstan annista, niin nämä sinun 2-3 avausta tekee siitä 75%.

Rautalangasta, se vihtyvyyden vähenemine on jo olemassa tietyssä yksikössä, sinä tahallisesti omia nautintojasi hakien lisäät sitä. =) Kun kaikki tekee samoin on se vihtyvyys 0.

• Ex-------PUA
        miesvm_1967x kirjoitti:

Huvittaa vaan toi expuan apinanraivoaminen niin häntä on kiva provosoida näin lakkopäivän ratoksi. No, mun täytyy mennä autotalliin timanttiporaamaan laattaa (sopivasti vapaapäivä) joten joudun poistumaan palstalta hetkeksi. Palaan tarkkailemaan onko serverit kaatuneet vai onko expualla malttia tänään :)

Kyllä, servujen kaatuminen, ja Suomen lakot johtuivat siitä, että panin 22 vuotiasta nuorta naista puistossa. Näin ollen kurpparaivosi on täysin ymmärrettävää, sillä sinähän taistelet tässä vain paremman huomisen puolesta.

Muuten taas tässä on nähtävissä "itte oot"-defenssi.

Tarkemmin sanoen, projisaatio:
        Kurpparaivoaa lähes viikon ja tekee henkilöhyökkäyksiä kuin stalkkeri.
        Sanoo että toinen raivoaa, ja että itse provosoi tätä toista.

Ainoa joka täällä on provosoitunut on sinä, ja tuolla naisen logiikallasi uskot, että mitä vihaisempi olet, ja mitä enemmän riehut, sen vihaisemmaksi toinen muuttuu. :D

Ja nyt olet kurpparaivossa jo niin taantuneella tasolla, että hyökkäyksissä on yhä vähemmän järkeä, ja yhä enemmän väsyneille ja kiukutteleville lapsille ominaista henkilöhyökkäämistä, ja itkupotkuraivarointia.

PS. Kannattaisiko sinun pistää pystyyn lakko, jossa protestoidaan sitä, että harrastan irtosuhteita nuorien naisten kanssa? Ei sellainen voi olla oikein!! :(

• Ex-------PUA
        Ex-------PUA kirjoitti:

Kyllä, servujen kaatuminen, ja Suomen lakot johtuivat siitä, että panin 22 vuotiasta nuorta naista puistossa. Näin ollen kurpparaivosi on täysin ymmärrettävää, sillä sinähän taistelet tässä vain paremman huomisen puolesta.

Ainoa joka täällä on provosoitunut on sinä, ja tuolla naisen logiikallasi uskot, että mitä vihaisempi olet, ja mitä enemmän riehut, sen vihaisemmaksi toinen muuttuu. :D

Ja nyt olet kurpparaivossa jo niin taantuneella tasolla, että hyökkäyksissä on yhä vähemmän järkeä, ja yhä enemmän väsyneille ja kiukutteleville lapsille ominaista henkilöhyökkäämistä, ja itkupotkuraivarointia.

PS. Kannattaisiko sinun pistää pystyyn lakko, jossa protestoidaan sitä, että harrastan irtosuhteita nuorien naisten kanssa? Ei sellainen voi olla oikein!! :(

Ja tämäkin osu ja upposi.

• kurpitsapää
        Ex-------PUA kirjoitti:

"Kannattaisiko sinun pistää pystyyn lakko, jossa protestoidaan sitä, että harrastan irtosuhteita nuorien naisten kanssa? Ei sellainen voi olla oikein!!"
        Lakko ei riitä, tämä on välikysymyksen paikka! >:(

• 2, 3, 4, 6, 11 = imartelevaa. Nautin aina, kun huomaan, että joku ajattelee minua ja etenkin kun hän menee siitä tunnesykkyrämykkyrälle <3

• miesvm_1967x

Heh :)

• Ex-------PUA

Awww, helka keskustelee itsensä kanssa. :D

Kirjoita nyt vielä vihatipunen-nimimerkillä, niin saadaan tähän ketjuun kaikki käyttämäsi multinikit.

• miesvm_1967x
        Ex-------PUA kirjoitti:

Awww, helka keskustelee itsensä kanssa. :D

Kirjoita nyt vielä vihatipunen-nimimerkillä, niin saadaan tähän ketjuun kaikki käyttämäsi multinikit.

Paranoiasi tuntuu pahentuvan. helka tuskin kykenee puhumaan laatoitusasioista, tai miksei toisaalta, naisetkin ovat ihan perusduunareiden hommissa toisinaan hiton päteviä eikä poikkea miehestä lainkaan. Joskus jopa parempia, lienee kyseessä se aistillinen silmä?

• Ex-------PUA
        miesvm_1967x kirjoitti:

Paranoiasi tuntuu pahentuvan. helka tuskin kykenee puhumaan laatoitusasioista, tai miksei toisaalta, naisetkin ovat ihan perusduunareiden hommissa toisinaan hiton päteviä eikä poikkea miehestä lainkaan. Joskus jopa parempia, lienee kyseessä se aistillinen silmä?

Heh, no voit ainakin sanoa, että se 22 vuotias typy ainakin nyt tietää, että mitä on poraaminen, hahahahaha! ;D ;D

• ammeeton.ankka

Ex-puo teki taas aloituksen itsestään. Mä kyl luulen et ex-puo = helga

• miesvm_1967x

Vitut, minä olen expua!

• vihatipunen
        miesvm_1967x kirjoitti:

Vitut, minä olen expua!

Niin olet, ja olet myös helga

• Ex-------PUA
        vihatipunen kirjoitti:

Niin olet, ja olet myös helga

Kato, kurpparaivonen kommentoi itselleen. :D

Onko mennyt tunteisiin?

Ymmärrät varmaan miten noloa tuo on, etenkin paljastumisen jälkeen.

• vihatipunen
        Ex-------PUA kirjoitti:

Kato, kurpparaivonen kommentoi itselleen. :D

Onko mennyt tunteisiin?

Ymmärrät varmaan miten noloa tuo on, etenkin paljastumisen jälkeen.

Sori nyt vaan mutta minä olen ollut töissä koko päivän, eikä siellä ole todellakaan aikaa kirjoitella mihinkään Suoli24-palstalle. Tosin klo 16.19 taisin astua työpaikan ovesta ulos ja lähdin kävelemään kotiin. Ja ainoa asia minkä tein puhelimella tuohon aikaan oli se, että laitoin matkamusaksi Spotifysta Diablon uuden levyn soimaan. En edes vilkaissut mitä täällä Suolessa tapahtuu tai on tapahtunut.

Eli joku on kirjoittanut tuon "nimissäni". Köyhä elämä silläkin, ei voi muuta sanoa.

• Ex-------PUA
        vihatipunen kirjoitti:

Sori nyt vaan mutta minä olen ollut töissä koko päivän, eikä siellä ole todellakaan aikaa kirjoitella mihinkään Suoli24-palstalle. Tosin klo 16.19 taisin astua työpaikan ovesta ulos ja lähdin kävelemään kotiin. Ja ainoa asia minkä tein puhelimella tuohon aikaan oli se, että laitoin matkamusaksi Spotifysta Diablon uuden levyn soimaan. En edes vilkaissut mitä täällä Suolessa tapahtuu tai on tapahtunut.

Eli joku on kirjoittanut tuon "nimissäni". Köyhä elämä silläkin, ei voi muuta sanoa.

Miten selität seuraavan: http://keskustelu.suomi24.fi/t/13822486/expua-saantoja#comment-80814551

• MiksiVäännämmeTurhaan

Aloitus kertoo vaan sen, että aloittajalla on itsetunto-ongelmia ja alemmuudentunteita ExPUAta kohtaan.

• miesvm_1967x

Niinpä varmasti onkin :D Pyh, lähinnä säälittää.. oletko muuten expua eri nikillä?

• Ex-------PUA

Juuri näin. :)

• Ex-----PUA
        miesvm_1967x kirjoitti:

Niinpä varmasti onkin :D Pyh, lähinnä säälittää.. oletko muuten expua eri nikillä?

On se minä tai on se yksi mun sivupersoonoistani.

• Ex-------PUA

:D Onpa täällä kurpparaivottu taas minun ollessani poissa.

Nyt on OSUNUT JA UPONNUT 100%!

Lienee turha kysyä, että oletko jo päässyt minun ja sen yli, että lemmin 22 vuotiasta namityttöä öisessä puistossa, asiahan tuntuu kaiheratavan sinua vähintään yhtä pahasti kuin ikäkriisisi. Noh, siitä on kohta vasta viikko aikaa, joten eihän siitä ole vielä pitkääkään aikaa! ;D

Ja kyllä jokainen tietää että olet kurppa joka esiinnyt miehenä. Hauska miten yrität saada uskottavuutta sukupuolenvaihdoksella, mutta silti kurppamaisuus puskee läpi, etkä hämää ketään. Yleisin veikkaus on helka, toinen vihatipunen. Joten tuo teatteri on ihan yhtä noloa kuin tuo sinun kateellinen itkupotkuraivarointisi.

Nämä asiat limittyvät yhteen kun palaamme tämän koko kurpparaivokohtauksen lähtökohtiin, jotka samalla muistuttavat siitä, kuinka ikäkriisin siiirto-propaganda on valhetta ja palstatotuudet eivät.

Ei sillä että pääsi toimisi kovin hyvin, olethan jo hyvin vanha ja ilmeisen seniilli, mutta nolo raivoamisesi suorastaan huipentuu siihen kun unohdat vaihtaa nimimerkkiäsi:

http://keskustelu.suomi24.fi/t/13810780/expuan-raportti-yosta-(voi-olla-etta-tykkaat)#comment-80755725

(Tuon BUSTEED-viestin lainauksesta voi lukea vahinkovastauksen).

Joten, juttu ratkaistu!

Lihavan feministikurpan tuntomerkit käyvät hyvin yksiin niin helkan kuin vihatipusen kanssa, joten kyseessä lienee yksi ja sama henkilö, mutta on kuitenkin varmaa että tämä "mies" joka täällä kurpparaivoa on näistä jompi kumpi.

Valheella ja tyhmyydellä on lyhyet jäljet, etenkin kun kyseessä on kilahtanut, patologinen valehtelija.

PS. Voit te samalla verestää muistojanne, lukemalla tuon "tarinan joka aloitti kaikki", vai pitäisikö sanoa: Ex PUAn siementensyöksy, ahnaasti imevän 22 vuotiaan tyttösen kitusiiin, poiki kaikenlaista. ;D

• Ex-------PUA

Ei vastausta, joten kaikki mitä tässä kirjoitin on totta.

• Ex-------PUA

" Se on elämäni tarkoitus koska muuta elämää minulla ei ole eikä tule :("

Moment of clarity.

Kannattaa lähteä rakentamaan tältä pohjalta, ja ottaa vaikka minusta mallia.

Minulle palsta ei ole elämä, vaan lähinnä mukava piriste siinä sivussa, ja täällä voi käsitellä elämään sisältyä juttuja, kuten sitä jos harrastaa eläimellistä seksiä 22 vuotiaan minaritipun kanssa, jonka päättyy mälläämään totaalisesti - useammman kun kerran, sillä voit varmasti uskoa miten se panetti minua (kuten minäkin sitä, oli se sen verran märkänä koko ajan), kun taas sinulle palsta on elämä ja minä taas kuin jokin sen julkkis josta olet saanut vaarallisen pakkomielteen.

Luullakseni kun masturboit siellä vanhustentalon huoneessasi, et pysty enää laukeamaan vaan alat raivoamaan: "vitun ex-pua, en pysty laukeamaan kun mietin vaan koko ajan sitä miten se todisti palstatotuuden todeksi!!!!" :D

• Ex-------PUA

Ei vastausta tähän = osu ja uppos.

• miesvm_1967x

No niin, selitysten sarja alkoi. Täähän on kuin kauniit&Rohkeat :D Tätä juuri odotinkin.

"Minulle palsta ei ole elämä, vaan lähinnä mukava piriste siinä sivussa"

Vaarallinen lause jonka tulen osoittamaan vääräksi tässä loppuajassa mitä itse viitsin täällä huvittaa itseäni :)

• Ex-------PUA

Osu ja uppos! :D

"vitun ex-pua, en pysty laukeamaan kun mietin vaan koko ajan sitä miten se todisti palstatotuuden todeksi!!!!"

• miesvm_1967x
        Ex-------PUA kirjoitti:

Osu ja uppos! :D

"vitun ex-pua, en pysty laukeamaan kun mietin vaan koko ajan sitä miten se todisti palstatotuuden todeksi!!!!"

Pystyn laukeamaan vaimooni oikein hyvin enkä totisesti mieti sun typeryyksiä siinä hetkessä :D Sinä kun et ole palstatotuus vaikka kuinka kuvittelisit ja narsistisesti itsesi ylentäisit. Ei, sä olet luuseri.

• Ex-------PUA
        miesvm_1967x kirjoitti:

Pystyn laukeamaan vaimooni oikein hyvin enkä totisesti mieti sun typeryyksiä siinä hetkessä :D Sinä kun et ole palstatotuus vaikka kuinka kuvittelisit ja narsistisesti itsesi ylentäisit. Ei, sä olet luuseri.

Nyt se tilittäminen ja todisteleminen alkoi. :D

Voi voi mitä kurpparaivoa.

• 1820

Mikä on expua?

• miesvm_1967x

Pikkukullinen valehtelija joka keksii satuja ja esittää isoa poikaa tällä palstalla.

• Ex-------PUA
        miesvm_1967x kirjoitti:

Pikkukullinen valehtelija joka keksii satuja ja esittää isoa poikaa tällä palstalla.

Sanoo miehen nimimerkkiä käyttävä, patologisesti valehteleva raivokurppa.

• miesvm_1967x

Hei! Tehdäänpäs expua niin että sä esität mulle 3 kysymystä jotka on miesten maailmasta, sellaisia joihin naisten on likipitäen mahdoton vastata. Elikkä armeijakysymyksiä, meidän aikaan siellä kun ei ollut naisia. Mikäli olet armeijan edes käynyt mutta oletan että olet.

Niin sovitaanpa päivä ja kellonaika about ja esität minulle 3 kysymystä armeijaan liittyen niin ehkä paranoiasi väistyy ja uskot että olen mies :D Aikatekijä siksi etten kykene etsimään tietoa googlesta tms.

Kysymykset ovat rajoitetut seuraavasti:

- Ei puolustushaarakohtaista koska maa-, meri-, ja ilmavoimilla on eri kalustot ja slangi.

- Ei joukko-osastokohtaista koska edelleen jääkäreillä, pioneereilla, viestillä, iiteellä jne. on hyvin erilainen kalusto ja ehkä niihin liittyvää omaa slangia.

Sellaisia kysymyksiä jotka koskevat kaikkia miehiä peruskoulutuskaudella, esim. arvomerkeistä tai niistä perustyökaluista ja perusslangista.

Ellen pysty vastaamaan alle 3 minuutissa niin olen helka :D

(3 min palvelun hidastelujen yms. vuoksi)

• miesvm_1967x

• Ex-------PUA

Kommentoi ensin minun viestejäni, jos odotat dialogia..

Tosin, minun viesitini vain ovat silloin kiusallisia, koska ne on perusteltuja, ja sisältävät faktoja, siinä missä sinulla on lällättelyä, joten et tietenkään siihen kykene.

Arvaa kumpi silloin jää voittajaksi? ;)

• Loserpua
        Ex-------PUA kirjoitti:

Kommentoi ensin minun viestejäni, jos odotat dialogia..

Tosin, minun viesitini vain ovat silloin kiusallisia, koska ne on perusteltuja, ja sisältävät faktoja, siinä missä sinulla on lällättelyä, joten et tietenkään siihen kykene.

Arvaa kumpi silloin jää voittajaksi? ;)

NÖSSSSSSÖÖÖÖÖ...pitihän tämä arvata,luuseri uhoaa kyllä "palstakuninkaana"mutta pelästyy pikku haastette ja uhoaa taas täysin asian vierestä..olet vieläkin surkeampi kun tekstisi antavat ymmärtää:):):):):):):).

• Ex-------PUA
        Loserpua kirjoitti:

NÖSSSSSSÖÖÖÖÖ...pitihän tämä arvata,luuseri uhoaa kyllä "palstakuninkaana"mutta pelästyy pikku haastette ja uhoaa taas täysin asian vierestä..olet vieläkin surkeampi kun tekstisi antavat ymmärtää:):):):):):):).

Ja noin sanoo, puskista ampuva paskahousutäti, heti sen jälkeen kun jäi alakynteen vaadittuaan itsekkään huoran tavoin toisilta sääntöjä, joita ei pysty noudattamaan itse. (Ja ennätyspitkästä passiivis-aggressivisesta kurpparaivohymiöstä päätellen, kurppa johon on osunut ja uponnut.)

Vain tyhmän huoran nolous ja tyhmyys on lähes tulkoon rajatonta.

• raivoisariehuja

Ex-Pua ei uskalla ottaa haastetta, aivan ennalta-arvattavaa. ei ole käynyt armeijaa. Se tuli nyt selväksi ja on 200% totta ja vedenpitävä fakta, koska MINÄ niin väitän tuon välttelyn perusteella.

• Ex-------PUA
        raivoisariehuja kirjoitti:

Ex-Pua ei uskalla ottaa haastetta, aivan ennalta-arvattavaa. ei ole käynyt armeijaa. Se tuli nyt selväksi ja on 200% totta ja vedenpitävä fakta, koska MINÄ niin väitän tuon välttelyn perusteella.

"Sain neniini, pystymättä vastaamaan mitään - parempi vaihtaa paskahousumaisesti nimimerkkiä, ja toistaa sama minkä sanoin edellä, sillä jankkaaminen saa minut vaikuttamaan älykkäältä!" - Tyhmän huoran logiikkaa.

Voitin! :D

• observer87_

Ite oot! Shaming language ja henkilöhyökkäys! Osu ja uppos!

Ei vaan oikeasti tiivistit kyllä hienosti kyseisen herran kirjoitukset. Minäkin saan varmaan kuulla tämän viestin jälkeen olevani joko Helka, joku katkera kurppa tai valkoritari vaikka yrittäisin vannoa että olen aivan tavallinen ätämi joka on totaalisen kyllästynyt tuon narsistin meuhkaamiseen.

• Ex-------PUA

Mikä ilmeisesti oikeuttaa sen, ettet pystynyt vastaamaan minun vastineisiini?

En voi sille mitään, että olen voittaja, ja häviäjien katkeran uikutus siivittää sitä kaikkea.

• äitisi

ja paskat sä mitään koskaan voita,

• Ex-------PUA

• Jäbäjännämies

Ei EXPua saanut edes laivalla: Oltiin laivaristeilyllä df:n, Eräsuden ja ex_puan kanssa. Ep piti meille oppituntia kuinka isketään nainen. TEORIASSA hän tietää kaiken mutta hän oli ainut, joka jäi ilman reissulla. Mentiin pubiin, jossa tiskillä eräsuden housuihin ui muuten ok mimmi, mutta törkeä maha oli mammalla. Siiderivalaan prototyyppi. Es ei tunnetusti ole ronkeli, eli hyttiin heti jyystämään. Kävin tanssimassa yökerhossa ja tiiviin tangon jälkeen 50 v upea rotunainen kutsui hyttiinsä jatkoille. Mahtavat tsydeemit, mutta piti poistua puolen yön aikaan omaan hyttiin, kun seuralaisensa oli palaamassa hyttiin. Es nukkui yläpetissä ja df hoiteli siiderivalasta takaapäin ilmeisesti jälkiliukkailla. Haju oli melkoinen: df piereskeli vähän väliä, es oli jo aiemmin kirnunnut toista tuntia valkovuotoista, hiivaista, menkkaista, läskihikistä koloa. Laitoin pyykkipojan nenään ja menin toiselle yläpetille nukkumaan rankan jyystön uuvuttamana. Ep oli saanut pakit jopa Tuksulta: "tommosta akateemista tuijottaja-kriitikkoa en nussi vaikka olisi viimeinen mies planeetalla", oli tuksu kuulemma kommentoinut.

• Jäbäjännämies

Ja siis tuo 50v upea rotunainen on helka, ja siiderivalas on puolestaan vihatipunen.

• m-i-e-s

Pitäisiköhän nyt saada sadistista mielihyvää, kun täällä "soditaan" saaden sadistista mielihyvää. Kumman jälkiliukkaille tulen? :D

Täytyy ilmeisesti nauttia pari olutta ja syödä pähkinöitä tästä nauttien ja naureskellen.

• Ex-------PUA

Jälleen kerran yksi ketju kurpparaivoa, mikä on minun ansiotani.

Ensiksi helka/vihatippunen (raivokurppanen) tekeytyy mieheksi, ja raivoaa viikon putkeen sitä kun pääsin hehkeän 22 v.n kanssa pukille.

Sitten alkaa munaton ja paskahousumainen puskahyökkäys, joka kilpistyy jälleen kerran minuun; tappion kokenut kurppa ei pysty vastaamaan terävään vastineeeseeni, vaan meneee yhä syvemmälle alennustilassaan.

Myös seuraava ennustus toteutuu 100% myös: http://keskustelu.suomi24.fi/t/13822486/expua-saantoja#comment-80814967

• Ikeanhuonekalu

Sinä tässä olet ainoa tyhmä huora.Miten et tajua että tässä"keskustelussa"on muitakin kun sinä,ymmärrän kyllä että ottaa koville ymmärtää tämä,koska yleensä pystyt rakentamaan itsekehuketjun hetkessä ja ihan itseksesi,mutta ilmeisesti on käsittämätöntä sinulle että useampikin ihminen ajattelee eri lailla kun sinä jopa tällä palstalla. Olet kyllä todella surkea ihmisraunio jonka elämä koostuu täysin oman pääsi sisällä tapahtuvista kuvitelluista panoista jne. Ja sitten kehtaat ätmiparoille kertoilla näitä "tositarinoita"elämästäsi..vittu mistä elämästä,sinä olet aina tällä palstalla..luulis et jos oikeesti olis nuoria kaunottaria pyörityksessä ei pahemmin olis kiinnostusta täälä mädätä.ä ja vinkua kurpille.Oisit edes uskottavampi valheissas,mutta kun et voi olla liiottelematta;harhanen ja itsekeskeinen kun olet.

• Ex-------PUA
        Ikeanhuonekalu kirjoitti:

Sinä tässä olet ainoa tyhmä huora.Miten et tajua että tässä"keskustelussa"on muitakin kun sinä,ymmärrän kyllä että ottaa koville ymmärtää tämä,koska yleensä pystyt rakentamaan itsekehuketjun hetkessä ja ihan itseksesi,mutta ilmeisesti on käsittämätöntä sinulle että useampikin ihminen ajattelee eri lailla kun sinä jopa tällä palstalla. Olet kyllä todella surkea ihmisraunio jonka elämä koostuu täysin oman pääsi sisällä tapahtuvista kuvitelluista panoista jne. Ja sitten kehtaat ätmiparoille kertoilla näitä "tositarinoita"elämästäsi..vittu mistä elämästä,sinä olet aina tällä palstalla..luulis et jos oikeesti olis nuoria kaunottaria pyörityksessä ei pahemmin olis kiinnostusta täälä mädätä.ä ja vinkua kurpille.Oisit edes uskottavampi valheissas,mutta kun et voi olla liiottelematta;harhanen ja itsekeskeinen kun olet.

"Itte oot!"

Ja edelleenkin: 0% oikeita vastauksia, 100% kurppaaraivoamista - juuri kuten sanoin.

Voitin kurpan sen omassa ketjussa ja sen omassa haasteessa.

Tosin, voitto tuli jo silloin, kun nain 22 vuotiasta muijaa puistossa, ja se ajoi kurpan jo viikon kestäneeseen raivostalkkaukseen.

Nämä ovat vain bonuksia, selllaisia kivoja sivutuotteita siinä ohessa.

• Stårpyhyllykkö
        Ex-------PUA kirjoitti:

"Itte oot!"

Ja edelleenkin: 0% oikeita vastauksia, 100% kurppaaraivoamista - juuri kuten sanoin.

Voitin kurpan sen omassa ketjussa ja sen omassa haasteessa.

Tosin, voitto tuli jo silloin, kun nain 22 vuotiasta muijaa puistossa, ja se ajoi kurpan jo viikon kestäneeseen raivostalkkaukseen.

Nämä ovat vain bonuksia, selllaisia kivoja sivutuotteita siinä ohessa.

Ei jumalauta,oikeesti kun päätään seinään löisi.Kuinka pitkältä ajalta sulta oikein on jääny lääkkeet ottamatta? Vaikka useat ihmiset on yrittäneet sulle vastata ei mene perille, vaan sä idiootti hoet vaan samaa tuttua mantraasi,etkä selkeästi joko lue tai ainakaan ymmärrä muiden vastineita sinulle,pääasia että saat kurpitella kaikkia,eikö?
        Ja näyttää pahasti siltä että toi "22-vuotiaan pano puistossa" tais olla sun elämäsi paras hetki kun jaksat siitä näin kauan ja joka ketjussa jauhaa,et oikein usko onneasi itsekkään?

• Ex-------PUA
        Stårpyhyllykkö kirjoitti:

Ei jumalauta,oikeesti kun päätään seinään löisi.Kuinka pitkältä ajalta sulta oikein on jääny lääkkeet ottamatta? Vaikka useat ihmiset on yrittäneet sulle vastata ei mene perille, vaan sä idiootti hoet vaan samaa tuttua mantraasi,etkä selkeästi joko lue tai ainakaan ymmärrä muiden vastineita sinulle,pääasia että saat kurpitella kaikkia,eikö?
        Ja näyttää pahasti siltä että toi "22-vuotiaan pano puistossa" tais olla sun elämäsi paras hetki kun jaksat siitä näin kauan ja joka ketjussa jauhaa,et oikein usko onneasi itsekkään?

Ja taas täsmälleen sama kuin edellä:

Kurpparaivoa, shaming languagea ja henkilöhyökkäystä jne. 100%
        0 % argumentteja ja vastauksia vastineeseeni.

Voitin. Taas.

• Jäbäjännämies

Mitä ihmeen vastineita? eikö Ex_puan herkkä hipiä kestä dokumenttia laivareissultamme, jonka viimein järjestimme DarkFearin toiveen mukaan. DF pääsi viimein poikuudestaan- tosin Eräsuden siivellä. EP:n teoriat ei toimineet, kun Tuksukin antoi pakit! Otetaan reissu uudestaan Tallinan laivalla. Tuumattiin joukolla, että maksetaan Helkalle, että vamppaa sinut, niin saat sinäkin naista edes joskus.
      DF reipastui reissun ansiosta ja on nyt mies, jolla on itseluottamusta uusiin seikkailuihin. Sydäntalvella lähdetään Thaimaahan, jos hedelmäpelissä tulee jackpot.

• Ex-------PUA

• Hihihihihihihihihiiii

Loistavaa,kaikki alotuksen asiat toteutuneet tässä(kin)ketjussa! Miten joku voikin olla noin ennalta-arvattava yksilö.Toivottavasti apllä on ollut hauskaa näitä lukiessa ja ex-puan hyppiessä käskettäessä:) ja todistaessa joka kohdan todeksi:).

• Ex-------PUA
        Hihihihihihihihihiiii kirjoitti:

Loistavaa,kaikki alotuksen asiat toteutuneet tässä(kin)ketjussa! Miten joku voikin olla noin ennalta-arvattava yksilö.Toivottavasti apllä on ollut hauskaa näitä lukiessa ja ex-puan hyppiessä käskettäessä:) ja todistaessa joka kohdan todeksi:).

"itte oot!!"

Osu ja uppos, taas:

http://keskustelu.suomi24.fi/t/13822486/expua-saantoja#comment-80816099

Samoin: tyhmä huora on tyhmä huora, meni 100% kuten sanoin!

• Njuija
        Ex-------PUA kirjoitti:

"itte oot!!"

Osu ja uppos, taas:

http://keskustelu.suomi24.fi/t/13822486/expua-saantoja#comment-80816099

Samoin: tyhmä huora on tyhmä huora, meni 100% kuten sanoin!

Niin,100% just niin kun alotuksessa sanottiin,OSU JA UPPOS,ITE OOT TYHMÄ HUORA ex pua,kuka vaan voi leikkiä papukaijaa,ei se sen enempää keskustelua eteenpäin viä ja sinähän tässä teit kaiken alotuksessa kuvaillun,siis aivan kaiken..tarkotuksella,vai pompitko käskystä?..eikö sulla oikeesti ole mitään muuta sanottavaa kun nämä kuluneet fraasisi? Et ilmeisesti kykene keskustelemaan mistään?Minkäänlainen aivotoiminta on liikaa pyydetty?

• seonidiootti

Jaah, minä en tee muuta kuin nauran expulla-pellen aivopieruille. Enkä jaksa välittää sen raivokohtauksista. Sen kun raivoaa mun puolesta, yleensä skippaan ex-pullan aloituksia ja myös ketjuja missä kyseinen pullapelle on äänessä.

• verttipostimerkki

Kiitos tämän illan nauruista! Kaikki on tullut todistetuksi tuossa ylempänä :D
      Expua on aika, hmm, helppo kuljetettava.

• Ex-------PUA

• Geeeks

Tota...scrollasin tän ketjun läpi ja.....onko toi "ex_Pua ihan sairas? Siis eihän tossa sen kirjottelussa ole mitään järkeä. Panit 22 vuotiasta. Haluatko mitalin? Olen minäkin pannut sen ikäistä. Ja useamman kerran.

Ihme porukkaa. Mut anyway, Star Trek alkaa. Pakko katsoa että löytääkö Worf faijansa...

• Parasta tällä palstalla on just tää maagisen romanttinen "unelmasi voivat toteutua" -ilmapiiri. Kun palsta vain osais kirjoittaa ja kertoa kaikista sillä alkaneista vuosisadan rakkaustarinoista... <3

• Mikä ihme näitä palstalaisilla on, jotenkin valitaan se yksi ihminen jota aletaan inhota, vaikka ei edes ihmistä tunneta.....

• vihatipunen

Sitä minäkin ihmettelen, että miksi minä olisin muka "kateellinen ja katkera" ihmiselle jota en tunne...Varsinkin siitä syystä, että se on pannut NAISTA puistossa. Enhän mä ole lesbo.

• vihatipunen kirjoitti:

Sitä minäkin ihmettelen, että miksi minä olisin muka "kateellinen ja katkera" ihmiselle jota en tunne...Varsinkin siitä syystä, että se on pannut NAISTA puistossa. Enhän mä ole lesbo.

Niimpä!

• Ex-------PUA
        vihatipunen kirjoitti:

Kurpparaivohan siihen on syynä. Nytkin laitoit avauksen, jossa yrität todistella että palstatotuus ei pidä paikkaansa, siinä missä sinua vituttaa kun tempaukseni paljasti ja vahvisti:
        - Palstatotuuden jonka mukaan nuorempi nainen haluaa vanhemman miehen
        - Miehen ei tarvitse tyytyä kurppaan (ikäkriisin siirto epäonnistui)
        - Naiset juoksevat juoksujaan (tuo oli kuvaus siitä, miltä se näyttää)

Siinä jo muutama syy.

• Ex-------PUA

Ja tältä näyttää kurpparaivo, mikä johtuu seuraavista seikoista:
      - Kateus ja katkeruus, kun tajuaa minun panneen 22 vuotiasta nuorta naista
      - ikäkriisi kun itse on vanha haaska jota kukaan ei huoli.
      - Kurpparaivo kun ikäkriisin siirto epäonnistuu.
      - Kurpparaivo kun on pitkin viikon tehnyt kurpparaivoketjuja, ja saanut omissa ketjuissa levyynsä, joutuen lähtemään häntä koipien välissä karkuun/vaihtamaan nimimerkkiä.

Unohtamatta: http://keskustelu.suomi24.fi/t/13822486/expua-saantoja#comment-80816099

Voitto on minun. Taas kerran. Kaikki menee minun tahtoni mukaan, ja helka/vihatipunen huutavat ihan niin paljon kuin minä heitä huudatan.

• asiamies-

Kommentoinpa sattumoisin tähän ketjuun jotakin, kun tuli muuan mielleyhtymä ja ihan huvittuneisuuden kera vieläpä... (ketjun.keskushlö kai 'mielialahäilyväinen', persoona jotenkin 'aristavaa ihottumaa' poteva tjsp.)
      Tuli tiistaina tv:stä vanha klassikko, Mollbergin versio Aapelin tarinoista Siunattu hulluus, jossa juonena kolme hieman erioloista veljestä veivät toisiaan traktorilla 'hullujenhuoneelle' erilaisten sattumusten kera, tietty. Varmaan vastineita veljeksille palstalta löytyy, jos enemmän lueskelee, mutta ohjelmassa kiinnitti huomiota myös hyvin näytelty 'hullun' lahkosaarnaajan osa ("Lempinen", maallikkonäyttelijä luulen). Tuli vaan mieleen tuo rooli ja se, miten puhuja sai persoonallaan alttiit kuulijansa mukaan ja uskomaan "totuuden sanaa", kun näin nuo exPua-pykälät ja vilkuilin jonkun verran hänen kommenttejaan

Toki palstan sisältö näyttää olevan trollia ja ajankuluketta pääasiassa, mutta näyttää myös siltä, että monille se on oikeastikin paikka päästellä paineita ja ns.vaiettuja totuuksia ulos ja ilmoille, kun sellaista joka paikassa ei voi anonyyminä tehdä. Aiheena enimmältään sukupuolten sota "sorretut" miehet vs naiset :)
      Tämäkö lie palstan 'uusiotehtävä' sinkut-aiheen lisäksi?
      ps. tänään käytiin toistakin rintamataistoa sorretut vähäosaiset (enemmistönä naiset) vs hallituksen leikkausohjelma, mistä näyttää olevan oma ketjunsa tässäkin.

• Kilttiatm

Kyllä sitten jotkut miehet haluaa huomiota hinnalla millä hyvänsä. Naiset voi olla vain yhtä eli jännämiehiä rakastavia naisia.

• miesvm_1967x

Minä en hakenut erityisesti huomiota vaan lähinnä halusin ärsyttää expullaa ja se onnistui. Joku muuten käytti nikkiäni tuolla välissä, koska en kirjoittanut erästä noista viesteistä. Hyi häpeä nikkivaras, tosin ei selvinnyt oliko tarkoitus iskeä minua vai pullaa.

Jokainen mies jolla on pelisilmää on saanut iät ja ajat baarista eri ikäisiä mimmejä matkaan ja suorittanut erilaista akrobatiaa näiden neitojen kanssa. Aivan kuten minäkin. En vaan tajua miksi siitä täytyy tehdä itsetuntoa kohottava yksityiskohtainen raportti tänne palstalle? Silloin se ei todennäköisesti siis ole totta tai sitten se oli pullalle niin ainutlaatuinen kokemus että hänen oli suorastaan pakko tehdä itsepönkittävä aloitus. Jaa että minäkö kateellinen? XD No en todellakaan ole, mulle on sattunut hurjempiakin juttuja mutta ei mulla ole tarvetta raportoida niistä koska olen Mies. Eikä mulla ole enää tarvetta etsiä baareista yhtään mitään koska rakas vaimoni riittää mulle erittäinkin hyvin ja ylikin <3 Olenko jännämies? Voi olla että olen koska kerran yhdessä klubissa yritin iskeä yhtä naista niin hän pyysi minua poistumaan pöydästä koska olin kuulemma "jotenkin pelottava". LOL ehkä sitä ei vaan kiinnostanut koska ei mussa mitään pelottavaa ole, ainakaan omasta mielestä ja olen ihan inhimillinen ja kiltti kaveri ylipäänsä. Tietty jos joku alkaa mua sortamaan liikaa niin vedän nekkuun, vittuilua kestän aika pitkälle, siitä en vedä pulttia mutta iholle ei kannata tulla.

No, täytyy lähteä hommiin mutta tulipa todistettua expull-apinanraivo ja expulla-papukaijaefekti tässkin ketjussa mainiosti. Olen nyt hyvin tyytyväinen ja lähden pistämään rännin juoksuputkea kiinni. Mukavaa lauantaita osallistujille :) Pistin siis tähän loppuun sen kuuluisan passiivis-aggressiivisen hymiön. Mietipä sitä.

• miesvm_1967x

No dääm tietysti alkoi satamaan että kesken jäi, murphyn laki kai iski taas, että kun alat tekemään sadevesijärjestelmää niin alkaa satamaan :D Voi pepunpeppua!

• miesvm_1967x kirjoitti:

No dääm tietysti alkoi satamaan että kesken jäi, murphyn laki kai iski taas, että kun alat tekemään sadevesijärjestelmää niin alkaa satamaan :D Voi pepunpeppua!

Kyllä sen pystyy laittamaan vaikka sataa, jos ei ole sokerista tehty... ;P

Vaikka rännitkin.....mut kastuuhan siinä toki, eikä se toki niin mukavaa ole, jos kunnolla sataa, mutta kun v*tutus menee yli jää vain huumori......nauraen ees päin sano.... =D

• Ex-------PUA
        miesvm_1967x kirjoitti:

Minä en hakenut erityisesti huomiota vaan lähinnä halusin ärsyttää expullaa ja se onnistui. Joku muuten käytti nikkiäni tuolla välissä, koska en kirjoittanut erästä noista viesteistä. Hyi häpeä nikkivaras, tosin ei selvinnyt oliko tarkoitus iskeä minua vai pullaa.

Jokainen mies jolla on pelisilmää on saanut iät ja ajat baarista eri ikäisiä mimmejä matkaan ja suorittanut erilaista akrobatiaa näiden neitojen kanssa. Aivan kuten minäkin. En vaan tajua miksi siitä täytyy tehdä itsetuntoa kohottava yksityiskohtainen raportti tänne palstalle? Silloin se ei todennäköisesti siis ole totta tai sitten se oli pullalle niin ainutlaatuinen kokemus että hänen oli suorastaan pakko tehdä itsepönkittävä aloitus. Jaa että minäkö kateellinen? XD No en todellakaan ole, mulle on sattunut hurjempiakin juttuja mutta ei mulla ole tarvetta raportoida niistä koska olen Mies. Eikä mulla ole enää tarvetta etsiä baareista yhtään mitään koska rakas vaimoni riittää mulle erittäinkin hyvin ja ylikin <3 Olenko jännämies? Voi olla että olen koska kerran yhdessä klubissa yritin iskeä yhtä naista niin hän pyysi minua poistumaan pöydästä koska olin kuulemma "jotenkin pelottava". LOL ehkä sitä ei vaan kiinnostanut koska ei mussa mitään pelottavaa ole, ainakaan omasta mielestä ja olen ihan inhimillinen ja kiltti kaveri ylipäänsä. Tietty jos joku alkaa mua sortamaan liikaa niin vedän nekkuun, vittuilua kestän aika pitkälle, siitä en vedä pulttia mutta iholle ei kannata tulla.

No, täytyy lähteä hommiin mutta tulipa todistettua expull-apinanraivo ja expulla-papukaijaefekti tässkin ketjussa mainiosti. Olen nyt hyvin tyytyväinen ja lähden pistämään rännin juoksuputkea kiinni. Mukavaa lauantaita osallistujille :) Pistin siis tähän loppuun sen kuuluisan passiivis-aggressiivisen hymiön. Mietipä sitä.

Sinähän tässä huomiohuorasit, koska olit/olet kurpparaivossasi, ja yrityksesi ärsyttää johti siihen , että ajauduit entistä pahempaan kurpparaivoon, ja lopulta se johti siihen, että jouduit vaihtelemaan nimimerkkejä/menemään karkuun minua, kun sait levyysi omassa ketjussa. Taas.

Olikohan tämä jo kolmas kerta tällä viikolla?

No, minä perustelin miksi voitin, sinä et, joten se riittää. Tuo tyhmän huoran logiikkaa, eli päälaelleen kääntö ei oikein auta, kun jokainen näkee sen mistä puhutaan. Vaikka patologinen valehtelija, toimiikin ennalta-arvattavasti.

Muuten taas hauska huomata, että sinä et vieläkään ole päässyt yli siitä 22 vuotiaan panemisesta. :D Taas kauhea itkäeminen: "byääääh, olen epätoivoinen ja miehiä vihaava vanha kurppa, enkä kestä sitä että joku saa nuorta naista!!!!"

Kuten sanottu, se jo on voitto että panen 22 vuotiasta, siitä syntyvä kateellinen kurpparaivo on mukava ja nautinnollinen oheistuote.

• Ex-------PUA
        miesvm_1967x kirjoitti:

"olen Mies"

vrt.

"XD"

"<3"

"LOL"

Kyllä, ja palstalaiset ovat idiootteja jos eivät usko sinua. Oikea jännämies ja sen huomaa jo kirjoitustyylistä, mikä suorastaan uhkuu testosteronia ja maskuliinisuutta.

Menee sarjaan "minäkö kateellinen?" Asia mistä parhaimpana todisteena on raivoaminen ja itkeminen viikon putken kun luit raporttini.

"Byääh, mun pakko vielä lukea tämä, koska olen tahdoton lammas!"

• miesvm_1967x
        Ex-------PUA kirjoitti:

"olen Mies"

vrt.

"XD"

"<3"

"LOL"

Kyllä, ja palstalaiset ovat idiootteja jos eivät usko sinua. Oikea jännämies ja sen huomaa jo kirjoitustyylistä, mikä suorastaan uhkuu testosteronia ja maskuliinisuutta.

Menee sarjaan "minäkö kateellinen?" Asia mistä parhaimpana todisteena on raivoaminen ja itkeminen viikon putken kun luit raporttini.

"Byääh, mun pakko vielä lukea tämä, koska olen tahdoton lammas!"

Sä olet sairas seksikiö :D Voikin "mies" pienellä ämmällä olla noin sekaisin, huuh :D
        M itään et ole voittanut vaikka uskottelet itsellesi muuta, hih!

Sun ei ole pakko lukea tätä, btw :)

• Ex---------------PUA
        miesvm_1967x kirjoitti:

Sä olet sairas seksikiö :D Voikin "mies" pienellä ämmällä olla noin sekaisin, huuh :D
        M itään et ole voittanut vaikka uskottelet itsellesi muuta, hih!

Sun ei ole pakko lukea tätä, btw :)

Voitto. Et taaskaan pystynyt vastaamaan. Noh, kuten sanoin, se oli jo voitto, kun pakotin sinut tekemään tälläisiä aloituksia pitkin viikkoa.

Oletko muuten miettinyt paljon sitä, miten panin 22 vuotiasta misulia?

Asennot.. äänet, naimisen tuoksu? Se koko paketti!

• oko-se-niin-vakavaa

Mut, hei, tääl olis niin tylsää ilman Ex-Pua ja hänen apina-aivoja , olkaa kilttejä, kaikkea ei tarvi edes lukea, puhumattakaan että uskoa, mutta jokus sen skitson jutut naurattavat niin että voisin vaikka halia häntä, synkän päivän pelastamisesta.

• Ex----------PUA

vrt. "ajauduit entistä pahempaan kurpparaivoon, ja lopulta se johti siihen, että jouduit vaihtelemaan nimimerkkejä/menemään karkuun minua, kun sait levyysi omassa ketjussa. Taas."

Voittoputkeni ja kurpparaivo jatkuu. :)

• pelleolet
        Ex----------PUA kirjoitti:

vrt. "ajauduit entistä pahempaan kurpparaivoon, ja lopulta se johti siihen, että jouduit vaihtelemaan nimimerkkejä/menemään karkuun minua, kun sait levyysi omassa ketjussa. Taas."

Voittoputkeni ja kurpparaivo jatkuu. :)

Helposti saa sinutkin narrattua raivoamaan ihan sitä omaa kurpparaivoasi.

• Ex------------PUA
        pelleolet kirjoitti:

Helposti saa sinutkin narrattua raivoamaan ihan sitä omaa kurpparaivoasi.

"itte oot!!"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos venäjällä olisi kansan valitsema presidentti, olisiko Ukrainan sotaa?

Ei varmasti olisi. Sehän on tiedossa, että raskaalla vaalivilpillä putin jatkaa pressana.
      Maailman menoa
      276
      3971
    2. Riikka jytkytti naftan hinnan jo yli 2,3 euroon

Sannan aikaan esimerkiksi dieseliä selvästi kalliimpaa bensaakin sai 1,3 eurolla. https://www.is.fi/autot/art-200001188
      Maailman menoa
      105
      3645
    3. Vasemmiston feministinaiset puolustavat islamia

mikä on täysin järjenvastaista, mutta eihän femakoilla paljon järkeä olekkaan, leijuvat siellä omassa kuplassaan. Myös
      Maailman menoa
      177
      2636
    4. Päivän Sanna: Suomi maailman onnellisin maa

Sanna muutti Suomen maailman onnellisimmaksi maaksi. Hänen pyyteetön työnsä maailmalla tuottaa edelleen tulosta.
      Maailman menoa
      42
      2397
    5. Ei se halua mitään!!

Arkailija koko tyyppi!
      Ikävä
      62
      2345
    6. Jätän tähän viesti kaivatullesi

jos jotain jäänyt sanomatta. 👇
      Ikävä
      154
      1942
    7. Olet kyllä erittäin huono yhdistelemään pisteitä.

Etkä vain sinä vaan kaikki teilläpäin.
      Ikävä
      34
      1737
    8. Etkö sitten itse

ole koskaan ylittänyt rajaa?
      Ikävä
      41
      1353
    9. Onko jo liian "vanha" vai mitä mieltä olet? 57-v. saa raakaa tekstiä tv:ssä

The Summit Suomi tv-ohjelmassa 57-vuotiaan Maritan jaksamista kyseenalaistettiin iän takia. Onko tässä iässä jo liian "v
      50 plus
      31
      1317
    10. Mitä järkeä iskeä

Varattua ja yrittää saada sitä eroamaan
      Ikävä
      46
      1222
    Aihe