Sanoin tänään naiselle että

kiltti-ja-kunnollinen

Se on pelkkä pano miehelleen. Ja että sen mies ei oikeesti rakasta sitä eikä välitä siitä. kysyin naiselta että miksi on sen miehensä kanssa ja nainen puolustautui että on sen mies kilttikin johon sanoin että ei ole kun käyttää naisen rahatkin juopotteluun. Naiselle tuli selvästi paha mieli ja kyyneleet alkoi valua. Sanoin vielää naiselle että minä olisin kiltti ja kunnollinen mies joka ei käyttäisi hyväksi. Naisen mies myös haukkuu naisen lasta äpäräksi. Nainen lähetti vielä mulle viestin johon vastasin että miten se voi antaa sellasen paskan panna sitä johon nainen ei mitään vastannut.

17

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ex----------PUA

Ihan oikein!

Olen itse puhunut täysin samalla, brutaalilla rehelllisyydellä naisille.

Lähes joka kerta (ettei vain olisikin, sillä en muista poikkeuksia) ovat naiset päästäneet irti jännämiehistä ja tulleet kiittämmään minua siitä, että olin mies joka ei kaunistellut totuutta vaan kertoi kuinka asia on.

Eräskin nieleskeli kyyneliään, mutta oli kuin uusi ihminen seuraavalla kerrallla kun tapasiimme, ja kertooi että jännämies on nyt historiaa.

Teet naisille palveluksen tuolla, joten se mitä teet todistaa sinun olevan kiltti ja kunnollinen mies, isolla K:lla!

• Ex----------PUA

Olen sanonut näin myös tuntemattomalle naiselle baarissa.

Se kertooi että häntä pitää koukussa joku pelimies tai jännnämies, sanoin hänelle että hänen MA:nsa lähenee huimaa vauhtia loppuaan, eikä hän sen jälkeen tule kelpaamaan enää kenellekään.

Tämä toivottavasti meni hänen kaaliinsa, ja hän tajusi että tuon ajan käyttö on fiksumpaa kun tekee siijoituksen kilttiin ja kunnolliseen mieheen, sen sijaan että käyttää parhaat vuotensa jonkun sivupanona.

• pullapellemenehoitoon

Pullasta ei saa kilttiä ja kunnolista edes yrittämällä. Kiltteys ja kunnolisuus ei ole pullan ominaisuuksia ollenkaan. Palstajutut ovat sen todistaneet. Paskaa puhut!

• Ex-----------PUA
        pullapellemenehoitoon kirjoitti:

Pullasta ei saa kilttiä ja kunnolista edes yrittämällä. Kiltteys ja kunnolisuus ei ole pullan ominaisuuksia ollenkaan. Palstajutut ovat sen todistaneet. Paskaa puhut!

Tuo mitä sanoin, on totta.

Antaisiko kiltti ja kunnollinen mies naisen kävellä auton alle, vai huutaisiko hänelle sen estääkseen?

Vain jännämiehet ja pelimiehet antavat naisen tuudittaa itsensä tuhoon, sekä naiset jotka eivät välitä muusta kuin välittömästä tyydytksestä.

Tough love is still love.

• Lehmätkinlentää
        Ex-----------PUA kirjoitti:

Tuo mitä sanoin, on totta.

Antaisiko kiltti ja kunnollinen mies naisen kävellä auton alle, vai huutaisiko hänelle sen estääkseen?

Vain jännämiehet ja pelimiehet antavat naisen tuudittaa itsensä tuhoon, sekä naiset jotka eivät välitä muusta kuin välittömästä tyydytksestä.

Tough love is still love.

Niin varmaan.

• tavismies37

Juttelin tänään naisen kanssa joka oli eronnut jännämiehestä joka hakkasi sen kerran jolloin nainen joutui sairaalaan 2 kuukaudeksi. Pyysin naista kaljalle mutta nainen ei voinut, lupasi tulla kylään kun saa lapset hoitoon. Nainen oli minusta huomattavasti kaunistunut, oli laihtunut ja nätti joten pyysin naista kaljalle. nainen on entinen naapurini jolla on pari lasta.

• Jjhgfdd

Kuuleppas! Ei tarvi sekaantua muide asioihin. Se itki koska olet ilkeä.

• Ex------------PUA

Että näkee miten nainen on naiselle susi. Tässäkin yrität ylläpitää naisen tuhoista suhdetta, kun toinen yrittää saada naisen heräämään.

• Sosiaalisiataitoja

Niin tällaisissa jutuissa aloittajalla on vähän niinkuin oma lehmä ojassa. Hän selvästikin haluaa saada jonkun naisen itselleen ja tämän vuoksi haukkuu tämän miestä, mutta en lähtisi itsekään sekaantumaan toisten asioihin. Kiltti ihminen ei tarkoituksella halua aiheuttaa toiselle pahaa mieltä. Jokainen tekee omat ratkaisunsa parisuhteensa kanssa, eikä siihen ulkopuolisen pidä mennä neuvomaan erityisesti ei tuollaiseen tyyliin.

• Sosiaalisiataitoja kirjoitti:

Niin tällaisissa jutuissa aloittajalla on vähän niinkuin oma lehmä ojassa. Hän selvästikin haluaa saada jonkun naisen itselleen ja tämän vuoksi haukkuu tämän miestä, mutta en lähtisi itsekään sekaantumaan toisten asioihin. Kiltti ihminen ei tarkoituksella halua aiheuttaa toiselle pahaa mieltä. Jokainen tekee omat ratkaisunsa parisuhteensa kanssa, eikä siihen ulkopuolisen pidä mennä neuvomaan erityisesti ei tuollaiseen tyyliin.

Jeps, juuri näin, kun ei ole "kärpäsenä katossa", niin ei voi tietää tilannetta ihan oikeasti, kun asia voi ollakin ihan muuta kuin toinen osapuoli sanoo.....

Itse olen joskus tosin tokaissut/kehoittanut jotakin/joitakin pitämään toisistaan huolta, olemaan toisilleen läsnä, olemaan lähekkäin, kommunikoimaan toisilleen jne...jne..., jos pari on näyttänyt enemmän tai vähemmän olevan "erillään" toisistaan - toivoen, että ottaisi/ottaisivat siitä vihjeestä jotain vinkiksi ja huomaisivat toisensa ja oppisivat mikä on oikeasti tärkeää.......yleisin on varmaan tuo "pitäkää toisistanne huolta", eli niin ettei asia/asiat hyppää ihan silmille, vaan niin, että ehkä se sytyttää jonkun lampun edes jossain vaiheessa.....

• Karvamuna

Minä olen käyttänyt naista hyväksi, juotin kaverin tyttöystävän humalaan ja nain sitä. Ne on kyllä eroamassa ja sanoinkin naiselle että miksi on sellaisen paskan kanssa

• ätminki

Ex kaverini sanoi kerran kännissä että voisi tappaa vaimonsa jos se pettäisi.

• kiltti-ja-kunnollinen

Pyysin myös yhtä naista kahville mutta ei suostunut. Sillä on kaveri joka ei halua naiselle kunnollista miestä kun ovat niitä jännämiehiä aina baareista etsimässä. Miksi naiset haluaa aina jonkun baari juopon, se nainen on ennenkin satuttanut itsensä jännämiehen kanssa.

• Ex-------------PUA

Nainen on naiselle susi. Kun kiimavittunsa viemä elukka haluaa saada hyväksynnän teoilleen, se yrittää vetää kaverinsakin mukaan.

Nyt kannattaa tehdä naiselle selväksi, että hän pystyy parempaankin kuin toisen päätösten hyväksyjäksi tai tukijaksi.

• Miesasialooseri

Voi miten saatanan kilttiä ja kunnollista!

• Löntystäväohikulkija

Täällähän on ketju täynnä pelkkiä valkoritareita. Jokainen haluaisi kiskoa naisen pois jonkun "jännän" luota. Mitähän seuraavaksi? Jos näette kadulla jonkun parin riitelevän, niin menettekö sekaantumaan siihen? Sanotteko jälkeenpäin poliisille: "mut ku, se vain tapahtu". :D

• Huohhh

Ketju täynnä pelkkää trollausta vaihteeksi..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos venäjällä olisi kansan valitsema presidentti, olisiko Ukrainan sotaa?

Ei varmasti olisi. Sehän on tiedossa, että raskaalla vaalivilpillä putin jatkaa pressana.
      Maailman menoa
      276
      3971
    2. Riikka jytkytti naftan hinnan jo yli 2,3 euroon

Sannan aikaan esimerkiksi dieseliä selvästi kalliimpaa bensaakin sai 1,3 eurolla. https://www.is.fi/autot/art-200001188
      Maailman menoa
      105
      3645
    3. Vasemmiston feministinaiset puolustavat islamia

mikä on täysin järjenvastaista, mutta eihän femakoilla paljon järkeä olekkaan, leijuvat siellä omassa kuplassaan. Myös
      Maailman menoa
      177
      2636
    4. Päivän Sanna: Suomi maailman onnellisin maa

Sanna muutti Suomen maailman onnellisimmaksi maaksi. Hänen pyyteetön työnsä maailmalla tuottaa edelleen tulosta.
      Maailman menoa
      42
      2397
    5. Ei se halua mitään!!

Arkailija koko tyyppi!
      Ikävä
      62
      2345
    6. Jätän tähän viesti kaivatullesi

jos jotain jäänyt sanomatta. 👇
      Ikävä
      154
      1942
    7. Olet kyllä erittäin huono yhdistelemään pisteitä.

Etkä vain sinä vaan kaikki teilläpäin.
      Ikävä
      34
      1737
    8. Etkö sitten itse

ole koskaan ylittänyt rajaa?
      Ikävä
      41
      1353
    9. Onko jo liian "vanha" vai mitä mieltä olet? 57-v. saa raakaa tekstiä tv:ssä

The Summit Suomi tv-ohjelmassa 57-vuotiaan Maritan jaksamista kyseenalaistettiin iän takia. Onko tässä iässä jo liian "v
      50 plus
      31
      1317
    10. Mitä järkeä iskeä

Varattua ja yrittää saada sitä eroamaan
      Ikävä
      46
      1222
    Aihe