Kyllä naisetki vois

bubbebobbee

ottaa vastuun ja pysytellä sen yhen kivan miehen kumppanina, eikä hypellä mulkust mulkkuun,

12

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toinenpuolitotuutta

Eihän miehistä kukaan ikinä mitään touhua ja kaikki ovat niitä kilttejä tietenkin..

• titta22

Ja kissan viikset. Kukaan ei omista toista ja jos kiva kundi sattuu kohalle niin olen kyllä valmis seikkailuun.

• Seikkailuaa

Seikkailuiksi naiset niitä kutsuvat, mitenhän ne miehet jotka sinun kanssa ovat seikkailleet puhuvatkaan tästä asiasta keskenään?

• Kun nainen lopettaa suhteen, koska ei enää ole onnellinen => naisen vika.

Kun nainen lopettaa suhteen, koska mies ei enää ole onnellinen vaan pettää => naisen vika, yritti korkeampitasoista miestä.

Kun mies lopettaa suhteen, koska nainen ei enää ole onnellinen vaan pettää => naisen vika, kun petti hyvää miestä.

Kun mies lopettaa suhteen, koska ei enää ole onnellinen => naisen vika, ei ollut miehen tasoinen.

Ihan sama mitä nainen tekee, ette te oikeasti edes halua naista.

• olipakerranjuttu

Oli kyllä minun vika että erosin, mutta paras lopputulos silti kaikille. Oli minun vika tein sitten mitä hyvänsä. Otin vastuun kaikista näistä vioista ja sulatin ne vuosien varrella. Nyt en ota enää vastuuta kenenkään vioista en omistani enkä muiden. Ja jos jonkun pitää olla syyllinen niin olkoon se yhteiskunta. Minulle aivan sama.
        Jos kaikki menee päin persettä, se menee etkä voi sille mitään.
        En jaksa syyllistää ketään enkä myös olla syyllinen. Olin ihan tarpeeksi kauan syyllinen enkä halua kenellekkään sitä roolia elämässä.
        Olet oikeassa jos minä haluaisin nykypäivän naisen olisin umpihullu, järkensä menettänyt alkoholisti tai sitten poliisia pakeneva syrjäkkö.

Minun on paljon parempi olla yksin, yksin olen ollut suhteessa myös, joten ei kai se mikään omituinen juttu olla yksin tästä eteenkin päin.
        Jos helka päättää vastata tähän niin jätä se tekemättä koska se ei muuta mitään. Mikään ei muuta mitään, ei edes putin itse vaikka osaakin judoa ja ratsastaa tiikerillä.
        Totuus löytyy elovenasta yhtä suurella todennäköisyydellä kuin naisten puheista tiedon muru.

• "Ihan sama mitä nainen tekee, ette te oikeasti edes halua naista."

Ihan varmasti monikin haluaa naisen, mutta ei tuollaista pilaantunutta ja katkeroitunutta feministiä niin kuin sinä.

• olipakerranjuttu kirjoitti:

Oli kyllä minun vika että erosin, mutta paras lopputulos silti kaikille. Oli minun vika tein sitten mitä hyvänsä. Otin vastuun kaikista näistä vioista ja sulatin ne vuosien varrella. Nyt en ota enää vastuuta kenenkään vioista en omistani enkä muiden. Ja jos jonkun pitää olla syyllinen niin olkoon se yhteiskunta. Minulle aivan sama.
        Jos kaikki menee päin persettä, se menee etkä voi sille mitään.
        En jaksa syyllistää ketään enkä myös olla syyllinen. Olin ihan tarpeeksi kauan syyllinen enkä halua kenellekkään sitä roolia elämässä.
        Olet oikeassa jos minä haluaisin nykypäivän naisen olisin umpihullu, järkensä menettänyt alkoholisti tai sitten poliisia pakeneva syrjäkkö.

Minun on paljon parempi olla yksin, yksin olen ollut suhteessa myös, joten ei kai se mikään omituinen juttu olla yksin tästä eteenkin päin.
        Jos helka päättää vastata tähän niin jätä se tekemättä koska se ei muuta mitään. Mikään ei muuta mitään, ei edes putin itse vaikka osaakin judoa ja ratsastaa tiikerillä.
        Totuus löytyy elovenasta yhtä suurella todennäköisyydellä kuin naisten puheista tiedon muru.

Jeps, jostain syystä ymmärrän mistä puhut..........liiankin hyvin....onhan sitä koettu ja nähty....

Noh, aina voi toivoa, että kohtaa jotain aidosti ja oikeasti erillaista.....niitä kuulemma on vaikka kuinka paljon....tiedä sitä sitten onko juttua vaan, mutta sen tiedän, että tarkkana saa olla ja kannattaa lähteä suhteeseen vain ja ainoastaan, jos se "lumihiutale" on sulle just se oikea, ei melkein, ei lähes, eikä mitään siltä väliltä.....vaan juuri oikea. =)

• binggggg

Miehethän tutkitusti pettävät enemmän. Ja varsinkin siinä tärkeimmässä vaiheessa kun tulee perheenlisäystä ja joutuu jäämään vauvalle kakkoseksi huomiossa.
      Naiset ei siinä kohtaa edes jaksa ajatella mitään muita miehiä kun kaikki energiat menee vauvan hoitoon ja miehet tunneköyhinä mulkullaan ajattelevina eivät edes sitä aikaa kestä olla muualle vilkuilematta, että sinne vaan peilin eteen äijät.
      Tosin ätmithän eivät koskaan edes pääse siihen pettämisvaiheeseen, he jämähtävät ikuisesti ihan muuten vaan naisten halventamisvaiheeseen.

• "Miehethän tutkitusti pettävät enemmän."

Mihin tutkimukseen viittaat tuolla "totuudellasi"?

• Liian monet pettävät, niin naiset ja miehet......pettäjät pettävät ja se on ihan sama koska pettää....vaikka pettäisi 20 vuoden päästä suhteen alusta, niin on pettäjän verta ollut kokoajan siinä yksilössä.....pettäjä on pettäjä ihan sama miksi, miten ja koska se tapahtuu...

• Jotainrajaa

Varattu mies kertoi ettei hänellä ole puolisonsa kanssa muuta kuin hyvä seksi.
      Ei jäänyt häneltä vain yhdeksi kerraksi mun vonkailu yritykset. Tuskin olisi ehdotellut hotellihuoneen varailua telkkarin katsomista ja yhteistä tulevaisuutta rakentamaan. Eikä voinut itse varata netistä huonetta koska hänen kotiseudullaan eivät yhteydet toimineet. Oikea syyhän oli tietenkin yhteinen tili vaimon kanssa.Oli erittäin koomista katsella vieressä kiemurtelijaa.
      Eikä hän voinut erota kulissien takia..Hyi helvata! Oli pienestä kiinni että käräytän. Reissuhommia teki mutta sattuipa hänen naapureissaan olemaan tuttuja.

• m-i-e-s

En aloittajasta tiedä, mutta mun mielestä olisi hyvin masentavaa ja puuduttavaa katsella kuin yksi ja sama hyppii mulkun päällä. Usein siinä molemmilla käy lihavoituminen, joten siihen loppuu nekin hyppelyt.

On se parempi että on useampi hyppelijä, miksi tyytyä masentavasti yhteen?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos venäjällä olisi kansan valitsema presidentti, olisiko Ukrainan sotaa?

Ei varmasti olisi. Sehän on tiedossa, että raskaalla vaalivilpillä putin jatkaa pressana.
      Maailman menoa
      275
      3888
    2. Riikka jytkytti naftan hinnan jo yli 2,3 euroon

Sannan aikaan esimerkiksi dieseliä selvästi kalliimpaa bensaakin sai 1,3 eurolla. https://www.is.fi/autot/art-200001188
      Maailman menoa
      73
      3486
    3. Vasemmiston feministinaiset puolustavat islamia

mikä on täysin järjenvastaista, mutta eihän femakoilla paljon järkeä olekkaan, leijuvat siellä omassa kuplassaan. Myös
      Maailman menoa
      145
      2496
    4. Ei se halua mitään!!

Arkailija koko tyyppi!
      Ikävä
      56
      2276
    5. Jätän tähän viesti kaivatullesi

jos jotain jäänyt sanomatta. 👇
      Ikävä
      154
      1892
    6. Olet kyllä erittäin huono yhdistelemään pisteitä.

Etkä vain sinä vaan kaikki teilläpäin.
      Ikävä
      34
      1697
    7. Onko jo liian "vanha" vai mitä mieltä olet? 57-v. saa raakaa tekstiä tv:ssä

The Summit Suomi tv-ohjelmassa 57-vuotiaan Maritan jaksamista kyseenalaistettiin iän takia. Onko tässä iässä jo liian "v
      50 plus
      30
      1268
    8. Etkö sitten itse

ole koskaan ylittänyt rajaa?
      Ikävä
      33
      1255
    9. Mitä järkeä iskeä

Varattua ja yrittää saada sitä eroamaan
      Ikävä
      48