Vaan sitä oli luukaloissa
http://www.tiede.fi/artikkeli/uutiset/hampaan_kiille_sai_alkunsa_kalan_ihossa
Ihmisen hampaan kiillettä ei luotu suoraan
3
<50
Vastaukset
Jos kaloissa on samanlaista kiillettä kuin ihmisen hampaissa niin se ei kumoa sitä, etteikö Jumala luonut sitä suoraan sekä kaloihin että ihmisen hampaisiin.
- Opiskelentosissani
Älä yritä, me evolutionistit tiedämme kyllä oikein hyvin että ihmisen luusto on hieman kehittyneempi versio kalan ruodosta ja kalan uimarakosta kehittyi Molocin mukaan ihmiselle keuhkot ja minä uskon häntä sillä hän on ottanut selvää asioista Talkoriginsista joka on meidän Raamattumme. Ja vaikka kalan liha onkin valkoista eikä punaista niin se homma meni niin että kun se kala hiljalleen nousi vedestä maalle ja alkoi syömään punaisia kastematoja kun ne olivat niin helppoja saaliita maassa sätkytteleville kaloille niin siitä se alkoi kalan lihankin saamaan hiljlleen punaisen värinsä.
Tää on varmalla totta näin sillä biolgian ope koulussa sanoi näin, ja jos en kokeessa vastaa tämän mukaisesti niin eipä tule kymppiä. Mutta nyt kyllä tulee.
Odotan innokkaasti että pääsen yliopistossa vastaamaan kokeisiin ssaman kaavan mukaan. Se tässä opiskelussa , siis evoluutio-opiskelussa on kivaa ja helppoa ettei tarvitse ajatella itse ollenkaan vaan se riittää että vastaa niinkuin on opetettu.
Ja luulenpa että koska olen oppinut hyvin tämän opiskelutekniikan ja kun olen opiskellut niin pitkälle kuin yliopistossa vain voi opiskella niin lopulta pääsen itse opettamaan nuorille samoja asioita sillä se on niin kovin helppoa kun silloinkaan minun ei tarvitse itse ajatella yhtään mitään, riittää vain että opetan opetussuunnitelman mukaisesti.
Ja jos oikein hyvin käy niin minä voin päästä lopulta evoluutiobiologian tutkijoiden joukkoon ja silloin minun ei taaskaan tarvitse ajatella yhtään mitään, riittää kunhan keksin joka tutkimukselle omasta päästäni minkä tahansa hullun roska-dna:n veroisen evoluutioversion ja käsken kaikkien oppilaiden uskoa se todeksi niin silloin saan vaikka torhampaisen murmelin norsun sukulaiseksi, heheh. On se hyvä että minulla on tämä tiedossa, siis tämä miten evoluutio-opetus toimii sekä se miten evoluutioteoria etenee.
Oikeastaan halusisin todellakin päästä niiden suurten evogurujen joukkoon jotka sanelevat Moloceille sen että mitä ja miten heidän pitää ajatella .
Ihaillen seurailen tähän asti parhaita evogurusanelijoita jotka leikkisästi käyvät keskenää kisaa siitä että kuka saa paksuimman pajunköyden syötettyä oppilailleen, siis noille Solon1eille, heheh.
Ja mielestäni tähän asti parhaat ovat ne jotka keksivät että virtahevon häntä vastaa sinivallan pyrstöä koska molemmat liikkuvat, hehe.
Sitten toiseksi paras onnistuneesti pakkosyötetty omasta päästä keksitty evoluutiovitsi on se että nosru ja kalliotamaani ovat sukua koska molemmilla on torahampaat ja kiveksen killuvat haaroissa, hehehe.
Ja seuraavina tulevat....... no olkoon tällä kertaa.
Mutta toivon että jonain päivänä pääseen hauskuuttamaan kollegojani omilla ihan itse keksimilläni evoluution todisteilla joita sitten opiskelijat pänttäävät kaaliinsa Solon1in innolla, hehe. - IlkimyksenVahtikoira
--- Jos kaloissa on samanlaista kiillettä kuin ihmisen hampaissa niin se ei kumoa sitä, etteikö Jumala luonut sitä suoraan sekä kaloihin että ihmisen hampaisiin. ---
Voi sentään, taas panet omiasi. Etsipä Raamatusta se kohta jossa sanotaan Jumalan luoneen kiilteet. Voit myös pyytää Jumalaa ottamaan yhteyttä, nimeni ja numeroni ovat puhelinluettelossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas nuoren kuolema
Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭1254544Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät
Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa693274"Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"
Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin1043154Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma392601Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa
Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.282302- 1071553
- 491096
Trump asettaa Grönlannin kaappausta vastustaville Euroopan maille 10% tuontitullin
Suomi mukana näissä maissa. Myöhemmin Trump aikoo nostaa tuontitullit 25%:iin kesäkuun alusta, jos Grönlannin kaappausta3271062- 49842
Mitä luulet mies
Olisko tämä mun mustasukkaisuus iso ongelma meidän suhteessa? Tiedän, että se ei ole hyvä asia, mutta tykkään susta niin55671