Ihmisen hampaan kiillettä ei luotu suoraan

panteisti

3

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos kaloissa on samanlaista kiillettä kuin ihmisen hampaissa niin se ei kumoa sitä, etteikö Jumala luonut sitä suoraan sekä kaloihin että ihmisen hampaisiin.

• Opiskelentosissani

Älä yritä, me evolutionistit tiedämme kyllä oikein hyvin että ihmisen luusto on hieman kehittyneempi versio kalan ruodosta ja kalan uimarakosta kehittyi Molocin mukaan ihmiselle keuhkot ja minä uskon häntä sillä hän on ottanut selvää asioista Talkoriginsista joka on meidän Raamattumme. Ja vaikka kalan liha onkin valkoista eikä punaista niin se homma meni niin että kun se kala hiljalleen nousi vedestä maalle ja alkoi syömään punaisia kastematoja kun ne olivat niin helppoja saaliita maassa sätkytteleville kaloille niin siitä se alkoi kalan lihankin saamaan hiljlleen punaisen värinsä.

Tää on varmalla totta näin sillä biolgian ope koulussa sanoi näin, ja jos en kokeessa vastaa tämän mukaisesti niin eipä tule kymppiä. Mutta nyt kyllä tulee.
        Odotan innokkaasti että pääsen yliopistossa vastaamaan kokeisiin ssaman kaavan mukaan. Se tässä opiskelussa , siis evoluutio-opiskelussa on kivaa ja helppoa ettei tarvitse ajatella itse ollenkaan vaan se riittää että vastaa niinkuin on opetettu.

Ja luulenpa että koska olen oppinut hyvin tämän opiskelutekniikan ja kun olen opiskellut niin pitkälle kuin yliopistossa vain voi opiskella niin lopulta pääsen itse opettamaan nuorille samoja asioita sillä se on niin kovin helppoa kun silloinkaan minun ei tarvitse itse ajatella yhtään mitään, riittää vain että opetan opetussuunnitelman mukaisesti.

Ja jos oikein hyvin käy niin minä voin päästä lopulta evoluutiobiologian tutkijoiden joukkoon ja silloin minun ei taaskaan tarvitse ajatella yhtään mitään, riittää kunhan keksin joka tutkimukselle omasta päästäni minkä tahansa hullun roska-dna:n veroisen evoluutioversion ja käsken kaikkien oppilaiden uskoa se todeksi niin silloin saan vaikka torhampaisen murmelin norsun sukulaiseksi, heheh. On se hyvä että minulla on tämä tiedossa, siis tämä miten evoluutio-opetus toimii sekä se miten evoluutioteoria etenee.

Oikeastaan halusisin todellakin päästä niiden suurten evogurujen joukkoon jotka sanelevat Moloceille sen että mitä ja miten heidän pitää ajatella .

Ihaillen seurailen tähän asti parhaita evogurusanelijoita jotka leikkisästi käyvät keskenää kisaa siitä että kuka saa paksuimman pajunköyden syötettyä oppilailleen, siis noille Solon1eille, heheh.

Ja mielestäni tähän asti parhaat ovat ne jotka keksivät että virtahevon häntä vastaa sinivallan pyrstöä koska molemmat liikkuvat, hehe.
        Sitten toiseksi paras onnistuneesti pakkosyötetty omasta päästä keksitty evoluutiovitsi on se että nosru ja kalliotamaani ovat sukua koska molemmilla on torahampaat ja kiveksen killuvat haaroissa, hehehe.

Ja seuraavina tulevat....... no olkoon tällä kertaa.

Mutta toivon että jonain päivänä pääseen hauskuuttamaan kollegojani omilla ihan itse keksimilläni evoluution todisteilla joita sitten opiskelijat pänttäävät kaaliinsa Solon1in innolla, hehe.

• IlkimyksenVahtikoira

--- Jos kaloissa on samanlaista kiillettä kuin ihmisen hampaissa niin se ei kumoa sitä, etteikö Jumala luonut sitä suoraan sekä kaloihin että ihmisen hampaisiin. ---

Voi sentään, taas panet omiasi. Etsipä Raamatusta se kohta jossa sanotaan Jumalan luoneen kiilteet. Voit myös pyytää Jumalaa ottamaan yhteyttä, nimeni ja numeroni ovat puhelinluettelossa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas nuoren kuolema

Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭
      Lapua
      125
      4544
    2. Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät

Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa
      Maailman menoa
      69
      3274
    3. "Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"

Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin
      Maailman menoa
      104
      3154
    4. Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä

Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma
      Maailman menoa
      39
      2601
    5. Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa

Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.
      Maailman menoa
      28
      2302
    6. Kuinka paljon teillä

on ikäeroa?
      Ikävä
      107
      1553
    7. Sinusta kulta paljastuikin yllättävä

taito. Vaikuttavaa. ❤️
      Ikävä
      49
      1096
    8. Trump asettaa Grönlannin kaappausta vastustaville Euroopan maille 10% tuontitullin

Suomi mukana näissä maissa. Myöhemmin Trump aikoo nostaa tuontitullit 25%:iin kesäkuun alusta, jos Grönlannin kaappausta
      Maailman menoa
      327
      1062
    9. 49
      842
    10. Mitä luulet mies

Olisko tämä mun mustasukkaisuus iso ongelma meidän suhteessa? Tiedän, että se ei ole hyvä asia, mutta tykkään susta niin
      Ikävä
      55
      671
    Aihe