Palstan naiset valmiita seksikulttuurimuutokseen?

Ikis__M

Onko palstan naiset ollenkaan ehtineet ajatella miten tulette käyttäytymään tulevassa seksikulttuurin muutoksessa? Tuolla pohjustukseksi:

http://mvlehti.net/2015/10/12/sprn-tavat-keskustella-ovat-kummeli-tasoa/

"Asiattomasti kommentoituna, voi todeta yleisesti, että jokaisessa maassa on naisia, jotka antavat ymmärtää mutteivät ymmärrä antaa, joten väärinkäsitysten määrä kasvaa helposti"

Suomeksihan tuo siis tarkoittaa että tietyt valtaa pitävät tahot on jo hilljaisesti hyväksyneet sen että pohjoismainen malli jossa voi antaa ymmärtää mutta voi myös olla antamatta on loppuunkuljettu ja tulevaisuudessa naiselle on vaihtoehdot:

1, Mukaudu monikulttuurin mukanaan tuomaan malliin jossa pukeudut burkhaan

2. Pukeudu niin kuin ennenkin mutta sinun pitää myös sitten antaa kenelle tahansa jo ihan sen pukeutumisesi perusteella

Näyttää olevan niin että suomalaisen naisen seksuaalista vapautta ja päätäntävaltaa ollaan voimakkaasti ajamassa alaspäin, miten tulette suhtautumaan asiaan? Luulisi olevan aika ristiriitainen tilanne jos kuuluu ns. suvaistsevaiseen kansanosaan. Me ahdasmieliset juntithan ollaan teitä yritetty varjella tältäkin mutta ettehän te kuuntele ennen kuin vasta sitten kun on liian myöhäistä.

47

207

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bi-nainen

Jopas on tylsää trollausta. Tietenkään ei pidä "antaa" kenelle vaan minkään pukeutumisen perusteella! Vähänkö dorka ajatus! Pakolaiset tietty sopeutuvat Suomen naisten menoon.

Toki monikulttuurisia pariskuntia tulee olemaan entistä enemmän, kun mahdollisuuksia on, mutta se on vain hyvä kansanterveyden kannalta, vähemmän alttiuksia perinnöllisille sairauksille joiden puhkeamiseen tarvitaan molemmilta vanhemmilta alttius.

Tapana oli jo muinaisina aikoina hakea puoliso naapuriheimosta, jos lisääntyä meinasi, että ei mitään uutta auringon alla. Mut ei ihme, että jätkiä vituttaa, kun maailmassa noin kokonaisuutena on enemmän miehiä kuin naisia (koska kiinassa ja intiassa tapetaan tyttölapset jo ennen syntymää), niin vaikeampaa on löytää itse sitä muunmaalaista sussua.

• Ikis__M

Onko se pelkästään trollausta jos SPR:N isokihokin jo noin ajattelee ja ikäänkuin hyväksyy asioita vaikka on epäilemättä saanut pohjoismaalaisen kasvatuksen.

"Tietenkään ei pidä "antaa" kenelle vaan minkään pukeutumisen perusteella! Vähänkö dorka ajatus! Pakolaiset tietty sopeutuvat Suomen naisten menoon. "

Oletkos ihan varma että sopeutuu? en nyt jaksa kaivaa raiskaustilastoja kun löydät kyllä itsekin gooklaamalla tietoa asioista.

• nihhhhhhhhhhh

Tuo oli jo niin naurettava aivopieru ettei pitäisi edes vaivautua kumoamaan naurettavia väitteitäsi.

"Jopas on tylsää trollausta. Tietenkään ei pidä "antaa" kenelle vaan minkään pukeutumisen perusteella! Vähänkö dorka ajatus! Pakolaiset tietty sopeutuvat Suomen naisten menoon."

- Haha! Mikä heitä oikein motivoisi sopeutumaan teidän suomalaisten lutk... eikun naisten menoon tai edes pitämään teitä muuna kuin eläintä alempina kafiirihuorina joiden raiskaaminen on sallittua ja oikein?

"Toki monikulttuurisia pariskuntia tulee olemaan entistä enemmän, kun mahdollisuuksia on, mutta se on vain hyvä kansanterveyden kannalta, vähemmän alttiuksia perinnöllisille sairauksille joiden puhkeamiseen tarvitaan molemmilta vanhemmilta alttius."

- Miten se lisää kansanterveyttä että suomalaiset alkavat lisääntyä sellaisten sisäsiittoisten kansojen jäsenien kanssa jotka ovat vuosituhansien ajan lisääntyneet serkkujensa kanssa?

"Tapana oli jo muinaisina aikoina hakea puoliso naapuriheimosta, jos lisääntyä meinasi, että ei mitään uutta auringon alla."

- 5 miljoonan ihmisen kansakunta on vähän eriasia kuin joku muinainen heimo.

Tässä taas kirjoittajan älynlahjat saivat taas epäilemään että pitäisikö naiset sittenkin palauttaa ikäänkuin toisen asteen kansalaisiksi. Siis ihan oikeasti.

• Ex----------PUA

Sääli muiden naisten kannalta, että sinunlaisia femakkosuvakkeja/raiskausfantasioita omaavia idiootteja on.

Noh, tässä vain nähdään se, että naisia ei voida pitää älykkäinä, ei edes heidän omaksi parhaakseensa, vaan kyseessä on yhä enemmän vastakkainasettelu järki-ihmisten ja suoranaisten idioottien kanssa.

Naisen narsistinen kuvitelma siitä, että jotkut muslimit koskaan alistuisivat länsimaalaisille huorakeskeisille rappioarvoille, on kyllä sellaista itsepetosta, ettei hyvä tosikaan. Miten helvetissä he niin tekisivät, kun jo suomalaiset, yleensä jo lapsesta asti aivopestyt miehetkin heräävät viimeistään aikuisiässä toteamaan, ttä vallitseva järjestys on täysin kestämätön?Sitten vielä kun nämä tulevat maahan islamin laajentamismielessä, vaalivat omia naisiaan ja näiden kunniaa, ja vaatien länsimaaalisilta lutkilta kääntymystä islamiin, niin onhan se nyt ihan selvä että ensimmäisenä islamilaisen vallankumouksen tulilinjalla ovat femakot, ja muut vastaavat hyödylliset idiootit.

Kun näitä raiskaustapauksia on tullut julki, niin syyllisten mamujen some-profiileissa niin naisppuoliset kuin miespuoliset mamut huorittelevat raiskauksen uhria.

Ja kuvittelevatko nämä femistisiat, että he epänaisellisine ja loppuunrasattuine ruhoineen tulevat pääsemään näiden miesten elämänkeskipisteiksi, etenkin kun vertaa sitä heidän siveellisiin ja neitseellisiin, naisellisiin naisiin?

• Äläolevituntyhmä

Huoraa sitten minkä vitun kebabin rakastaja bi-nainen.

Äläkä valita kun sut raiskataan vaikka sanoit ei.

• ätminki

Ei naisilta kysytä antaako ne kun mamut ottaa väkisin. Tuskin mamut suosiolla alkavat puutteessa elämään kuten me ätmit.

• ATM-automaatti

Mietitäänpä asiaa.

mm. Irakissa ja Somaliassa mies on perheen pää. Mies hoitaa vaarallisimmat hommat kuten metsästyksen ja sotimisen, mutta tämän vastineeksi nainen on miehelle kuuliainen.
      Matka Suomeen on kallis = moni tulijoista oli kotimaassaan ns. statusmies jolle riitti kuuliaisia naisia valittavaksi asti.
      Nämä miehet tulevat Suomeen, koska heille on lupailtu parempaa kuin kotimaassa. He joutuvatkin työttömiksi tai hommiin jotka ovat heille nöyryyttäviä kuten "naisten työt" tai mikä tahansa työ jossa ollaan naisen alaisuudessa. Heistä tulee matalimman statuksen porukkaa. Heitä ylempänä ovat vääräuskoiset ja heidän naisensa jotka pyörivät kaduilla törkeissä vaatteissa, käyttäytyen irakilaisten/somalien näkökulmasta epäkunnioittavasti. Mahdollisesti jopa ivallisesti.
      Nämä nuoret miehet, jotka ovat tottuneet _sotaisaan maahan_ (huom, sota = väkivalta, ryöstäminen, raiskaaminen) jossa miehiä kunnioitetaan, ovat 1. tyytymättömiä 2. puutteessa ja 3. vihaisia.
      Tullessaan paskaduunista tai paikallisesta kuppilasta he törmäävät humalaisiin Suominaisiin jotka pukeutuvat viettelevästi, rääkyvät humalassa, ja nyrpistävät nenäänsä törmätessään Irakin/Somalian ennen ylpeisiin miehiin.

Mitäpä veikkaatte että tässä tilanteessa saattaa tapahtua?

Turvallista matka baarista kotiin :/

• ATM-automaatti

Ja ps. mikään kotouttaminen ei auta yhtään.

Nämä miehet on opetettu syntymästä saakka että heidän uskontonsa on oikeassa ja heidän tapansa parhaita. Palkkiona tästä odottaa 70 neitsyttä. Mikään mitä kouluttajatäti opettaa näille miehille ei vedä vertoja 70 neitsyelle. Siinä ei sormien heristely auta, tai edes maamme rangaistukset jotka lähinnä naurattavat irakilaista/somalialaista ex-soturia.

Noh, naiset saavat mitä haluavat. Lisää miehiä kilpailemaan (vaimon rahojen ja kansalaisuuden toivossa) niistä ylipainoisista täteistä jotka mamujen suosimissa baareissa pyörivät, ja veroilla rahoitettuja mamusektorin työpaikkoja.

• Ikis__M
        ATM-automaatti kirjoitti:

Ja ps. mikään kotouttaminen ei auta yhtään.

Nämä miehet on opetettu syntymästä saakka että heidän uskontonsa on oikeassa ja heidän tapansa parhaita. Palkkiona tästä odottaa 70 neitsyttä. Mikään mitä kouluttajatäti opettaa näille miehille ei vedä vertoja 70 neitsyelle. Siinä ei sormien heristely auta, tai edes maamme rangaistukset jotka lähinnä naurattavat irakilaista/somalialaista ex-soturia.

Noh, naiset saavat mitä haluavat. Lisää miehiä kilpailemaan (vaimon rahojen ja kansalaisuuden toivossa) niistä ylipainoisista täteistä jotka mamujen suosimissa baareissa pyörivät, ja veroilla rahoitettuja mamusektorin työpaikkoja.

Kirjoittelet asiaa mutta naiset vaan ei ymmärrä, ne on semmoisia ruusunpunaisia laseja käyttäviä tollukoita. Vaikka täällä palstallakin neitsyyden ja siveyden merkitystä on kyllä ihan riittämiin korostettu silti vaan pitää suominainen päänsä eikä ymmärrä miten arvokas ja tavoiteltava asia se onkaan.

Jossain muuten oli että yhtä mamua kohti tarvitaan kuusi veron maksajaa ja siinä on siis vain sen mamun suorat kulut, sitten jos huomioidaan hyväpalkkaiset mamusektorin tädit jotka myös pitää elättää ei riitä varmaan kymmenenkään tuottavan työn tekijän tuotot kulujen kuittaukseen. Voitaneen todeta että suomi on menetetty ikuisiksi ajoiksi ilman että tarvitsi ampua laukastakaan kenenkään.

• kamalaaaa

raktaisu on helppo, en anna kellekään, pankaa toisianne....nainen pärjää mainoisti ilman seksiakin

• Citizen_Kane_

Vihervasurit naiset eivät tässäkään asiassa ole ajatelleet rationaalisesti, vaan elättelevät romanttisia haaveita monikulttuurisesta rinnakkaiselosta.
      Tosipaikan tullen he sitten huutavat halveksimiaan kantasuomalaisia miehiä apuun.

• "Tosipaikan tullen he sitten huutavat halveksimiaan kantasuomalaisia miehiä apuun."

Saa huutaa :) Ei auta, ei tule apua kun AliBaba raiskaa suominaisen.

• Ex----------PUA
        super-atm kirjoitti:

"Tosipaikan tullen he sitten huutavat halveksimiaan kantasuomalaisia miehiä apuun."

Saa huutaa :) Ei auta, ei tule apua kun AliBaba raiskaa suominaisen.

Sama täällä.

Sitä saavat mitä tilaavat.

Ja olen sentään joskus pelastanutkin naisen tuollisen kynsistä. Päädyimme vaihtamaan sen jälkeen numerot. :) Mutta jos kyseessä on epäkelpo nainen, niin ei tule toistumaan, vaan saa (väkisin)maata kuten on pedannut.

• m33015

Itte oon muovannu tuon lauseen muotoon^ antaa ymmärtää ja ymmärtää olla antamatta. :) näinhän se menee..

• ätminki

Suomen laki takaa sen että raiskata saa ihan niin paljon kuin haluaa. Ei valtiolla ole varaa laittaa mamuja vankilaan

• että.silleen

Kuule muruseni, minä takaan ja alleviivaan ett tyypistä tulee fresko sen jälkeen... kun oikeuslaitos on ensin tapauksen punninnut! Jaksan odottaa tasoitus erää kyllä,
        minun ei tarvitse super/hyper maanmiehiä apuun huutaa...hoidan asian tavalla tai toisella... loppuun käsitellyksi.
        Suomen oikeuslaitoksen antamat nuhteet raiskauksesta; ovat VAIN nuhteita,ei rangaistuksia. Samat lait ja tuomiot;koskee niin suomalaisia kuin ulkomaanlaisia sikoja, on se nähty jo ennen näitä uusia paholaisia!
        Eikä tämä ole uhkaus..tämä on lupaus ja fakta.

• ulllallaaa

Vaikea siinä olisi saada kuinka paljon jos kikkeli puuttuisi :)
        ja minäkään en uhkaile, vaan kerron faktat miten voi käydä, eikä tuosta edes mitään tuomiota sais....itsepuolustusta ja upsista, vahinko kävi.

• että.silleen
        ulllallaaa kirjoitti:

Vaikea siinä olisi saada kuinka paljon jos kikkeli puuttuisi :)
        ja minäkään en uhkaile, vaan kerron faktat miten voi käydä, eikä tuosta edes mitään tuomiota sais....itsepuolustusta ja upsista, vahinko kävi.

Käsititköhän sinä väärin? Minä olen 27v. ja nainen, enkä piru vie anna anteeksi jos teon kohteeksi jotenkin joutuisin. Tässä maassa ei oikeus toteudu ainakaan tässä asiassa; oikeuslaitoksemme ja lakiemme eikä tuomarien toimesta!
        Nojaan tässä vanhaan lakiin...Jaakko Ilkkaan.

• että.silleen
        että.silleen kirjoitti:

Käsititköhän sinä väärin? Minä olen 27v. ja nainen, enkä piru vie anna anteeksi jos teon kohteeksi jotenkin joutuisin. Tässä maassa ei oikeus toteudu ainakaan tässä asiassa; oikeuslaitoksemme ja lakiemme eikä tuomarien toimesta!

Jotain tällaista oli Jaakko Ilkan mottona.

"Ken vaivojansa vaikertaa,
        on vaivojensa vanki.
        Ei oikeutta maassa saa,
        ken itse sit' ei hanki.”

• ulllaaallaaa
        että.silleen kirjoitti:

en vastannut sulle

• että.silleen kirjoitti:

Luulin, että olet paljon vanhempi. :-(

• että.silleen
        HC-ätmel kirjoitti:

Luulin, että olet paljon vanhempi. :-(

Voi valitan,tuottamaani pettymystä, mutt mä myös vanhenen päiväpäivältä...auttaisko se vähän asiaa?
        Mulla ei ole ollut mitään osuutta syntymäni ajankohtaan...se on vanhempieni vika.
        =))

Voi valitan,tuottamaani pettymystä, mutt mä myös vanhenen päiväpäivältä...auttaisko se vähän asiaa?
        Mulla ei ole ollut mitään osuutta syntymäni ajankohtaan...se on vanhempieni vika.
        =))

Missä päin asuitkaan? :3

• Ex----------PUA
        että.silleen kirjoitti:

Jotain tällaista oli Jaakko Ilkan mottona.

"Ken vaivojansa vaikertaa,
        on vaivojensa vanki.
        Ei oikeutta maassa saa,
        ken itse sit' ei hanki.”

Etkös sinä ollut mokkakikkulien, vapaan seksuaalisuuden ja kaiken muun rappiotoiminnan suurimpia kannattajia?

Kuinkas sitä nyt noin rasistisiiksi on ruvettu, heidän kaikkien piti olla "kivoja poikia" ja "traumatisoituneita lapsia", siinä missä me valkoiset heteromiehet olemme hirveitä misogyynejä!!11!!!!

Taidat alkaa oppimaan: Ex PUA ei tarvitse naista kuten sinä, vaan sinä tarvitset miestä kuten minä. Mieti sitä.

• Ex----------PUA kirjoitti:

Etkös sinä ollut mokkakikkulien, vapaan seksuaalisuuden ja kaiken muun rappiotoiminnan suurimpia kannattajia?

Kuinkas sitä nyt noin rasistisiiksi on ruvettu, heidän kaikkien piti olla "kivoja poikia" ja "traumatisoituneita lapsia", siinä missä me valkoiset heteromiehet olemme hirveitä misogyynejä!!11!!!!

Taidat alkaa oppimaan: Ex PUA ei tarvitse naista kuten sinä, vaan sinä tarvitset miestä kuten minä. Mieti sitä.

Joko yhdistät hänet pahasti johonkin toiseen tai sitten joku on trollannut tuolla nimimerkillä, koska minä olen saanut täysin päinvastaisen kuvan hänestä......

Tuliko teille oikein kisa ätmelin kanssa......kyllä myyn ny kelppaa.... ;P

• että.silleen
        MGTOW kirjoitti:

Joko yhdistät hänet pahasti johonkin toiseen tai sitten joku on trollannut tuolla nimimerkillä, koska minä olen saanut täysin päinvastaisen kuvan hänestä......

Tuliko teille oikein kisa ätmelin kanssa......kyllä myyn ny kelppaa.... ;P

Moikka, mä jo hainkin sua täältä....olin viimeeks vähän ärtynyt,taisit sen huomatakin. Mulla on vielä paljon opittavaa...kuten pitää kitani kiinni, jos multa ei ole suoraan kysytty jotain. Sanovat sen kuuluvan aikuisuuteen..=))

Viitsitkö kertoa PUA:lle vielä etten mä ole väittänyt kaikkien suomalaisten heteromiesten olevan misogyynisiä! Sanoin ett muutamat miehet jotka seuraa PUA:n palstalla lietsomaa naisvihaa, ovat hänen kaltaisiaan.
        (tai luulevat olevansa)
        PUA:n kaltaista miestä en tule koskaan huolimaan, koska tiedän ne huonot puolet...liiankin hyvin.
        Minä pidän oikeuksistani kiinni ja haen tasavertaista kumppania.

Ja rasisti siinä ihan periteisessä muodossa EN OLE.
        Ihmiset ovat erilaisia ja eikä ihon väri ratkaise ihmisarvoa!

Meidän kulttuurit vaan on niin erilaisia, enkä halua isoa joukkoa vierasmaalaisia miehiä sotkemaan täällä vallitsevaa kulttuuria. Meillä on muutenkin ongelmia sopeutua muuttuvaan maailmaan, ilman että omissa järjestelmissämme joudumme vielä huomioimaan vieraan kulttuurin tuomat lisäongelmat ja ratkomaan niitä.

Moikka, mä jo hainkin sua täältä....olin viimeeks vähän ärtynyt,taisit sen huomatakin. Mulla on vielä paljon opittavaa...kuten pitää kitani kiinni, jos multa ei ole suoraan kysytty jotain. Sanovat sen kuuluvan aikuisuuteen..=))

Viitsitkö kertoa PUA:lle vielä etten mä ole väittänyt kaikkien suomalaisten heteromiesten olevan misogyynisiä! Sanoin ett muutamat miehet jotka seuraa PUA:n palstalla lietsomaa naisvihaa, ovat hänen kaltaisiaan.
        (tai luulevat olevansa)
        PUA:n kaltaista miestä en tule koskaan huolimaan, koska tiedän ne huonot puolet...liiankin hyvin.
        Minä pidän oikeuksistani kiinni ja haen tasavertaista kumppania.

Ja rasisti siinä ihan periteisessä muodossa EN OLE.
        Ihmiset ovat erilaisia ja eikä ihon väri ratkaise ihmisarvoa!

Meidän kulttuurit vaan on niin erilaisia, enkä halua isoa joukkoa vierasmaalaisia miehiä sotkemaan täällä vallitsevaa kulttuuria. Meillä on muutenkin ongelmia sopeutua muuttuvaan maailmaan, ilman että omissa järjestelmissämme joudumme vielä huomioimaan vieraan kulttuurin tuomat lisäongelmat ja ratkomaan niitä.

No moikka....mukavaa kun joku edes kaipaa tai no etsii....voihan sitä etsiä muistakin syistä.. =)

"kuten pitää kitani kiinni, jos multa ei ole suoraan kysytty jotain. Sanovat sen kuuluvan aikuisuuteen"

Ääh.....egoistien ja päsmäreiden löpinöitä tuollaiset, jos on oma mielipide, niin se on oikeus tuoda julki, eikä antaa "vaimentajille/alistajille" periksi........sitä paitsi kaikki ketkä ovat menettäneet rippeetkin lapsenmielisyydestään ovat tylsiä tosikkoja.....siis tämä on oma vain oma mielipide...

Hyvää päivänjatkoa ja jutustellaan jos/kun törmäillään... =)

• nimimerkitönj

Oisin ihan tyytyväinen, kun maahan ei tulisi naisia riistana pitävää sakkia. Maasta missä naisen kunnioittaminen on olematonta. Kyllä mulla vähän on huoli omienkin tyttärien kasvaessa ja maailmalla kulkiessa, että saako ne rauhassa kulkea ilman että joku tollo ei ala ahdistella. Liekö olisi hyvä kustantaa ja suositella itsepuolustuskurssille menoa heti alkuunsa. Osaa edes hutkia kuonoon, jos joku kiinni alkaa käymään. :)

Itse kyllä hutkin huolella, jos päälle karataan. Lapsista tässä isompi huoli aina on, kun maailma osoittaa sekoamisen merkkejä.

• Ikis__M

Ei kannattane haikailla itsepuolustuskursseja, koulutettu sotilas kyllä selättää naisen kuin naisen vaikka olisi pari tuntia jotain tae-kwondoa takana. en nyt laita tähän mikä olisi varmempi tapa kun se olisi varmaan rikokseen yllyttämistä.

• nimimerkitönj
        Ikis__M kirjoitti:

Ei kannattane haikailla itsepuolustuskursseja, koulutettu sotilas kyllä selättää naisen kuin naisen vaikka olisi pari tuntia jotain tae-kwondoa takana. en nyt laita tähän mikä olisi varmempi tapa kun se olisi varmaan rikokseen yllyttämistä.

Jos toinen ei kunnioita sun koskemattomuuttasi ja oikeuttasi koskemattomuuteen, ei senkään koskemattomuutta tarvi kunnioittaa. Jos toinen päälle karkaa saa puolustaa itseään millä konstilla vaan tilanne ja voimankäyttö arvioiden. Jos toinen tulee päälle tappaakseen tai piestäkseen, jos ei karkuun pääse niin täysillä vaan vastarintaan. Vaikka kättä pidemmällä, jos ei muu auta. Aseistautunutta vastaan onkin sitten keljumpi tapella. Tai isoa porukkaa.

Kyllä sotilaankin henkitorvi, munat ja silmät kipua tuntee. Pitää iskeä heti kriittisiin kohtiin, eikä odotella viekö toinen voiton.

Siinä vaan on sekin, että vaikka sharian lakia en kannata, niin en kyllä kostamatta jätä jos lapsilleni joku fyysistä pahaa tekee. Siis hakkaa tai raiskaa vaikka. Etsin vaikka lopun elämääni ja jos löydän, varmasti kostan vaikka tarkottaisi että oma henki tai vapaus menee. Semmonen kiltti piru minäkin olen. :)

• Ikis__M
        nimimerkitönj kirjoitti:

Jos toinen ei kunnioita sun koskemattomuuttasi ja oikeuttasi koskemattomuuteen, ei senkään koskemattomuutta tarvi kunnioittaa. Jos toinen päälle karkaa saa puolustaa itseään millä konstilla vaan tilanne ja voimankäyttö arvioiden. Jos toinen tulee päälle tappaakseen tai piestäkseen, jos ei karkuun pääse niin täysillä vaan vastarintaan. Vaikka kättä pidemmällä, jos ei muu auta. Aseistautunutta vastaan onkin sitten keljumpi tapella. Tai isoa porukkaa.

Kyllä sotilaankin henkitorvi, munat ja silmät kipua tuntee. Pitää iskeä heti kriittisiin kohtiin, eikä odotella viekö toinen voiton.

Siinä vaan on sekin, että vaikka sharian lakia en kannata, niin en kyllä kostamatta jätä jos lapsilleni joku fyysistä pahaa tekee. Siis hakkaa tai raiskaa vaikka. Etsin vaikka lopun elämääni ja jos löydän, varmasti kostan vaikka tarkottaisi että oma henki tai vapaus menee. Semmonen kiltti piru minäkin olen. :)

Siinä on vaan se että rauhan oloissa kasvanut ei yllättävässä tilanteessa ehkä osaa toimia riittävän siekailemattomasti, siksi olisi viisainta olla sitä kättä pidempää naisihmisellä messissä. Ihan oikea asennehan tuo on, omiaan tulee saada puolustaa vaikka se noilta meidän päättäjiltä onkin unohtunut. Se vaan että tuota koston kierrettä ei tarvittaisi kun ei tieten tahtoen luotaisi ongelmia, nyt kun luodaan moni hyväkin ihminen tahtomattaan voi ajautua rikolliseksi kun yhteiskunta ei hoida hommiaan.

• plaaahhh

Ehdottomasti lapset jonkinmoiseen itsepuolustuskurssille! Ystävän 12v tyttö sai yhden näistä mamuista päälleen, mutta mamun vahingoksi tyttö oli käynyt karatea useamman vuoden ja mamu jäi keräilemään itseään maahan kun tyttö antoi sille köniin.

• nimimerkitönj
        Ikis__M kirjoitti:

Siinä on vaan se että rauhan oloissa kasvanut ei yllättävässä tilanteessa ehkä osaa toimia riittävän siekailemattomasti, siksi olisi viisainta olla sitä kättä pidempää naisihmisellä messissä. Ihan oikea asennehan tuo on, omiaan tulee saada puolustaa vaikka se noilta meidän päättäjiltä onkin unohtunut. Se vaan että tuota koston kierrettä ei tarvittaisi kun ei tieten tahtoen luotaisi ongelmia, nyt kun luodaan moni hyväkin ihminen tahtomattaan voi ajautua rikolliseksi kun yhteiskunta ei hoida hommiaan.

Sehän se on. Tuntuu, että mitä pahempi roisto sitä lepsumpi on tuomio ja kun taas nakkivaras vie nälkäänsä jo ollaan kauheata rikosta oltu muka tekemässä. Omistaan on pidettävä huolta, niin kauan kun henki pihisee. Se on valitettavaa, jos itseään tai rakkaitaan ei saisi puolustaa. Itsekin rakastan rauhaa ja suon sitä myös muille ihmisille, koskaan en tahtoisi joutua tilanteeseen että on pakko kaivaa itsestä se "pahis" jotta saa oikeutta.

Tottakai rakkaiden toiveita ja tahtoa pitää kunnioittaa, myös tuossa tilanteessa. Jos toinen ei halua, että lähdetään kostoretkelle, niin sitten se pitää kunnioittaa sitä oman rakkaan toivetta. Koska hän on tärkein. Eikä omilla toimillaan saa pahentaa rakkaan ihmisen tuskaa tai olotilaa. Vaikka oma tuska ja polte olisikin että annan takaisin.

Joskus nuorempana olen joutunut vieraita ihmisiä kohtaan puolustamaan itseäni niin kovasti, että varmaan siitä on tullut tuo asenne, että ei yksikään saa enää lahjaksi satuttaa ja päästä kuin koira veräjästä. Olisin joutunut raiskatuksi teininä (14v) erään miehen toimesta, jollen olisi uskaltanut potkia munille ja pukata päälläni häntä kasvoihin, tunkea kynnet ranteen lihoihin kipeästi. Yhden kerran naapuri ehti pelastaa tilanteesta, toisen kerran puolustauduin heti kun tilaisuus tuli.

Hankalia tilanteita on elämässä ollut ja niiden ansiosta rakastan rauhaa ja ystävällisiä ihmisiä, jotka suo muillekin rauhaa ja onnea, mutta olen aina valppaana koska joku koittaa jotain vahingollista. Se on niin syvässä takaraivossa tuo puolustautuminen, primitiivireaktio uhkan koskiessa itseä ja rakkaita.

• nimimerkitönj
        plaaahhh kirjoitti:

Ehdottomasti lapset jonkinmoiseen itsepuolustuskurssille! Ystävän 12v tyttö sai yhden näistä mamuista päälleen, mutta mamun vahingoksi tyttö oli käynyt karatea useamman vuoden ja mamu jäi keräilemään itseään maahan kun tyttö antoi sille köniin.

Kyllä sitä ollaan ihan vakavissaan mietitty, ettei siitä ainakaan haittaa ole. Jos vaan heitä kiinnostaa opetella. Pakottamaan en tietysti lähde, kun ei pakolla saa hyvää lopputulosta. Mutta itseään saisi opetella puolustamaan, vaikka oma käytös (ennen toimintaa) onkin ensisijainen työkalu ihmisten kanssa.

Sitten vielä puhua tyttöjen kanssa, ettei omalla käytöksellään provosoi muita. Miettii mitä tekee ja miten toimii, jotta saisi olla rauhassa. Joskus sekään ei vaan riitä, että itse toimii fiksusti, jos toiset eivät.

• Misslonely

Nojaa.. Minusta harvemmin kukaan mies kiinnostuu, niin en koe kulttuurinmuutosta kovin suurena uhkana. Mielestäni on myös vähän kyseenalaista, jos naisena antaisin koko ajan täysin ristiriitaisia viestejä, ja mies sitten tulkittuaan niitä vahingossa väärin olisi tehnyt suurenkin rikoksen. Selkeä kieltäytyminen on mielestäni aivan toinen asia.

• Nnnaaaiiinnneennn

Jaa no en suhtaudu mitenkään. Minua ei voisi vähempää kiinnostaa mitä joku ajattelee seksielämästäni. Nyt tai tulevaisuussa.

Alien ja Ahmedeiden takia kannan jo nyt mukana turvasumutinta ja ystävämieheni on hyvä veistenkäytössä.

• Yksi sana: MV-lehti

• niinseon142

ahdasmielisille suomihomoille suunnattu "totuuden torvi"

• ....sairasta touhua ja sairaammaksi vain menee......toivon edelleen, että turhat turistit häädetään maasta, mitä nopeammin niin sen parempi...

• helgamies

Muutos seksuaalikulttuurin suhteen on jo täällä. Suomalaiset kiimavitut ovat sen tänne pyytäneet;)

• 310

Aloittaja on varmaan itse innoissaan tuosta tulevasta muutoksesta. Muistan vain hänen muutaman kuukauden takaiset islamia ihailevat kommenttinsa ja linkkinsä.

• suomimiehentulevaisuus

Ikisinkku luulee, että muslimit kostavat naisille sen, että suominaiset harrastavat seksiä. Miksi kostaisivat? Koska naisilla on taloudellinen valta suomessa, he pakottavat isis-pojat pillua nuoleviksi aisurimiehiksi.

Syntyy kolmikerroksinen yhteiskunta:
        Ylinnä naiset.
        Keskellä mamumiehet.
        Alimpana suomimiehet, jotka eivät enää saa sen enempää töitä kuin pilluakaan. Heidän ainoaksi huvikseen jää kirota palstalla naisia ja ulkomaalaisia.

• Ikis__M

On muslimilulttuurissa toki ihan arvostettavia asioita kuten vaikkapa naisten kunnollisuus, raiskauskuttuuria taas en tietenkään ihannoi. Sinulle on varmaan käsitämätön ajatus että naiset voisivat olla kunnollisia ja elää turvallisessa yhteiskunnassa, minä taas uskon sen olevan ihan mahdollista mutta kaipa se vaatii käynnin pohjalla ensin.

• Ikis__M
        suomimiehentulevaisuus kirjoitti:

Ikisinkku luulee, että muslimit kostavat naisille sen, että suominaiset harrastavat seksiä. Miksi kostaisivat? Koska naisilla on taloudellinen valta suomessa, he pakottavat isis-pojat pillua nuoleviksi aisurimiehiksi.

Syntyy kolmikerroksinen yhteiskunta:
        Ylinnä naiset.
        Keskellä mamumiehet.
        Alimpana suomimiehet, jotka eivät enää saa sen enempää töitä kuin pilluakaan. Heidän ainoaksi huvikseen jää kirota palstalla naisia ja ulkomaalaisia.

Mistä tuon sait päähäsi? Ei tässä ole kyse mistään "kostosta" vaan kulttuurien yhtentörmäyksestä. Voit ottaa ihmsen afrikasta muttet afrikkaa ihmisestä, niin se vaamn menee. Jaa vai "pakottaa" naiset isis-pojan pillunnuolijaksi? Jos/kun mies tulee kulttuurista jossa järjestys on suunnilleen mies.....mitä erilaisimpia asioita......sika, koira ja alimpana nainen niin mahtaakohan semmoisessa ympäristössä kasvanut alkaa kunnioittamaan naisia ihan vaan siksi kun kukkahattutäti sanoo niin olevan täällä tapana.

• kohuperse

Ei ihme että ikisinkku on sinkku. Tympeä rasistinen olemus, lihakseton keho ja naama sarkastisella irvistyksellä on epämiellyttävä naiselle!

• Ikis__M

Ei ole rasistinen olemus, eihän minulla ole tatskojakaan. Lihaksia on sen verran että harvemmin minulle tullaan naamaa aukomaan, en melkein edes muista milloin viimeksi. Jos ajat tästä kovenee moni nainen varmaan olisi tytyväinen saadessaan jonkun kaltaiseni saattajaksi pimeällä kadulla kävellessään.

• helgamies

Tämä on sitä kiimavittujen haluamaa yhteiskuntaevoluutiota;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      412
      6016
    2. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      82
      5356
    3. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      48
      4394
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      52
      3951
    5. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      52
      3739
    6. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      172
      3447
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      110
      3209
    8. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      62
      3202
    9. Mitä tapahtuu

Sitten keväällä ja kesällä
      Ikävä
      43
      2279
    10. Voitko sanoa jotain

Hellää?
      Ikävä
      49