Miksei tavallinen nainen jolla perusasiat on hyvin kelpaa?
Jolta löytyy oma asunto käy töissä tupakoimaton alkoholia joskus käyttävä joka on normi bmin paino luokassa ei lapsia edellisistä suhteista.
Vaatimukset ei kai kovin kovat ole jos ei muuta toivo kuin mies olisi edes hieman samaan suuntaan oleva..? Mutta ilma pitkiä hiuksia =)
Kyllä miehiä tapaa ja yhteys tietoja tulee vaihdettua ja kontaktia itse pidettyä mutta ei saa kaikua takas. En enään tiedä mitä tässä tehdä kun tuntuu että ainoastaan joita on ollut niin yksin niitä on ylläpitänyt kaikki on lopulta kuivunut kasaan kun jossain kohtaa on jäänyt odottaan jospa toinenkin laittaisi oma aloitteisesti jotain takaisin päin. Ei viitsi alkaa suukottaa jokaista vastaan tulevaa tai notkuun baareissa omista työ/harraste piireistä ei ole ketään löytynyt.
Alkaa vaan itse pikku hiljaa väsyyn edes enään yrittämään ja kai toi ikäkin sen tekee kun ei ole enään ihan nuorimmasta päästä. Perhe haaveita näin naisena saa pikku hiljaa kai alkaa haudata. En pidä itseäni minään missinä enkä etsi täten sitä prinssiä :)
ainoana mitä olen pitänyt tärkeänä on ollut kotimaisuus.
Tavallinen nainen ei kelpaa tavalliselle miehelle
28
436
Vastaukset
- 1plus10
Vastaanottokeskuksesta löytyy sinulle mies. Ei mikään suomalainen perunanen, vaan ihan oikea ulkomaalainen mies. Ja aktiivisuutta tosiaankin löytyy, joten ei kun sinne norkoilemaan.
- otamutanaamaitsellesvaan
Luetun ymmärtäminen on sinulle vaikeaa???????????
- 1212
Taas kerran:
On todettu että naiset arvioivat 80% miehistä keskivertoa rumemmiksi. Päätelmä: yrität tietämättäsi komeita miehiä.
Kokeile seuraavaa 1212-menetelmää:
1. valkkaa kymmenen kiinnostavaa miestä _katsomatta kuvia_ pelkästään tekstin perusteella
2. valkkaa näistä ne viisi joita pidät sopivan näköisinä
3. poista nämä viisi kuvioista, ja laita viestiä lopuille viidelle
Miten kävi, tuliko vastakaikua? - go.for.it
Jos oikeasti haluat miehen ja hyvän sellaisen niin voit laittaa tänne perustietoja itsestäsi ja vaikka oman kuvan ja s-postin niin saat useita viestejä hetkessä.
- TomeraTonttu
Ei se nyt niin vaikeaa voi olla. Päätät kenet haluat ja otat hänet. Saat hänet joko helposti tai vaikeasti mutta saat kuitenkin.
- Ikis__M
"Miksei tavallinen nainen jolla perusasiat on hyvin kelpaa?"
Siksi kun se tämän päivän tavallinen nainen on seksuaalihistorialtaan epämääräinen feminismin mädättämä laiska mätisäkki. Ei se leivo sulle pullaa, ei se paljon kokatakaan osaa, jos paidastasi irtoaa nappi ei e sitä ala ompelemaan, ei se paljon meikkaa eikä pukeudu nätin naisellisesti, se on kovaääninen ja humalassa sietämätön, sitä pitäisi kuskata jokaisessa lomavälissä jonnekin eksoottiseen paikkaan,, jos teet sen kanssa lapsia se kasvattaa niistä homoja, se äänestää vihreitä ja vassareita, sillä on iso koira tai jotain muita elukoita, koskaan se ei ole tyytyväinen, sille pitää laittaa helvetin komea talo järjettömällä määrällä hukkaneliöitä, se ei neulo sulle villasukkia vaikka mamukeskukseen laittoikin paketin, sillä on tatuointi ja jönnäexä istuu linnassa, se tahtoo heti lapsia ja kahden vuoden päästä erota, se ei siedä sitä jos olet vähn aikaa between jobs, kun sen kaverin mies vaihtaa työpaikkaa pitää sinunkin alkaa hakemaan hienompaa titteliä, se alkaa lihomaan heti ensimmäisen lapsen jälkeen, se syö kaikkea mahdollista terveysitujuttua joita pitää erikseen sille muistaa ostaa, sille pitää järjestää romanttinen ilta joka toinen viikko, jos unohdat sen merkkipäivän saat kuulla ettet rakasta, sille pitää jatkuvasti puhua tunteista, se pitää kylmänä ihmisenä jos et itke kuin akat, sen kaverien miehet on kaikessa parempia ja kunnianhimoisempia, se pitää itseään teidän perheen älykkönä kun on maisterin paperit jne. eiköhän tuossa jo aluksi tullutkin.- jäikölevypäälle
Kerro toki enemmän itsestäsi.
- 107
Eiköhän nainen osaa itse ostaa itunsa, monet viljelevät itse, harva mies osaisi, yleensäkään käydä kaupassa. Mitä olen seurannut
Miten terveysitujuttuja syövä nainen alkaa lihoamaan?
Jollei mies saa nappiaan ommeltua, on se niin uusavuton ettei ole juuri varaa arvostella naisia.
- porukanruminmies
"Vaatimukset ei kai kovin kovat ole jos ei muuta toivo kuin mies olisi edes hieman samaan suuntaan oleva..?"
Tämä on kuultu moneen kertaan. Ei sen miehen tarvitse olla komea, ihan tavallinen riittää.
...mutta en haluaisi että mies on kovin lyhyt.
...ja kyllä miehen täytyisi kuitenkin olla miehen kokoinen eikä mikään kukkakeppi.
...ja kyllä edes vähän raamikkuutta pitäisi olla, ja vähän lihaksiakin.
...mutta tärkeintä on kemia! Ei vain sytytä tuo (ei riittävän komea mies) eikä tuokaan (ei riittävän komea mies).
Ja hupsistakeikkaa, ainoat jotka sytyttävät ovatkin niitä komistuksia.
Tätä huumorinäytelmää saa katsella säännöllisesti, kun käymme työkaverien kanssa pubissa rentoutumassa v-ttumaisen...haastavan työpäivän jälkeen. Siellä niitä tavallisia naisia pyörii, etsivät tavallista miestä ja pyörivät meistä komeimman ja vain sen komeimman ympärillä. Joka kerta kun tämän miehen nuorempi vaimo pääsee töistä ja liittyy seuraan, siinä on naurussa pitelemistä kun naiset huomaavat miltä sen "tavallisen" (komean) miehen nainen oikeasti näyttää.
Eli suurin piirtein tuolta:
http://go-grafix.com/data/wallpapers/5/beautiful-women-521644-2560x1600-hq-dsk-wallpapers.jpg
Niin, ap:lle. Jos kerran olet tavallinen ja normi mitoissakin vielä, niin ainoa selitys on että lähestyt vain komeita miehiä olematta itse erittäin kaunis. Sori. - 6plus13
Kyllä minulle ainakin kelpaisi mutta tiedän jo nyt, etten itse kelpaa tavisnaiselle.
- rahako-on-kemia
"löytyy oma asunto" eli vakityössä pitää olla ja tienata pitää hyvin että vi myös elättää naista.
- 2007
Eikös se asunto ollut sillä naisella, miten sellaista naista pitäisi muka elättää?
- jepjepp
Miten minä näen tavis naisen. Yllätkö tähän?
http://i.telegraph.co.uk/multimedia/archive/02728/bridgetjones3_2728513b.jpg- tavisitsekkin
No toi on just erinomainen esimerkki tavis pullanaamasta ja tämä aiemman linkittämä taas on kaunis naamainen joita ei suomessa juuri tapaa; http://go-grafix.com/521644.html
- vituttaatämä
Miksi tavis mies ei kelpaa jolla oma asunto. Miksi alkoholistit kelpaa naisille. Kymmeniä tuhansia naisia seurustelee alkkisten kanssa.
- elove81
Minäkin vain olen ihminen siinä missä muutkin. Tekee pahaa oikeasti lukea näitä vastauksia. Kuinka paljon ihmiset vaan heti olettaa ja vaatii tuntematta tietämättä.
Hmm.. Minusta.. Olisikin tatuoitu korsto ex linnassa.. Olisin tiennyt ja olisin semmoisen kohdalla osannut odottaa tulevaa.. Entinen jos nyt siitä yhdestä halutaan puhua välttämättä oli insinööri. Kun tavattiin hiljainen tavallinen opiskelija kuten itsekin lainatakseni jonkun sanoja hän oli kauniin ilkeesti kukkakeppi.. Yleensä seurustelen mielestäni hyvien tyyppien kanssa ja kun ihmisiin tutustuu heistä näkee muutakin kuin ulkonäön. Aikanaan jokaisesta löytyy myös niitä huonojakin puolia myös minusta. Ihmiset ei osaa tänä päivänä arvostaa kunnioittaa toista ihmistä omana itsenään. Missä on oikeasti rakkaus? Elämä kokemukset aika muuttaa ihmistä en ole enkä tule pysymään tälläisenä koko elämääni muutun koko ajan etkö sinäkin? Elämä jättää jälkensä. Itse valmistuin vaan ammattikoulusta suuntasin töihin pidin meidät paremmassa tasossa hänen opiskellessa paremat paperit. Kuulleena silloin kuinka sitten joskus meillä on kaikki ja kuinka saan mahdollisuuden kanssa.. Tätä muistellen enään ei muuta kuin hymyilyttää. Ainoa onneni oli että asunto jonka ostin laitoin vain nimiini minun ei tarvinnut alkaa siitä hänen kanssaan alkaa vääntää enempää ja se ei ollut epäoikeuden mukaista koska itse siihen aikaan siitä asunnosta lainaa vähensin yksin muut asumus menot meni puoliksi. Itsellä ei ollut laittaa rahaa pahemmin muuhun ylimääräseen ja kaiken mitä tein joka otti rahaa laskin tarkkaan mutta omat menoni maksoin. Meillä oli hyvä asunto hyvällä sijainnilla luulin myös että hyvä suhde ja hyvä olla toistemme kanssa. Hän sai rauhassa opiskella minä kävin töissä. Miten kaikki päättyi.. No kaveri melkein valmituttuaan petti sai naisen raskaaksi heillä nyt perhe heille kaikkea hyvää. En osannut koskaan aavistaa miten kaikki tulee päättymään hänen kanssaan. Meillä ei ollut pahemmin riitoja elämä tuntui hyvin rauhalliselta hyvältä vaikka ajoittain teki tiukkaakin en odottanut taikka vaatinut mitään. Väsynyt toki olin ajoittain mutta tein siihen aikaan pitkää päivää että saatiin pidettyä se mikä meillä oli. Taakse kun katsoo meillä oli hyvät hetkemme kaikesta huolimatta. Suhde perustuu mielestäni kahden ihmisen luottamukseen avoimuuteen ja suhteeseen tarvitaan kaksi. Edelleenkään en tiedä mikä meni tässä suhteessa pieleen sen verran olisin halunnut oppia menneestä ja häneltä kysyin jälkikäteen missä mentiin metsään mitä niin pahaa olin häntä kohtaan tehnyt että hän turvautui kyseiseen tekoon.. Olisihan sen voinut lopettaa toisinkin. Koskaan en saanut tähän vastausta. Feministi sen verran olen että voin myöntää tulevani toimeen ilman miestä joka minut elättäisi on oma riittävä koti ja mahdolliselle perheelleni tulevaisuudessa jo valmiina jos tarvetta, eikä tarvi ottaa sen takia ketä tahansa. Sen eteen teen toki töitä pyrin menemään eteen päin. Kuten sanottu minulla ei ole vielä lapsia mutta toivottavasti tulevaisuudessa mielestäni lapset kuuluu hyvään vakaaseen ja ehjään perheeseen. Sen takia niitä ei ole vielä. Enkä ala tehtaileen. Olen tavannut hyviäkin miehiä suurin osa heistä vaan tuntuu olevan varattuja taikka jostain syystä ne vapaat ei tunne kuin itse tunnen heitä kohtaan. Mitä varattuihin tulee en pysty olemaan tai viemään toisen omaa koska en haluaisi tulevaisuudessa pelätä mitään vastaavaa saati aiheuttaa kenenkään perheen rikkoutumista. Arvostan itse kahden ihmisen välistä suhdetta. Ja ne vapaat ketä tavannut ketään ei voi pakottaa itsestä tykkäämään, kaikki vaan ei sytytä vaikka toinen olisi kuinka hyvä ihminen tahansa. Suhde vaatii vaan sitä jotain jota en nyt osaa ainakaan tähän pukea sanoiksi tietenkin hieman aikaa ottaa että näkee sitä pintaa syvemmälle. Ennen kuin kukaan tarttuu tähän enempää haluisin kysyä kelpaako sinulle kuka tahansa kaikki? vastaa rehellisesti oletan ettei kelpaa. Miksi minulle sitten pitäisi? Mitä ulkonäkööni tulee en omaa tatuointeja lävistyksiä hiukseni on olan ohittanut ikäväkseni joudun myöntään että ne on ne maantienväriset suorat ja hieman hennot kuten suomalaisella yleensä. Edelleen painotan tavis olen. Negagseni laskettakoon kans nyt kun niitä alettiin laskea iso koira josta on tullut itselle tärkeä osa lievittämään yksinäistä elämää ettei tarvi yksin lenkillä puhua. Ja se minun pukeutuminen Hmm.. Väli huomion minkä tein.. Kerrankin muuten puhun paljon itsestäni.. Töissä töiden tavalla huosut neuletta yms.. vapaalla ulkoileen säänvaatimat varusteet ulos iltaa istumaan lähtiessä mekkoa korkkoria mutta ei enään tässä iässä sitä glitteriä ;) ja sallittakoon minulle kotona iltaa leffaa katsellessa ne mukavat olo vaatteet villasukkineen. Olenko tässä mitenkään pahasti kenellekään tarkoituksella sanonut toivon mukaan en ja jos olen siinä jotenkin onnistunut pyydän anteeksi. Tässä lievä avautuminen ja asiat tuppas hieman rönsyilemään tämäkin vain pintaraapaisua.. Toi kuva on melkein sitä mitä olen tai olen jopa pienempi...Fiksulta naiselta kuulostat ja toivottavasti kohtaat sen sinulle oikean....helppoa se ei varmasti ole, mutta aina on toivoa.
- pahamaailma
"Ihmiset ei osaa tänä päivänä arvostaa ja kunnioittaa toista ihmistä omana itsenään."
Siinähän se. Liian moni tavoittelee jotakin täydellisyyttä. - pfffffffff
Voisiko joku tehdä tuohon kappaleen jaot? Todella uuvuttavaa lukea tekstiä ilman niitä
- palstailija
Tässä joitain pariskuntia sivusta seurattuani, olen tullut siihen tulokseen, että mitä kiltimpi ja alttiimpi tekemään uhrauksia parisuhteen eteen toinen on, sitä todennäköisemmin hän tulee saamaan paskaa niskaan, joutuu petetyksi yms. :(. Olipa pitkä selostus :) Parempaa tuuria miesten suhteen !
palstailija kirjoitti:
Tässä joitain pariskuntia sivusta seurattuani, olen tullut siihen tulokseen, että mitä kiltimpi ja alttiimpi tekemään uhrauksia parisuhteen eteen toinen on, sitä todennäköisemmin hän tulee saamaan paskaa niskaan, joutuu petetyksi yms. :(. Olipa pitkä selostus :) Parempaa tuuria miesten suhteen !
Jeps, pätee molempiin sukupuoliin, siksi toinen ei voi olla kiltti/empaatti/herkkä ja toinen jotain muuta, koska suhde ei ole tasapainoinen......
Oikeasti kiltille kuuluisi kumppaniksi samanlainen, muuten kiltti joutuu yleensä kärsimään.....
Siksipä painotan edelleen luonteiden/persoonien/arvojen ja ajatusmaailmojen yhteensopivuutta.....
Herkkis ymmärtää herkkistä, empis empistä, kiltti kilttiä, narsu narsua, psyko psykoa jne...jne, koska he kaikki näkevät, sekä kokevat maailman hieman eri tavalla.........helpompi olla ihmisen kanssa, joka oikeasti tuntee ja kokee asiat niin kuin itsekin kokee ja tuntee....- wwwx
Mielstäni vähän voi olla jotain muuta mutta ei ääripäitä toisistaan.. Joskus olin tosi ujo hiljainen sisäänpäin kääntynyt hyvä kun ulkona ihmisten ilmoilla liikuin.
Onneni että osittain eksyin osittain vedettiin ryhmä rämään.
Nykyään en ihan suupaltti ja pää kolmantena jalkana menossa joka paikkaan mutta ei paljoa toisin. Ihminen muuttuu ajansaatossa sen voin allekirjoittaa.
Sen verran huomannut että jos tapaa vastaavan laisen mitä itse ennen oli en vaan jotenkin tule toimeen. Pystyn ymmärtämään häntä kyllä yritän rohkasta mutta se miten neuvoa siinä muutoksessa se onkin toinen juttu.. Ja kai sitä se toinen jollain tapaa muistuttaa menneestä ja tavallaan se nostaa vanhat pintaa.. wwwx kirjoitti:
Mielstäni vähän voi olla jotain muuta mutta ei ääripäitä toisistaan.. Joskus olin tosi ujo hiljainen sisäänpäin kääntynyt hyvä kun ulkona ihmisten ilmoilla liikuin.
Onneni että osittain eksyin osittain vedettiin ryhmä rämään.
Nykyään en ihan suupaltti ja pää kolmantena jalkana menossa joka paikkaan mutta ei paljoa toisin. Ihminen muuttuu ajansaatossa sen voin allekirjoittaa.
Sen verran huomannut että jos tapaa vastaavan laisen mitä itse ennen oli en vaan jotenkin tule toimeen. Pystyn ymmärtämään häntä kyllä yritän rohkasta mutta se miten neuvoa siinä muutoksessa se onkin toinen juttu.. Ja kai sitä se toinen jollain tapaa muistuttaa menneestä ja tavallaan se nostaa vanhat pintaa..Ei nyt ehkä puhuta ihan täysin samoista asioista, vaikka hieman ne toisiaan sivuavatkin........minä puhun ehkä ennemminkin "kivijalasta" ja sinä sitten siitä "muuttuvasta" osasta....
- dshklj
Muistathan että lihava nainen ei ole normaali.
- 23j
Onko lihava mies normaali? Ehkä moni lihava nainen tietäen tai tiedostamatta haluaa pitää miehet loitolla itsestään. Siis haluaa olla rauhassa yksinään.Olen sellaistakin kuullut.
- puolikass
En tiedä haluaako olla yksinää.. Melkein aina ihmisellä kaipuu toisen luo hyväksytyksi tuleminen.. On sillä isollakin ihmisellä tunteet vaikka sitä täällä ja muuallakin parjataan.. Vaikka ihminen muuttuisi vuosien saatossa niin hän on saanut kovat jäljet vuosien saatossa varsinkin henkisesti. Siitä ei oikein toivu. Nimi merkillä entinen yli 150kg nykyinen puolikas.
- paksupirkko
Minun kohdalla ainakin tuo pitää paikkansa. Miten ikimaailmassa pystyisin miehen kanssa olemaan intiimisti kun en edes itseäni pysty katsomaan kokovartalopeilistä? On vaikea antautua suhteen vietäväksi jos koko ajan on tietoinen läskeistään ja häpeilee niitä. Eikä se miehestäkään varmaan ole kivaa, vaikka hyväksyisi ne naisen läskitkin niin se häpeilevä ja itseinhoinen käytös on varmasti hankalampi asia hyväksyä kun toinen ei nauti kosketuksesta vaan se pikemminkin ahdistaa.
Kuitenkaan en saa tehtyä asialle mitään, en näe sitä miehen saamista ilmeisesti riittävän motivoivana asiana laihduttamiselle. Nyt tosin minulla on todettu korkea verenpaine ja -kolesteroli vaikka olen yhä nuori ja se on sentään motivoinut vähän miettimään mitä suuhunsa tunkee. Terveys kuitenkin on tärkeä asia, oli sitten yksin tai parisuhteessa.
- Lycka__Till
Jos etsit oman ikäistäs miestä ( n.35v.) niin olet todella pahassa kilpailutilanteessa. Kaikki kolmekymppiset siskosi haluavat vakiintua tuossa iässä, ja monet ovat todella päättäväisiä sen asian suhteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2905459- 705046
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484156- 513840
- 423483
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo883126Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv702987- 412168
- 492116
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami272078