MITEN SAADA UJO NAINEN TREFFEILLE?

ujoonihastunut

Kertokaa , miten olette saaneet ujon naisen tulemaan treffeille kanssanne!!

13

454

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rohkeepoju

      Kyllä se ujo tyttö tulee jos haluaa.

    • Tummistuula

      Ainakin tämän ujon naisen saa treffeille tai vaikka kävelylenkille kysymällä ihan vaan nätisti. Leffa voisi olla ihan kiva, koska jos kumpikaan ei alkuun oikein keksi mitään keskustelemista ennenkun ns. jää on murrettu, niin onpahan ainakin jotain puhuttavaa edes juuri nähdystä elokuvasta ettei tule niitä kiusallisia hetkiä kun kumpikaan ei keksi mitään järkevää sanottavaa. Sinnikkyys palkitaan, voihan olla että ujokin nainen alkaa ensin ei kiitos vastattuaan ajattelemaan sinua hiukan kiinnostuen, koska hän ei ehkä ole tätä ennen pitänyt sinua edes sinkkuna.

    • eiainakaannäin

      Ei ainakaan kannata kokeilla samaa menetelmää kuin eräs herrasmies Salossa. Ehdotti nimittäin tuntemattomalle suuseksiä läheisessä risukossa. Ihmeellistä porukkaa Suomeen on saapunut.

    • Blondien.blondi

      Noh, minuun tehoaa ainoastaan se että suoraan kysyy treffeille... muuten ymmärrän väärin ja vahingossa kieltäydyn xD

    • kauniisti

      Kysymällä kauniisti. Miksi tuollaista itsestään selvää asiaa pitää kysyä?

    • hillokaapeli

      mut jos on lonti????se onkin ikuisuus kysymys,,,miksi kauniit naiset ovat ujoja????miksi pitää pitää tota roolii päällänsä,,,jotta olenpa hyvän näköinen,,,ei saatana,,,ja sit tollaset isot tissit????,,,,,ei nappa ainaskaan mulle,,,mä katon tota kokonaisutta,,,jotta millanen on,,,eihän suomessa olekkaan rumia naisia,,pikkasen muuten vain vähenpi kauniita,,mut vieläkin suomi nainen on kaunis,,,mut,mut miksi he hyppivät jonkun mokka kikkelin sänkyyn???ei tajuu????pitsan vääntäjä???ja ne pitsat ovatten noit mustii karvoja täynnä,,,aivan sama ko menisin nuoleen tota lanpaan rektumii ja ei maksa mitään paitti toi ihme lanpuri joka pyssyn kanssa istuupi tuoll pellon laidalla,,,vahtii karjaansa,,,ja välillä käy vetääs villaseen????

    • tainalandia

      Tarvitaan sellaista hidasta kesytystä =)

      eli joo jotkut ihmiset on ujoja treffikulttuurin suhteen, koska eivät välttämättä oo tottuneet siihen. Minäkin kävin ekoilla oikeilla treffeillä vasta aikuisena 37-vuotiaana. Vaikka olin elänyt kahdessa pitkässä suhteessa, niin sellaista treffikulttuuria en ollut kokenut. Suhteet muotoutui vaan työn tai muun arkisen touhun lomassa.

      Itse olen niin kutsuttu treffivastahakoinen nainen ja moni on varmaan ajatellu sen lähinnä ujoudeksi. On siinä sitäkin, mutta ajatus treffeille menemisestä ei oikeastaan ole mitenkäänmulle jännittävää tai pelottavaa, vaan se kulttuuri on jotenkin teennäinen ja outo. Itelle on luontevampaa se, että jotenkin sopimatta luontevasti tulee joku yhteinen juttu. Niin ei pääse latautumaan mitään odotuksia joistain treffeistä, jotka on tiettynä aikana tulevaisuudessa.

      Jos daami on siinä mielessä ujo, että hänelle tuntuu hankalalta sopia treffit, ja on helpompi kieltäytyä kuin kestää monen päivän jännitystä, niin koeta ehottaa spontaanisti hänelle jotain. Ilmaannut sinne missä tiedät hänen olevan ja kysy saman tien, ei hän lähtis kävelylle tai kaakaolle.
      Mikäli hän on ylipäätään ujo, mikä tulee kyllä ilmi, kun treffejä ehdottaa, niin sitten kannattaa vaan tutustella pikku hiljaa, että toinen alkaa luottaa ja tuntea olonsa luontevaksi seurassasi.

      Toki ensin kannattaa varmistua siitä, että hän on kiinnostunut. Mulla on yks ystävä joka on niin ujo, ettei raski sanoa miehille, että ei kiinnosta. Hän vaan sanoo, että ei lähde treffeille ja antaa ymmärtää, että se johtuu ujoudesta, vaikka se tosi asiassa johtuu siitä, ettei uskalla sanoa suoraan ei, kun mies ei ole kiinnostava.

    • kääliö

      onhan noita taktiitoita,,ujo nainen????mikä sellanen on????tuskinpa vainn sellaine joka tuoksuu reksonalle,,,,ja hieman tolle hevosen kakille????ei suomessa ole ujoa naista????esitteleppä mulle sellainen mimmonen se on,,,kyll mä olen sitä mieltä jotta jos nainen on kinnostunut sinusta se sanoo sen ,tai jollain pienillä eleillä kertoo jotta olen kinnostunut sinusta,,,joo ei se ole minun ongelma,,,jos nainen ei ole sunusta kiinnostunut,,,älä tuputa itseäsi,,,ole vain se oma rento reino,,,kyll ne sut sitten huomaa,,,ei mikään lipevä hemmo kyll kaikki katoo,,,

    • pili

      sepä onkin sun ongelma ei minun,,,,jaa kaunis nainen,,onko sellasiikin ja viell rehveille?????paitti jos sull on mopedi????kyll lohko pottuu irtoo,,,siinä sitten tunkioo kattelet,,,ja pasko haisee ja jos ei vielä riitä appiukko tulee kuuntelee oven taakse jotta mitä????kyll on toi maalais idylli siitä kaukana ko appi pappa tenpasee ton homeliten käymää ja tokasee ja nyt lähetään tonne mäntyä kaateloon,,revi siit sitten jotain huumorii,,,,kesken aamukahveen,,,ko ei kerkiä kiitosta sanomaan,,,emännälle ei ko valmetin peräkärrylle ja tonne lepikkoon jotta näin,,,,,

    • synnyboi

      ai joo se on sellanen ujo nainen kun korvat näkyy koivun takaaa ja haisee piimälle

      • kattolanppu

        osta lada,,,haisee muukin ko toi ujo piimä,,,,ja vielä tulee sellanen kaupan pääle hankkijan oranssin värinen lippalakki katos et erotu joukosta,,,,ja siinähän on jo tarpeeksi ko ajelet pää punasena ynpäri pitäjää,,,ja vielä tulee sellanen tarjous,,,jotta nyt saa halvalla ostaa tollasen leikkuu puimurinn,,,,ja tarjous ei pääty tähän,,,,ja uudet pilkki vehkeet,,ja mitä mä nillä teen tälläi syksyllä???ko ei ole toi jokikaan jässä????aha toisaalta harrastan tollasta kuviokellumista tai mitä liee mut on sitten hitsin vaikeeta siinä kalastaa,,,vatta kellunnalla????noh kyll sekin minulta onnistuu,,,taito laji,,,,mut mut miten sen majon sillai kevyesti pistän tonne koukkuun????sä naisena selität senkin mulle????tai niin ainakin toivon


    • rautalangastasiis

      Kysymällä suoraan. Epäsuoraa ei uskalla ujona ymmärtää. Mutta miten ujo nainen uskaltaa pyytää toista treffeille, siinäpä vasta suurempi pulma.

    • tulemaan

      Esitä tuo otsikon kysynys sille tytölle

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 173
      5109
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4613
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2946
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1947
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1737
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1720
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1716
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1623
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe