Naiset vastatkaa tähän??

työtätekevä247

Miksi normaali kokopäivätyötätekevä mies jää sinkuksi vuosiksi?? Naiset nirsoja???

19

176

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vetinte

Mistä ihmeestä sen muka voisi tietää, tuntematta kyseistä miestä? Hänhän voi olla hirveä luonne tai mitä muuta tahansa ällöttävää, tai sitten hänellä on vain käynyt todella huono tuuri.

• mythbuster

Miksi kaiken tuon vääräksi todistaminen on aina miehen tehtävä? Miksei hänestä voisi ajatella lähtökohtaisesti hyvää?

• parisuhde-pavarotti

Kunnollinen työtä tekevä mies jää helposti sinkuksi kymmeniksi vuosiksi.

• nimimerkitönj

Kuten ensimmäinen jo vastasi, mutta voihan naisetkin nirsoja olla. Toiset saa ja toiset ei saa, toiset ei anna edes tilaisuutta saada ja toiset saa tilaisuuksia muttei tartu niihin. Who knows miten se sitten kullakin menee miksei nappaa.

• 979

Miten kokopäivätyö vaikuttaa miehen haluttavuuteen?

• lllaiskuri

Minäpä en ole sinkku vaikka olen ollut käytännössä koko elämäni työtön.

• siveänaine

No miten normaali töitä tekevä nainen jää ikisinkuksi? Kotona makaavat läskit kaljankittaajanaiset, joilla on kersoja eri miehille ovat aina haluttua seuraa. Sellaset rivoriitat eivät yksin jää. Ns roskaväki kyllä kohtaa ja sikiää maailmanloppuun saakka, mutta miksei kunnolliset miehet ja naiset kohtaa? Se on kyllä ihme juttu. Olen miettinyt, että siinä on pakko olla itsessäkin joku vika, mitä ei vain itse tajua. Niin miehillä kuin naisilla. Toki suomessa on sekin, että täällä on enimmän aikaa kylmää ja kaikki vaan kyhjöttävät sisällä. Ulkomailla ihmiset viettää lähes kaiken aikansa ulkona, kai sitä silloin tapaakin sattumalta muita ihmisiä ihan eri tavalla, tulee juteltua naapureiden kanssa pihalla enemmän jne.

• 12112

Varmasti jää sinkuksi, jos ei aktiivisesti etsi itselleen seuraa. Ei kukaan tiedä tulla kotoas hakemaan.

• Lopetatoi

Älä kuule viitti heittää tollasta. Olen etsinyt ja hakenut ja taas hakenut ja etsinyt hakemasta päästyäni Jättänyt hakematta olemalla tekemättä mitään. Käyttänyt kaikki tunnetut konstit ja myös tuntemattomat. Käynyt läpi kaiken maailman ehdotukset kuinka muuttaa sinkkuus parisuhteeksi. Tehnyt tätä viimeiset kahdeksan vuotta ja tulos on tasan nolla( Yhtä kuin nolla)
        Voitte ajatella että minussa on se vika että minä olen syyllinen tähän sinkkuuteni.
        Minua on syytetty vaikka mistä eri ihmiset syyttää eri asioista. Sillä perusteella olen todella monipuolinen ihminen kaikkine hienoine vikoineen. Miten voi löytyäkkin niin paljon vikoja yhdestä ainoasta ihmisestä. Minusta on löytynyt tai ainakin minulle on niin kerrottu.
        Mitäpä siitä olen siis viallinen kun olen sinkku. Olkoon niin mutta lopeta ainakin minua syyttämästä siitä etten olisi mitään muka tehnyt päästäkseni sinkkudesta.

On kuultu jo niin monta teoriaa siitä miksi joku jää yksin. Puhutaan niin paljon että kaikille löytyy joku, ihan hevonkukkua tämä. Mutta eihän kenenkään tarvitse sitä uskoa mitä joku toinen on kokenut.
        Ihan sama mistä joku tullaan hakemaan tai ollaan hakematta, sillä on todella vähän merkitystä siihen jäätkö sinkuksi vai et.
        Olen sinkku ja sinkkuna tulen pysymään elämäni tappiin asti, mutta jos joku alkaa puhumaan ettenkö olisi tehnyt jotain mikä edistäisi poistumista sinkkumarkinoilta niin vetäköön itsensä kiikkuun rutistakoon poskensa rusinaksi ja laulakoon hoosiaannaa niin kauan kun happi riittää keuhkoissa.

• 12112
        Lopetatoi kirjoitti:

Älä kuule viitti heittää tollasta. Olen etsinyt ja hakenut ja taas hakenut ja etsinyt hakemasta päästyäni Jättänyt hakematta olemalla tekemättä mitään. Käyttänyt kaikki tunnetut konstit ja myös tuntemattomat. Käynyt läpi kaiken maailman ehdotukset kuinka muuttaa sinkkuus parisuhteeksi. Tehnyt tätä viimeiset kahdeksan vuotta ja tulos on tasan nolla( Yhtä kuin nolla)
        Voitte ajatella että minussa on se vika että minä olen syyllinen tähän sinkkuuteni.
        Minua on syytetty vaikka mistä eri ihmiset syyttää eri asioista. Sillä perusteella olen todella monipuolinen ihminen kaikkine hienoine vikoineen. Miten voi löytyäkkin niin paljon vikoja yhdestä ainoasta ihmisestä. Minusta on löytynyt tai ainakin minulle on niin kerrottu.
        Mitäpä siitä olen siis viallinen kun olen sinkku. Olkoon niin mutta lopeta ainakin minua syyttämästä siitä etten olisi mitään muka tehnyt päästäkseni sinkkudesta.

On kuultu jo niin monta teoriaa siitä miksi joku jää yksin. Puhutaan niin paljon että kaikille löytyy joku, ihan hevonkukkua tämä. Mutta eihän kenenkään tarvitse sitä uskoa mitä joku toinen on kokenut.
        Ihan sama mistä joku tullaan hakemaan tai ollaan hakematta, sillä on todella vähän merkitystä siihen jäätkö sinkuksi vai et.
        Olen sinkku ja sinkkuna tulen pysymään elämäni tappiin asti, mutta jos joku alkaa puhumaan ettenkö olisi tehnyt jotain mikä edistäisi poistumista sinkkumarkinoilta niin vetäköön itsensä kiikkuun rutistakoon poskensa rusinaksi ja laulakoon hoosiaannaa niin kauan kun happi riittää keuhkoissa.

Tuossa aloituksessa kysyttiin miksi NORMAALI kokopäivätyötä tekevä mies jää sinkuksi. NORMAALILLE, oma passiivisuus on ainut syy sinkkuuteen.
        Ne joista löytyy roppakaupalla erilaisia vikoja, kuuluvat johonkin muuhun, kuin normaalien listaan.

• Dazzy

Ei kait sitä jaksa aikaa suhteelle jos kokoajan töissä.

• siveänaine

Sitä se kieltämättä vähän on meillä sinkuilla. Meillä on rahat tiukalla kun yksin pitää maksaa asuminen ja kaikki muu, ei siinä ole varaa, voimia eikä aikaa juosta kaikenmaailman tapahtumissa tutustumassa ihmisiin. Ite oon aina työpäivän jälkeen ihan poikki, laitan vaan ruokaa, syön, käyn suihkussa, istun hetken netissä yrittäen pysyä väkisin hereillä, sit nukkumaan.
        Sama toistuu joka päivä. Viikonloput menee toipumiseen koko hullunmyllystä, sitten se oravanpyörä alkaakin taas.

Samalla elämäntapatyöttömänä kotona lojuvat tuttavani vaan tehtailevat lapsia aina uusien miestensä kanssa. Just eilen eräs entinen koulukaverini kertoi mulle menevänsä taas kerran naimisiin. En vain tajua tätä yhteiskuntaa, että kunnolliset raataa ja elää yksin ja loisille maksetaan rahaa sitä paremmin, mitä enemmän he lorttoilevat ja porsivat. Ei oo kunnollisten ihmisten paikka tää maailma.

• siveänaine kirjoitti:

Sitä se kieltämättä vähän on meillä sinkuilla. Meillä on rahat tiukalla kun yksin pitää maksaa asuminen ja kaikki muu, ei siinä ole varaa, voimia eikä aikaa juosta kaikenmaailman tapahtumissa tutustumassa ihmisiin. Ite oon aina työpäivän jälkeen ihan poikki, laitan vaan ruokaa, syön, käyn suihkussa, istun hetken netissä yrittäen pysyä väkisin hereillä, sit nukkumaan.
        Sama toistuu joka päivä. Viikonloput menee toipumiseen koko hullunmyllystä, sitten se oravanpyörä alkaakin taas.

Samalla elämäntapatyöttömänä kotona lojuvat tuttavani vaan tehtailevat lapsia aina uusien miestensä kanssa. Just eilen eräs entinen koulukaverini kertoi mulle menevänsä taas kerran naimisiin. En vain tajua tätä yhteiskuntaa, että kunnolliset raataa ja elää yksin ja loisille maksetaan rahaa sitä paremmin, mitä enemmän he lorttoilevat ja porsivat. Ei oo kunnollisten ihmisten paikka tää maailma.

"Sama toistuu joka päivä. Viikonloput menee toipumiseen koko hullunmyllystä, sitten se oravanpyörä alkaakin taas."

......OiVoi.....tie muutoksiin kulkee ongelmien tiedostamisien kautta.......olet vaiheessa 1. - nyt on vain sinusta kiinni siirrytkö vaiheeseen 2.

Kaikkea hyvää ja onnea polullesi, jonka SINÄ päätät valita.....

• HC-ATM

Helposti jää jos pituutta on alle 180cm.

• shPätkissss

Höpöhöpö.

Esim. omat exäni (kaikki hurjat 3kpl) ovat olleet kaikki alle 180cm.
        Toki jos mies etsii ja kelpuuttaa vain yli 170cm naisia niin yksin jääminen on todennäköisempää. :D Lyhyitä ja jalat maassa olevia naisia on silti olemassa, jotka eivät haluaisi niskojaan jumiin liian pitkää miestä katsellessa.
        Ja kuten yleistä, niin ne poikkeukset ovat myös neljän seinän sisällä tai eivät erotu muista sosiaalisemmista naisista tuolla ulkomaailmassa.

• shPätkissss kirjoitti:

Höpöhöpö.

Esim. omat exäni (kaikki hurjat 3kpl) ovat olleet kaikki alle 180cm.
        Toki jos mies etsii ja kelpuuttaa vain yli 170cm naisia niin yksin jääminen on todennäköisempää. :D Lyhyitä ja jalat maassa olevia naisia on silti olemassa, jotka eivät haluaisi niskojaan jumiin liian pitkää miestä katsellessa.
        Ja kuten yleistä, niin ne poikkeukset ovat myös neljän seinän sisällä tai eivät erotu muista sosiaalisemmista naisista tuolla ulkomaailmassa.

"Ja kuten yleistä, niin ne poikkeukset ovat myös neljän seinän sisällä"

......sama juttu taitaa olla hieman vastaavilla miehilläkin...

https://www.youtube.com/watch?v=lTSVOnhLtCs

• ehkäjos

onko huonot hampaat?

• Bi-nainen

Kaikki mun tuntemat "normaalit työssäkäyvät" sinkkumiehet on TOSI valikoivia (syy jäädä sinkuksi) ja varsin akseksuaalisia. Eli koska niitä ei kiinnosta seurustelu vain seurustelun vuoksi, vaan odottavat tosi sytyttävää naista joka kanssa on myös henkinen yhteys.

• "vaan odottavat tosi sytyttävää naista joka kanssa on myös henkinen yhteys."

Niih, Onks Se Väärin Vai Ei......en usko, koska jokaisella on omat juttunsa, eikä siinä ole mitään syyllistämistä kumpaankaan suuntaan...ollaan erillaisia yksilöitä ihan jokainen...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      237
      5153
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      120
      4201
    3. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      58
      3853
    4. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3619
    5. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3560
    6. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      41
      3305
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      7
      2704
    8. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      20
      2596
    9. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2456
    10. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      61
      2397
    Aihe