Äiti on kaunis ja seksikäs

yksi-runkkari

20

584

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ätminki

Jutussa ei sanottu monenko miehen nussimia äitejä ne oli joka pitäis olla erittäin tärkeä tieto kun itseään esittelee.

• GoodOldDays

Veikkaisin, että todella monen miehen nussimia ovat. Yhden miehen vaimoja en usko tuossa joukossa olevan. Ovat siis juoksunsa juosseita naisia, jotka tuolla tavalla muistelevat vanhoja hyviä aikojaan.

• elähtänyt

Jos nainen uskoltaa rikkoa rajojaan ja näyttää vähän paljasta pakaraa niin tarkoittaako se heti, että hän on joka miehen jakorasia? Aivan älytöntä! *naurua* kyllä on hulvatonta lukea teidän juttuja ja p*skan jauhantaa kun kateelliset ja elämäänsä kyllästyneet ukot mollaa. Vaan siks että kun on pakko jotain kommentoida niin se ei vahingossakaan voi olla mitenkään positiivista.

• Eräkettu

Voihan ne lehden toimituksen horot tuputtaa kuvia löysistä perseistä niin paljon kuin haluaa..

Ei niitä miehet siltikään himoitse.

• scrg

Hienoa että elähtäneet kotirouvat ajattelevat noinkin paljon kaikkia maailman runkkareita.

• Nykynaisten huomion tarve on ällistyttävää.

• ätminki

Eivät kelpuuttais kunnollisia miehiä vaikka itse ovat nussineet puolen läänin jännämiesten kanssa. Sellasia naiset on ja siihen on tottuminen.

• elähtänyt

Mistä päätellen nämä naiset ovat nussineet puoli lääniä? Eikö teillä ole parempaa tekemistä kun haukkua rohkeita naisia? Kannattaa varmaan vähän perehtyä aiheeseen ja kalenterin tarkoitukseen ennen kun haukkuu. Minun mielestäni tämä on hieno juttu ja hienoon tarkoitukseen tehty! Taiatte olla vain kateellisia kun ette tuollaisia perseitä ole itse livenä nähnyt

• Huomionhaku ja tarve on joillakin suunnatonta.......

• puutteessaoleva

Haluaisin haistella jokaista kuvassa olevaa persettä.

• atännä

Kauniita kuvia. Muutenkin pidän ajatuksesta ja suunnasta, että tavallinen ihminen tavallisella vartalollaan alkaa tulemaan enemmän esille mm. mainonnassa. Tosin nuo kuvassa olevat naiset ovat kauniita, eivät niinkään tavallisia.

En etsi tuollaisista alastonkuvista seksiä, joten en koe niitä itsensä tyrkyttämiseksi. Ihmisvartalo on kaunis, kuvauksellinen, sillä voi ilmaista paljon (eleillä, asennoilla, valoilla, varjoilla, taustoilla..).

Mulla voi olla luonnollisempi suhtautuminen alastomuuteen kuin joillain muilla, ehkä juurikin tuon vuoksi että alastomuudessa ei sinällään ole mulle mitään seksikästä eikä itseään tyrkyttävää. Esim. alastonmallin piirtämisessä ei katsota alastonta ihmistä vaan nähdään viivaa ja värialoja. Suomalainen sauna- ja mökkikulttuuri vilkkuvine takapuolineen on minusta pelkästään normaalia ja rentoa.

Ainoa asia, mihin en alastomassa ihmisessä pidä luonnollisena, on nuo tatuoinnit. En ole vielä nähnyt ainuttakaan kaunista tatuointia, jollei lasketa mukaan rintasyöpäpotilaan nännitatuointeja. Toisaalta, kertovat nekin omaa tarinaansa, kun ensin vähän aikaa totuttelee. Mutta jotenkin ne rikkovat ihmiskuvan oman tasapainon ja jännityksen, teoksen painopiste muuttuu.

• 1212

Kolme naisista näyttää vyötärönsä, kaksi peppunsa. Jos nuo 2/3 vastaisivat tavallisen kotirouvan vartaloa, asiat olisivatkin hyvin. Ellen sanoisi todella hyvin.

Mutta jokainen tavisnaisia nähnyt tietää ettei asia ole niin. Suomalaisia naisia ei itsensä kunnossa pitäminen nappaa, ja sitten kun nappaa, vaatimukset miehen suhteen pomppaavat stratosfääriin. Nuo kaksi jotka näyttävät vyötärönsä ja peppunsa, kaksi nättiä kotirouvaa, ovat A) naimisissa ytmien kanssa B) sinkkuina ollessaan vaatisivat ytmin tai olisivat mieluummin yksin loppuikänsä. Tämä vastineena silkasta normaalipainoisuudesta - jos kuvioon lisätään esim. fitness, niin vaatimukset ulottuvat naapurigalaksiin.

Se mitä tavallinen työssäkäyvä ja itsensä kunnossa pitävä mies saa, on aivan toista. Ellet ole menestyjä tai poikkeuksellisen komea, saat haaveilla naisellisesta vyötäröstä, ja useimmissa tapauksissa normaalipainoisuudesta.

Ketmin vaimo näyttää samalta kuin ylensyönyt 60 nainen silloin kun asiat olivat paremmin ja naisen itsensä kunnossa pitäminen oli normi eikä bonus joka ansaitaan nousemalla muiden miesten yläpuolelle YT-luokkaan.

Ei ihme että miehet alkavat kyllästyä tilanteeseen.

• elähtänyt

Vai niin. Itse olen mielestäni hyvässä kunnossa ja minulla on lapsi ja olen suhteessa ihan tavallisen työläisen kanssa ja rakastan häntä suunnattomasti enkä mielestäni liikoja odota. Meillä olen minä joka tienaa enemmän ja näin ollen maksan meidän ja lapsemme elämisen. Ja olen tähän suhteeseen erittäin tyytyväinen ja rakkaaseeni. Älkää yleistäkö jos olette itse katkeria.

• 1212
        elähtänyt kirjoitti:

Vai niin. Itse olen mielestäni hyvässä kunnossa ja minulla on lapsi ja olen suhteessa ihan tavallisen työläisen kanssa ja rakastan häntä suunnattomasti enkä mielestäni liikoja odota. Meillä olen minä joka tienaa enemmän ja näin ollen maksan meidän ja lapsemme elämisen. Ja olen tähän suhteeseen erittäin tyytyväinen ja rakkaaseeni. Älkää yleistäkö jos olette itse katkeria.

Millaiset ammatit/koulutus sinulla ja miehelläsi on?

Kyseessä ei siis ole tilanne jossa tavallisesti kovempituloinen mies on juuri tällä hetkellä työttömänä, tms?

• elähtänyt

Meillä molemmat käy töissä. Mies korjaa autoja ja on käynyt siihen vain ammattitutkinnon ja minä puolestani olen käynyt korkeakoulutkin.

• Munaotus

Ei naisen pidä olla mikään sementti perse.Hoikat tai normipainoiset naiset on just hyviä ja seksikkäitä. Nainen joka vetää stereoideja ja odaa salilla on huono rakastaja

• Ikis__M

Mieluumminkin olisi pitänyt otsikoida että äiti on "huomionhakuinen horo". Eikö äitiys riitä nykyajan naisille? Tai siltä omalta mieheltä saatu huomio? No eipä tietenkään vaan sitä huomiota pitää kerjätä kaikilta muiltakin miehiltä esiintymällä perse paljaana jossain nakukalenterissa. Se linkin laiturikuva olisi paljon nätimpi jos ne kaksi äityliä ei esittelisi persvakoaan, olisi pyyhe kauniisti lanteilla niin olisi paljon onnistuneempi.

• Hiphei1576

Koko juttuhan lähti liikkeelle kun koko Suomen tuntema Elena Vikström ilmoitti että playboy ei ole mikään elähtäneiden luomu kotirouvien mainoskuvasto.

• nimimerkitönj

Eipä nuo yksikään elähtäneelle näytä. Eikä äiteys ole synonyymi rumalle muutenkaan. :)

Minusta on tyhmää, että äitien tai ylipäänsä kenenkään pitää puolustella omaa vartaloaan. Kyllä nyt tyhjä ämpärikin tajuaa, että se millainen vartalo ihmisellä on riippuu monesta tekijä. Se on tekijöiden summa.

Mennyt aikalailla pimeeksi koko maailman touhu muutenkin tuon ulkonäkö vouhkaamisen kanssa. Ei ole ihme, että ongelmia on monenmoisia kun itsetunto on nollassa kaikenmaailman "pakko olla" höpötysten kanssa.

• kuikelo

Ei tarpeeksi karvaisia, ei jatkoon. Karvaisuus = HOT!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      290
      5459
    2. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      70
      5046
    3. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      48
      4156
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3840
    5. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      42
      3483
    6. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      88
      3126
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      70
      2987
    8. Mitä tapahtuu

Sitten keväällä ja kesällä
      Ikävä
      41
      2168
    9. Voitko sanoa jotain

Hellää?
      Ikävä
      49
      2116
    10. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      27
      2078
    Aihe