yksinäisille naisille? Itse oon monesti ajatellut, että tekis mieli tilata joulupukki itselleni, mutta ei sitä kehtaa kun ujo on. Tehkää te ihan ronskisti sellainen aikuisten joulupukkipalvelu. Kyllä meitä yksinäisiä naisia piisaa, jotka joka joulu vaan istutaan kotona yksin avaamassa se äidiltä saatu villasukkapaketti.
Olis kiva kerran elämässään viettää vähän toisenlainen joulu..
Voisitteko ätmit ruveta joulupukeiksi
23
114
Vastaukset
- hc-ätämi_
Tuskin sinä ätämipukin seurasta mitään iloa saisit. Ei taida itseltä oikeen luonnistua tuollainen palvelu. Vaikka voisihan sitä ehkä kokeilla jonkun kohtuunätin ja suunnilleen samanikäisen kanssa ihan ilmaiseksi. Hyvää joulun odotusta kumminkin.
- Kilttiatm
Olishan se kivaa mutta en oikein osaa esintyy naamiaisasussa. yksin sitä joulua itsekkin viettämään.
- PohPuhPih
Pukilla olisi ainakin pussit täynnä.
- tonttuli
No missäspäin teitä yksinäisiä puutteessa eläviä vanhojapiikoja sitten olisi? Voisihan tuollaista apua tarjota korvausta vastaan periaatteessa muulloinkin kun jouluna..En mikään alan mies ole todellakaan.
- tonttuli
No niin ja sitten tulikin hiljaista. Tyypillistä.
Jos totta puhutaan, niin voisin tehdä sen ilmaiseksi. Aivan hyvin voisin ajaa jonkin vanhanpiian luokse yöksi. Otetaan viiniä, katellaan telkkaria ja mennään sänkyyn.
Tuntuisi jotenkin äärimmäisen kornilta pyytää siitä maksua. Että naiset osaavatkin olla ylimielisiä ja röyhkeitä kun pyytävät miehiltä maksua seksistä. - vanhanpiiantuska
tonttuli kirjoitti:
No niin ja sitten tulikin hiljaista. Tyypillistä.
Jos totta puhutaan, niin voisin tehdä sen ilmaiseksi. Aivan hyvin voisin ajaa jonkin vanhanpiian luokse yöksi. Otetaan viiniä, katellaan telkkaria ja mennään sänkyyn.
Tuntuisi jotenkin äärimmäisen kornilta pyytää siitä maksua. Että naiset osaavatkin olla ylimielisiä ja röyhkeitä kun pyytävät miehiltä maksua seksistä.En minä voi tietää missä kaikki yksinäiset vanhapiiat ovat. Tiedän vain missä itse olen. Olin vähän viinissä kun tuon aloitukseni laitoin ja joulumainoksia kattelin. Ei se silti huono ajatus olis, että naisillekin olis jotain tuollaisia "palveluja". K-18 joulupukkipalvelu =D
- tonttuli
vanhanpiiantuska kirjoitti:
En minä voi tietää missä kaikki yksinäiset vanhapiiat ovat. Tiedän vain missä itse olen. Olin vähän viinissä kun tuon aloitukseni laitoin ja joulumainoksia kattelin. Ei se silti huono ajatus olis, että naisillekin olis jotain tuollaisia "palveluja". K-18 joulupukkipalvelu =D
No eipä siihen joulua tarvitse sotkea välttämättä, eikä naisen tarvitse seksistä maksaa. Miehellä on aito seksuaalisuus, eli sitä seksiä harrastetaan ihan tunteenkin vuoksi, eikä vain hyötymis tarkoituksessa. Missä kaupungissa sinä asut?
Minulla on hyvin vähän naiskokemusta. - vanhanpiiantuska
tonttuli kirjoitti:
No eipä siihen joulua tarvitse sotkea välttämättä, eikä naisen tarvitse seksistä maksaa. Miehellä on aito seksuaalisuus, eli sitä seksiä harrastetaan ihan tunteenkin vuoksi, eikä vain hyötymis tarkoituksessa. Missä kaupungissa sinä asut?
Minulla on hyvin vähän naiskokemusta.Turussa..
- tonttuli
Turussa..
No jos oot valmis ajaan puolimatkaan vastaan, niin on mahdollista käydä vaikka viihteellä tai mitä vaan ja otetaan hotelli jostain ja viettää yö yhdessä..Siinähän sitä kokemusta saapi kaveripohjalta?
- Ikis__M
Hämärä muistikuva on että joskus taisin jotain tuontyyppistä täällä ehdottaakin mutta taisi kaatua palstanaisten vastustukseen, niillä on vain seksi mielessä ja ne tahtoo tilata omat, panorinkeleistä tutut jännäpukkinsa siihen tarkoitukseen.
Itse voisin hyvinkin käydä jonkun yksinäisyyttä potevan naisen luona joulupukkina. Seksiä en voisi luvata jos ei tiedä yhtään mimmoinen nainen siellä on mutta voisihan se olla mukavaa vain käydä rupattelemassa ja kinkkua syömässä tai sitten toisinpäin, voisi tarjota jollekin jouluillallisen mutta palstan kauttahan sitä ei voisi toteuttaa.- vanhanpiiantuska
Se olisi nimenomaan siitä kiva juttu, ettei sen tarvitsisi välttämättä pakosti johtaa seksiin, vaan olisi sellaista lähimmäisen kaipuuta.
- Ikis__M
Se olisi nimenomaan siitä kiva juttu, ettei sen tarvitsisi välttämättä pakosti johtaa seksiin, vaan olisi sellaista lähimmäisen kaipuuta.
Niinpä mutta hankaluus varmaan olisikin siinä, niinkuin ihan kaikissa mies-naisvälisissä, että jos jompikumpi odottaa enemmän voisi hän pettyä kun ei kelpaakaan ja se sitten voisi heijastua tunnelmaan. Ehkä olisi paras niin että etukäteen sovitusti olisi nimenomaan joulunvietto/rupattelutreffit ilman seksiä niin ei kumpikaan joutuisi pettymään jos sitä ei olisikaan ja jos sitten tilanne johtaisi seksiin se tuskin kumpaakaan haittaisi.
- 39vanhaätmi
Tästä on keskusteltu aikaiseminkin.
Monikin ätmi oli halukas toimimaan "seuralaispalveluna" yksinäisille naisille. Mutta oikeastihan yksinäiset ätnit eivät halua ätmiä, vaan kuvittelevat mielessään ketmin tai ytmin.- Lyyrikko
mutta eihän sitä naamaa ees näe sieltä joulupukinreleitten alta eli vois kyl toimia rumilla, mutta rohkeilla ätmeillä.. sais ees kerran vuoteen ;)
- 39vanhaätmi
Lyyrikko kirjoitti:
mutta eihän sitä naamaa ees näe sieltä joulupukinreleitten alta eli vois kyl toimia rumilla, mutta rohkeilla ätmeillä.. sais ees kerran vuoteen ;)
No tuohan meni juuri niin kuin sanoinkin.
Eli välittömästi oletetaan että se ATM käyttäytyy kuin YTM, eli "ottaa naisen" itsevarmasti ja rohkeasti niin ettei naiset tarvitse tehdä muuta kuin tulla mukana. Tietysti se joulupukki olisi myös raamikas ja matalaääninen, eikö vain?
Eihän se niin menisi, ei kokematon ätmi ole mikään tusinoittain naisia jyystänyt pelimies. Se pukki olisi todennäköisimmin pieni ja hoikka mies jota jännittäisi kovasti, se kyselisi mistä nainen pitää ja varoisi ettei satuttaisi ym.
Väitätkö tosissasi että yksikään nainen haluaisi tällaista pukkia? - vanhanpiiantuska
39vanhaätmi kirjoitti:
Eli välittömästi oletetaan että se ATM käyttäytyy kuin YTM, eli "ottaa naisen" itsevarmasti ja rohkeasti niin ettei naiset tarvitse tehdä muuta kuin tulla mukana. Tietysti se joulupukki olisi myös raamikas ja matalaääninen, eikö vain?
Eihän se niin menisi, ei kokematon ätmi ole mikään tusinoittain naisia jyystänyt pelimies. Se pukki olisi todennäköisimmin pieni ja hoikka mies jota jännittäisi kovasti, se kyselisi mistä nainen pitää ja varoisi ettei satuttaisi ym.
Väitätkö tosissasi että yksikään nainen haluaisi tällaista pukkia?Oih! Tuollainen herkkis olisi juuri se unelma minusta ainakin! Luuletteko että kokemattomat naiset haluavat jonkun isokokoisen tatuoidun rajun jyystäjän? Baareista niitä saa, ei sitä varten tartte herttaista joulupukkia tilata. Pieni kokokin on pelkkää plussaa jos ei miestä ole koskaan tai aikoihin saanut. Ja se tietty anonyymisyys pukissa parrassaan on vain kiihottava ajatus.
- Tinttinaa
Kovin moni "ätmi" luulee, että joku pitkään seksittä ollut nainen kaipaisi jotain ns.toiminnan miestä :P Voi kuinka väärässä ovatkaan.. menevät ne naisenkin paikat vähän lukkoon ajan myötä jos niitä ei käytä. Ei siinä ensimmäisenä mitään rajua päälle käyvää miestä kaipaa.
Ja kun nainen tuntee olonsa turvalliseksi ja vastassa olisi ujompi jne mutta vähän puhelias pukki niin siinähän riittäisi, että se pukki olisi käytettävissä. ;) Huomaa selvästi ettei kovin suurta naiskokemusta ole osalla palstan miehistä.. osaavat naisetkin "ottaa" ja joskus voisikin olla paljon mukavempaa, helpompaa kun saisi tilanteen pitää itsellään hallussa.
Uskokaa tai älkää mutta se pieni herttainen pukki voisi olla kovinkin mieleinen. Asiaa auttaisi ettei seksipakkoa olisi vaan tilanne voisi johtaa siihen tai sitten vain mukavaan yhteiseen illalliseen, jutusteluun. :-) (eikä täälläkään pälpätä mikään ylipainoinen kauhistus, ujonpuoleinen, liian rauhallinen nainen vain)
Tunnen myös pari naista, jotka ovat päällisin puolin aivan mukiinmeneviä ja ovat ihmeellisen viehättyneitä ujoista, hintelistä miehistä. Heillä ehkä saattaa olla kyllä jokin "fetissi" mutta haluavat pitää tilanteen hallussa ja ohjata seksissä oman mielensä mukaan. Tuntuu heillä seuraa olevan vaihtelevasti. Eivätkä näytä, ainakaan seurassani ulkona, kiinnostuvan niistä itsevarmoista karjuista. Ovatpa neuvoneet minuakin "parhaat kyydit saa niiltä hiljaisemmilta" "hyvät ei meteliä itsestään pidä". (En sitten tiedä todenperää kun ei omaa kokemusta ole vielä kuin parista exästä elämäni aikana) - tonttuli
Tinttinaa kirjoitti:
Kovin moni "ätmi" luulee, että joku pitkään seksittä ollut nainen kaipaisi jotain ns.toiminnan miestä :P Voi kuinka väärässä ovatkaan.. menevät ne naisenkin paikat vähän lukkoon ajan myötä jos niitä ei käytä. Ei siinä ensimmäisenä mitään rajua päälle käyvää miestä kaipaa.
Ja kun nainen tuntee olonsa turvalliseksi ja vastassa olisi ujompi jne mutta vähän puhelias pukki niin siinähän riittäisi, että se pukki olisi käytettävissä. ;) Huomaa selvästi ettei kovin suurta naiskokemusta ole osalla palstan miehistä.. osaavat naisetkin "ottaa" ja joskus voisikin olla paljon mukavempaa, helpompaa kun saisi tilanteen pitää itsellään hallussa.
Uskokaa tai älkää mutta se pieni herttainen pukki voisi olla kovinkin mieleinen. Asiaa auttaisi ettei seksipakkoa olisi vaan tilanne voisi johtaa siihen tai sitten vain mukavaan yhteiseen illalliseen, jutusteluun. :-) (eikä täälläkään pälpätä mikään ylipainoinen kauhistus, ujonpuoleinen, liian rauhallinen nainen vain)
Tunnen myös pari naista, jotka ovat päällisin puolin aivan mukiinmeneviä ja ovat ihmeellisen viehättyneitä ujoista, hintelistä miehistä. Heillä ehkä saattaa olla kyllä jokin "fetissi" mutta haluavat pitää tilanteen hallussa ja ohjata seksissä oman mielensä mukaan. Tuntuu heillä seuraa olevan vaihtelevasti. Eivätkä näytä, ainakaan seurassani ulkona, kiinnostuvan niistä itsevarmoista karjuista. Ovatpa neuvoneet minuakin "parhaat kyydit saa niiltä hiljaisemmilta" "hyvät ei meteliä itsestään pidä". (En sitten tiedä todenperää kun ei omaa kokemusta ole vielä kuin parista exästä elämäni aikana)Uskon kyllä tuon mitä sanot!
Oletkos sinä mistäpäin? - Lyyrikko
39vanhaätmi kirjoitti:
Väitätkö tosissasi että yksikään nainen haluaisi tällaista pukkia?Sanoinkin rumille MUTTA rohkeille ätmeille sopiva homma. Kaikki kun ei ole sekäettä siis rumia ja arkoja vaan toista noista ja siksi ätmi. Itse olen molempia eli HOOCEE!!!
- vanhanpiiantuska
Lyyrikko kirjoitti:
Sanoinkin rumille MUTTA rohkeille ätmeille sopiva homma. Kaikki kun ei ole sekäettä siis rumia ja arkoja vaan toista noista ja siksi ätmi. Itse olen molempia eli HOOCEE!!!
Eihän joulupukin tarvitse kuin tulla paikalle ja sanoa "hyvää joulua". Ei siinä sen kummempia tartte turista, minä syöttäisin piparia sille kynttilän valossa..heh. Muistan jo lapsuudesta ettei meille tilattu pukki puhunut juuri mitään, istui vaan ja me roikuttiin parrassa. Miksei enää saa roikkua joulupukin parrassa????? Aikuisuus on ihan tylsää =(
- 4wt
Oon joskus miettiny, että pitäisköhän alkaa joulupukiksi, jos sillä voisi vois välttää karennsit. Ilmoittaisi vaan työkkärin tädille, että mun työ vähän kausiluonteista.
- Ennakkotapaus
Voisi ätmi mennä vaikeaksi, kun sinkkutytöt arvoivat joukolla peppua ja muita lahjoja.
Voisi mennä moni muukin.....jopa ihan ammattipukki, niin perinteinen, kuin sanan toisessakin merkityksessä - jos saapuisi paikalle odottaen jotain rauhallisempaa tapahtumaa ja vastassa olisikin joukko naisia viettämässä keskenään jotain tapahtumaa... ;P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2375153Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1204201- 583853
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363619- 513560
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest413305Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv72704Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202596- 232456
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo612397