Tosiasia on se, että miehet joutuvat aina tyytymään epäviehättävään naiseen joten miten teillä miehillä on mennyt näiden naisten kanssa joista ette ole juuri välittäneet? Oletteko saaneet itsenne pakotettua kiinnostumaan heistä jotta ei tarvitsisi olla yksin?
Itse olen tällä hetkellä reilusti vanhemman naisen kanssa koska ei ole muitakaan. Voittaa yksinolon mutta en voi ikinä ihastua häneen.
Miesten tyytyminen
84
440
Vastaukset
- normimies36
Nainen on lähes aina viehättävä kun se on hoikka tai lähellä normipainoinen. En halua ylipainoista naista sillä sellanen ei viehätä. Riippuu tietenkin luonteesta myös onko nainen kiva ja viehättävä.
- Oletyytyväinen
Minkä ikäisiä olette ( alkuperäinen kysymys)
- miksityytyä
En ole tyytynyt mihinkään huonoon, vaan olen saanut sen ihan parhaan ja minulle sopivimman ja olen tyytyväinen todella.
- Just.asking
Sitten olet YTM jos sulla on mahdollista saada vastakaikua sopivimmilta naisilta. Kaikki on kiinni tasoista ja markkina-arvoista.
- miksityytyä
Just.asking kirjoitti:
Sitten olet YTM jos sulla on mahdollista saada vastakaikua sopivimmilta naisilta. Kaikki on kiinni tasoista ja markkina-arvoista.
en ole kyllä mikään YTM, vaan ihan tavallinen suomalainen mies hyvillä sosiaalisilla taidoilla.
- Nnnnaaineen
miksityytyä kirjoitti:
en ole kyllä mikään YTM, vaan ihan tavallinen suomalainen mies hyvillä sosiaalisilla taidoilla.
Tavallisella suomalaisella miehellä EI ole hyviä sosiaalisia taitoja. Eli et ole tavallinen.
- miksityytyä
Nnnnaaineen kirjoitti:
Tavallisella suomalaisella miehellä EI ole hyviä sosiaalisia taitoja. Eli et ole tavallinen.
Minun tuntemillani miehillä kyllä on aika monilla. Mutta voithan olla kyllä oikeassakin.
- josafakjfaljf
Olen ollut mukavien, mutta ylipainoisten kanssa parisuhteissa. Muut osa-alueet ovat toimineet ihan hyvin, mutta seksi ei. Sen jälkeen en ole enää tyytynyt lihavaan, koska itse panostan kroppaani paljon. Saattaa olla pidempiä yksinoloaikkoja, mutta laadukkaampaa naista sitten. Tosin laadukkaissa naisissa on se huono puoli, että miehet koko ajan piirittävät heitä.
- Just.asking
Hyvä päätös, jos naiset oppivat sen että lihavanakin saa timmejä miehiä niin naisten hypergamia vain voimistuu.
- adfhgjkfg
Ap, valehteletko naiselle olevasi ihastunut?
- Just.asking
En, se olisi mun mielestä väärin.
Jos olisin noviisi tällä palstalla ja uskoisin näitä aloitteita, niin tiedätkö minkä johtopäätöksen tuosta vetäisin? Että minun naisena ei kannata "tyytyä" mihinkään vähempään kuin siihen ytmiin, joka voisi saada kenet tahansa naisen. Vain silloin voisin tietää hänen olevan aidosti itseeni ihastunut.
Eli ei nämä teidän propagandayritykset oikein toimi ;)- rrrrtttt
Mutta sillä ytmillä saattaisi olla muitakin naisia.
- en.ymmärrä
Eihän tuossa logiikassa ole mitään järkeä, mitä korkeampitasoinen mies niin sitä vähemmän susta välittää.
en.ymmärrä kirjoitti:
Eihän tuossa logiikassa ole mitään järkeä, mitä korkeampitasoinen mies niin sitä vähemmän susta välittää.
Ai niin kuin millä logiikalla?
Kuvitellaan, että mies on luokkaa brad pitt, eli saisi kenet naisen tahansa. Jos hän haluaisi (siitä huolimatta) olla juuri minun kanssani, niin enkö voisi olla erittäin varma siitä, että hän välittää minusta todella paljon?
Kuvitellaan, että mies on luokkaa palstaätmi, eli ei saisi ketään naista/naisen saaminen olisi hyvin vaikeaa. Jos hän haluaisi olla minun kanssani, niin enkö voisi pitää erittäin todennäköisenä, että hän on kanssani vain koska ei saa ketään muutakaan (ja ajattelee minusta kuten aloittaja).
Yhdenkään naisen ei pidä tyytyä mieheen, joka on hänen kanssaan vain siksi, ettei saa parempaa. Piste. Ja onneksi tuolla palstan ulkopuolella ihmiset eivät edes leiki tällaisia kummallisia ajatusleikkejä vaan ihastuvat, rakastuvat ja pariutuvat juuri siksi, että heille se toinen osapuoli on maailman parhain ja rakkain. Ainoa motiivini viestilleni oli vain yrittää osoittaa, kuinka paljon hallaa te teette näillä naisvihaviesteillänne juuri niille hiljaisemmille ja vähemmän suosituille miehille. Tämänkin avauksen jälkeen voisi _teoriassa_ joku nainen miettiä mielessään, että se oma kokematon ja ei-niin-komea poikaystävä tai ihastus on hänen kanssaan vaikka ei rakasta häntä, ja päätyä lopettamaan suhteen. Ei kukaan niin hullu käytännössä ole, mutta jostain syystä te tunnutte siihen suorastaan yllyttävän. Miksi? Kateudesta, kun tuolla todellisessa elämässä kuitenkin on niitä "ätmejä" (eli rumia, lyhyitä, työttömiä jne) miehiä, joilla on onnellinen parisuhde, mutta teillä itsellänne ei?rrrrtttt kirjoitti:
Sitten pitäisi olla sinkku ja etsiä niin kauan, että löytää ytmin, jolla ei ole. Kun tuo nyt niin kuin oli koko jutun pointti: ei pidä tyytyä vähempään kuin ihmiseen, joka haluaa olla juuri sinun kanssasi, vaikka voisi saada muitakin.
- 1212
helka kirjoitti:
Sitten pitäisi olla sinkku ja etsiä niin kauan, että löytää ytmin, jolla ei ole. Kun tuo nyt niin kuin oli koko jutun pointti: ei pidä tyytyä vähempään kuin ihmiseen, joka haluaa olla juuri sinun kanssasi, vaikka voisi saada muitakin.
Tuo ei ole joko tai. Suurin osa suhteista alkaa siten ettei se toinen ole ensimmäisestä sekunnista maailman haluttavin. Sitä ei koskaan sanota ääneen, mutta niin se on. Mutta kyllä rakkaus voi silti olla aitoa, ja yleensä onkin.
Nykyajan ongelma on siinä että kun tarjontaa on näennäisen paljon, aletaan kuvitella että kyllähän se ytmi löytyy joka haluaa juuri Sinut. Mutta kun ei löydy, selkeitä poikkeuksia tasoteoriasta on melko vähän.
Tästähän tuleekin viime aikoina yleistynyt trendi "mieluummin yksin kuin huonossa suhteessa" = alfa tai ei mitään.
Kun verrataan lapsia suunnittelevia naisia ja sellaisia jotka eivät aio hankkia lapsia tai ovat jo hankkineet eivätkä tarvitse elättäjää, huomaamme eron ja sen kuinka palstatotuus pätee. Kun (beta)miehelle ei ole käyttöä perheprojektissa, (beta)naisten pariutumishalukkuus romahtaa. helka kirjoitti:
Kuvitellaan, että mies on luokkaa brad pitt, eli saisi kenet naisen tahansa. Jos hän haluaisi (siitä huolimatta) olla juuri minun kanssani, niin enkö voisi olla erittäin varma siitä, että hän välittää minusta todella paljon?
Kuvitellaan, että mies on luokkaa palstaätmi, eli ei saisi ketään naista/naisen saaminen olisi hyvin vaikeaa. Jos hän haluaisi olla minun kanssani, niin enkö voisi pitää erittäin todennäköisenä, että hän on kanssani vain koska ei saa ketään muutakaan (ja ajattelee minusta kuten aloittaja).
Yhdenkään naisen ei pidä tyytyä mieheen, joka on hänen kanssaan vain siksi, ettei saa parempaa. Piste. Ja onneksi tuolla palstan ulkopuolella ihmiset eivät edes leiki tällaisia kummallisia ajatusleikkejä vaan ihastuvat, rakastuvat ja pariutuvat juuri siksi, että heille se toinen osapuoli on maailman parhain ja rakkain. Ainoa motiivini viestilleni oli vain yrittää osoittaa, kuinka paljon hallaa te teette näillä naisvihaviesteillänne juuri niille hiljaisemmille ja vähemmän suosituille miehille. Tämänkin avauksen jälkeen voisi _teoriassa_ joku nainen miettiä mielessään, että se oma kokematon ja ei-niin-komea poikaystävä tai ihastus on hänen kanssaan vaikka ei rakasta häntä, ja päätyä lopettamaan suhteen. Ei kukaan niin hullu käytännössä ole, mutta jostain syystä te tunnutte siihen suorastaan yllyttävän. Miksi? Kateudesta, kun tuolla todellisessa elämässä kuitenkin on niitä "ätmejä" (eli rumia, lyhyitä, työttömiä jne) miehiä, joilla on onnellinen parisuhde, mutta teillä itsellänne ei?Tässä sivuttiin juuri niitä asioita, eli propagandaa ja manipulaatiota jota palstalla esiintyy joihin olen halunnut puuttua, joka sitten on aiheuttanut näiden harrastajien mielenkiinnon kohdistumisen minuun....noh, ei se ole minulta pois, vaan ihan hyvä että saavat näyttää todelliset karvansa....
Totuus mitä jotkut eivät halua jostain syystä sulattaa on, että "parempi yksin kuin huonossa suhteessa". ;)- Just.asking
helka kirjoitti:
Yhdenkään naisen ei pidä tyytyä mieheen, joka on hänen kanssaan vain siksi, ettei saa parempaa. Piste. Ja onneksi tuolla palstan ulkopuolella ihmiset eivät edes leiki tällaisia kummallisia ajatusleikkejä vaan ihastuvat, rakastuvat ja pariutuvat juuri siksi, että heille se toinen osapuoli on maailman parhain ja rakkain. Ainoa motiivini viestilleni oli vain yrittää osoittaa, kuinka paljon hallaa te teette näillä naisvihaviesteillänne juuri niille hiljaisemmille ja vähemmän suosituille miehille. Tämänkin avauksen jälkeen voisi _teoriassa_ joku nainen miettiä mielessään, että se oma kokematon ja ei-niin-komea poikaystävä tai ihastus on hänen kanssaan vaikka ei rakasta häntä, ja päätyä lopettamaan suhteen. Ei kukaan niin hullu käytännössä ole, mutta jostain syystä te tunnutte siihen suorastaan yllyttävän. Miksi? Kateudesta, kun tuolla todellisessa elämässä kuitenkin on niitä "ätmejä" (eli rumia, lyhyitä, työttömiä jne) miehiä, joilla on onnellinen parisuhde, mutta teillä itsellänne ei?"onneksi tuolla palstan ulkopuolella ihmiset eivät edes leiki tällaisia kummallisia ajatusleikkejä vaan ihastuvat, rakastuvat ja pariutuvat juuri siksi, että heille se toinen osapuoli on maailman parhain ja rakkain"
Tällä palstalla olevat miehet edustaa kyllä suurinta osaa miesten ajattelumallista, mutta aivan kuten "1212" mainitsi niin näitä asioita ei koskaan sanota ääneen palstan ulkopuolella. Kyllä Helka se sinunkin mies on sinuun tyytynyt paremman puutteessa. Luuletko oikeasti olevasi se kaikista halutuin nainen hänelle :D
Jos tiedät paikkaa mistä löytyy valheenpaljastuslaite niin laita miehesi siihen..
"Ainoa motiivini viestilleni oli vain yrittää osoittaa, kuinka paljon hallaa te teette näillä naisvihaviesteillänne juuri niille hiljaisemmille ja vähemmän suosituille miehille. "
Oma motiivini ei ollut hallan tekeminen eikä kateus vaan keskustella tästä tositilanteesta mikä on arkea monelle miehelle kuten minulle.
Miehet tässä on naisten hypergamian uhreja, olisi kiva joskus saada tasoisensa nainen. Just.asking kirjoitti:
"onneksi tuolla palstan ulkopuolella ihmiset eivät edes leiki tällaisia kummallisia ajatusleikkejä vaan ihastuvat, rakastuvat ja pariutuvat juuri siksi, että heille se toinen osapuoli on maailman parhain ja rakkain"
Tällä palstalla olevat miehet edustaa kyllä suurinta osaa miesten ajattelumallista, mutta aivan kuten "1212" mainitsi niin näitä asioita ei koskaan sanota ääneen palstan ulkopuolella. Kyllä Helka se sinunkin mies on sinuun tyytynyt paremman puutteessa. Luuletko oikeasti olevasi se kaikista halutuin nainen hänelle :D
Jos tiedät paikkaa mistä löytyy valheenpaljastuslaite niin laita miehesi siihen..
"Ainoa motiivini viestilleni oli vain yrittää osoittaa, kuinka paljon hallaa te teette näillä naisvihaviesteillänne juuri niille hiljaisemmille ja vähemmän suosituille miehille. "
Oma motiivini ei ollut hallan tekeminen eikä kateus vaan keskustella tästä tositilanteesta mikä on arkea monelle miehelle kuten minulle.
Miehet tässä on naisten hypergamian uhreja, olisi kiva joskus saada tasoisensa nainen."Luuletko oikeasti olevasi se kaikista halutuin nainen hänelle :D"
Luulen, että 50 p/s-kokenut mies on realisti. Ihan varmasti hänkin tykkää katsella 22- vai oliko se 23-vuotiaita naisia (joita "kaikki miehet haluavat"), mutta en usko, että hän haluaisi _elää_ sellaisen kanssa (edes viikonloppuelämää). Voin tottakai olla väärässäkin ja sen sijaan, että me puramme puolin ja toisin kuluneen viikon työasiat, laitamme yhdessä ruokaa, katselemme elokuvia ja keskustelemme niistä, luemme ja keskustelemme lukemastamme, käymme sauvakävelyllä jne, hän haluaisikin kuunnella parikymppisen tytön ajatusmaailmaa. Jos se on hänen salainen haaveensa niin olkoon kaikin mokomin. Hän on kyllä riittävän kypsä pitääkseen sen omana tietonaan.
Ja mitä tulee hänen oman ikäluokkansa/minun ikäluokkani naisiin, niin hänhän on koko ajan vapaa valitsemaan sen, jota haluaa enemmän kuin minua. Kyllä hänen kaltaisensa mies varmasti saa palstan käsitteitä käyttäen hyvinkin korkeatasoisen naisen.
Mutta nyt alkaa kello olla sen verran, että ehkä lähden pitämään hänestä tiukasti kiinni viikonlopun, ettei hän keksi lähteä jahtaamaan niitä parikymppisiä ;)- scrg
Just.asking kirjoitti:
"onneksi tuolla palstan ulkopuolella ihmiset eivät edes leiki tällaisia kummallisia ajatusleikkejä vaan ihastuvat, rakastuvat ja pariutuvat juuri siksi, että heille se toinen osapuoli on maailman parhain ja rakkain"
Miehet tässä on naisten hypergamian uhreja, olisi kiva joskus saada tasoisensa nainen."Oma motiivini ei ollut hallan tekeminen eikä kateus vaan keskustella tästä tositilanteesta mikä on arkea monelle miehelle kuten minulle. "
Kaikki on niin suhteellista. Kaikissa ihmisissä on hyviä ja huonoja piirteitä: viehättäviä ja vähemmän viehättäviä. Sitten pitäisi löytää kaksi ihmistä, jotka yhdessä toimivat niin, että toista osapuolta viehättävät ominaisuudet pääsevät korostumaan ja ne huonot jäävät taustalle. Monilla (varsinkin naisilla) vain on niin suuri sisäinen tarve olla kaikessa niin täydellinen, että rehellisyyttä on usein säännösteltävä. Sekin on oikeastaan viehättävää, jos ihminen tajuaa ja myöntää olevansa jossain asiassa vähemmän viehättävä.
Eikä sekään aina ole mitenkään itsestään selvää, mistä asioista toisessa oikeasti pitää ja mistä ei. Eikä se, mistä se toinen pitää. Ihastumisen ongelma on siinä, että se tapahtuu usein omaan mielikuvaan eikä toiseen ihmiseen. - JuttaNeiti
Just.asking kirjoitti:
Miehet tässä on naisten hypergamian uhreja, olisi kiva joskus saada tasoisensa nainen.Mikä on sinun tasosi? Epäilen vahvasti että arvioit itsesi väärin.. Ehkä et olisi tuossa suhteessa ollenkaan jos olisit määritellyt itse tasosi oikein.
Millä häikäiset naisen? Hyvillä käytöstavoillasi? Älylläsi? Taidoillasi? Oletko reipas ja ystävällinen? Tienaat oman elantosi? - Tinderland
rrrrtttt kirjoitti:
Sillä naisellakin saattaa olla muita miehiä ;).
- ulpukkaah
Juuri tämä ajatus itselleni on kirkastunut tätä palstaa lukiessani. Varsinkin kun olen itse pullukka, niin täällä on tehty erittäin selväksi, ettei yksikään ätmi voi mua aidosti rakastaa, joten mun on turha kiinnostua heistä. Ainoastaan komean uroon kanssa voin olla varma koska hänen kohdallaan kyse ei olisi pelkästä tyytymisestä, hän olisi saanut hoikanki naisen.
Kaiken kaikkiaan mitä enemmän näitä juttuja luen, mua alkaa ällöttää "kiltit ujot miehet" joiden synkkää naisvihaista sielunmaisemaa täällä avataan. Varsinaista oman oksan sahaamista. Kyllä se näköjään niin on, että kannattaa vain komeita miehiä katsella, heidän maailmankuvansa ja mielipiteensä naisista ei ole turmeltunut. - Thirteen
ulpukkaah kirjoitti:
Juuri tämä ajatus itselleni on kirkastunut tätä palstaa lukiessani. Varsinkin kun olen itse pullukka, niin täällä on tehty erittäin selväksi, ettei yksikään ätmi voi mua aidosti rakastaa, joten mun on turha kiinnostua heistä. Ainoastaan komean uroon kanssa voin olla varma koska hänen kohdallaan kyse ei olisi pelkästä tyytymisestä, hän olisi saanut hoikanki naisen.
Kaiken kaikkiaan mitä enemmän näitä juttuja luen, mua alkaa ällöttää "kiltit ujot miehet" joiden synkkää naisvihaista sielunmaisemaa täällä avataan. Varsinaista oman oksan sahaamista. Kyllä se näköjään niin on, että kannattaa vain komeita miehiä katsella, heidän maailmankuvansa ja mielipiteensä naisista ei ole turmeltunut.Olen täysin samaa mieltä.
- ATM-automaatti
JuttaNeiti kirjoitti:
Mikä on sinun tasosi? Epäilen vahvasti että arvioit itsesi väärin.. Ehkä et olisi tuossa suhteessa ollenkaan jos olisit määritellyt itse tasosi oikein.
Millä häikäiset naisen? Hyvillä käytöstavoillasi? Älylläsi? Taidoillasi? Oletko reipas ja ystävällinen? Tienaat oman elantosi?Tuttu tarina. Pitää olla taitoja, rahaa, statusta. Pitää tehdä sitä ja tätä, osata ja suorittaa, kilpailla ja voittaa. Nouista muiden miesten yläpuolelle.
Entäs mitä naisen pitää tehdä?
Öö...siis..olla nainen? - ATM-automaatti
ulpukkaah kirjoitti:
Kaiken kaikkiaan mitä enemmän näitä juttuja luen, mua alkaa ällöttää "kiltit ujot miehet" joiden synkkää naisvihaista sielunmaisemaa täällä avataan. Varsinaista oman oksan sahaamista. Kyllä se näköjään niin on, että kannattaa vain komeita miehiä katsella, heidän maailmankuvansa ja mielipiteensä naisista ei ole turmeltunut.Rationalisointihamsteri iskee taas. Koska nainen haluaa seksuaalisesti komeita miehiä (jotka ovat useammin pettäjiä, narsisteja, jne) hän haluaa perustella itselleen että komeat miehet ovat kaikessa parhaita ja oikeita valintoja.
Perustelusi ovat täysin epäloogisia.
Jos ruma/tavis ei voi pitää pullukkaa parhaana, miten komea mies sitten voisi pitää pullukkaa parhaana? No ei voikaan. Vastikaan julkaistun tutkimuksen perusteella tärkeimmät asiat naisessa olivat 1. kauneus 2. hoikkuus - ja mitä komeampana ja menestyneempänä mies itseään piti, sitä tärkeämpiä kauneus ja hoikkuus olivat :D
Jos ruma/tavis voi vain tyytyä pullukkaan, ei komean rakkaus voi olla sen aidompaa, vaan kyse on pakko olla hyväksikäytöstä tms. - 1212
Juuri noin.
Minä tunnen monta tavallista miestä joka ovat naimisissa pullukan kanssa, ja uskoisin että enemmistö heistä kyllä rakastaa puolisoaan aidosti, vaikkei puoliso alun perin ollutkaan yhtä haluttava kuin mallimimmit.
Tunnen myös monta komeaa ytmiä jotka ovat olleet pullukoiden kanssa. Siis olleet suhteessa jossa pullukka maksaa kulungit ja hoitaa kotia kun mies käy paneskelemassa 19-vuotiaita hoikkia naisia. Tai ovat napanneet pullukan mukaan baarista saatuaan pakit kaunottarelta, kaavalla pano-suihku-kohti uusia seikkailuja. Tai ovat ottaneet pullukan panorinkiin väliaikaisesti saadakseen helppoa seksiä ja toteuttaakseen juttuja joihin hoikat eivät suostu.
Mutta eipä siinä mitään, jos vain komean miehen rakkaus voi olla aitoa niin ei kun onnea kokeilemaan vain. - ulpukkaah
1212 kirjoitti:
Juuri noin.
Minä tunnen monta tavallista miestä joka ovat naimisissa pullukan kanssa, ja uskoisin että enemmistö heistä kyllä rakastaa puolisoaan aidosti, vaikkei puoliso alun perin ollutkaan yhtä haluttava kuin mallimimmit.
Tunnen myös monta komeaa ytmiä jotka ovat olleet pullukoiden kanssa. Siis olleet suhteessa jossa pullukka maksaa kulungit ja hoitaa kotia kun mies käy paneskelemassa 19-vuotiaita hoikkia naisia. Tai ovat napanneet pullukan mukaan baarista saatuaan pakit kaunottarelta, kaavalla pano-suihku-kohti uusia seikkailuja. Tai ovat ottaneet pullukan panorinkiin väliaikaisesti saadakseen helppoa seksiä ja toteuttaakseen juttuja joihin hoikat eivät suostu.
Mutta eipä siinä mitään, jos vain komean miehen rakkaus voi olla aitoa niin ei kun onnea kokeilemaan vain.Eli joko otan ätmis-miehen joka ei mua oikeasti halua, tai otan komean miehen joka sekään ei mua oikeasti halua? Siinä on mun vaihtoehdot? Sitä suuremmalla syyllä kannattaa ottaa komea. Peli on joka tapauksessa menetetty, mutta jääpähän kauniimmat muistot.
- Just.asking
Tässäkin ketjussa 1212 ja ATM-automaatti osoittivat miksi ovat palstan parhaimmistoa. Naisen logiikka jaksaa yllättää kerta toisensa jälkeen. Jos tästä kaikesta vetää johtopäätöksen että pitää yrittää vain YTMejä niin harrastaa aikamoista itsensä huijaamista.
- JuttaNeiti
ATM-automaatti kirjoitti:
Tuttu tarina. Pitää olla taitoja, rahaa, statusta. Pitää tehdä sitä ja tätä, osata ja suorittaa, kilpailla ja voittaa. Nouista muiden miesten yläpuolelle.
Entäs mitä naisen pitää tehdä?
Öö...siis..olla nainen?Tuttu tarina? Ei suinkaan en sanonut että nainen olisi vaan nainen, kyllä naisellakin täytyy olla avuja, kaikilla täytyy. Jos et osaa mitään, et puhu mitään ja et näytä miltään niin olet yksin.
- ulpukkaah
Just.asking kirjoitti:
Tässäkin ketjussa 1212 ja ATM-automaatti osoittivat miksi ovat palstan parhaimmistoa. Naisen logiikka jaksaa yllättää kerta toisensa jälkeen. Jos tästä kaikesta vetää johtopäätöksen että pitää yrittää vain YTMejä niin harrastaa aikamoista itsensä huijaamista.
Ei se ole itsensä huijaamista vaan tosiasioiden hyväksymistä. Kiitos tästä, tää palsta on todella avannut silmäni. Nyt tiedän mitä teen.
- 1212
ulpukkaah kirjoitti:
Eli joko otan ätmis-miehen joka ei mua oikeasti halua, tai otan komean miehen joka sekään ei mua oikeasti halua? Siinä on mun vaihtoehdot? Sitä suuremmalla syyllä kannattaa ottaa komea. Peli on joka tapauksessa menetetty, mutta jääpähän kauniimmat muistot.
Toistan:
"Minä tunnen monta tavallista miestä joka ovat naimisissa pullukan kanssa, ja uskoisin että enemmistö heistä kyllä rakastaa puolisoaan aidosti, vaikkei puoliso alun perin ollutkaan yhtä haluttava kuin mallimimmit."
Eli tunnen monta rumaa/tavallista miestä jotka rakastavat aidosti pullukoita. Mutta en tunne ainuttakaan komeaa ytmiä joka rakastaa aidosti pullukkaa. Tutkimukset osoittavat että mitä komeampi ja menestyneempi mies, sitä vähemmän hän pitää pullukoista.
"Peli on joka tapauksessa menetetty, mutta jääpähän kauniimmat muistot."
Miehenä ajattelen niin että minulle jäisi kauniimmat muistot rakkaudesta pullukan kanssa kuin hyväksikäyttösuhteesta kaunottaren kanssa. Mutta kyllähän minä tiesinkin että naisille vain miehen taso ratkaisee.
Mieluummin 5 minuuttia alfaa kuin 5 vuotta betaa. - 1212
Just.asking kirjoitti:
Kaikki tiet vievät Roomaan, niin kuin sanotaan. Aivan samalla tavoin naisen logiikka vie aina lopputulokseen että kannattaa yrittää ytmejä.
Jos olisin todistanut että on enemmän ytmejä jotka ovat onnellisesti yhdessä pullukan kanssa ja että ytmit muita useammin pitävät pulleista naisista, olisi johtopäätös ollut että kannattaa yrittää ytmejä.
Kun todistin että on enemmän ketmejä/ätmejä jotka ovat onnellisesti yhdessä pullukan kanssa ja että ketmit/ätmit muita useammin pitävät pulleista naisista, johtopäätös oli että kannattaa yrittää ytmejä.
Naisen logiikkaa parhaimmillaan. - 1212
ulpukkaah kirjoitti:
Ei se ole itsensä huijaamista vaan tosiasioiden hyväksymistä. Kiitos tästä, tää palsta on todella avannut silmäni. Nyt tiedän mitä teen.
Ps. älä viitsi tällaisia höpinöitä.
Ei palsta ole silmiäsi avannut. Olet aina halunnut sen komean menestyjän joka tekee ystäväsi kateudesta vihreiksi kun he ihmettelevät kuinka onnistuit kaappaamaan unelmien prinssin heidän nokkiensa edestä.
Puheet sisäisestä kaudeudesta ovat aina olleet pelkkää itsepetosta; ne eivät tarkoita sitä että sinä näkisit pintaa syvemmälle, vaan sitä että haluat miehen joka täyttää pinnalliset toiveesi mutta näkee sinussa sisäisen kauneutesi.
Myönnä suosiolla, yrityksesti rationalisoida pinnallisuuttasi ovat ei vain epäloogisia vaan myös noloja. - ulpukkaah
1212 kirjoitti:
Ps. älä viitsi tällaisia höpinöitä.
Ei palsta ole silmiäsi avannut. Olet aina halunnut sen komean menestyjän joka tekee ystäväsi kateudesta vihreiksi kun he ihmettelevät kuinka onnistuit kaappaamaan unelmien prinssin heidän nokkiensa edestä.
Puheet sisäisestä kaudeudesta ovat aina olleet pelkkää itsepetosta; ne eivät tarkoita sitä että sinä näkisit pintaa syvemmälle, vaan sitä että haluat miehen joka täyttää pinnalliset toiveesi mutta näkee sinussa sisäisen kauneutesi.
Myönnä suosiolla, yrityksesti rationalisoida pinnallisuuttasi ovat ei vain epäloogisia vaan myös noloja.Kuten sanoit, sisäinen kauneus on pelkkää itsepetosta. Joten mun on turha sitä miehistä etsiä, saati odottaa että kukaan minussakaan sitä katsoisi. Eli parempi ottaa tosiasiat tosiasioina. Kiitos kun opetitte mulle tämän.
- IQ91
helka kirjoitti:
jos helkaan on tyytyminen, niin a) joko ei ole kuivat purut vintillä tai b) on merkittävän hidas
- känsakainen
1212 kirjoitti:
Toistan:
"Minä tunnen monta tavallista miestä joka ovat naimisissa pullukan kanssa, ja uskoisin että enemmistö heistä kyllä rakastaa puolisoaan aidosti, vaikkei puoliso alun perin ollutkaan yhtä haluttava kuin mallimimmit."
Eli tunnen monta rumaa/tavallista miestä jotka rakastavat aidosti pullukoita. Mutta en tunne ainuttakaan komeaa ytmiä joka rakastaa aidosti pullukkaa. Tutkimukset osoittavat että mitä komeampi ja menestyneempi mies, sitä vähemmän hän pitää pullukoista.
"Peli on joka tapauksessa menetetty, mutta jääpähän kauniimmat muistot."
Miehenä ajattelen niin että minulle jäisi kauniimmat muistot rakkaudesta pullukan kanssa kuin hyväksikäyttösuhteesta kaunottaren kanssa. Mutta kyllähän minä tiesinkin että naisille vain miehen taso ratkaisee.
Mieluummin 5 minuuttia alfaa kuin 5 vuotta betaa.täällä on sopivasti lihava nainen muodot kohdallaan aina on mies löytynyt eikä oo valittaneet oon ylpeä muodoistani oon luomu kohta oon 50v mulle merkaa miehessä luonne ei ulkonäkö nytkin mulla nuorempi mies on muhun tyytyväinen sängyssä oon peto
- Teoriaontotta
ulpukkaah kirjoitti:
Kaiken kaikkiaan mitä enemmän näitä juttuja luen, mua alkaa ällöttää "kiltit ujot miehet" joiden synkkää naisvihaista sielunmaisemaa täällä avataan. Varsinaista oman oksan sahaamista. Kyllä se näköjään niin on, että kannattaa vain komeita miehiä katsella, heidän maailmankuvansa ja mielipiteensä naisista ei ole turmeltunut.Ulpukka on osunut asian ytimeen vaikka näenkin viestin lähinnä piilovittuiluna palsta ätmeille. Itse ihmettelin aikanaan perusrumana miehenä miksi minusta nettideiteillä "kiinnostui" ainoastaan läskit ja ylettömän lihavat naiset vaikka itse en näitä sopusuhtaisena ja urheilullisena hakenutkaan. Monet kerrat tappelin aiheesta keskusteluissa että tällainen rumaläski ei voi olla minusta oikeasti kiinnostunut kun tottakai minusta olisi sitten ne hoikat ja sopusuhtaisetkin mutta heiltä en saanut viestejä eivätkä he koskaan vastanneet viesteihini. Yhteenveto oli helppo. Läskit ja rumat tyytyvät minuun paremman puutteessa koska eivät saa niitä miehiä joita kaikki muut naisetkin haluavat mutta laihtuessaan eivät varmastikaan enään minusta välittäisi kun aukeaisi miestaivas. Siksi jätin noteeraamatta jokaisen läskin viestit koska haluanhan naisen jolla on vetovoimaa ja jota muutkin miehet haluaa ja jos sellainen oikeasti ihastuu minuun niin tunnehan on sillon aitoa.
En uskonut että näin koskaan kävisi mutta niinvain pitkä hoikka kaunis ikäiseni nainen jonka perään kuolaa pelkällä kauppareissulla muutkin miehet ihastui minuun oikeasti. Tästä tiedän sata varmasti että hänen tunteensa ovat aitoja koska tottakai hän valkkaisi sen komeamman kun niihin mahkuja olisi mutta vielämitä olen kuulemma maailman valloittavin ja ihanin ihminen jota hän on koskaan tavannut. Kun häneen on tutustunut niin kauniin ja ehkä kylmänkin oloisen ulkokuoren sisältä on löytynyt todella lämmin ja viehättävä persoona eli kaikinpuolin upea nainen. Jos olisin tyytynyt vain läskiin naiseen joka ei saa haluamiaan miehiä niin tällainen kultakimpale olisi mennyt sivusuun. Joten logiikkani toimi juurikin sillätavalla kun sen teoriassa olin perustellutkin. - Ujoatm26v
Ole sä lehmä hiljaa!
- YksinäinenJoulu
Teoriaontotta kirjoitti:
Ulpukka on osunut asian ytimeen vaikka näenkin viestin lähinnä piilovittuiluna palsta ätmeille. Itse ihmettelin aikanaan perusrumana miehenä miksi minusta nettideiteillä "kiinnostui" ainoastaan läskit ja ylettömän lihavat naiset vaikka itse en näitä sopusuhtaisena ja urheilullisena hakenutkaan. Monet kerrat tappelin aiheesta keskusteluissa että tällainen rumaläski ei voi olla minusta oikeasti kiinnostunut kun tottakai minusta olisi sitten ne hoikat ja sopusuhtaisetkin mutta heiltä en saanut viestejä eivätkä he koskaan vastanneet viesteihini. Yhteenveto oli helppo. Läskit ja rumat tyytyvät minuun paremman puutteessa koska eivät saa niitä miehiä joita kaikki muut naisetkin haluavat mutta laihtuessaan eivät varmastikaan enään minusta välittäisi kun aukeaisi miestaivas. Siksi jätin noteeraamatta jokaisen läskin viestit koska haluanhan naisen jolla on vetovoimaa ja jota muutkin miehet haluaa ja jos sellainen oikeasti ihastuu minuun niin tunnehan on sillon aitoa.
En uskonut että näin koskaan kävisi mutta niinvain pitkä hoikka kaunis ikäiseni nainen jonka perään kuolaa pelkällä kauppareissulla muutkin miehet ihastui minuun oikeasti. Tästä tiedän sata varmasti että hänen tunteensa ovat aitoja koska tottakai hän valkkaisi sen komeamman kun niihin mahkuja olisi mutta vielämitä olen kuulemma maailman valloittavin ja ihanin ihminen jota hän on koskaan tavannut. Kun häneen on tutustunut niin kauniin ja ehkä kylmänkin oloisen ulkokuoren sisältä on löytynyt todella lämmin ja viehättävä persoona eli kaikinpuolin upea nainen. Jos olisin tyytynyt vain läskiin naiseen joka ei saa haluamiaan miehiä niin tällainen kultakimpale olisi mennyt sivusuun. Joten logiikkani toimi juurikin sillätavalla kun sen teoriassa olin perustellutkin.Luojan kiitos et tyytynyt.
- YksinäinenJoulu
Teoriaontotta kirjoitti:
Ulpukka on osunut asian ytimeen vaikka näenkin viestin lähinnä piilovittuiluna palsta ätmeille. Itse ihmettelin aikanaan perusrumana miehenä miksi minusta nettideiteillä "kiinnostui" ainoastaan läskit ja ylettömän lihavat naiset vaikka itse en näitä sopusuhtaisena ja urheilullisena hakenutkaan. Monet kerrat tappelin aiheesta keskusteluissa että tällainen rumaläski ei voi olla minusta oikeasti kiinnostunut kun tottakai minusta olisi sitten ne hoikat ja sopusuhtaisetkin mutta heiltä en saanut viestejä eivätkä he koskaan vastanneet viesteihini. Yhteenveto oli helppo. Läskit ja rumat tyytyvät minuun paremman puutteessa koska eivät saa niitä miehiä joita kaikki muut naisetkin haluavat mutta laihtuessaan eivät varmastikaan enään minusta välittäisi kun aukeaisi miestaivas. Siksi jätin noteeraamatta jokaisen läskin viestit koska haluanhan naisen jolla on vetovoimaa ja jota muutkin miehet haluaa ja jos sellainen oikeasti ihastuu minuun niin tunnehan on sillon aitoa.
En uskonut että näin koskaan kävisi mutta niinvain pitkä hoikka kaunis ikäiseni nainen jonka perään kuolaa pelkällä kauppareissulla muutkin miehet ihastui minuun oikeasti. Tästä tiedän sata varmasti että hänen tunteensa ovat aitoja koska tottakai hän valkkaisi sen komeamman kun niihin mahkuja olisi mutta vielämitä olen kuulemma maailman valloittavin ja ihanin ihminen jota hän on koskaan tavannut. Kun häneen on tutustunut niin kauniin ja ehkä kylmänkin oloisen ulkokuoren sisältä on löytynyt todella lämmin ja viehättävä persoona eli kaikinpuolin upea nainen. Jos olisin tyytynyt vain läskiin naiseen joka ei saa haluamiaan miehiä niin tällainen kultakimpale olisi mennyt sivusuun. Joten logiikkani toimi juurikin sillätavalla kun sen teoriassa olin perustellutkin."jonka perään kuolaa pelkällä kauppareissulla muutkin miehet "
Siis mitähh? Oikeestikko huomaat et joku katsoo? Mun itseluottamukseni ei kestäs hetkeekään tällästä kumppania.. - sekaisinmarista
Jos olisin tyytynyt vain läskiin naiseen joka ei saa haluamiaan miehiä niin tällainen kultakimpale olisi mennyt sivusuun. Joten logiikkani toimi juurikin sillätavalla kun sen teoriassa olin perustellutkin.
Voi luoja eitä ätmejä teorioineen. Ihmisillä itsessään ei ole mitään siis minkäänlaista tunnearvoa?
Niitä voi viskata noin vain halutessaan roskiin ja itsekkin sinne samaan roskiin kuulutte? - ArvotonApina
Teoriaontotta kirjoitti:
En uskonut että näin koskaan kävisi mutta niinvain pitkä hoikka kaunis ikäiseni nainen jonka perään kuolaa pelkällä kauppareissulla muutkin miehet ihastui minuun oikeasti. Tästä tiedän sata varmasti että hänen tunteensa ovat aitoja koska tottakai hän valkkaisi sen komeamman kun niihin mahkuja olisi mutta vielämitä olen kuulemma maailman valloittavin ja ihanin ihminen jota hän on koskaan tavannut. Kun häneen on tutustunut niin kauniin ja ehkä kylmänkin oloisen ulkokuoren sisältä on löytynyt todella lämmin ja viehättävä persoona eli kaikinpuolin upea nainen. Jos olisin tyytynyt vain läskiin naiseen joka ei saa haluamiaan miehiä niin tällainen kultakimpale olisi mennyt sivusuun. Joten logiikkani toimi juurikin sillätavalla kun sen teoriassa olin perustellutkin.Mutta se miten julmasti toisia ihmisiä kohtelee ja miten yleensä toisista kylmästi laskelmoiden ja ulkonäkökeskeisesti ajattelee kostautuu AINA tavalla tai toisella aiheuttaen sitten TAAS sen yksinjäämisen ja jätetyksi tulemisen tuskan.
Ei mikään ole kiinni rumuudesta oikeasti tässä elämässä kun on vielä tunteviakin ihmisiä jotka eivät ole kylmettäneet sydäntään vaan rakastaa ja välittää.
Rakkautta kumminkin sinnepäin toivottaen.
No nämä naiset joita kohtaan ei löydy syvempää tunnetta jäävät yhenillan tai vakipanon rooliin.
Saattaa huvin olla, että helkakin on siinä roolissa tälläkin hetkellä, vaikka ei sitä itse ole tiedostanutkaan. Tyypillisesti nämä on näitä viikonloppu suhteita juurikin. Samalla etsitään sitä elämänkumppania ja aitoa tunnetta.
Saattaa hyvin olla, että varsin monikin mies päätyy ihan parisuhteeseen ja avioliittoon, vaikka kokisi, että jotain puuttuu.. En epäile yhtään ja erotilastot tukee tätä käsitystä hyvin pitkälti.Siksihän onkin tärkeää tutustua, seurustella, jotta puolin ja toisin voi tietää, onko tämä ihminen se, jonka kanssa haluan olla mahdollisesti koko loppuelämäni. En minä ainakaan uskaltaisi sitoutua ihmiseen loppuiäkseni noin vuoden tuntemisen perusteella.
helka kirjoitti:
Siksihän onkin tärkeää tutustua, seurustella, jotta puolin ja toisin voi tietää, onko tämä ihminen se, jonka kanssa haluan olla mahdollisesti koko loppuelämäni. En minä ainakaan uskaltaisi sitoutua ihmiseen loppuiäkseni noin vuoden tuntemisen perusteella.
Jeps, saati suunnitella tai ajatella lapsen/lapsien saamista lyhyellä tutustumisella.....
- 1S45
Miksi pitää olla välttämättä jonkun naisen kanssa, joka ei viehätä, ja " tyytyä huonompaan"? Minä olin nuorena kiinnostunut monista suomalaisista miehistä, mutta nykyisin vain ulkomaalaiset kiinnostavat. Ainoa vaatimus on, että ei muslimia. Suomalaiset miehet vaativat naiselta niin kovaa tasoa jo pelkästään ulkonäöllisesti, että olen lakannut edes vilkaisemasta enää heitä. Ja kun he ovat niin vaativia ja kriittisiä, että moni nainen ei edes kelpaisi heille, niin miksi he haukkuvat sellaisia naisia, jotka menevät ulkomaalaisen kanssa? Täytyisikö suomalaisen naisen mennä vain suomalaisen kanssa, ja jos ei tule hyväksytyksi, niin olla yksin loppuelämänsä?
Tuonhan voi kääntää myös täysin toisinpäin, eli saman voisi kirjoittaa miehen näkökulmasta ja tehdä tuo loppukysymys ihan samalla tavalla, mutta tietenkin siinäkin vaihtaen miehen naiseksi............kenelläkään ei ole varaa arvostella tai syyllistää yhtään ketään, jos joku katsoo että saa sitä mitä tarvitsee ja haluaa, jos joku valitsee ulkomaalaisen kumppanin ja ulkomaalainen valitsee hänet.
- akkayksin
En ymmärrä miten joku voi olla "jonkun vaan" kanssa johon ei ikinä vois ihastua, pelkästään siksi ettei tarvitse olla yksin? Miten kukaan pystyy sellaiseen? Miten voi antaa sellaisen "jokuvaan" ihmisen koskea itseään?
Ei jatkuva yksinolokaan kivaa oo ei, ite oon jo 12 vuotta ollut ilman miestä, joten tiedän mistä puhun. Mutta en ikinä vois antaa jonkun vaan jätkän hipelöidä itteäni ilman, että mulla on pää mukana. Teiltä miehiltä se tuntuu sujuvan helpommin, se pelkällä alapäällä ajattelu. Kuka vaan akka käy. Oon ihan kateellinen, teillä miehillä on paljon helpompaa kun ei omat ajatukset tuu pilaamaan nautintoa."Teiltä miehiltä se tuntuu sujuvan helpommin, se pelkällä alapäällä ajattelu. Kuka vaan akka käy. Oon ihan kateellinen, teillä miehillä on paljon helpompaa kun ei omat ajatukset tuu pilaamaan nautintoa."
Joopa joo......ei pidä paikkaansa.....on tuollaisia naisia ja on tuollaisia miehiä, sekä ihan toisenlaisia ja kaikkea siltä väliltä.
- RuikutaYksinSenAnsaitset
Toivottavasti jäät pian ilman sitäkin suhdetta kun ajattelet siitä noin tylysti.
- Just.asking
En minä ajattele hänestä tylysti, hän on ollut minua kohtaan tosi kiva ja minä olen häntäkin kohtaan tosi kiva. Saan kehuja jatkuvasti. Tilanne on mikä on.
Naiset aina sanoo, että ihastumista tai rakkautta ei voi pakottaa, miksi tilanne olisi erilainen nyt kun mies sanoo asian? - HyväsydäminenPullukka
Te palstan miehet aina haukutte pullukkanaisia. Väitätte ettei kukaan heitä huoli kuin korkeintaan yhdeksi yöksi. Ei pidä paikkaansa. Katukuvaa kun katsoo niin hyvin monella miehellä on pullukka käsipuolessa ja monet ovat jopa naimisissa näitten pullukoitten kanssa.
Ja täytyy vielä todeta että kyllä teissä miehissäkin on tosi paljon lihavia. Ette te voi vaatia naiseltakaan hoikkuutta kun ette itsekkään ole sellaisia.
Jos sitä ulkonäköä aina tuijottaa niin todennäköistä on että yksin saa loppuelämänsä viettää. Satunnaista seuraa voi löytää mutta ehkei mitään parisuhdetta. - JolletSitäTiennyt
HyväsydäminenPullukka kirjoitti:
Te palstan miehet aina haukutte pullukkanaisia. Väitätte ettei kukaan heitä huoli kuin korkeintaan yhdeksi yöksi. Ei pidä paikkaansa. Katukuvaa kun katsoo niin hyvin monella miehellä on pullukka käsipuolessa ja monet ovat jopa naimisissa näitten pullukoitten kanssa.
Ja täytyy vielä todeta että kyllä teissä miehissäkin on tosi paljon lihavia. Ette te voi vaatia naiseltakaan hoikkuutta kun ette itsekkään ole sellaisia.
Jos sitä ulkonäköä aina tuijottaa niin todennäköistä on että yksin saa loppuelämänsä viettää. Satunnaista seuraa voi löytää mutta ehkei mitään parisuhdetta.Tämä ätmi porukka onkin siksi yksin, koska ei saa alle 22v hoikkia mallinaisia.
- JuttaNeiti
JolletSitäTiennyt kirjoitti:
Tämä ätmi porukka onkin siksi yksin, koska ei saa alle 22v hoikkia mallinaisia.
Tämä on tosi ja koska eivät luovu koskaan haaveestaan, sillä heillä on oikeus siihen 22v hoikkaan naiseen, joka antaa heti pillua mutta vaan heille, niin he ovat aina yksin.
- tasuta
Jos sitä ulkonäköä aina tuijottaa niin todennäköistä on että yksin saa loppuelämänsä viettää. Satunnaista seuraa voi löytää mutta ehkei mitään parisuhdetta.Joo, nykyisin nuori normalipainoinen nainen on harvinaisuus, eli jos meinaa naisen kanssa olla, joutuu tyytymään läskiin, ellei sitten kuulu kysytyinpään porukkaan.
Sitten kun menet naimisiin tai avoliittoon, niin nainen turpoaa useamman kilon per vuosi, mahdollinen lapsi turvottaa 12kg.
Eli olet sotanorsun kanssa parisuhteessa, kun et sen vuoksi kuitenkaan halua erota. - qwdpquidew
tasuta kirjoitti:
Joo, nykyisin nuori normalipainoinen nainen on harvinaisuus, eli jos meinaa naisen kanssa olla, joutuu tyytymään läskiin, ellei sitten kuulu kysytyinpään porukkaan.
Sitten kun menet naimisiin tai avoliittoon, niin nainen turpoaa useamman kilon per vuosi, mahdollinen lapsi turvottaa 12kg.
Eli olet sotanorsun kanssa parisuhteessa, kun et sen vuoksi kuitenkaan halua erota.mikä siinä lihassa niin pelottaa onko sellanen kova luuranko parempi kuin naisellisen pehmeä? En tarkoita mitään muodottoman sairaalloisia läskikasoja vaan pulleita.
- Ujoatm26v
Jos sitä ulkonäköä aina tuijottaa niin todennäköistä on että yksin saa loppuelämänsä viettää. Satunnaista seuraa voi löytää mutta ehkei mitään parisuhdetta.Kyllä voin koska itse olen normaalipainoinen.
- Bi-nainen
qwdpquidew kirjoitti:
mikä siinä lihassa niin pelottaa onko sellanen kova luuranko parempi kuin naisellisen pehmeä? En tarkoita mitään muodottoman sairaalloisia läskikasoja vaan pulleita.
Makunsa kullakin, itse himoitsen lihavia naisia enemmän kuin laihoja.
- poikaystävä36
Tyttöystäväni on todella viehättävän seksikäs. En ymmärrä aloitusta laikaan koska kyllä mies tyytyy siihen naiseen jonka saa ja ei se koskaan ole epäviehättävä jos haluaa olla sen kanssa.
- mikkoonkinmies
Mikko Kuustonen on hienosti sanonut että Nainen on alastomana aina kaunis ikään katsomatta mutta sen sijaan mies näyttää jo hyvin varhaisessa vaiheessa naurettavalta =)
- oikea.motiivi
Mikko valehtelee saadakseen lisää naisfaneja.
Ei tässä mihinkään ole tarvinnut tyytyä. Eikä ole kaveritkaan tyytyneet.
vanhassa on parempi varmuus siinä,ettei hän jätä siuta.
Sitä olen itsekin ihmetellyt, miksi niin moni suomalainen mies suostuu naisten hypergamiaan, eivätkä suostu suhteeseen vain jos saavat tasoisensa naisen.
Naisille taas tuntuu olevan täysin vierasta ajatus tasa-arvosta ja siitä ettei miehen tarvitse olla heitä jollain tavalla parempi.- Just.asking
Niinpä. Yleinen lause naisiltahan on että "miestä pitää voida katsoa ylöspäin" ja tuo tarkoittaa henkisesti ja fyysisesti ja koulutuksen/työn muodossa eli suoraan suomennettuna saman tasoinen mies ei ole tarpeeksi hyvä.
Kuulin yhdeltä tutulta naiselta että hän tapaili yhdessä vaiheessa samanpituisen miehen kanssa mutta tapailu ei kestänyt kauaa kun nainen myönsi suoraan että häntä alkoi häiritsemään liikaa se että mies oli samanpituinen eli ei lyhyempi vaan samanpituinen! Huh huh. - Friikilllan
Atm tasoista naista ei ole :D. Eli ihan rauhassa saatte odotella tasoistanne.
Friikilllan kirjoitti:
Atm tasoista naista ei ole :D. Eli ihan rauhassa saatte odotella tasoistanne.
Kyllä on. Atn ja atm ovat saman tasoisia ja oikein sopivia toisilleen. Atn ei hyväksy tasoistaan atm:ää itselleen, vaan pitää itseään prisessana jolla on oikeus tasokkaimpiin miehiin niin kuin muillakin naisilla. Tätä on naisten hypergamia. Jos naiset hyväksyisivät tasoisena miehen itselleen, niin jokaiselle olisi joku, ja sinkkuutta ei kovin paljon nykyiseen verrattuna olisi.
Saat at-naisetkin ihan rauhassa odotella sitä top 10% miestä. Pääsevät ehkä harrastamaan sellaisen kanssa seksiä, mutta tuskin parisuhteeseen.
:D :D :D :D- HetiMulle
Parempi seksi ytmin kanssa kuin parisuhde ätmin kanssa.
- Avioliitonautuus678
Ja sitten te pässit ette tajua, että tämän päivän ytm voi olla huomisen atm - ja päinvastoin.
Kaikki <25v naiset eivät ole hoikkia, eivätkä kaikki >50v naiset pullukoita. Myös nuorena pullukka ollut voi vanhana olla timmi - vaikkakaan kaikki ei tykkää timmeistäkään. Nuoren iho on toki ihana, mutta ei kukaan kestä yli 10v nuoremman ihmisen juttujen tasoa.
Tämä palsta kuvaa vain hyvin mitättömän, mutta katkeroituneen, vähemmistön ajatuksia - ei muuta mulla. - Ujoatm26v
"Tällä palstalla olevat miehet edustaa kyllä suurinta osaa miesten ajattelumallista, mutta aivan kuten "1212" mainitsi niin näitä asioita ei koskaan sanota ääneen palstan ulkopuolella. Kyllä Helka se sinunkin mies on sinuun tyytynyt paremman puutteessa. Luuletko oikeasti olevasi se kaikista halutuin nainen hänelle :D!"
Aivan niin, valtaosa miehistä kyllä ajattelee oikeasti niin kuten tällä palstalla mutta eivät vain uskalla sanoa sitä ääneen koska tietävät että loppuis pillunsaanti siihen paikkaan joten on pakko esittää jotain aivan päinvastaisia mielipiteitä verrattuna omaan arvomaailmaan. Eihän nyt kukaan tosissaan haluis ketään Helkan kaltaista ämmää joten sekin joka sen on huolinut on joutunut todella tyytymään.- Ujoatm26v
Aivan helvetin säälittäviä nuo aisurit kun tyytyvät mihin tahansa vain saadakseen sitä reikää. Voiko mitään säälittävämpää olla? No ei.
- Yksmonista
Kai tässä sit pitää laittaa tuo tavismies mäelle, kun se on kerran muhun vaan tyytynyt ja valehtee välittävänsä. Tää palsta tosiaan avaa silmiä ja taas kerran tuli todistettua, että miehet on valehtelevia paskoja. Mäkin haluan sen ytmin, kun ei kerran voi huonommalle kelvata!
- säälittävämpää.on.olla
Ujoatm26v kirjoitti:
Aivan helvetin säälittäviä nuo aisurit kun tyytyvät mihin tahansa vain saadakseen sitä reikää. Voiko mitään säälittävämpää olla? No ei.
yli 20-vuotias neitsyt-mies
- Aplodeja
säälittävämpää.on.olla kirjoitti:
Repesin,kiitokset:).
- Ujoatm26v
säälittävämpää.on.olla kirjoitti:
No ainakaan en ole alistunut aisuriksi eli minulla on sentään kunnia tallella.
- Ujoatm26v
Aplodeja kirjoitti:
Repesin,kiitokset:).
Ja sut pitäis hakata kirveellä pieniksi palasiksi.
- Ujoatm26v
Ujoatm26v kirjoitti:
Ja sut pitäis hakata kirveellä pieniksi palasiksi.
Mitä säälittävää on olla 20-vuotias neitsyt mies? Säälittävämpää on olla halujensa vietävissä oleva saastainen lutka.
- Neitsyt-setä21v
Ujoatm26v kirjoitti:
Mitä säälittävää on olla 20-vuotias neitsyt mies? Säälittävämpää on olla halujensa vietävissä oleva saastainen lutka.
Samaa mieltä!
- mekestä
Ujoatm26v kirjoitti:
No ainakaan en ole alistunut aisuriksi eli minulla on sentään kunnia tallella.
Mitä kunniakasta estoudessa on? Tai aseksuaalisuudessa? Ei siinä tosin häpeällistäkään ole? Mutta kuka sinua saamattomuutesi vuoksi kunnioittaa muut kuin sinä itse?
- LihavaTrolliSinäOlet
Oot hirvee kakan suoltaja. Trollipeikko. :D tällä palstalla käy vaan epätoivoisen ihmiset. Tai ne jotka viihteen vuoksi lukevat tätä paskaa :) Todellisia neuvoja saa vaan irl. Ei paskapalstalla. Itekin oon joskus kirjoitellut tänne mut mikään niistä ei ollut totta. Trolololo.
- Ujnikm
Kuullostaa tylyltä. Sinä olet tyytynyt, entä jos nainenkin? mutta mikä olisi Tavoitenaisesi? Onko se realistista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1494694Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1043944Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363559- 513340
- 553281
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest332678Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182559- 232266
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami201908Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?361768