Nostaako naisen luonne MA: a

Määrittääkö naisen MA: n mielestänne pelkästään ulkonäkö vai voiko esim luonne nostaa naisen MA: a. Jos voi, niin millainen luonne. Tai onko muita tapoja naisellenostaa MA: a

Taustaa pohdinnalle
1) Olen tuossa muutaman kerran tavannut nuorehkoa naista (yksi niistä kolmesta blondista, jos joku muistaa), joka on ulkonäöltään ikäistensä joukossa jotain KTN.

Luonne on kuitenkin jotain aivan uskomatonta. Hän on valoisa, iloinen, auttavainen, tykkää puuhata kotona, mutta lähtee myös keikalle joraamaan vaikka aamuun asti. Pitää lapsista ja eläimista. Meikkaa hilitysti, mutta voi tulla kaupungille ilman meikkiäkin. Tykkää oopperasta, mutta hänestä saa myös seuraa eräretkelle jne. Pukeutuu ja käyttäytyy hillitysti, mutta on erittäin kiihkeä sängyssä

Minulle on kolme miestä (kaksi niistä tuntemattomia) tullut sanomaan hänen kanssaan liikkuessani, että oletpa kultakimpaleen löytänyt tms.

Minun silmissäni hän on kohonnut KTN: stä YTN: ään

2) Tuttaviini kuuluu pariskunta, jossa nainen eronnut 2-lapsen äiti n. 40 , hyvin rikas, luonne aika "haastava". Hän seurustelee alle 30 v miehen kanssa. Nainen osti edelliskesänä miehelleen Corvetten kesäautoksi. Voiko siis noin suuri omaisuus ja anteliaisuus nostaa naisen MA: a?

34

200

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eikö tuon pitäisi olla yksinkertaista matematiikkaa:

Jos kerran ykköstapauksen naisella selkeästi olisi vientiä ja hän saisi korkean tason miehiä, niin ilman muuta hän on ytn.

Todennäköisesti myös kakkosnaisella käy flaksi jos hän viestittää anteliaisuuttaan ulos päin.

Eikö se MA siis tarkoittanut nimenomaan sitä, kuinka helposti ja minkä tasoisia vastakkaisen sukupuolen edustajia saa sitoutettua parisuhteeseen?

• Selväkuinpläkki

Sinä ja sun "matematiikkas".

Tutustua MA-teoriaan OIKEASTI ja miten se eroaa miehen ja naisen osalta niin tajuat miten uunolta kommenttisi vaikuttaa.

• trollollooooo15
        Selväkuinpläkki kirjoitti:

Sinä ja sun "matematiikkas".

Tutustua MA-teoriaan OIKEASTI ja miten se eroaa miehen ja naisen osalta niin tajuat miten uunolta kommenttisi vaikuttaa.

OIkeassahan Helka on. Taas joku äijä turhaan länkyttää ihan vaan siksi että nainen puhuu julkisesti. Ettäs kehtaakin! Kyllä sille pitää tulla päätä aukomaan ihan päänaukomisen ilosta. Vielä varskin kun on oikeassa.

• Ex----------PUA

En ole varma, onko puhdasoppisen MAT:n mukaan naisen luonne arvon nostajana, mutta olen itse samoilla linjoilla kanssasi: luonne nostaa naisen MA:ta. Ainakin minun kohdallani.

Itse en nöyristele ketään joka pitää itseään hyvännäköisenä, ja se voi olla minä joka lähtee jos tämä nainen ei osaa olla.

Mutta lopulta kaikkein tökeröimpiä ovat olleet KTN:t, jopa vähäsen keskitasoa rumemmat. Heillä on noussut päähän se, että miehet lähestyvät eniten keskitason naisia. Ja mehän tiedämme naisen logiikan.

(Sitten tulee Ex PUA, ja pilaa kaiken ;D)

• Rose23

Lähestyvät eniten keskitason naisia? Eikä YTN olisi teorian mukaan se halutuin? Ihan mielenkiinnosta siis kysyn.

Vai meneekö asia niin, että KTN saa eniten iskuyrityksiä, koska hänen kanssaan nähdään mahdollisuus onnistumisesta? Ja YTN saattaa jäädä melko yksinäiseksi (jos ei itse ole aloitteellinen tutustumaan), koska miehet eivät uskalla lähestyä (ovat varmoja, että pakit tulee).

• scrg
        Rose23 kirjoitti:

Lähestyvät eniten keskitason naisia? Eikä YTN olisi teorian mukaan se halutuin? Ihan mielenkiinnosta siis kysyn.

Vai meneekö asia niin, että KTN saa eniten iskuyrityksiä, koska hänen kanssaan nähdään mahdollisuus onnistumisesta? Ja YTN saattaa jäädä melko yksinäiseksi (jos ei itse ole aloitteellinen tutustumaan), koska miehet eivät uskalla lähestyä (ovat varmoja, että pakit tulee).

"Ja YTN saattaa jäädä melko yksinäiseksi ... "

Ei varmasti jää. Vaikka aika moni tavantallaaja jättäisikin väliin tietäen, että mitään saumoja ei ole, niin aina on niitäkin, jotka kokeilee. Se kokeilijoiden joukko nyt sitten tietenkin on jo valikoitunut. Joten "YTN":nkin olisi syytä olla itse aloitteellinen, jos haluaa tilata sitä mitä haluaa.

• Ex----------PUA
        Rose23 kirjoitti:

Kyllä se halutuin on, mutta silti sitä ei moni (ehkä juuri siksi) uskalla lähestyä.

Mielenkiintoista, miten se tavarakirjatalossa tapaamani nuori sanoi, että hyvännäköiset ihmiset ovat jotenkin helpommin lähestyttäviä, kun puhuimme siitä miten palkkauksessa suositaan hyvännäköisiä.

Mielenkiintoinen havainto naisen logiikasta, sillä miehen aivotu tutkitusti menevät solmuun kauniista naisesta, ja tätä on vaikeampi lähestyä.

• Rose23
        Ex----------PUA kirjoitti:

Kyllä se halutuin on, mutta silti sitä ei moni (ehkä juuri siksi) uskalla lähestyä.

Mielenkiintoista, miten se tavarakirjatalossa tapaamani nuori sanoi, että hyvännäköiset ihmiset ovat jotenkin helpommin lähestyttäviä, kun puhuimme siitä miten palkkauksessa suositaan hyvännäköisiä.

Mielenkiintoinen havainto naisen logiikasta, sillä miehen aivotu tutkitusti menevät solmuun kauniista naisesta, ja tätä on vaikeampi lähestyä.

Hmm... ehkä asiaan vaikuttaa se, että naiset ja miehet eivät välttämättä kiinnostu samalla tavalla? En tietenkään voi puhua kuin omasta puolestani, mutta itse en kiinnostu kenestäkään ulkonäön perusteella joten tällöin komeus ei vaikuta siihen uskallanko jutella vai en. Voin periaatteessa rekisteröidä jonkun miehen hyvännäköiseksi, mutta olen aika sokea ulkonäölle ennen kunnon tutustumista eli sitä, että pääsen pitkään keskusteluun miehen kanssa. Ja usein olen huomannut, että "vaatimattoman" näköinen mies komistuu silmissä, jos hänen kanssaan on mielenkiintoista keskusteltavaa ja mukava olla. Ehkä en sitten osaa kiinnittää huomiota ulkonäköön kunnolla. Huomaan lähinnä pahasti häiritsevät asiat eli käytännössä tupakan hajun ja suuren ylipainon.

Voi olla, että kyse on vain minun persoonasta, mutta jos on niin, että mies kiinnostuu helpommin ulkonäön perusteella niin vaikuttaahan se paljon enemmän käytökseenkin. Kyllä minäkin olen ihastuessa muuttunut selkeästi ujoksi.

• että.silleen
        Rose23 kirjoitti:

Hmm... ehkä asiaan vaikuttaa se, että naiset ja miehet eivät välttämättä kiinnostu samalla tavalla? En tietenkään voi puhua kuin omasta puolestani, mutta itse en kiinnostu kenestäkään ulkonäön perusteella joten tällöin komeus ei vaikuta siihen uskallanko jutella vai en. Voin periaatteessa rekisteröidä jonkun miehen hyvännäköiseksi, mutta olen aika sokea ulkonäölle ennen kunnon tutustumista eli sitä, että pääsen pitkään keskusteluun miehen kanssa. Ja usein olen huomannut, että "vaatimattoman" näköinen mies komistuu silmissä, jos hänen kanssaan on mielenkiintoista keskusteltavaa ja mukava olla. Ehkä en sitten osaa kiinnittää huomiota ulkonäköön kunnolla. Huomaan lähinnä pahasti häiritsevät asiat eli käytännössä tupakan hajun ja suuren ylipainon.

Voi olla, että kyse on vain minun persoonasta, mutta jos on niin, että mies kiinnostuu helpommin ulkonäön perusteella niin vaikuttaahan se paljon enemmän käytökseenkin. Kyllä minäkin olen ihastuessa muuttunut selkeästi ujoksi.

"Kyllä minäkin olen ihastuessa muuttunut selkeästi ujoksi." Eiks olekin kumma juttu?
        Sitä on muuten avoin ja sanavalmis suupalttikin tarvittaessa, mutt sit kun ihastuu johonkin mieheen: ei yleensä ole niin rehellisen avoin ilmaisemaan itseään. Ettei se mies vaan huomais heti ihastusta...ettei nolais itseään...ettei ja ettei.
        Mulla myös ihan sama juttu kuin sullakin huomaan lähinnä pahasti häiritsevät asiat ensimmäiseksi. Mä kiinnitän huomion silmiin, käsiin ja hajuun/tuoksuun.
        Verestävät väsyneet silmät, likaiset kädet ja tupakin haju...ei paljon tee mieli edes opastaa johonkin kysyttyyn osoitteeseen, saati jäädä puhelen niitä näitä ihan muuten vaan.
        " Ja usein olen huomannut, että "vaatimattoman" näköinen mies komistuu silmissä, jos hänen kanssaan on mielenkiintoista keskusteltavaa ja mukava olla."
        Pitää myös paikkaansa, eikä tarvitse olla kyse edes mistään suuremmasta ihastuksesta silloin.
        Uskotko sä Rose näihin hiton tasoihin oikeesti?
        Nämähän juttelevat ihmisistä kuin kantakirja karjasta! ( tiedäthän käsitteen?)

Enkä haasta riitaa MA isäntien kanssa...he pitäkööt rotukarjansa, mä en kuulu siihen aitaukseen.

• 1212
        Rose23 kirjoitti:

Kyllä tämä on pitkälti totta.

Erityisesti nuoret ytnit ovat usein sellaisia joita kukaan ei uskalla lähestyä, etenkin jos he asuvat pikkukaupungissa.

• Rose23
        että.silleen kirjoitti:

"Kyllä minäkin olen ihastuessa muuttunut selkeästi ujoksi." Eiks olekin kumma juttu?
        Sitä on muuten avoin ja sanavalmis suupalttikin tarvittaessa, mutt sit kun ihastuu johonkin mieheen: ei yleensä ole niin rehellisen avoin ilmaisemaan itseään. Ettei se mies vaan huomais heti ihastusta...ettei nolais itseään...ettei ja ettei.
        Mulla myös ihan sama juttu kuin sullakin huomaan lähinnä pahasti häiritsevät asiat ensimmäiseksi. Mä kiinnitän huomion silmiin, käsiin ja hajuun/tuoksuun.
        Verestävät väsyneet silmät, likaiset kädet ja tupakin haju...ei paljon tee mieli edes opastaa johonkin kysyttyyn osoitteeseen, saati jäädä puhelen niitä näitä ihan muuten vaan.
        " Ja usein olen huomannut, että "vaatimattoman" näköinen mies komistuu silmissä, jos hänen kanssaan on mielenkiintoista keskusteltavaa ja mukava olla."
        Pitää myös paikkaansa, eikä tarvitse olla kyse edes mistään suuremmasta ihastuksesta silloin.
        Uskotko sä Rose näihin hiton tasoihin oikeesti?
        Nämähän juttelevat ihmisistä kuin kantakirja karjasta! ( tiedäthän käsitteen?)

Enkä haasta riitaa MA isäntien kanssa...he pitäkööt rotukarjansa, mä en kuulu siihen aitaukseen.

En usko absoluuttisiin tasoihin enkä usko tasoteoriaan ainoana totuutena, mutta kyllä tasoteoriassa on ihan järkeviäkin ajatuksia jos niitä peilataan lähinnä massaan eikä yksilötasolla. Onhan siitä tehty tutkimuksiakin, että samankaltaiset usein etsivät toisiaan. Ja kyllä on tutkittu myös sitä, että on olemassa tiettyjä ominaisuuksia, jotka viehättävät ihmisiä enemmän.

Yleisesti ottaen olen kiinnostunut kaikenlaisista teorioista sekä ihmisten ajatusmaailmoista ja siitä syystä kyselen. :) Se, että kyselen ei tarkoita, että olisin kaikessa 100% samaa mieltä. Tykkään käyttää MA-teorian kieltä, jos kyseisetä teoriasta kyselen.

• Rose23
        1212 kirjoitti:

Kyllä tämä on pitkälti totta.

Erityisesti nuoret ytnit ovat usein sellaisia joita kukaan ei uskalla lähestyä, etenkin jos he asuvat pikkukaupungissa.

Tästä herääkin sitten mielenkiintoinen kysymys? Miten nainen voi päätellä oman tasonsa, jos se ei menekään suoraan niin, että mitä enemmän tehdään aloitteita sitä korkeampi taso on?

• Selväkuinpläkki
        Rose23 kirjoitti:

Tästä herääkin sitten mielenkiintoinen kysymys? Miten nainen voi päätellä oman tasonsa, jos se ei menekään suoraan niin, että mitä enemmän tehdään aloitteita sitä korkeampi taso on?

Naisen taso määräytyy hänen nuoruutensa ja viehätyksensä mukaan sekä sen millaisen ytmin saa suhteeseen PYSYVÄSTI.

• scrg
        Rose23 kirjoitti:

Tuo on hyvä kysymys. Onko siihen pakko saada vastaus?

Teoriassa, jos välttämättä haluaa selvittää tasonsa, niin kokeilee aktiivisesti eri miesten lähestymistä ja mittaa kuinka moni lähtee mukaan, kuitenkin niin että seksi ei ole mukana. Sillä se selviäisi.

Käytännön rajoite tulee siinä, että vaikka oma "taso" olisi miten korkea tahansa, niin se ei automaattisesti tarkoita, että hyödyn siitä voisi jotenkin saada käyttöönsä itselleen parhaalla tavalla. Se on tavallaan vain työkalu, ei taito käyttää sitä.

• Rose23
        scrg kirjoitti:

Tuo on hyvä kysymys. Onko siihen pakko saada vastaus?

Teoriassa, jos välttämättä haluaa selvittää tasonsa, niin kokeilee aktiivisesti eri miesten lähestymistä ja mittaa kuinka moni lähtee mukaan, kuitenkin niin että seksi ei ole mukana. Sillä se selviäisi.

Käytännön rajoite tulee siinä, että vaikka oma "taso" olisi miten korkea tahansa, niin se ei automaattisesti tarkoita, että hyödyn siitä voisi jotenkin saada käyttöönsä itselleen parhaalla tavalla. Se on tavallaan vain työkalu, ei taito käyttää sitä.

Ei vastausta olekaan pakko saada. Kunhan vain pohdin :)

• Ex----------PUA
        Rose23 kirjoitti:

Sinulla on ihan hyvät kriteerit, ilmankos istutkin näihin palstan harvinaisiin, hyviin naisiin. :)

Ja tuo mitä kirjoitat on ihan totta, ja perustuu siihen, että miehen ulkonäkö ei ole niin tärkeä asia kuin naisen. Miehen ulkonäkö "muuttuu" sen mukaan, miten viehättäväksi naiset kokevat miehet.

Olikohan se jokin tutkimus, jossa todettiin, että miehen ulkonäköarvio parani, kun miehen status ja tulot nostettiin.

Joku tilastoija varmaan muistaa mikä tuo tutkimus oli?

• 1212
        Rose23 kirjoitti:

Siitä minkä tasoisen miehen nainen saa parisuhteeseen. Tai seksiin, jos haluaa määritellä seksiMA:n.

Esim. jos 22-vuotiaalle mallikaunottarelle tulee aloitteet 35v komealta menestyjältä ja 30v miesmalli-alfalta, on hänen tasonsa korkeampi kuin 35v hyvin säilyneen naisen joka saa kymmenen aloitetta tavismieheltä ja yhden känniseltä rikkaalta mieheltä joka haluaa vain helppoa seksiä.

• Selväkuinpläkki kirjoitti:

Naisen taso määräytyy hänen nuoruutensa ja viehätyksensä mukaan sekä sen millaisen ytmin saa suhteeseen PYSYVÄSTI.

"millaisen ytmin saa suhteeseen PYSYVÄSTI."

Eihän se ole mahdollista edes MA-meklarien kesken, eihän diili pidä meklareilla, jos vaihdannaisen arvo pienenee, eli jos jommankumman arvo pienenee liikaa suhteessa toiseen, niin silloin diili raukeaa tai jos jompikumpi saa paremman diilin muualta, niin silloinkin diili raukeaa...... ;D

• Rose23 kirjoitti:

Jotkut miehet kiinnostuuu samalla tavalla ja jotkut ei, sekä varmasti on kaikkea siltä väliltä.....itsellä tuohon tyyliin ja BEM:kin näköjään enemmän tai vähemmän....

• että.silleen
        Selväkuinpläkki kirjoitti:

"Naisen taso määräytyy hänen nuoruutensa ja viehätyksensä mukaan sekä sen millaisen ytmin saa suhteeseen PYSYVÄSTI."

Jaahas, jos tuo on mittari niin mä jään vanhaksipiiaksi suosiolla!
        Ytmit ovat itseään täynnä olevia, kuin lenkkimakkarat, päästä päähän. Piste.
        Suvussa siks monta "häntäheikkiä"...taitaa olla miesten puolella sukuvikana!

Otan vähän takas, tunnen pari karismaattista miestä, jotka teidän mittapuunne mukaan taatusti olisivat ytmiehiä! Naisissa olis ottajia ja antajia näille miehille, olen seurannut sivusta sitä naisten kiinnostusta kyseisiä miehiä kohtaan.
        He vaan eivät käyttäydy niin kuin ytm:ät yleensä, vaan ovat neutraalin kohteliaita kaikkia naisia kohtaan. Huomioivat kaikki ihmiset saman arvoisina.
        Molemmat ovat vanhempia herrasmiehiä, eläkkeellä olevia jo.

Joten mä olen kisan ulkopuolinen ja haen sellaisen miehen josta mä pidän.
        Ilman älytöntä MA- tasoanne, ihan IRL ...enkä palstalta.
        Miehen joka on pariuskollinen ja pitkämielinen, jolle mä kelpaan kaikkine virheineni.

• cruel.world

Kyllä luonne nostaa naisen MA:ta paljon ja nimenomaan ne hyvät pehmeät arvot kuten empatia, kiltteys, kunnollisuus, hyväsydämisyys jne.
      Harmi vaan, että miehet ei saa mitään pisteitä näistä samoista piirteistä..

• Kyllä.näin.on

Ehdottomasti nostaa. Markkina-arvossahan on pohjimmiltaan kyse vain siitä kuinka haluttu on vastakkaisen (tai saman) sukupuolen silmissä. Eikö puhdasoppisinta MAT:aa ole nimenomaan se että arvioidaan kokonaishaluttavuus? On oikeastaan ihan sama mistä se arvo tulee, kunhan tulee. Vaikka hyvä perse tai nätti naama nostaa naisen arvoa varmaan keskimäärin enemmän, niin luonteella on ehdottomasti vaikutusta.

Parisuhde-MA:n osalta luonteella on suuri merkitys, koska nätti naamakin alkaa pidemmän päälle vituttamaan jos luonne on täyttä paskaa. Vastaavasti oikein mahtava luonne saa muuten ihan taviksen naisen erottumaan porukasta ja jättämään taakseen monet nätit mutta kuspäiset nartut.

Seksi-MA:ssakin luonteella on merkitystä. On paljon mukavampaa lähteä panemaan sellaisen kanssa jonka seurassa viihtyy aidosti, kuin sellaisen jota vain yrittää kestää siihen asti että saa pesää.

Kyllä rahakin voi vaikuttaa. Jos tarjolla on kituuttelua tai naisen sponsorointia kauniin naisen kanssa tai helppoa luksuselämää perusnätin kanssa, niin kyllä moni mies varmaan jälkimmäisen valitsisi. Monelle miehelle käy tietysti itsetunnon päälle jos nainen tienaa enemmän ja vielä useampi nainen haluaa että mies tienaa enemmän.

• totta

• scrg

Aina menee vikaan, jos yrität subjektiivisella mielipiteellä arvioida jonkin markkina-arvoa. Markkina-arvon voi päätellä vain siitä miten markkina kohteen arvioi.

"Nostaako naisen luonne MA: a "

Voi se nostaakin, mutta valitettavan usein se myös laskee:)

• @helka, @Ex------PUA

Ehkä etätyöpäivän takia liikaa teorisoin asioita.

Kumpikaan noista (varallisuus tai luonne) eivät periaatteessa näy vaikkapa yökerhossa. No varallisuus ehkä, mutta joku Burberryn huivi naisella toimii minulle enemmän kerkoittimena, kuin houkuttimena. Kun taas merkkivaatteet miehellä ovat selkeä houkutin.

"Mutta lopulta kaikkein tökeröimpiä ovat olleet KTN:t, jopa vähäsen keskitasoa rumemmat. Heillä on noussut päähän se, että miehet lähestyvät eniten keskitason naisia. Ja mehän tiedämme naisen logiikan." Tuo on aivan tosi.

• hc-ätämi_

Pitävätkö miehet mukavaluonteisia naisia viehättävämpimä kuin kusipäitä? Tottakai! Vaikka ulkonäkö on se johon ensimmäisenä kiinnitetään huomiota niin kyllä luonne tulee heti seuraavana ja erittäin hyvä luonne voi nostaa tasoa huomattavastikin. Täytyy myös muistaa että on parisuhde-MA ja seksisuhde-MA, jossa jälkimmäisessä luonteen merkitys on tärkeämpi. Hyvää luonnetta on myös huonompi markkinoida kuin esim. ulkonäköä, ehkä se siksi jää MA-teoriassa vähemmälle huomiolle.

• Selväkuinpläkki

Luonne EI NOSTA naisen markkina-arvoa.

Mutta se VOI PUDOTTAA naisen markkina-arvoa.

Eikös aloittaja:
      "Hän on valoisa, iloinen, auttavainen, tykkää puuhata kotona, mutta lähtee myös keikalle joraamaan vaikka aamuun asti. Pitää lapsista ja eläimista. Meikkaa hilitysti, mutta voi tulla kaupungille ilman meikkiäkin. Tykkää oopperasta, mutta hänestä saa myös seuraa eräretkelle jne. Pukeutuu ja käyttäytyy hillitysti, mutta on erittäin kiihkeä sängyssä"

Näiden tulisi olla ihan normaalinaisen ominaisuuksia joten miten tuo lisäisi naisen markkina-arvoa ellei naisten yleinen markkina-arvo olisi romahtanut esimerkiksi luonteen puolesta?

Tuota samaahan hieman eri sanoin naiset odottavat keneltä tahansa mieheltä "normaalina" joka enintään on KTM joten miksi hemmetissä se nostaisi naisen markkina-arvoa?

• KtNhetken

Taidat olla hiukan elää menneessä?

Jopa naispuolisena ymmärrän nykyään kovasti muuttuneen "normaalin kriteerit" ja mitä se noin ylipäätään sisältää.
        On normaalimpaa ostaa einekset ja pullat pakastealtaasta, käydä salilla eräilyn tai luonnossa liikkumisen sijaan.. Moni kaupunkilaisnainen tai maalta kaupunkiin muuttanut ei hyvämaineista lähiötä kauemmaksi suostu menemään päivää pidemmäksi aikaa, jos sitäkään.
        Myös hillitty käytös ja kiihkeys enää harvemmin kulkeat käsi kädessä. Jos olet vielä ns.entisen normaalin oloinen nykyään niin taustalla luultavasti piilee jotain traumoja, neurooseja tms. :D Tai sitten olet räväkkä bilehile, joka tavoittelee pääsyä Playboyhin kotirouvaksi jouduttuaan. Jopa ne rauhallisimmat tapaukset kuitenkin haaveilevat jostain tuollaisesta. Tai kärsivät sosiaalisten tilanteiden pelosta jonka vuoksi heitä et saisi edes sinne kesäteatteriin kotoa tuulettumaan.
        Mustavalkoisuus ; joko-tai on yleisempää kuin tasaisen harmaat luonteet, mukautuvuus tai tuollainen entisen ajan "normaali" naisen luonne.
        Kärjistettynä mutta usean miespuolisen kokemuksista kerätty nämä.

Sitten onkin ne epänormaalit naiset, jotka ovat myös jämähtäneet jonnekin 60-luvulle (kuulemma). ;) Sukupuuttoon kuoleva laji selvästi.

• KtNhetken kirjoitti:

Taidat olla hiukan elää menneessä?

Jopa naispuolisena ymmärrän nykyään kovasti muuttuneen "normaalin kriteerit" ja mitä se noin ylipäätään sisältää.
        On normaalimpaa ostaa einekset ja pullat pakastealtaasta, käydä salilla eräilyn tai luonnossa liikkumisen sijaan.. Moni kaupunkilaisnainen tai maalta kaupunkiin muuttanut ei hyvämaineista lähiötä kauemmaksi suostu menemään päivää pidemmäksi aikaa, jos sitäkään.
        Myös hillitty käytös ja kiihkeys enää harvemmin kulkeat käsi kädessä. Jos olet vielä ns.entisen normaalin oloinen nykyään niin taustalla luultavasti piilee jotain traumoja, neurooseja tms. :D Tai sitten olet räväkkä bilehile, joka tavoittelee pääsyä Playboyhin kotirouvaksi jouduttuaan. Jopa ne rauhallisimmat tapaukset kuitenkin haaveilevat jostain tuollaisesta. Tai kärsivät sosiaalisten tilanteiden pelosta jonka vuoksi heitä et saisi edes sinne kesäteatteriin kotoa tuulettumaan.
        Mustavalkoisuus ; joko-tai on yleisempää kuin tasaisen harmaat luonteet, mukautuvuus tai tuollainen entisen ajan "normaali" naisen luonne.
        Kärjistettynä mutta usean miespuolisen kokemuksista kerätty nämä.

Sitten onkin ne epänormaalit naiset, jotka ovat myös jämähtäneet jonnekin 60-luvulle (kuulemma). ;) Sukupuuttoon kuoleva laji selvästi.

"Jopa naispuolisena ymmärrän" "Kärjistettynä mutta usean miespuolisen kokemuksista kerätty nämä."

Kumpi nyt olitkaan? - voithan sinä toki olla nainenkin, mutta eikö sinulla ole itsellä kosketusta naisen elämään paremmin, kuin miesten kokemuksien kautta?

"Taidat olla hiukan elää menneessä?", "On normaalimpaa", "piilee jotain traumoja, neurooseja tms. :D", "Tai kärsivät sosiaalisten tilanteiden pelosta", "entisen ajan "normaali", "epänormaalit naiset", "ovat myös jämähtäneet".

Olkoon kärjistettyä, mutta et kyllä itsekään mikään "helmi" ole ulosantisi perusteella.....voi veljet....

• 39vktmplus

Voi nostaa ja laskea.

Mutta tässä upside on rajatumpi kuin downside. Eli vaikka olisi miten upea luonne, kovin paljoa ei ole mahdollista nousta. Laskea voi reippaastikin, erityisesti jos tavoitteena on varttuneemmat miehet. Nuoret miehet juoksevat kauniin naisen perässä, vaikka tämän luonne olisi kuinka huono.

• 777m

YTN on YTN luonteesta riippumatta. Naisen kauneus, seksikkyys, hoikkuus ja pantavuus riittää siihen ettei luonteella ole tasoa vähentävää vaikutusta.

KTN:n taso heilahtelee luonteesta riippuen. Ylimielinen, kusipäinen ja miestä vedättävä KTN on alempaa tasoa kun miellyttävä ja myötäilevä KTN.

ATN:n tasoon ei luonteella ole mitään merkitystä. Jos onkin miellyttävä ja mukavan helppo ym, siltikään hyvät luonteen ominaisuudet eivät kompensoi ulkonäöstä (ATN tason määrittely) johtuvia turn-offeja.

• Eräkettu

Ei nosta jos on ruma.

• Naisen luonne kaunistaa naista tai rumentaa naista, mutta ihmisen arvo on mittaamaton, joten ihmisellä ei ole MA:ta, lähes kaikella muulla elollisella ja elottomalla on markkinoilla joku arvo, mutta ihmisellä ei ole......... ;P

Ps. orjuus on lopetettu sivistysvaltioissa jo ikuisuus sitten.... ;D

• Ex----------PUA

Kotikaupunkini missi parin vuoeen takaa, ei arkena käytä juurikaan meikkejä.

Olen nähnyt hänet tosin laittautuneena, ja ihan ns. mallikuvissa.

Niin tältä pohjalta voisi sanoa, että kyseessä on tavattoman suloinen, punasteleva ja kikatteeva parikymppinen nuori nainen (ainakin jos minut tapaa), jolla on luonne ja ulkonäkö kohdillaan (näin parin tapaamiskerran perusteella), muttaa joka voi tietyssä tilanteessa näyttää hhyvinkin vaikeasti lähestyttävältä, mallimitoissa olevalta pitkältä ja tyylikkäitä vaatteita käyttävältä naiselta, kun taas toisessa tilanteessa hän voi näyttää söpöltä nöpönenältä joka pitää hiuksiaan ponnarilla.

Joten, niitä on monenlaisia tapauksia, ja joskus voi olla täysi paketti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      237
      5153
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      120
      4201
    3. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      58
      3853
    4. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3619
    5. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3560
    6. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      41
      3305
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      7
      2704
    8. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      20
      2596
    9. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2456
    10. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      61
      2397
    Aihe