Lähettelen kännipäissäni työhakemuksia erilaisiin johto- tai asiantuntijatason tehtäviin vaikka olen käynyt vain lukion ja sen jälkeen loisinut työttömänä jo vuosia :)
Huumoria iltaan
11
104
Vastaukset
- rumasinkkumies
Hahah, tuon on hyvä harrastus. No mulla on aika paljon kokemusta erilaisista hommista, on raksahommista kokemusta 15 vuotta ja junan lastaamisesta vuoden, ja muuta. Olen myös lähetellyt hakemuksia erilaisiin hommiin. Pyydettiin haastatteluun ruohon leikkaajaksi yhteen puutarhafirmaan ja ne sanoi että olen liian pätevä siihen hommaan joten en saanut töitä.
- nimime
On hyvä lähetellä välillä työhakemuksia jos vaikka työkkäri alkaa kyselemään että oletko hakenut töitä. Aiemmin lähettelin hakemuksia myös ns hanttihommiin, mutta sitten yksi firma yritti kutsua mut haastatteluun sellaiseen 8 euroa tunnissa jobiin ja päätin siirtyä hakemaan sellaisia töitä joita oikeasti haluaisin tehdä. Kuulosti muuten aivan totaaliselta kusipäältä se rekrytoija jonka kanssa juttelin puhelimessa. Onneksi se tajusi äänensävystäni ettei oikeasti kiinnosta tippaakaan ja pääsin siten pälkähästä.
Tää on hyvä.... =)
Voi ainakin sanoa valehtelematta, että on määrätietoinen ja kunnianhimoinen jne.... ;D- mythbuster
Hauska idea. Ei sinulla olisi mitään esimerkkiä heittää hakemuksistasi?
- nimime
En nyt viitsi ihan firmojen nimiä mainita. Erilaisia asiantuntija ja johtotehtäviä haen huumorimielellä. Kyllä sä nyt varmaan ymmärrät että siellä ei odoteta mitään syrjäytyneen pitkäaikaistyöttömän CV:tä.
- hummor
Selkeesti epäilen, että aloittaja on sekä ammatillisesti että älyllisesti B-classea.
Onnistuuko tahkon pyörittäminen, sekä myötä- että vastapäivään ?
Sincerely- nimime
Sehän se tämän koko vitsin ide onkin. Olen c-luokkaa mutta haen a-luokan töitä.
- hymmör
Etpä taida sinäkään olla kovin kummoinen voittaja kun hillut tällä onnettomalla palstalla perjantai iltana.
- Fiksu-ja-kunnollinen
Onhan se hauskaa laittaa hakemuksia ja sitten ne soittaa entisille työnantajille että miten meni mutta ei se mitään työtö tuo.
- hc-ätämi_
Tota vois itekin kokeilla. Olis hyvää jatkoa sille että tein 100% rehellisen treffi-ilmoituksen jossa luettelin kaikki negatiiviset puoleni. Mikähän olis kovatasoisin homma mitä mollista löytyy? Tästä voi tulla vielä valtakunnallinen ilmiö jos hyvin käy.
- lkdsjkfj
Go for it!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2375153Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1204201- 583853
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363619- 513560
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest413305Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv72704Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202596- 232456
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo612397