Se on ihan normaalia elämänkiertokulkua että naiset valitsevat niitä jännämiehiä, jännämies panee apinan alulle, jännämies lyö naistaan ja jättää naisen yksin huolehtimaan lapsestaan mutta teitä kilttejä ja ujoja miehiä naiset eivät koskaan valitse. Te joko hyväksytte nämä luonnonlait tai ette mutta mitenkään asiantila ei pelkällä valituksellanne tule muuttumaan.
Ihan turhaan te valitatte täällä naisettomuuttanne
6
92
Vastaukset
- kilttinainennn
Mä olen varmaan sitten tosi poikkeuksellinen nainen. Oon jäänyt yksin koska EN ole huolinut jännämiehiä vaan oon odottanut löytäväni kiltin miehen. Sellaista ei vain ole löytynyt. Mutta jooh, mieluumin yksin kuin paskassa parisuhteessa, niinhän se sanonta menee. Ehkä mullekin se kiltti mies vielä löytyy, on mun kavaritkin sellaset löytäneet, ei oo jännämiestä kellään.
- kilttinainennn
kaverit*
- mies.kiltti
Missä päin asut? Miten vanha olet? Mitä harrastuksia?
- joku10
Turhaan jauhetaan jostain jännämiehestä, jotain älyllistä elämää täytyy olla
- KilttiKurppa
Yhtälailla se ns.kiltti ja kunnollinen mieskin voi pettää ja jättää.
Oikeastaan kokemusteni perusteella helpommin se kunnollinen hairahtuu. 3 kokeiltu ja jokainen huumaantui yllättävästä muiden naisten huomiosta varattuna ollessaan. ;)
En silti kadu heitä koska karma hoiti tilanteen lopulta, kun erottuaan eivät enää olleetkaan mitään niiden houkuttelijoiden silmissä. Hih hih.
Eli olipa se jännä tai ei-jännä, tuurista kiinni sattuuko kohdille mies, joka ei hämmenny jos varattuna lirkuttelut lisääntyy..Olet tehnyt vain sen virheen minkä moni muukin, eli olet vain OLETTANUT jotain, mitä moni ei oikeasti ole ja sekoitat nyt asioita, koska puhut ns. TEKO kiltteistä ja kunnollisista, etkä aidoista tapauksista......
Lisäksi olen itsekin todennut jo aikaisemmin täällä, että on aina suuri riski, että tietynlaiset yksilöt käyttävät toista VAIN "astinlautana" ja/tai käyttävät aina mahdollisuuden hyväkseen, kun se eteen tupsahtaa......mutta edelleenkään ei puhuta ns. aidosti kilteistä ja kunnollisista - sehän nyt on sanomattakin selvää.
Onneksi karman laki on toteutunut näissä tapauksissa, eli ihan oikein oli heille - se ei kuitenkaan korvaa sitä mitä he ovat sinulle tehneet ja miten he ovat sinua kohtaan toimineet.
Eikä ole taaskaan sukupuolikysymys......p*skat on p*skoja se ei miksikään muutu vaikka sukupuoli olisi mikä....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1811248
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138883- 83809
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?47664Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t243584Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä308578Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55569- 51539
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7530