Mitäs hänelle nykyään kuuluu?
Onko edelleen hellari, vai liittynyt johonkin muuhun?
Kiertääkö linnoja, missä saarnailee?
Kyösti Erkinkorpi, Helluntaiherätys
8
541
Vastaukset 8
- Nettitieto
Kuopion Vapaaseurakunta: Evankelista Kyösti Erkinkorpi.
- Anonyymi00005
Kyösti Erkinkorpi ei ole nauttinut Kuopion Vapaasrk.n luottamusta moniin vuosiin. T. Vapislainen.
- Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kyösti Erkinkorpi ei ole nauttinut Kuopion Vapaasrk.n luottamusta moniin vuosiin. T. Vapislainen.
Miksi ei? Eikö tätä saa kysyä?
- Kolehdistakouraan
Helluntalaisten kolehdista loppui rahat, niin siirty Annalan narikan imuroimiseen.
- mikähänmotiiVi
Mistä näitä kyselijöitä ( ilm. yx kyselijä, vaihtaa vaan kyseltävän henkilön nimeä) riittää, että pitää näin yleisesti kysellä. Vastauksen saisi kun googlais !!!!!!
- eiköjoeläkkeellä
Vieläkö Annala on edelleen pastorina Kuopion vapiksella....?
- Anonyymi00006
Kyllä, Tapio Annala on edelleen Vapiksella, syksyllä tulee täyteen 46-vuotta (ollut siis pastorina vuodesta -80 saakka). T. Vapislainen.
- Anonyymi00009
Kuulin vanhemman helluntsaarnaajan neuvovan nuorempaa että älä ole sitten kolmea vuotta pitempään yhdessä seurakunnassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921582
- 831062
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su393996- 68985
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177934- 94851
- 64633
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60622Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta170603- 37598