Siis huhhuh mitä juttua, mistä te ootte karannu? Eiks täällä ole ollenkaan normaalia keskustelua?
Tää on ihan hullu palsta
44
<50
Vastaukset
- scrg
No mistä sinä normaali haluat keskustella?
Kerro jotain mielenkiintoista! - VuosienNäkemysellä
Sinkut palsta on yhteiskunnallinen nuorten miesten jätekasa.Tänne tulee ne jotka ei halua oikeasti ottaa vastuuta itsestään ja elämästään vaan syyttävät enemmin yhtesikuntaa, naisia, milloin ketäkin vuorostaan.
- scrg
Nuoret miehetkö täällä vain jaarittelee? Entäs kurpat?
Niin suurin osa tämän palstan miehistä kun onkin just näitä mielenterveysongelmaisia luusereita, jotka vaan syyttävät omista ongelmistaan aina milloin ketäkin, eivätkä osaa edes ottaa mitään vastuuta itse omasta elämästään.
Olisi hyvä, kun tulisi tänne palstalle sellainen sensuuri, joka estäisi täällä kaiken tollaisen naisten haukkumisen ja turhasta valittamisen.- samaamieltä.hyvädf
Niinpä, päästäisiin eroon sinunkin autistisesta jankkaamisesta eroon kertaheitolla!
- Kivulias_Totuus
DarkFear kirjoitti:
Niin suurin osa tämän palstan miehistä kun onkin just näitä mielenterveysongelmaisia luusereita, jotka vaan syyttävät omista ongelmistaan aina milloin ketäkin, eivätkä osaa edes ottaa mitään vastuuta itse omasta elämästään.
Olisi hyvä, kun tulisi tänne palstalle sellainen sensuuri, joka estäisi täällä kaiken tollaisen naisten haukkumisen ja turhasta valittamisen.Darkkiksen viestit sensuroitaisiin kaikki. Samoin 90% palstan viihdenarvosta katoaisi. Kun neitsytsetä alkaa keskellä yötä raivoamaan FINA-purkki kourassa niin siinä on komediaa kerrakseen. Autisteille ja vammaisille ei saisi nauraa, mutta Darkkiksen kaltaisen neitsytsedän kohdalla voi tehdä poikkeuksen.
PS. Osta jo se peruukki, kaljusi on naurettavan näköinen
Darkkiksen kalju: http://imgur.com/gallery/ZoGLKHD - hihihiiii
DarkFear kirjoitti:
Olisi hyvä, kun tulisi tänne palstalle sellainen sensuuri, joka estäisi täällä kaiken tollaisen naisten haukkumisen ja turhasta valittamisen.Ja mikä pelottavinta, tämä Darkkis on kuitenkin mielipiteissään sieltä järkevimmästä päästä. Sillä vaan karkaa mopo käsistä ihan totaalisesti XD
- Ettnäinn
No ei täällä noi hullut pua joukkoineen.laukoo jotain olemattomia palstatotuuksiaan, saa ainakin hyvät naurut. Katkerat pillua saamattomat miehet haukkuu naisia. Ota huumorilla ja ärsytä aina ku siltä tuntuu.
- Ex-----------PUA
Sanoo niistä provosoituva ja ikäkriisiiytynyt paskahousutäti.
- toinen_pua
Ex-----------PUA kirjoitti:
Ai, että kyl naisille vittuilu on aina hyvä keino vahvistaa omaa alfaurosauraa.
- Näin.se.menee
Ex-----------PUA kirjoitti:
Katkera, pieni ja ruma pua älähti.
PS. Onko haulikko pysynyt kaapissa? - että.silleen
Näin.se.menee kirjoitti:
Katkera, pieni ja ruma pua älähti.
PS. Onko haulikko pysynyt kaapissa?"PS. Onko haulikko pysynyt kaapissa?"
Jos tämä oli mulle tarkoitettu...? (mitä vähän epäilen olevan)
En ole haulikkoon koskenut, koska pärjään piekkarilla aivan mainiosti!
Muutama lintu on tullut ammuttua sekä 2 rusakkoa, toinen niistä oli yli 5kg. =)
Mä muuten allekirjoitan nykyään aina;- että.silleen-, joku vaan on käyttänyt suunnilleen samankaltaista nikkeä. Luulen tietäväni kenen kanssa juttelen.
- Nnnnnaiinen
Tää on vitsipalsta. Huikeeta huumorii ;)
- tarkkaa
Ei ole. Jotkut vain hengittävät eri tahdissa.
- NormaaliaOn
Kaikki keskustelu täällä on täysin normaalia. Et vain ole tottunut tällaiseen
- äöoiuytf
Olen ihmetellyt ihan samaa...
- oiuytrfghjklö
Tämän palstan keskustelut menevät palstan aktiivien vuoksi aina harhateille...
- Nynnyt
Tällä palstalla on vain MIELIPITEITÄ. Ei sen kummempaa.
- normaali.ihminen
Niin, mielipiteet on kuin persereiät, kaikilla on aina sellainen, toisilla karvainen, toisilla ei. :(
- trollipalsta
Tänne multinikkeilee 95% täyspäiväiset trollaajat. Bongaat ne helpohkosti jahka vietät täällä tovin..
- LyhestiJaYtimekkäästi
Täällä keskustelevat korkeamoraaliset nuoret miehet ja toisaalta nuoruudessaan paljon haarojaan levitelleet vanhemmat naiset eli kurpat.
- TotuusX
Kaikkihan johtuu siitä monesti, kun valtio haluaa säästää. Leikataan menoja pois esim. Mielenterveys työstä. Annetaan lääkkeet vaan mukaan ja sanotaan koita selvitä. Ilman, että saat apua vaikka sitä voisit tarvita.
Kaikki tuntuu välillä vaan niin synkältä ja orvolta. Kiitollinen jos jostain voisi edes pienen valon häivähdyksen tuoda. Jaksan silloin ehkä katsoa huomisen ja sen minulle onnea suovan. Jaksan olla, elää, tuntea sen, minua suojelevan. Voiman joka poistaa heikkouteni ja tunnen yhdessä meidän elävän.. Nyt ja aina kuoleman porteille asti. - turkulainen-ytm
Tällä palstalla asuu kaikki neitsyt miehet kuten dark fear.
- Hulluuslääkäri
Palstalla käy kuutta ihmistyyppiä:
1. Katkerat neitsyet jotka vihaavat naisia. Nämä muodostavat palstan ydinjoukon ja määrittävät keskustelukulttuurin tason.
2. Vanhat eukot, jotka yrittävät vängätä vastaan ryhmälle 1. Näiden ryhmien epätasapainoinen kamppailu on palstan pääanti.
3. Vähemmän katkerat neitsyet ns. valkoritarit. Yleensä vähemmän sekaisin kuin ryhmä 1, mielistelevät naisia hellyydenosoitusten toivossa.
4. Satunnaiset vierailijat, jotka haluavat keskustella asiallisesti. Nämä häipyvät heti, kun kohtaavat jonkun palstan vakipeikon.
5. Trollit, tämä palsta on trolleille oikea kultakaivos; ehkä puolet keskustelusta on jonkinasteista trollausta.
6. Psykiatrian opiskelijat. Meillä on usein viikonloppuisin käynnissä "palstapelejä" joissa yritetään bongata mahdollisimman monta mielenterveysongelmaa ja sitten väitellään diagnooseista, hauskaa puuhaa kaljan lipittämisen ohella.- Huisia
Mielenkiintoista... Tuohon kohtaan 6. liittyen - voisitko kertoa mitä diagnooseja tietyt vakituisilla nikeillä kirjoittavat tyypit ovat saaneet.
- vähäkarvainen.perse
Mulla on vähäkarvainen perse, onko se mielenterveysongelma? :(
- multiperrsooonaa
Joissakin tapauksissa henkilö taitaa täyttää kaikki nuo ryhmät 1-6. :D
- FINA-purkki
Ihan oma ryhmänsä on DarkFear, suomen surkein neitsytsetä.
- TotuudenPaljastaja
Neitsytmaria kirjoitti:
Mihinköhän ryhmään minä kuulun...
Kuulut ryhmään 5.
- Palstan_Trolli
Itse olen ylpeä ryhmän 5 edustaja. Tämä on tosiaan kultakaivos, trollipiireissä henkilöstä tai palstasta käytetään välillä nimitystä "troll gold" jos paikasta saa aina varman ja hulvattoman reaktion. Olen täällä aika suurelta osin ihan vain DarkFearin takia, kyseisen neitsytsedän raivo on mita parasta mustaa komediaa, sellaista tavaraa ei vain voi käsikirjoittaa.
TotuudenPaljastaja kirjoitti:
Kuulut ryhmään 5.
Huh. Kiitos kun selvennit. Voitko vielä kertoa, millä tavalla trollaan?
- 133
TotuudenPaljastaja kirjoitti:
Kuulut ryhmään 5.
Komppaan.
- Bi-nainen
Ryhmät 1, 2 ja 3 varmaan aika samaa laajaa ikäluokkaa, 25-50v.
- Katkera-neitsyt
Neitsytmaria kirjoitti:
Mihinköhän ryhmään minä kuulun...
Ryhmään 1, jos olet katkera ja vihaat itseäsi.
- kaukanatohtorista
Koiranleuat ovat myös yksi ryhmä, veikkaan..
- Bi-nainen
Kieltämättä vois olla enemmän naisten juttuja ja myös ihan tavallisia sinkkujuttuja omasta elämästä. Erilaisia kokemuksia. Nyt on liikaa toisten tekemisten nokkimista mikä on vaan tylsää.
- normaalii.keskusteluu
Sit täällä vois olla enemmän juttua esim. siitä mitä tv-sarjoja sinkut kattelee, Täykkäreitä, Ensitreffit alttarilla tms.
- vinkkivinkki
normaalii.keskusteluu kirjoitti:
Sit täällä vois olla enemmän juttua esim. siitä mitä tv-sarjoja sinkut kattelee, Täykkäreitä, Ensitreffit alttarilla tms.
Aloitapa ketjuja sitten.
- Äädämi11111
Ihme jeesustelua. Näitä juttuja me normaalit kaiken aikaa mietimme. Tällä palstalla se vaan rehellisesti tuodaan julki, eikä olla tekopyhiä.
- oma.asia
Tarviiko se kuitenkaan olla semmosta törkyä mitä se täällä on, monen käyttämä olet jne? Seksielämä on ihmisten oma asia.
- Julkisuusperiaate
oma.asia kirjoitti:
Tarviiko se kuitenkaan olla semmosta törkyä mitä se täällä on, monen käyttämä olet jne? Seksielämä on ihmisten oma asia.
Tiedä tämä: jos naisen aviomies käyttää aviovaimonsa aviovittua omassa aviovuoteessaan aviollisiin tarkoitusperiinsä, on kysymyksessä yksityisasia.
Jos taas lutka on luovuttanut vittunsa yleiseen jakeluun, on jokainen käyttötilanne kokonaisuudessaan julkinen, ja kuka tahansa saa sitä seurata, kommentoida, tallentaa audiovisuaalista materiaalia sekä julkaista kyseistä av-materiaalia itse valitsemassaan mediassa. Julkisuusperiaate kirjoitti:
Tiedä tämä: jos naisen aviomies käyttää aviovaimonsa aviovittua omassa aviovuoteessaan aviollisiin tarkoitusperiinsä, on kysymyksessä yksityisasia.
Jos taas lutka on luovuttanut vittunsa yleiseen jakeluun, on jokainen käyttötilanne kokonaisuudessaan julkinen, ja kuka tahansa saa sitä seurata, kommentoida, tallentaa audiovisuaalista materiaalia sekä julkaista kyseistä av-materiaalia itse valitsemassaan mediassa.Mites tuo koskee miehiä.......sama periaateko?
- Julkisuusperiaate
Luonnollisesti nussijamiesten nussimiset ovat yhtä lailla julkista aineistoa, mutta suuren yleisön voyeuristihenkinen mielenkiinto aihetta kohtaan on vähäisempää, koska miehen kannalta asiaan ei liity samanlaista häpeän leimaa; päinvastoin kovan panosonnin maine on monelle miehelle suorastaan ylpeyden aihe, ja moni kerskuu panoillaan liioitellen käyttämiensä naisten määrää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242431Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3462038Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261902Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101723Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121042Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181029- 55880
- 63875
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2828