Miksi te olette niin tylsiä ihmisiä? Ette osaa edes keskustella ja arvostelette vaan ihmisiä joita ette tunne.
Tämä on tylsä palsta
55
<50
Vastaukset
No kun naiset eivät halua tutustua, niin ei voida arvostella tuntemiamme ihmisiä. :-(
- 1919
Juuri siksi he asuvat täällä sinkut-palstalla, kun ovat niin tylsiä, etteivät onnistu pariutumaan.
"kun ovat niin tylsiä, etteivät onnistu pariutumaan."
Säälittävää syyllistämistä..... ;P
Parempi yksin kuin huonossa/väärässä suhteessa, Että Tiiät Tylsimys! ;D- helmiä.sioille
MGTOW kirjoitti:
"kun ovat niin tylsiä, etteivät onnistu pariutumaan."
Säälittävää syyllistämistä..... ;P
Parempi yksin kuin huonossa/väärässä suhteessa, Että Tiiät Tylsimys! ;DMinusta vaikuttaa vähän siltä, että moni teistä on yksin huonossa suhteessa itsensäkin kanssa. Saatan mä erehtyäkin.
- atännä
helmiä.sioille kirjoitti:
Minusta vaikuttaa vähän siltä, että moni teistä on yksin huonossa suhteessa itsensäkin kanssa. Saatan mä erehtyäkin.
:) Toi oli hyvä huomio.
Kun näitä aloituksia ja ihmisten ajatuksia selailee, ei kovin paljoa ihmetytä miksi kirjoittajat eivät ole pariutuneet. Asialliset ja tervepäiset ihmiset ovat aika harvassa. Viime aikoina palstalla on ollut aika sairas ja ahdistunut ilmapiiri. Syksyn vika? No eipä palsta ole ainakaan koukuttanut ja parempaa tekemistä on ollutkin sitten ihan riittävästi :) - helmiä.sioille
atännä kirjoitti:
Kun näitä aloituksia ja ihmisten ajatuksia selailee, ei kovin paljoa ihmetytä miksi kirjoittajat eivät ole pariutuneet. Asialliset ja tervepäiset ihmiset ovat aika harvassa. Viime aikoina palstalla on ollut aika sairas ja ahdistunut ilmapiiri. Syksyn vika? No eipä palsta ole ainakaan koukuttanut ja parempaa tekemistä on ollutkin sitten ihan riittävästi :)Plastasta ja palstlaisista tulee jotenkin mieleen ne avaruuden valloittajat ja uuden elämän sekä elinkelpoisen planeetan etsijät ulkoavaruudesta. Jotenkin vähän tragikoomisia hahmoja. Halutaan löytää jokin uusi mesta asuttaakseen se, mutta ei vieläkään olla opittu elämään tässä meidän Telluksella.
atännä kirjoitti:
Kun näitä aloituksia ja ihmisten ajatuksia selailee, ei kovin paljoa ihmetytä miksi kirjoittajat eivät ole pariutuneet. Asialliset ja tervepäiset ihmiset ovat aika harvassa. Viime aikoina palstalla on ollut aika sairas ja ahdistunut ilmapiiri. Syksyn vika? No eipä palsta ole ainakaan koukuttanut ja parempaa tekemistä on ollutkin sitten ihan riittävästi :)":) Toi oli hyvä huomio."
Niin oli...vaikka jotenkin samalla aika hassu, Eiks Ookki?! ;D
"Kun näitä aloituksia ja ihmisten ajatuksia selailee, ei kovin paljoa ihmetytä miksi kirjoittajat eivät ole pariutuneet. Asialliset ja tervepäiset ihmiset ovat aika harvassa. "
Hmmmm....Niih, Mites Sulla?.... ;P
Tyhmää syyllistämistä edelleen.....vai onko atännä:kin nyt vaihtanut kelkkansa suuntaa.....nyt annat ainakin ymmärtää, että "pariutuminen" on joku meriitti, joka on parempi kuin sinkkuus, eli ihan sama mitä "saa", kunhan pariutuu vaan jonkun kanssa, joka olisi suostuvainen?helmiä.sioille kirjoitti:
Minusta vaikuttaa vähän siltä, että moni teistä on yksin huonossa suhteessa itsensäkin kanssa. Saatan mä erehtyäkin.
"Teistä"
Hmmmm.......ei koske ainakaan mua, mutta sinusta olen saanut ainakin jossain vaiheessa hieman tuollaisen käsityksen....Eks Ookki Hassua?! ;P- atännä
MGTOW kirjoitti:
":) Toi oli hyvä huomio."
Niin oli...vaikka jotenkin samalla aika hassu, Eiks Ookki?! ;D
"Kun näitä aloituksia ja ihmisten ajatuksia selailee, ei kovin paljoa ihmetytä miksi kirjoittajat eivät ole pariutuneet. Asialliset ja tervepäiset ihmiset ovat aika harvassa. "
Hmmmm....Niih, Mites Sulla?.... ;P
Tyhmää syyllistämistä edelleen.....vai onko atännä:kin nyt vaihtanut kelkkansa suuntaa.....nyt annat ainakin ymmärtää, että "pariutuminen" on joku meriitti, joka on parempi kuin sinkkuus, eli ihan sama mitä "saa", kunhan pariutuu vaan jonkun kanssa, joka olisi suostuvainen?Otas vähän rennommin :)
- Ex------------PUA
Plastasta ja palstlaisista tulee jotenkin mieleen ne avaruuden valloittajat ja uuden elämän sekä elinkelpoisen planeetan etsijät ulkoavaruudesta. Jotenkin vähän tragikoomisia hahmoja. Halutaan löytää jokin uusi mesta asuttaakseen se, mutta ei vieläkään olla opittu elämään tässä meidän Telluksella.
Ja syynä miksi muualta haetaan sitä asumusta, on siinä että maasta on tullut asuinkelvoton.
Palstalla näet pääasiassa hypergamian uhreja ja seurauksia. - helmiä.sioille
MGTOW kirjoitti:
"Teistä"
Hmmmm.......ei koske ainakaan mua, mutta sinusta olen saanut ainakin jossain vaiheessa hieman tuollaisen käsityksen....Eks Ookki Hassua?! ;PMinusta sinä olet vaan turhanpäiväinen turhanpäiväisyyksistä lässyttävä turhanpäiväinen kirjoittaja kenellä ei ole minkäänlaista mielipidettä mistään.
Saatan mä tosin olla väärässä tässäkin asiassa. - helmiä.sioille
Ex------------PUA kirjoitti:
Ja syynä miksi muualta haetaan sitä asumusta, on siinä että maasta on tullut asuinkelvoton.
Palstalla näet pääasiassa hypergamian uhreja ja seurauksia.Eihän se vielä asumiskelvoton ole niin kuin monikaan teistä ei ole vieläkään pariutumiskelvoton. Täällä vaan teette itsestänne yhä enemmän ja enemmän pariutumiskelvottomia. :(
atännä kirjoitti:
Otas vähän rennommin :)
No höh......rennosti hykertelen jo valmiiksi, mut täytyy sitten kai yrittää olla vielä rennompi - voi tosin mennä ihan täysin hulvattomaksi ja levottomaksi, jos tästä vielä rennompi täytyy olla.....noh, mitähän sitä ei naisen pyynnöstä tekisi. ;D
Minusta sinä olet vaan turhanpäiväinen turhanpäiväisyyksistä lässyttävä turhanpäiväinen kirjoittaja kenellä ei ole minkäänlaista mielipidettä mistään.
Saatan mä tosin olla väärässä tässäkin asiassa.Johtuukohan siitä, että en ole samaa mieltä joistakin asioista sinun kanssasi? ;P
Eikä sinusta ole arvioimaan minua, eikä myöskään sinun mielipiteillläsi minusta ole tuon taivaallista merkitystä minulle.....
Lässyttele sinä vain ja roiku lahkeessa - sitähän olet jo harrastanut jonkun aikaa....olisikohan aika ottaa pavut pois hengityselimistä ja lopettaa se mielensä pahoittaminen? ;)
Turhanpäiväistä legendaa heittelet ihan itse ja minä heittelen fiiliksen mukaan mitä sattuu......- helmiä.sioille
MGTOW kirjoitti:
Johtuukohan siitä, että en ole samaa mieltä joistakin asioista sinun kanssasi? ;P
Eikä sinusta ole arvioimaan minua, eikä myöskään sinun mielipiteillläsi minusta ole tuon taivaallista merkitystä minulle.....
Lässyttele sinä vain ja roiku lahkeessa - sitähän olet jo harrastanut jonkun aikaa....olisikohan aika ottaa pavut pois hengityselimistä ja lopettaa se mielensä pahoittaminen? ;)
Turhanpäiväistä legendaa heittelet ihan itse ja minä heittelen fiiliksen mukaan mitä sattuu......Ei se johtuu siitä, että sinä olet vaan sellainen hahmo joka lässyttää lässyttämisen ilosta ilman mitään sanottavaa. Vähän niinkuin Alexander Stubb. Mitä hyötyä on siitä kielitaidosta, jos ei ole mitään sanottavaa?
Ei se johtuu siitä, että sinä olet vaan sellainen hahmo joka lässyttää lässyttämisen ilosta ilman mitään sanottavaa. Vähän niinkuin Alexander Stubb. Mitä hyötyä on siitä kielitaidosta, jos ei ole mitään sanottavaa?
Sun lässyttäminen palstalla on ihan vastaavaa lässyttämistä, kuin niidenkin kenen väität lässyttävän........mitä sanomaa sulla on....ei yhtään mitään, muuta kuin itsellesi ja kaltaisillesi.
Lässyttele ihan rauhassa ja anna muiden lässyttää kanssa, mut älä nyt sentään kuvittele olevasi yhtään sen parempi myöskään tässä asiassa.....
Sun hahmos taas tuntuu olevan joku multinickki, minkä tehtävä on turhanpäiväinen lässytys....MGTOW kirjoitti:
Sun lässyttäminen palstalla on ihan vastaavaa lässyttämistä, kuin niidenkin kenen väität lässyttävän........mitä sanomaa sulla on....ei yhtään mitään, muuta kuin itsellesi ja kaltaisillesi.
Lässyttele ihan rauhassa ja anna muiden lässyttää kanssa, mut älä nyt sentään kuvittele olevasi yhtään sen parempi myöskään tässä asiassa.....
Sun hahmos taas tuntuu olevan joku multinickki, minkä tehtävä on turhanpäiväinen lässytys....*Syvä ja iso huokaus*
- helmiä.sioille
MGTOW kirjoitti:
Sun hahmos taas tuntuu olevan joku multinickki, minkä tehtävä on turhanpäiväinen lässytys....Niin kai sitten..., :)
ps. Sun nimmariksi sopisi paremmin MGOTW. :D helmiä.sioille kirjoitti:
Niin kai sitten..., :)
ps. Sun nimmariksi sopisi paremmin MGOTW. :DSinä se jaksat.....noh, kukin tekee sitä mihin itsestä on ja mikä on sitä ominta itseään.....sinulla se näyttäisi olevan tuo onneton räksytys....."iskee kuin kärpänen, inisee kuin hyttynen..."
Kuulostat ja käyttäydyt niin tutun oloisesti, että joko olet multinikki tai sitten kaltaisiasi on useampi täällä palstalla....... ;P- helmiä.sioille
MGTOW kirjoitti:
Sinä se jaksat.....noh, kukin tekee sitä mihin itsestä on ja mikä on sitä ominta itseään.....sinulla se näyttäisi olevan tuo onneton räksytys....."iskee kuin kärpänen, inisee kuin hyttynen..."
Kuulostat ja käyttäydyt niin tutun oloisesti, että joko olet multinikki tai sitten kaltaisiasi on useampi täällä palstalla....... ;PMultinikki? Tätä yhtä olen käyttänyt kunn tännä silloin tälloin olen jotain kommentoinut. Mutta saathan sinä luulla asiasta ihan mitä sinä haluat. Ei se minua haittaa...
Mut se MGOTW kuvaa sinua aika hyvin. Man Going On Their Way :D helmiä.sioille kirjoitti:
Multinikki? Tätä yhtä olen käyttänyt kunn tännä silloin tälloin olen jotain kommentoinut. Mutta saathan sinä luulla asiasta ihan mitä sinä haluat. Ei se minua haittaa...
Mut se MGOTW kuvaa sinua aika hyvin. Man Going On Their Way :DOletko taas "kaasuissa"? ;P
Noh, sitten teitä lahkeeseen tarttuvia inisijöitä on useampi......hyvä ettei tule olo yksinäiseksi... ;)MGTOW kirjoitti:
Helpottiko?! ;D
...kokeilin kans.....helpottaa. =DEi helpota. Haluatko tietää mikä helpottaisi? Et halua, mutta kerron sen silti.
IP-bannit lukuisille ja sitten 3 ensimmäistä sivua voisi naulata biisikimaraketjuja, jotta kaikki typerät törkyaloitukset päättyisivät suoraan sivulle 4.- fantasiahahmo
lindqvist kirjoitti:
Ei helpota. Haluatko tietää mikä helpottaisi? Et halua, mutta kerron sen silti.
IP-bannit lukuisille ja sitten 3 ensimmäistä sivua voisi naulata biisikimaraketjuja, jotta kaikki typerät törkyaloitukset päättyisivät suoraan sivulle 4.Mistäs täällä sitten juteltaisiin, kun lindquist olisi moderaattorina, siitä millä fantasiahahmolla on karvaisin perse?
fantasiahahmo kirjoitti:
Mistäs täällä sitten juteltaisiin, kun lindquist olisi moderaattorina, siitä millä fantasiahahmolla on karvaisin perse?
Mistäs täällä sitten juteltaisiin. :D
Kysyt ja vastaan vakavasti. Ylipäätänsä täällä ei nytkään jutella, joten konkreettinen muutos olisi, ettei häiriköillä olisi kivaa, kun häirikön viesti ei ikinä pääsisi etusivulle.- häiriköt.ulos
lindqvist kirjoitti:
Mistäs täällä sitten juteltaisiin. :D
Kysyt ja vastaan vakavasti. Ylipäätänsä täällä ei nytkään jutella, joten konkreettinen muutos olisi, ettei häiriköillä olisi kivaa, kun häirikön viesti ei ikinä pääsisi etusivulle.Joo, ne häiriköt on kyllä ihan perseestä. :/
- atännä
En mä ole tylsä kun täällä netissä. Tänäänkin olen vipeltänyt jo hyvässä seurassa monta tuntia. Tein mm. treenin, jossa kiskoin kiinnostavasti lähes 200 leuanvetoa. Huomenna kyykkyä, se on kylläkin aika tylsää, mutta sen päälle uimahalliin (mukavaa). Ja nyt illalla aikaista pikkujoulua viettämään, syömään hyvin ja juomaan vähän, kivalla porukalla :)
- helmiä.sioille
:) En haluaisi päätyä painimaan kanssasi vaaka-asennossa. Ahdistava ajatus, että nainen veisi ja minä vikisisin.
- atännä
:) En haluaisi päätyä painimaan kanssasi vaaka-asennossa. Ahdistava ajatus, että nainen veisi ja minä vikisisin.
Mun kanssa ei taida pärjätä henkisesti ja fyysisesti heikot ;) Moneen kertaan nähty, ja minä en nillittäjiä katsele. Mun miehellä pitäisi olla aika rautainen itsetunto. Etkä muuten välttämättä ulkonäöstä arvaisi, että mulla on voimaa :) Varo vaan, jos vahvoja naisia pelkäät, niin kannattaa kysyä etukäteen ne voimatasot, ettet joudu vaaka-asennossa yllätetyksi ;)
- atännä
HC-ätmel kirjoitti:
Oliko ne niitä crossfit-"leuanvetoja", joissa käytetään liikevoimaa apuna?
Osaan niitäkin, mutta nää oli tiukkoja. Aikaa toki meni, kun välillä piti ottaa happea ja ravistella käsiä. Mutta olen hyvä niissä. Kun omaa painoa ei ole paljoa, ne menee aika sujuvasti kun on voimaa.
Ne cf-leuat on kippileukoja, ja ne ottaa ihan eri lihoille kuin noi viralliset. Sitten on perhosleukojakin, jotka on taas ihan erilaisia, kuulemma vielä helpompia kuin kipit. Niitä en osaa. Pitäiskin opetella :) - traumalainen
atännä kirjoitti:
Mun kanssa ei taida pärjätä henkisesti ja fyysisesti heikot ;) Moneen kertaan nähty, ja minä en nillittäjiä katsele. Mun miehellä pitäisi olla aika rautainen itsetunto. Etkä muuten välttämättä ulkonäöstä arvaisi, että mulla on voimaa :) Varo vaan, jos vahvoja naisia pelkäät, niin kannattaa kysyä etukäteen ne voimatasot, ettet joudu vaaka-asennossa yllätetyksi ;)
"Mun kanssa ei taida pärjätä henkisesti ja fyysisesti heikot ;)"
Mitä traumaa yrität peittää tolla kovis-asenteellasi? - helmiä.sioille
atännä kirjoitti:
Minähän rakastan vahvoja naisia. En ole ikinä jaksanut naisia jotka elää minun kauttani ja rakentaa identiteettiään sillä että ovat kanssani. Lainasiivillä voi lentää hetken, mutta siipien lainaaja haluaa aina jossain vaiheessa siipensä takaisin. Ne on kuitenkin hänen siivet eikä lainaajan...
Ja mitä taas tulee siihen fyysiseen vahvuuteen... Kai se lopulta on kyse siitä, että onko hakemassa kovaa kertarykäisyä(minuutin muna :D) tai kestävyyttä. Tai kenties jotain siitä väliltä... :)
Minun kanssani ei ole pärjännyt yksikään nainen joka on yrittänyt olla jotain muuta mitä on. :) Lähelleni ei oikeastaan edes pääse esityksillä. Ainoastaan omana rehellisenä itsenä... - Ex------------PUA
atännä kirjoitti:
Miten monta kissaa sinulla on?
- Ex------------PUA
Minähän rakastan vahvoja naisia. En ole ikinä jaksanut naisia jotka elää minun kauttani ja rakentaa identiteettiään sillä että ovat kanssani. Lainasiivillä voi lentää hetken, mutta siipien lainaaja haluaa aina jossain vaiheessa siipensä takaisin. Ne on kuitenkin hänen siivet eikä lainaajan...
Ja mitä taas tulee siihen fyysiseen vahvuuteen... Kai se lopulta on kyse siitä, että onko hakemassa kovaa kertarykäisyä(minuutin muna :D) tai kestävyyttä. Tai kenties jotain siitä väliltä... :)
Minun kanssani ei ole pärjännyt yksikään nainen joka on yrittänyt olla jotain muuta mitä on. :) Lähelleni ei oikeastaan edes pääse esityksillä. Ainoastaan omana rehellisenä itsenä...LIPILIPI!
Voi voi kuinka sitä valkoritari nyt mielistelee ja hakee irtopisteitä. :D
Mitä jos olisit sitten se vahva mies, jonka ei tarvitse nuoleskella naisia, vaan selviät myös ilmann heidän jatkuvaa hyväksyntää, jota haet vilpillisesti valkoritaroimalla?
Olisiko hyvä idea? - helmiä.sioille
LIPILIPI!
Voi voi kuinka sitä valkoritari nyt mielistelee ja hakee irtopisteitä. :D
Mitä jos olisit sitten se vahva mies, jonka ei tarvitse nuoleskella naisia, vaan selviät myös ilmann heidän jatkuvaa hyväksyntää, jota haet vilpillisesti valkoritaroimalla?
Olisiko hyvä idea?:)
Harmittaako kun et pääse edes haistelemaan...? :D Paitsi palstalla ja mielikuvituksissasi. - atännä
traumalainen kirjoitti:
Mitä traumaa yrität peittää tolla kovis-asenteellasi?Ei se ole mikään kovis-asenne. Heikot miehet eivät vain pärjää vahvemman naisen kanssa, niitä ottaa luonnon päälle ja alkaa nalkutus ja nillitys, en tykkää. Henkisesti en ole niin vahva kuin fyysisesti :) Ehkä :)
atännä kirjoitti:
Ei se ole mikään kovis-asenne. Heikot miehet eivät vain pärjää vahvemman naisen kanssa, niitä ottaa luonnon päälle ja alkaa nalkutus ja nillitys, en tykkää. Henkisesti en ole niin vahva kuin fyysisesti :) Ehkä :)
Olis mielenkiintoista ottaa pikku matsi sun kanssa :D Hanskoilla ja muilla suojuksilla toki ettei tule pahempia vaurioita.
Pidän naisista jotka osaa pistää oikeasti hanttiin, siis jos tarvii. Tai sitten vaan harrastuksen vuoksi vois vähän vääntää :) Onhan sekin yksi harrastus?- atännä
miesvm_1967x kirjoitti:
Olis mielenkiintoista ottaa pikku matsi sun kanssa :D Hanskoilla ja muilla suojuksilla toki ettei tule pahempia vaurioita.
Pidän naisista jotka osaa pistää oikeasti hanttiin, siis jos tarvii. Tai sitten vaan harrastuksen vuoksi vois vähän vääntää :) Onhan sekin yksi harrastus?En matsaa, kun ei yhtään kiinnosta mätkiä ketään.
- trollin.traumoja
traumalainen kirjoitti:
Mitä traumaa yrität peittää tolla kovis-asenteellasi?Ätännän hahmon uskottavuus on murentunut aikoja sitten.
- Ex------------PUA
:)
Harmittaako kun et pääse edes haistelemaan...? :D Paitsi palstalla ja mielikuvituksissasi."itte oot!!"
Miten monelta valkoritaroimaltasi naiselta olet saanut? Jo pelkästään tällä palstalla? - Ex------------PUA
miesvm_1967x kirjoitti:
Pidän naisista jotka osaa pistää oikeasti hanttiin, siis jos tarvii. Tai sitten vaan harrastuksen vuoksi vois vähän vääntää :) Onhan sekin yksi harrastus?Neitsyt-setä luultavasti saapuisi matsiin runkkuhanskat käsissä, ja nöpö jo lupaavasti pystyssä. Siinä sitten pipetti purkautuisi, joka kerta vähän, kun domina antaisi valkoritarille kyytiä. Mikä ei ole vaikeaa, sillä valkoritareita dominoivat niin miehet kuin naisetkin.
Olet sairas. - Ex------------PUA
HC-ätmel kirjoitti:
Femdom-fetisistit näemmä ryömivät esiin koloistaan kuullessaan atännän reenaavan. :->
Erinomainen huomio. Se tuntuisi olevan kohtalaisen yleinen motiivi miesten ffeminismille.
Siihenhän kuuluu tämä naisille alistuminen, aisurismi, creampie-jutut ynnä muut sellaiset, mikä saa nämä palstan aisurit ja valkkarit menemään sekaisin himoista. - Miesvm_1967x_out
Neitsyt-setä luultavasti saapuisi matsiin runkkuhanskat käsissä, ja nöpö jo lupaavasti pystyssä. Siinä sitten pipetti purkautuisi, joka kerta vähän, kun domina antaisi valkoritarille kyytiä. Mikä ei ole vaikeaa, sillä valkoritareita dominoivat niin miehet kuin naisetkin.
Olet sairas.Samat sanat.
- Ikis__M
Neitsyt-setä luultavasti saapuisi matsiin runkkuhanskat käsissä, ja nöpö jo lupaavasti pystyssä. Siinä sitten pipetti purkautuisi, joka kerta vähän, kun domina antaisi valkoritarille kyytiä. Mikä ei ole vaikeaa, sillä valkoritareita dominoivat niin miehet kuin naisetkin.
Olet sairas.Tuossa on varmaan vähän myös raiskausfantasiaa takana "Pidän naisista jotka osaa pistää oikeasti hanttiin, siis jos tarvii. Tai sitten vaan harrastuksen vuoksi vois vähän vääntää :) ", valkiritari vahingossa paljastaa sisintään tuossa lauseessa, ei tarvitse enää ihmetellä pesäpallomailajuttujakaan. Täällä esiinnyttään kilttinä ja haukutaan meitä periaatteita omaavia miehiä mutta jos olisi nainen kiipelissä niin että ilman kiinnijäämisen riskiä voisi suorittaa rikoksen luulen että vaarallisin olisi valkoritari jos ensimmäisenä saapuisi paikalle.
Miesvm_1967x_out kirjoitti:
Samat sanat.
Tää ei ollut mun vaan jonkun kopioijan kirjoittama. Mutta se on expua silleen se homma että jos otettais matsi niin valitettavasti jäisit toiseksi, suojilla tai ilman. Se on poikasten karu kohtalo.
Ikis__M kirjoitti:
Tuossa on varmaan vähän myös raiskausfantasiaa takana "Pidän naisista jotka osaa pistää oikeasti hanttiin, siis jos tarvii. Tai sitten vaan harrastuksen vuoksi vois vähän vääntää :) ", valkiritari vahingossa paljastaa sisintään tuossa lauseessa, ei tarvitse enää ihmetellä pesäpallomailajuttujakaan. Täällä esiinnyttään kilttinä ja haukutaan meitä periaatteita omaavia miehiä mutta jos olisi nainen kiipelissä niin että ilman kiinnijäämisen riskiä voisi suorittaa rikoksen luulen että vaarallisin olisi valkoritari jos ensimmäisenä saapuisi paikalle.
Älkää nyt kadottako pointtianne. Reilu vääntö on aina reilu vääntö johon ei teidän ätmien selkäänpuukottaminen kuulu yhtään. Kaikki kamppailijat tietävät mistä puhutaan
- helmiä.sioille
"itte oot!!"
Miten monelta valkoritaroimaltasi naiselta olet saanut? Jo pelkästään tällä palstalla?:)
Olen unohtanut enemmän kuin sinä tulet saamaan.
- helgamies
Avauksesi on todella tylsä.
- Kilttiatm
Antakaa naiset sitä pimpii niin loppuu tylsyys.
- 421
Ei se mihinkään lopu. Yhtä tylsinä pysytte, saitte pimppiä tai ette.
- Palstan_Trolli
Sinä et pillua tule koskaan saamaan, se on karu totuus.
- valtava.kiima
Tämä palsta on jännääkin jännempi, seuraan sitä VALTAVASSA kiimassa.
- ätminki
Naiset on todella tylsiä ihmisiä. Naiset vaan meikkaa ja puhuvat jännämiehistä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242431Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3462038Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261902Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101723Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121042Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181029- 55880
- 63875
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2828