Mikä on elämän tarkoitus?

Löysin-vastauksia

13

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • YhtäPuuttuu

Tuossa aloituksen linkissä on myös joitakin Raamatun jakeita, mutta lahkoa kuvaavasti siitä puuttuu tärkeimmäksi sanottu kristityn käsky: Rakasta lähimmäistäsi

• niinseonEskoseni

No tuo nyt on helppo ; Elämän tarkoitus , Juhlat , pauke ja palavat olkilyhteet aidanseipäissä , -
      Nummisuutarin Esko se tiesi

• mnaat

Lyhyesti sanottuna se on Paavalin sanoissa:
      Fil.3:8.
      "...sillä Herrani Jeesuksen Kristuksen tunteminen on minulle arvokkaampaa kuin mikään muu. Hänen tähtensä olen menettänyt kaiken, olen heittänyt kaiken roskana pois, jotta voittaisin omakseni Kristuksen."

Huom. Ei kirjoiteta mitään Jehovan tuntemisesta tai: Jehova on arvokkaampaa kuin mikään muu. Ei: voittaisin omakseni Jehovan.
      Ja vielä vähemmän järjestön.

Oletko valmis heittämään kaiken pois, järjestön sepustukset, järjestön palvonnan,( muistuttaa Baalin palvontaa) y.m.

Ei mulla nyt muuta,
      paitsi:
      Yhdessä asiassa jehovantodistajat tekevät oikein, nimittäin:
      Eivät sekoita itseään jouluun. Kol.2:16.

• VoiValetta

lahkohistoriikissa "jehovantodistajat - jumalan valtakunnan julistajia" on valokuva lahkojohdon joulunvietosta v. 1926.
        Vartiotorni kertoo että Jeesus kävi kehumassa lahkoa seuralle 1918, mutta samalla moitti joulunviettoa.

Saa käsityksen, että Jeesus ei oikeasti käynyt, eikä kehunut, eikä moittinut. Koska siinä tapauksessa ei olisi joulua vietetty eikä siitä otettu valokuvaa v. 1926.
        Nyt siis joulukielteisyys on syntynyt joskus v. 1926 jälkeen, ja siihen on valehdeltu mukaan Jeesuksen pistäytyminen vartiotorniseurassa. Todistaja perustaa valheelle, jolla myös kolkuttelee ihmisten ovilla.

Kol. 2:16: Kukaan ei siis saa tuomita teitä siitä, mitä syötte tai juotte tai miten noudatatte juhla-aikoja ja uudenkuun ja sapatin päiviä.

• Elämän tarkoitus on löytää sopivat kumiteräsaappaat. Kärsämäkeläiset ja peetlehemiläiset ovat parhaita, mutta niitä ei ole juurikaan saatavilla. Ne on varattu taivaan väelle. Seuraavaksi parhaat autuaaksi tekevät kumiterät on nasaretin ketsemaanesta. Epytkiläiset aapishärjän nahkaiset ja Vinkuintian purukumipuun kautsusta tehdyt kelpaavat myös.
      Siinä se elämän tarkoitus lyhykäisyydessään, niin kuin YHWH-setä sen minulle tupakkitauolla taivaassa ohimennen kertoi.

• PystytköSinä

Lahkon tarkoitus on värvätä ja saada värvätyt kaupittelemaan vartiotorneja.

Myyntihuiput ovat osuneet luvatun maailmanlopun lähestymiseen. V. 1974 taisi olla viimeksi.
        Toisaalta nyt netin aikakautena on lahkon jäsenluku laskenut Suomessakin tuosta 20.000:sta noin 18.000:een.

Lahkoelämää kuin lahkoelämää, tarkoitusta tai ei, muuhun ei todistaja pysty kun on painostettu katkaisemaan ihmissuhteet lahkon ulkopuolisiin tahoihin, harrastukset pois häiritsemästä vartiotornien myyntityötä.

• Joku viisas sanoi, että jos haluat rikastua, perusta uskonto. Sääli vaan, että hyväuskoisia ihmisiä höynäytetään ja käytetään vain välikappaleina. Jotkut vielä mielenterveytensä menettäen. uskisyyti on kylmää.

• katkera.viha

Joittenkin ELÄMÄN TARKOITUS on kirjoitela Suolessa Ohdakkeena jeppuloita palastavia kirjoituxia,
      ja kun niis ei öydy särmää tarpeex,
      menee sit teologiseen tiedekuntaan ja lukee ittesä Maisterix jottavoi sit
      sillä arvovallalla huudella mediassa
      **JT on HARHAOPPI*

jotta kaikki näkee miten viisas,objektiivinen, viksu ja vilmaattinen
      on karismaattinen luterilainen,arvoltaan teologian maisteri ,

paljon parempi kuin HARHAOPPISET jt-siskonsa joita hän katkerasti vihaa vieläkin vaikka on jo itse aikuisten lasten Äiti

• TodistajanKarvatko

Tarkoitat että et kykene siteeraamaan yhtään Ohdakkeen kirjoitusta, jonka voisit osoittaa virheelliseksi, niin arvosteletpa sitten vaikkapa teologista tiedekuntaa, tosin ilman perusteluja jää sekin

• blowing

Elämän Tarkoitus on
      oppia puhaltamaan kuivattuihin rusinoihin
      niin paljon höpsis-pöpsis-ilmaa että niistä kasvaa
      uhkeita ja pelottavia, kammottavia joulutorttuja.

• eläihminenelä

Elämän tarkotus on luopiona trollailla jehovan todistaja palstalla, jehovan todistajia panetellen vääristellen ja haukkuen.
      Yrittäen kaikella konsteilla valheen ja petoksen avulla saada edes yksikin käännyynnäinen, siis todistaja luopumaan uskostaan.
      Itse sääliä ja itsepetosta voi aina ruokkia, sillä että he karttavat tällaisia hyväntekijöitä laittomasta.
      Antakaa minun näin elää älkää valittako, tämä on elämäni tarkoitus.

• Jos jt-huuhaa on elämäsi tarkoitus, niin tuhlaat kyllä täysin elämäsi.

• viiksivalluja

Näyttää van ainakin tuolla Asraliassa HYVIN selvä mikä on paikallisten jt-hemmojen tarkotus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      161
      9444
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2970
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      40
      2736
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      57
      2591
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      197
      2005
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      98
      1892
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      24
      1856
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      50
      1399
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      110
      1254
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1231
    Aihe