Niin eli jos ostaa esim pleikkarin joltakin henkilöltä ja siinä on takuu ja hän asuu ihan eri kaupingissa kuin minä.
Miten tuo takuu asia sitten hoituu jos esim hän on ostanut tuon gigantista siellä, niin menenkö vain oman kaupunkini giganttiin ja annan takuukuitin jossa on pleikkarin ensimmäisen ostajan nimi ? ihmetteleekö gigantti tai kyseleekö ?
Jos ostaa tuotteen henkilöltä jossa on takuu
5
56
Vastaukset
- romero1
Laina tarjous yksilöille vakavia
Hei herra ja rouva laina tarvitset kotiin, oman yrityksen, ostaa auto, luoda oman yrityksen, tuttuja veloista tai luoda ravintolan tai hotellin, tai selviytyä taloudellisista vaikeuksista vihdoin umpikujasta provosoi pankit, mukaan hylkääminen hakemuksesi tiedostojen hyvityksiä? Voimme lainata sinulle summan tarvitset alkaen € 1000 (tuhat euroa) on summa, jonka haluat 3% korolla ja olosuhteet, jotka tekevät elämästä helpompaa. Olet kielletty pankki ja sinulla ei ole hyötyä pankkien tai sinun on parasta olla projekti ja tarvitsevat rahoitusta. Lähetä meille lisätietoja:
Nämä yksityiskohdat täällä tehdä yhteydessä häneen:
Facebook:Romero Jose Edouado
Numero: 0685248569
Sähköposti: [email protected] - romerojose
Olet täysin ulalla.
Henkilöllä ei ole minkäänlaista takuuta. En ostaisi missään nimessä. Ja Giganttihan julkisestikin myös mainostaa, että miksi maksaa enemmän. Se tarkoittaa nimenomaan palkkaa jne. työntekijöilleen. Ennemmin ottaisin jose edvartin lainan hyväkseni enkä ikinä maksaisi sitä takaisin.
=Nettovoitto verottomana! - takaaja
Henkilössä on takuu?
- en.takaa
Takuulla on.
- vie_giganttiin
Jos jostain syystä voidaan olettaa, että ap kysyy asiaa vakavissaan, niin olisi tietenkin kohteliasta antaa myös vastaus vakavissaan:
Tavaralla on aina kuluttajansuojalain mukainen turva. Käytännössä useimmiten tämä ns. myyjän virhevastuu kestää sellaiset kaksi vuotta. Jos tänä aikana laite hajoaa, niin silloin oletetaan laitteen olevan virheellinen (=myyjä korjaa tai vaihtaa), ellei kuluttaja ole itse rikkonut laitetta esim. väärällä käsittelyllä.
Takuu on valmistajan/myyjän antama lisäturva. Jos takuun alainen laite hajoaa, sen voi kiikuttaa myyjäliikkeeseen. Käytännössä tilanne on sama, kuin edelläkin. Jos myyjä voi todistaa, että sinä olet itse aiheuttanut vian, niin sinä vastaat korjauksesta. Muutoin myyjä korjaa/vaihtaa laitteen.
Sekä kuluttajansuoja että takuu riippuvat laitteen iästä. Siksi on hyvä, että sinulla on ostokuitti tallella. Takuu sekä "myyjän virhevastuu" liittyvät itse tavaraan, ei henkilöön. Ei ole väliä, että tavaran omistaja on vaihtunut. Mikäli takuun myöntäjä on Gigantti, niin ota yhteys lähimpään Gigantin myymälään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1401745- 401658
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631410- 681305
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2091154Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2771107- 701083
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää19958- 74955
Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106888