Perkele yrittää saada meidät harjoittamaan syntiä tieten tahtoen.
Joka syntiä tekee, se on perkeleestä, sillä perkele on tehnyt syntiä alusta asti. Sitä varten Jumalan Poika ilmestyi, että hän tekisi tyhjäksi perkeleen teot.
1. Joh. 3:8
Mikä neuvoksi Perkeleen taktiikkaa vastaan?.
107
229
Vastaukset
- hattiwatt1
jumalat,perkeleet ja synnit ovat mielikuvitusasioita jotka ovat olemassa vain paimentolaismiesten nuotiotarinoissa :)
- Varo
Olet väärässä, sen todistaa usko sinulle....ei ateistisuus
- hattiwatt1
Se että uskot mielikuvitusolentoon ei tee siitä yhtään se todellisempaa. Itseasiassa usko ei todellisiin asioihin tekee sinusta usein mielisairaan :)
- Hihuhelluhullu
Mielikuvitusolentoon? Tiedostako Mikä sinä Itse Olet? Peräti Kuva Sinäkin? Et kai Paholaisen kuva halua olla, vaan Jumalan Kuva ja Sana tms. Minä olen Jumalan Aki, joidenkin enkelieni mielestä jopa L-aki. Hyvä huomio silti meistä hihuleista, että psykiatria ei meitä tajua, tokihan ne löytäsivät sinustakin jonkun psykoosin, jos menisit tutkittumaan heidän luokseen Pääsi? Pääsisit isoihin taloihin loisimaan ja lepäämään, tosin todella pienin palkoin. Voi, jos tietäsittekin kuinka raskasta on laiskotella:-)
- SAATANOITAitse
Jumala ja Jeesus ITSE täällä KAIKIN tavoin YRITTÄVÄT KAIKIN KOVIMMALLA Voimalla KAATAA, kääntää syyttömän PÄÄLLE, KAATAVAT omia TEKAISTUJA KEKSIMIÄÄN "SYITÄNSÄ", omia SYNTEJÄÄN toisten NISKAAN. TODELLA Varokaa, täällä KOKO ajan kaadetaan, käännetään syyttömään, ja SAMAA SAATANAN paskaVALEasiaa.
- hihhulipellet
Jokainen saa valita mihinkä uskoa,vaikka ei uskoisi mihinkään.On se ihme miten kiittämättömiä ihmiset voivat olla.Saavat nauttia maisemista,hyvistä
maukkaista aterioista, kesäpäivän lämmöstä kukkaniityillä lintujen laulusta
rakkaudesta toiseen sukupuoleen,lapsiperheestään,yhteisistä lomamatkoistaan,lista on pitkä.Korkein onnellisuuden saavutus ei kuitenkaan ole nyt,vaan se aika on luvassa,kunhan paha maailma on vaihdettu täydellisyyteen uuden hallituksen alaisena,jossa toinen
ihminen ei hallitse toista,vaan kansa elää taivaallisen hallituksen teokraattisen johdon alaisuudessa.Peruuttamalla ihmiskuntaa alkupäiville
todistaa kahden imisen,miehen ja naisen "LUOMISEN"maan päälle.Mitään
muuta mahdollisuutta ei voida edes järjellisesti ajatella.Saatana otti
DARWININ oppipojakseen yrittäen tehdä YAHWE-Jumalasta valehtelijan,missä saatana onkin onnistunut odotettua paremmin.Uskonnolliset haaraantumat jatkavat valheita hyvällä menestyksellä. - TUNTEKAAnahoissanne
Varo kirjoitti:
Olet väärässä, sen todistaa usko sinulle....ei ateistisuus
JUmala ja JEESUS täällä ovat lapsineen HALUNNEET, että syntiin KAATUISIMME. Ovat koko ajan, vuosien ajan kaiken tämän halunneet kaataa syyttömien niskaan, jotta olisimme sitten syntisiä, kaatuneita. Heille EI todellakaan riittänyt, että täällä on vaan syyttömiä, He halusivat kaiken keksimänsä, kehittelemänsä VALEpaska-asiansa kaataa SYNNIKSEMME, meidän kaikkien, kenen vaan niskaan. NÄHKÄÄ nyt jo Jumalauta TOTUUS Heistä, vuosien AJALTA. Itse Perkeleen työtä kampittavat kaiken AIKAA niskaan, kaiken vaikka maailman ääristä asti.
- Varo_tietämättömyyttä
Jaahas ja taas mennään...
Lienee rasittavaa kun päässä pyörii pikku-ukkoja eri mytologioista. Perkele ei edelleenkään ole kristinuskon mytologinen hahmo vaan varhaisemman suomalais-ugrilaisen uskonnon mytologinen hahmo.
No hupinsa kullakin, mutta eikös noista päässäsi vilistävistä pikku-ukoista kannattaisi keskustella kuntasi mielenterveys ammattilaisten kanssa? Lisäksi toivoisin, että hankkisit hivenen lisää yleissivistystä; peruskoulun ala-asteen oppimäärä olisi hyvä alku.- Varo
Perkele taktikoi jo paratiisissa, samaa se kokeili Jeesukselle, mutta ei onnistunut.
1. Mutta käärme oli kavalin kaikista kedon eläimistä, jotka Herra Jumala
oli tehnyt; ja se sanoi vaimolle: "Onko Jumala todellakin sanonut: 'Älkää syökö kaikista paratiisin puista'?"
2. Niin vaimo vastasi käärmeelle: "Me saamme syödä muiden puiden hedelmiä paratiisissa,
3. mutta sen puun hedelmästä, joka on keskellä paratiisia, on Jumala sanonut: 'Älkää syökö siitä älkääkä koskeko siihen, ettette kuolisi'."
4. Niin käärme sanoi vaimolle: "Ette suinkaan kuole;
5. vaan Jumala tietää, että sinä päivänä, jona te siitä syötte, aukenevat teidän silmänne, ja te tulette niinkuin Jumala tietämään hyvän ja pahan".
1. Moos. 3:1-5
2. ja perkele kiusasi häntä neljäkymmentä päivää. Eikä hän syönyt mitään niinä päivinä, mutta kun ne olivat päättyneet, tuli hänen nälkä.
3. Niin perkele sanoi hänelle: "Jos sinä olet Jumalan Poika, niin sano tälle kivelle, että se muuttuu leiväksi".
4. Jeesus vastasi hänelle: "Kirjoitettu on: 'Ei ihminen elä ainoastaan leivästä'."
5. Ja perkele vei hänet korkealle vuorelle ja näytti hänelle yhdessä tuokiossa kaikki maailman valtakunnat
6. ja sanoi hänelle: "Sinulle minä annan kaiken tämän valtapiirin ja sen loiston, sillä minun haltuuni se on annettu, ja minä annan sen, kenelle tahdon.
7. Jos sinä siis kumarrut minun eteeni, niin tämä kaikki on oleva sinun."
8. Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Kirjoitettu on: 'Sinun pitää kumartaman Herraa, sinun Jumalaasi, ja häntä ainoata palveleman'."
9. Niin hän vei hänet Jerusalemiin ja asetti hänet pyhäkön harjalle ja sanoi hänelle: "Jos sinä olet Jumalan Poika, niin heittäydy tästä alas;
10. sillä kirjoitettu on: 'Hän antaa enkeleilleen käskyn sinusta, että he varjelevat sinua',
11. ja: 'He kantavat sinua käsillänsä, ettet jalkaasi kiveen loukkaisi'."
12. Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Sanottu on: 'Älä kiusaa Herraa, sinun Jumalaasi'."
13. Ja kun oli kaiken kiusattavansa kiusannut, poistui perkele hänen luotaan ajaksi.
Luuk. 4:13 - Pelipoikanen
Perkele luuli Jeesusta tosiaankin idiootiksi. "Sano tälle kivelle, että muuttuu leiväksi!". Tietenkin, jos Jeesus olisi ollut typerys, niin Hän olisi uhonnut Taivaan Isän tekevän sen helposti, esim. vain mielikuvituksen avulla, mutta sen ihmeen olisi silloin tehnyt paholainen, eli vain vaihtanut oikean kiven paikalle oikean leivän, koska hän taikuuksillaan osaa manipuloida jonkinverran aikaa. Stoppi päälle, Jeesuksen tietoisuudelle, ja Jeesus olisi hetken ilkamoinut Saatanan taikatempusta, kunnes kauhea todellisuus olisi joskus myöhemmin paljastunut. Sitä en Minä sano, etteikö elokuvissa tai Youtubessa, silti saa näyttää ihan mitä tahansa, trikkejä, mutta materiamaailmassa ei saa toivoa tuollaisia mahdottomuuksia: Ei maailmamme olisi syntynyt enää uusia lapsia, jos emme olisi saaneet tuollaistakin pikku temppua näyttää, edes pinta-alalla.
- EinsteininVIISAUS
Voisko olla edes mahdollista että se mielenvikainen voisikin olla " SINÄ itse".Olethan selvä tulos ateistisesta opetuksesta,joka on vallalla joka
maassa.Muutamille ihmisille on annettu syntymälahjana JÄRKEÄ ajatella
Luomakunnan kokonaisuutta"puolueettomasti",siihen lisäten vaikkapa
korkeasti kunnioitetun Albert Einsteinin maininta ,miten hänen on nöyrästi
hiljennyttävä sen valtavan "majesteetillisen"VIISAUDEN ja suunnittelun
edessä" mikä vallitsee universumissa ?Jos on suunnittelua,on myöskin
PAKKO OLLA SUUNNITTELIJA !!! Nyt se on selvitty,turvat tukkoon ! EinsteininVIISAUS kirjoitti:
Voisko olla edes mahdollista että se mielenvikainen voisikin olla " SINÄ itse".Olethan selvä tulos ateistisesta opetuksesta,joka on vallalla joka
maassa.Muutamille ihmisille on annettu syntymälahjana JÄRKEÄ ajatella
Luomakunnan kokonaisuutta"puolueettomasti",siihen lisäten vaikkapa
korkeasti kunnioitetun Albert Einsteinin maininta ,miten hänen on nöyrästi
hiljennyttävä sen valtavan "majesteetillisen"VIISAUDEN ja suunnittelun
edessä" mikä vallitsee universumissa ?Jos on suunnittelua,on myöskin
PAKKO OLLA SUUNNITTELIJA !!! Nyt se on selvitty,turvat tukkoon !Einstein oli ateisti eikä uskonut sinun typerään jumalaharhoisi.
Mikäs heikotus Jumalalla muka oli, ettei muuten pystynyt?
- Varo
Voisitko tarkentaa mitä ajat takaa?
Varo kirjoitti:
Voisitko tarkentaa mitä ajat takaa?
Miksi Kaikkivaltias tarvitsi pojan voidakseen tehdä jotain haluamaansa? Kuka niin määräsi?
- Varo
RepeRuutikallo kirjoitti:
Miksi Kaikkivaltias tarvitsi pojan voidakseen tehdä jotain haluamaansa? Kuka niin määräsi?
Aatamin ja Eevan tekemän synnin takia. 1. Moos 3. luku
9. Ja suuri lohikäärme, se vanha käärme, jota perkeleeksi ja saatanaksi kutsutaan, koko maanpiirin villitsijä, heitettiin maan päälle, ja hänen enkelinsä heitettiin hänen kanssansa.
Ilm. 12:9
Toisin sanoen, lausuessaan tuomion Aadamille, Eevalle ja saatanalle Eedenin puutarhassa Jumala puhui tulevasta Pelastajasta "siemenestä". Tämä siemen eli jälkeläinen tekisi tyhjäksi ne hirvittävät vaikeudet, jotka saatana, se alkuperäinen käärme oli aiheuttanut. Itse asiassa luvattu Siemen murkaisi saatanan ja kaikki hänen seuraajansa. Varo kirjoitti:
Aatamin ja Eevan tekemän synnin takia. 1. Moos 3. luku
9. Ja suuri lohikäärme, se vanha käärme, jota perkeleeksi ja saatanaksi kutsutaan, koko maanpiirin villitsijä, heitettiin maan päälle, ja hänen enkelinsä heitettiin hänen kanssansa.
Ilm. 12:9
Toisin sanoen, lausuessaan tuomion Aadamille, Eevalle ja saatanalle Eedenin puutarhassa Jumala puhui tulevasta Pelastajasta "siemenestä". Tämä siemen eli jälkeläinen tekisi tyhjäksi ne hirvittävät vaikeudet, jotka saatana, se alkuperäinen käärme oli aiheuttanut. Itse asiassa luvattu Siemen murkaisi saatanan ja kaikki hänen seuraajansa.Jorinoissasi ei ole päätä eikä häntää. Teet jumalastasi ei-kaikkivaltiaan sääntöjen orjan.
- jhgfdrtyuio
Jorinoissasi ei ole päätä eikä häntää. Teet jumalastasi ei-kaikkivaltiaan sääntöjen orjan.
Usko Jeesukseen ja lähetyskäskyn noudattaminen ei ole orjuuttavaa vaan velvollisuus.
- clap.clap
jhgfdrtyuio kirjoitti:
Usko Jeesukseen ja lähetyskäskyn noudattaminen ei ole orjuuttavaa vaan velvollisuus.
Ja uskovainen missasi jälleen pointin.
- Ukko-Halla
Alunperin kai pilailtiin niin, kuten Allah tekee, "EI minulla ole Poikaa, Minulla on vain Kauniiden huorieni avulla saamiani palvelijoita!" Mutta "Kuka keksi rakkauden?" Allah ei päästä koskaan ketään vertaisekseen, eikä ne kolme muutakaan, jos tarkastellaan sitä, mikä heidän oma ja autenttinen luomisvoimansa on. Teoriassa Jumalan rakkaus on silti se, että kaikki jotka RAKASTAVAT JUMALAA; heille Jumala silti antaa kaiken mitä he tarvitsevat, pojista tulee yleensä Isänsä vertaisia, mutta ehkäpä kukaan Jumalistakaan omaa suurinta salaisuuttaan silti kenellekään, edes pojilleen paljasta? Ja vaikka paljastaisikin, poikiensa kiinnostukset on niin erilaiset kuin Isällään, ettei se tieto silti heille kelpaisi? Ihmisillä on paljon erilaisia tietoja ja taitoja - tosin, että Kyllähän Isät silti ihmistenmaailmassa silti lähes aina paljastavat tietonsa ja taitonsa? Jotta saisivat rahaa ja rikkautta, perheensä ylläpitämiseksi, ja jopa kunnioitustakin, sittenkun ovat jo "Kypsiä"?
- Tökkiii
SOrry about my Silti-sillisalaattii...
- NÖÖÖRD
Jorinoissasi ei ole päätä eikä häntää. Teet jumalastasi ei-kaikkivaltiaan sääntöjen orjan.
No, kokilepas vaikkapa tietokonetta ohjelmoida, muuta kuin kyseisen ohjelmointikielen käskyillä, saattaa tulla muutamakin "SYNTAX ERRORI"?
clap.clap kirjoitti:
Ja uskovainen missasi jälleen pointin.
Melkoinen suoritus kyllä täysin selvästä tekstistä. Ei kuitenkaan odottamaton. Pointin ymmärtäminenhän voisi johtaa vaikka epäuskon kuolemansynnin kurkisteluun.
- ANTIDARWIN
Miksi yrittää arvostella Jumalan töitä,ei niitä ihminen käsitä.Nauttikaamme luomakunnasta hautaamme asti,toivossa saada ylösnousemus jonakin
päivänä,niinkuin LUOJA on sen luvannut,mutta se ei koske jokaista,vaan
ainoastaan niitä jotka hyväksyvät "EHDOT,ja noudattavat niitä ".Ateisteille
kelpaa Darwinin lupaukset,mitä ikinä ne ovat ??? - a----a
ANTIDARWIN kirjoitti:
Miksi yrittää arvostella Jumalan töitä,ei niitä ihminen käsitä.Nauttikaamme luomakunnasta hautaamme asti,toivossa saada ylösnousemus jonakin
päivänä,niinkuin LUOJA on sen luvannut,mutta se ei koske jokaista,vaan
ainoastaan niitä jotka hyväksyvät "EHDOT,ja noudattavat niitä ".Ateisteille
kelpaa Darwinin lupaukset,mitä ikinä ne ovat ???Selväjärkisemmät uskovat (kyllä, heitäkin on olemassa) häpeävät syvästi kaltaisiasi hurlumhei-fundamentalistisekopäitä. Te kun teette uskonnollenne parilla lauseella enemmän vahinkoa kuin yksikään ateisti edes voisi unelmoida tekevänsä.
a----a kirjoitti:
Selväjärkisemmät uskovat (kyllä, heitäkin on olemassa) häpeävät syvästi kaltaisiasi hurlumhei-fundamentalistisekopäitä. Te kun teette uskonnollenne parilla lauseella enemmän vahinkoa kuin yksikään ateisti edes voisi unelmoida tekevänsä.
Imppaus on erityisen vahingollista, jos sen takia jättää menemättä kouluun, kuten tässä Antidarwinin tapauksessa lienee taas käynyt.
- 314
Hankkiudu sisätiloihin kauas ikkunoista, niin olet suojassa Perkunas-jumalan salamoilta. Jos et tiennyt, niin Perkunas (Perkele) on yksi ukkosenjumalan nimistä.
https://en.wikipedia.org/wiki/Perkūnas
ps. Aikuisten oikeasti jumalia ei ole olemassa. Tuhmat sedät ovat kertoneet sinulle satuja totena. Älä usko heitä.- Varo
Sedät eivät ole kertoneet vaan Raamatun totuuden sana.
- 314
Ne tuhmat sedät ovat kirjoittaneet Raamatun jokaisen jakeen.
- Varo
314 kirjoitti:
Ne tuhmat sedät ovat kirjoittaneet Raamatun jokaisen jakeen.
Ne sedät ovat kirjoittaneet sen Pyhän Hengen ohjauksessa
- Hihhuuli
Tuhma setä:"Jumalaa, Taivaan Isää ei ole"? Äläpä vielä sinäkään SILTI mene sinne, missä ei ole enää TYHJÄ Taivas kattona pään päällä, vaan kuuma magmaluolan tippukivi, sinullakin on mahdollisuus vielä kääntyä: ÄITI MAAN HELLÄSTÄ syleilystä, jos silläkään kenellekään mitään suurta merkitystä on. Mutta jos väkisten Taivaaseen haluaa, vaikka olikin luuseri, niin tokkopa vetypilveksi räjähtäminen on sekään sen kummempaa? Miksi sääkin mieluummin tommonne Mother Fuckker ja helevataan, jos ei vielä sen pahempaan helevataan kuitenkaan, kuin Hellsinki? Milloin sinäkin ymmärrät, KUKA Taivaan Isä on? Katsopas vaikka, mitä hebryyvnimi Jehova alias Jahve tarkoittaa, Raamatussa....
- asdfgasdfg
Varo kirjoitti:
Ne sedät ovat kirjoittaneet sen Pyhän Hengen ohjauksessa
Eli pyhä henki on pikku- ja pitkävihainen, epäloogine, sivistymätön, väkivaltainen ja jakomielitautinen sekopää.
- HoosiannaYAHWE
Seisot kraaterin reunalla pilkatessasi pyhää henkeä,pienikin tuulenpuuska
saattaa tönäistä ,jo kuolleen raatosi kuumaan kylpyyn.Itselläni ei olisi
rohkeutta pilkata JUMALAA,koska tiedän hänen olevan lukutaitoinen.
Myöskin "HÄN"joka on korvan LUONUT,hänkö ei kuulisi ?"HÄN",joka on
silmän LUONUT,hänkö ei näkisi ? YAHWE tietää ja havaitsee kaiken,mutta
ei puutu kaikkeen,koska nyt on saatanan todistettava paremmuutensa,jos
siihen kykenee.Saatanan elinpäivät villitsijänä ovat pian lopussaan,kaikkine
rikoksentekijöidensä johtajana.Siihen kuuluvat kaikki maanpäälliset valtiot,
sekä uskonnolliset järjestöt nimestään huolimatta.Sen rytäkän alkuun
tarvitaan totaalinen maailmansota,ja päätteeksi HARMAGEDONIN sota,
joka on YAHWEn näyttö pahuuden poistamiseen ikuisiksi ajoiksi.YAHWE
on luvannut suojelemaan "MEIDÄT",jotka uskomme häneen.Liittyminen
on vapaaehtoista ja ilman kolehtia,taikka kirkollisveroa.Iloitkaamme !
- NiinEttäSeSiitäSitten
"Perkele yrittää saada meidät harjoittamaan syntiä tieten tahtoen."
Sinut ilmeisesti, koska te uskovaiset tunnette perkeIeen niin ilmeisen hyvin. Minulle se ei ole koskaan käynyt ehdottelemassa mitään.- Varo
3. joiden joukossa mekin kaikki ennen vaelsimme lihamme himoissa, noudattaen lihan ja ajatusten mielitekoja, ja olimme luonnostamme vihan lapsia niinkuin muutkin;
Ef. 2:3
Sillä me tiedämme, että laki on hengellinen, mutta minä olen lihallinen, myyty synnin alaisuuteen.
15. Sillä minä en tunne omakseni sitä, mitä teen; sillä minä en toteuta sitä, mitä tahdon, vaan mitä minä vihaan, sitä minä teen.
16. Mutta jos minä teen sitä, mitä en tahdo, niin minä myönnän, että laki on hyvä.
17. Niin en nyt enää tee sitä minä, vaan synti, joka minussa asuu.
18. Sillä minä tiedän, ettei minussa, se on minun lihassani, asu mitään hyvää. Tahto minulla kyllä on, mutta voimaa hyvän toteuttamiseen ei;
19. sillä sitä hyvää, mitä minä tahdon, minä en tee, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo, minä teen.
20. Jos minä siis teen sitä, mitä en tahdo, niin sen tekijä en enää ole minä, vaan synti, joka minussa asuu.
21. Niin huomaan siis itsessäni, minä, joka tahdon hyvää tehdä, sen lain, että paha riippuu minussa kiinni;
22. sillä sisällisen ihmiseni puolesta minä ilolla yhdyn Jumalan lakiin,
23. mutta jäsenissäni minä näen toisen lain, joka sotii minun mieleni lakia vastaan ja pitää minut vangittuna synnin laissa, joka minun jäsenissäni on.
24. Minä viheliäinen ihminen, kuka pelastaa minut tästä kuoleman ruumiista?
Room. 7:14-24
10. Sillä kaikkien meidän pitää ilmestymän Kristuksen tuomioistuimen eteen, että kukin saisi sen mukaan, kuin hän ruumiissa ollessaan on tehnyt, joko hyvää tai pahaa.
2. Korint. 5:10 - satujeesus
5. Moos. 12:27 Kun toimitatte polttouhrin, uhratkaa sekä liha että veri Herran, Jumalanne, alttarilla
Jokainen ymmärtää että tällaisen uhreilla ja verellä alttarillaan mässäilevän olennon keksi paimentolaismies :) Huvittavaa miten joku pitää tätä paimentolaisten aivopieremää satukirjaa totena. - EikoskemeitäsanoiManu
Israelin kansalle annetut vaatimukset "uhraamisesta"eivät koske nykyaikaa.
Pysytään asiassa !
- SyntinenJesse
Onko se Perkele samanlainen kuin Jeesus?
http://see_the_truth.webs.com/sinning_nazarene.html- mnhgfdsrtyui
Perkele, hän oli aikaisemmin yksi monista Jumalan enkelipojista, joka alkoi vastustamaan Jumalaa taivaassa.
- Varo
mnhgfdsrtyui kirjoitti:
Perkele, hän oli aikaisemmin yksi monista Jumalan enkelipojista, joka alkoi vastustamaan Jumalaa taivaassa.
Perkele,Hän on Jeesus Pyhän Hengen äpärälapsi
- kiuytrertyu
Varo
1.12.2015 21:36
mnhgfdsrtyui kirjoitti:
Näytä lisää
Kommentoi lainaten - RIIOOriiiooo
No, joo, vertaapas sitä Rio de Janeiron, Ziisas figuuria, ja Ranskalaista lamppu käessä ollutta Luciferin patsasta... Vanhenpana sällinä Lucifer oli Jeesus? JOS on vain YKSI MIES? Montako meitä on? Vain eri kehoissa? Sillä tuskin kauheasti merkitystä? Jumalalle kaikki enkelit ihmiset ja poikansa, osapuilleen samanarvoisia, vaikka hakkaisivat jäsenensä eri paikkoihin....
- Sodaboy
kiuytrertyu kirjoitti:
Varo
1.12.2015 21:36
mnhgfdsrtyui kirjoitti:
Näytä lisää
Kommentoi lainatenUrantia-kirjassa on mahtavan hieno kertomus tuosta Luciferin ja planeettaprinssi Caligastian kapinasta. Googela vain: Urantia, ja voitte lukaista sen....Se kapina muuten ei ole vieläkään kokonaan loppunut, ei ole vielä tullut sitä viimeistä Saatanan sotaa, mun mielestä I ja II sodat olivat vasta se Ilmestyskirja 19:n lopun,"Pedon sota". Tosin aiemmin oli myös sotia, mutta milloin on tai oli Harmageddonin sota? Oliko se sota, kaikki ne aiemmat? Historiaan hämärään ja harmauteen kadonneet muut sodat? Tai jopa se Sormusten Herrojen sota?
Harmittaako pahiksia se, että kukaan ei muuta lopputulosta noista sodista? Jos joku muuttaa Ilmestyskirjaa, niin siitä on kauheat rangaistukset olemassa. Pedon antoi silti Ilmestyskirja 13 Pyhät voittaa, eli Raamattukaan ei aina ollut valhetta siinä, etteikö aina pelkkä hyvä voittaisi, jos niin olisi, niin eihän pahaa eikä tuossatapauksessa hyvääkään olisi olemassa? Minunkin Pyhyyteni on jo kokenut melko lopulliselta tuntuvan iskun, mutta enpä siitä suuremmin valita. Impo en silti ihan oo vielä, mutta lähellä on, että niin käy. Sodaboy kirjoitti:
Urantia-kirjassa on mahtavan hieno kertomus tuosta Luciferin ja planeettaprinssi Caligastian kapinasta. Googela vain: Urantia, ja voitte lukaista sen....Se kapina muuten ei ole vieläkään kokonaan loppunut, ei ole vielä tullut sitä viimeistä Saatanan sotaa, mun mielestä I ja II sodat olivat vasta se Ilmestyskirja 19:n lopun,"Pedon sota". Tosin aiemmin oli myös sotia, mutta milloin on tai oli Harmageddonin sota? Oliko se sota, kaikki ne aiemmat? Historiaan hämärään ja harmauteen kadonneet muut sodat? Tai jopa se Sormusten Herrojen sota?
Harmittaako pahiksia se, että kukaan ei muuta lopputulosta noista sodista? Jos joku muuttaa Ilmestyskirjaa, niin siitä on kauheat rangaistukset olemassa. Pedon antoi silti Ilmestyskirja 13 Pyhät voittaa, eli Raamattukaan ei aina ollut valhetta siinä, etteikö aina pelkkä hyvä voittaisi, jos niin olisi, niin eihän pahaa eikä tuossatapauksessa hyvääkään olisi olemassa? Minunkin Pyhyyteni on jo kokenut melko lopulliselta tuntuvan iskun, mutta enpä siitä suuremmin valita. Impo en silti ihan oo vielä, mutta lähellä on, että niin käy.Oletko jaksanut lukea Urantia-kirjan kokonaan? Minä uuvahdin noin neljänneksen luettuani, kun kyllästyin tasoihin ja hierarkioihin ja tieteisromaanimaisiin ja puolilatinaisiin nimiin - tuollaisiin kuin Caligastia.
- Shakstori
Jos esim. Jeesuksen ajan fariseukset ja kirjanoppineet olisivatkin ymmärtäneet profeetojen viestit, niin he olisivat ETSINEET sen, mitä eräs myöhempi VT:n profeetta sanoi:"Lainopettajien kynä on väärentänyt lain, lakiinsa(Mooseksen kymmeneen käskyyn lisättyinä) tuli sääntöjä, jotka johtivat vain kuolemaan". Tietenkään ketään rangaista, muulla mitä se itse teki, vain Murha ja Tappo, saadaan rangaista kuolemalla, ei mitään muuta noista rikoksista, ja jos joku luuli, ettei JUMALA itse osaa rangaista esim. huorinteosta, niin katsokaapa HIV-tilastoja, KUPPA-KLAMYDIA yms. tilastoja. Tokihan Jumalakin jättää monia ihmisiä demoniensa armoille, ihmisille henkisiä, sielullisia ja fyysisiä vammoja aiheuttavien SAATANAN ENKELIEN, myös sairauksia aiheuttavien henkiolentojen armoille, jos tämä tietoisesti alkaa iloita PAHASTA ja suorittaa kaikkien mielestä pahoja asioita. Kuitenkin Jeesus, Paavali ja moni muu tuon ajan krististty juutalainen, kaikki nautinto- ja ravintoaineet julisti puhtaaksi, ja Jumalansa keksinnöiksi. Maailman uskonnotkin on MIELESTÄNI hiukan harhassa siinä, että Jumalat muka haluaisivat ihmisten tekevän jotain aivan sairaita ja suuria kieltäymyksiä. Salomokin sanoi, että nuori, iloitse elämästäsi, ja nauti elämästäsi, mutta muista, että nuoruuskin on ijistä vielä melko turha aika, koska silloin etsitään eniten, vain omaa voittoaan. Teidänkin tulisi tietää, milloin olisia aika jopa TAHALLEEN ja ARMAHTAEN hävitä, esim. liian ahne matsinne, jossakin pelissänne. Minä olen antanut Jumalalle sauman, esim. sokeuttaa toisinaan shakki- tai muidenkin pelieni silmäni, ei fyysisesti tietenkään, vaan etten voita nähdä omaa voittopaikkaani silloin, kun ei ollut minun aikani voittaa. Teoriassa tietysti on vain kyse siitä, ettei omatkaan taitoni tuolloin riittänyt, vaikka ei siitäkään aina saisi olla kyse. Jos pelkäätte saavanne PAHAN SILMÄN vastaanne esim. shakissa, niin neuvoisin teitäkin luopumaan siitä matsista, ja pistää enenmmin mestaripelaajanne peliin, jos oikeasti tiedätte, ettei oma taitonne riitä häntä vastaan. Ei Jumalakaan hyväksy tyhmyyttämme aina, näissä asioissa.
Perkele rukoilee Jumalaltaan pahat pelinsä todeksi, ja tietysti hyvätkin, se on pohjimmiltaan hänelle vähän liiankin yhdentekevää kuka niissä voittaa... Eli jos peliherraa vastaan käytte pelamaan, tai peräti soptimaan, älkää Suurta Pahaa vastaan käykö, jos luulette ja tiedätte, ettei teillä yksilönä ole zäänssejä, minun pelini on silti vielä shakissa esim. "Pientä ja Kaunista", enkä toivo koskaan mitään sairasta sota-murhaa tai tappoa, minkään pelini vuoksi, ainakaan rauhan aikana. Ja jos sodan aikana pelaisi, niin silloin on oltava varma, että vastapuoli hyväksyisi pelata niinkin pahaa peliä, vielä ei ole siitä kyse missään, paitsi ehkä Azerien pelissä. Ottakaa turvaksenne, koko Jumalan Sota-asu, voittaaksenne PAHAN PALAVAT NUOLET. Perkeleen kanssa on aina kyse pelaamisesta, jonka Saatana nimensä haluaa muuttaa aina sotatoimiksi....Taistelkaa vielä hetki, kohta vihan aika loppuu, vaikka joidenkin mielestä se ei ole vielä alkanutkaan? Tokihan 1900 luvulla oli Suomellakin 2-3 sairaan suurta, VIHAN AIKAA; seuraava haluaisin odotella ainakin 800 vuotta, ei maailmakaan ole saanut edes maallista rauhaa tarpeeksi usein viettää, eikä tarpeeksi pitkänä....- kiusaaminen.kiusaamista
"Kuitenkin Jeesus, Paavali ja moni muu tuon ajan krististty juutalainen, kaikki nautinto- ja ravintoaineet julisti puhtaaksi, ja Jumalansa keksinnöiksi. Maailman uskonnotkin on MIELESTÄNI hiukan harhassa siinä, että Jumalat muka haluaisivat ihmisten tekevän jotain aivan sairaita ja suuria kieltäymyksiä. "
Aivan. Raamatussa sanotaan selvästi, että se mikä menee lävitsemme, siitä ei ole haittaa, siis ruoka ja kaikenlainen nautintoaineilu. Olennaista hengessä on ainoastaan sillä, mikä tulee suusta ulos, siis Ajattelu.
Nautintokielteisyys uskonnoissa on ymmärretty täysin väärin silloin, kun se tarkoittaa masokismia, itsensä kiusaamista, kiusaajana olemista.
Ei ole hyvä ihmisen ryhtyä perkeleeksi, eikä perkeleen kanssa toimiin.
- taktikko
4-4-2 on nykyisin ehkä yleisin taktiikka. Sen kehitti Englannin maajoukkueen valmentaja Alf Ramsey 1960-luvulla. Taktiikka poisti aiemmin yleiset laitahyökkääjät kentiltä pitkäksi aikaa ja luottaa keskikenttäpelaajiin, jotka jaksavat olla mukana sekä hyökkäyksessä että puolustuksessa.
- Shakstori
Mikä on mielestäsi tärkein puoli shakkitaktiikoista? Minun mielestä: Materiatilanteen vähintään tasoissapitäminen. JOSKUS on strategia tärkeämpi, jos uhraamalla saa pakottavasti matin. Esim. Suomenruotsalainen Nyback voitti taannoin sen Norjalaisen shakkigurun, uhraamalla jonkun napin, että sai sotilaan korotettua. SItä en tiedä, montako muuta Suomalaista Hän oli ennen sitä matsia nuijunnut, vuonon rakoonsa? Minun mielestä napun UHRAAMINEN ei edes ole taktiikkaa? Tammerilla mene vielä lujaa....Eurooppasarjassa se oli muistaakseni 12./50 joukkueesta? Itte sain tupellettua jopa B-voitin viimekierroksella, mutta se ollu suurikaan ihme, koska satuin ensimmäistä kertaa olemaan ELOSSANI sen ryhmän korkein alkuastelmissa, eli se tavallaan oli "pakkovoitto". Olin muutamassa matsissa hiukan alakynnessä aluksi, kunnes B-ryhmämme taas sairastui, ja tuli monellekin "hullunsokeita" uhrauksia, ties keltä....
- perhanat
Perkeleet olisi muuten perhanan hyvä joukkueen nimi.
Porin Perkeleet, Perkele United, AC Perkele, HT Perkele,- Läbbeenranda
No, onhan meillä SaiPa, Saitpa kiinni, mikä se on? Jokeritkin vaihteeksi tunasi ryssiä vastaan Hesassa, mutta taitaa johtaa silti aika selvästi lohkoaan?
- Lohduttelija
Onneksi sillä ei ole suurtakaan merkitystä, oikein kenellekään milloin kuolemme TÄMÄNKERTAISESTA ruumistamme pois. Ei Taivaan Isä pelastanut esim-Jeesusta ristiltä, vaikka Pietari yritti senkin tehdä, mutta Jeesus tunnisti sen pelkuruuteen pakottavaksi paholaisen tempuksi. Paholainen, esim. liian uneliaan elämän seurauksena, pääsee puhumaan liikaa vielä ihmisille...Kumpa saisimmekin oman hengen, vaikka Jumalan 7:stä hengestä voitte sen vieläkin valita, nyt on kyse kai Poika Veli hengestä mulla, monesko se noista jullen 7 hengestä on? Taas on muutama ihminen kuollut Suomessa, jopa uutisen arvoisesti. Hannes Hytöstä, tosin en erityisesti osaa surra, sai keskimääräistä paljon pitemmän elämän....Eikä surusta ole suuremmin hyötyä, koska kyllähän kuulisitte tekin kai lähisukunne vainajanne, ajatuksia, milloin vain, jos uskoisitte vain...Suru saattaa joskus olla oikein, vainajienkin suhteen, ei yleensä, koska Kuolemahan on vain työmme loppu ja palkinto kun kuolemme, ei ihmisiä paljoa rangaista, yleensä, kuoleman jälkeen....Oman käden oikeudella lähtemistä, ei Raamattukaan silti hyväksy....
- kiusaaminen.kiusaamista
"Oman käden oikeudella lähtemistä, ei Raamattukaan silti hyväksy...."
Sitä ei hyväksytä siksi, että se on Saatanan aikaansaannosta. Saatana on se joka yllyttää ihmisiä itsemurhiin, ajaa ihmisiä itsemurhiin, käskee ihmisiä itsemurhiin. Raamatussa ei hyväksytä Saatanan toimia.
Se ei tarkoita sitä, että itsemurhan tekijä olisi Jumalan hylkäämä. Jumala ei hylkää ketään. - Hihuboi
Niin, ja se on niin suhteellista, mitä voisi pitää "oman käden oikeudella lähtemisenä". Sehän on itsari, Jumalan silmissä, jos ei ota Jeesusta vastaan? Ja sitten on jo muutama luopiokin tämän takia ehkä jo "kanttuvei?"
- vääriäUskomuksia
kiusaaminen.kiusaamista kirjoitti:
"Oman käden oikeudella lähtemistä, ei Raamattukaan silti hyväksy...."
Sitä ei hyväksytä siksi, että se on Saatanan aikaansaannosta. Saatana on se joka yllyttää ihmisiä itsemurhiin, ajaa ihmisiä itsemurhiin, käskee ihmisiä itsemurhiin. Raamatussa ei hyväksytä Saatanan toimia.
Se ei tarkoita sitä, että itsemurhan tekijä olisi Jumalan hylkäämä. Jumala ei hylkää ketään.VÄÄRIN SAMMUTETTU ? Kyllä Jumala hylkää miljoonia jumalan-pilkkaajia.
YAHWE on "KIIVAS JUMALA" tuhoamalla saatana järjestön maan päältä.
- Varo
Perkele etsii jatkuvasti tilaisuuksia houkutella meidät rikkomaan Jumalan lakeja, taistelumme syntiä vastaan ei ole helppoa.
8. Olkaa raittiit, valvokaa. Teidän vastustajanne, perkele, käy ympäri niinkuin kiljuva jalopeura, etsien, kenen hän saisi niellä.
1. piet. 5:8 - Synt.etisaattori
Raamattu ei hväksy omalla kädellä käyntiä?
- kjhgftyuio
Missä, mitä?
- Sexyboi
Mooses kommentoi tuota asiaa, 3. Moos 15:"Jos elimestäsi tulee sairaalloista vuotoa.... Uhraa papille lintuja ... ja peseydy aktis jälkeen, niin ei tule edes aknee...."
- kjhgftyuio
Sexyboi kirjoitti:
Mooses kommentoi tuota asiaa, 3. Moos 15:"Jos elimestäsi tulee sairaalloista vuotoa.... Uhraa papille lintuja ... ja peseydy aktis jälkeen, niin ei tule edes aknee...."
Jumalan lakia.
Jännää ett perkele pystyy vaikuttamaan ihmisen vapaaseen tahtoon joka päivä mutta jumala ei :) Onko saatana sitten mahtavampi kuin jumala? :)
- Varo
Ei ole, mutta hän on tällä hetkellä maailman herra, sen myönsi myös Jeesus, kun oli paastoamassa 40 vrk.
1. Sitten Henki vei Jeesuksen ylös erämaahan perkeleen kiusattavaksi.
2. Ja kun Jeesus oli paastonnut neljäkymmentä päivää ja neljäkymmentä yötä, tuli hänen lopulta nälkä.
3. Silloin kiusaaja tuli hänen luoksensa ja sanoi hänelle: "Jos sinä olet Jumalan Poika, niin käske näiden kivien muuttua leiviksi".
4. Mutta hän vastasi ja sanoi: "Kirjoitettu on: 'Ei ihminen elä ainoastaan leivästä, vaan jokaisesta sanasta, joka Jumalan suusta lähtee'."
5. Silloin perkele otti hänet kanssansa pyhään kaupunkiin ja asetti hänet pyhäkön harjalle
6. ja sanoi hänelle: "Jos sinä olet Jumalan Poika, niin heittäydy tästä alas; sillä kirjoitettu on: 'Hän antaa enkeleilleen käskyn sinusta', ja: 'He kantavat sinua käsillänsä, ettet jalkaasi kiveen loukkaisi'."
7. Jeesus sanoi hänelle: "Taas on kirjoitettu: 'Älä kiusaa Herraa, sinun Jumalaasi'."
8. Taas perkele otti hänet kanssansa sangen korkealle vuorelle ja näytti hänelle kaikki maailman valtakunnat ja niiden loiston
9. ja sanoi hänelle: "Tämän kaiken minä annan sinulle, jos lankeat maahan ja kumarrat minua".
10. Silloin Jeesus sanoi hänelle: "Mene pois, saatana; sillä kirjoitettu on: 'Herraa, sinun Jumalaasi, pitää sinun kumartaman ja häntä ainoata palveleman'."
11. Silloin perkele jätti hänet; ja katso, enkeleitä tuli hänen tykönsä, ja he tekivät hänelle palvelusta.
Matt. 4:1-11 "EI OLE, mutta hän on tällä hetkellä maailman HERRA, sen myönsi myös Jeesus, kun oli paastoamassa 40 vrk."
Tuossa on pieni ristiriita, kuten huomaat :) Mutta tuskin se uskiksia haittaa, ei ole aiemminkaan haitannut :)- kjhgfdsertyuio
code_red kirjoitti:
"EI OLE, mutta hän on tällä hetkellä maailman HERRA, sen myönsi myös Jeesus, kun oli paastoamassa 40 vrk."
Tuossa on pieni ristiriita, kuten huomaat :) Mutta tuskin se uskiksia haittaa, ei ole aiemminkaan haitannut :)___________________________________________________-
- Hihhuuli
Ilmestyskirja sanoo, että Häntä käyttää 10 kuningasta sarvinaan? Päistään se viides on jo poissa, kuudes on vallassa, seitsemäs ei ole vielä tullut, ja kahdeksas on se "Saatana ja PEto" itse, ja se joutuu T-uh-on omaksi.... Onx noista kukin 1000 vuotta vallassa, vai keskimäärin sata? Kukin noista hallitsee oman sukupolvensa ja kuolemanjälkeisen elämänsä ajan, mutta mistä tuo Pedon aika alkoi? Sen kuudennen pään valta luultavasti päättyi II: maailmansodan päättyessä, ja sen jälkeen piakkoin, luku 20, Saatana sidottiin, pistettiin torkulle, toviksi, tuhanneksi vuodeksi, ja seitsemännen PÄÄN aika alkaa? 1000 vuotinen Rauha, ja sitten tulee se viimeinen JYTKY eli 8. pedon pää, sota ja Saatana villitsee kansat sotimaan Pahalla Pyhyyttään vastaan, vaikka sekö muka olisi konkreettisesti joku kaupunkikin? EIkö tarkoiteta kaupungilla vertauskuvallisesti Raamatussa, usein silti kunkin omaa ruumistakin? Me olemme kuin "kaupunki" bakteereillemme ja viruksillemme sun muille solutyypeillemme, joita on 10^17 kpl? Uusi Jerusalem on kuoleman jälkeinen ruumiimme? Anteeksi kajahtanut symboliikkani:-) Tuolloin liian moni siis on itsemurha-aatoksissakin? Tulnee silti olemaan tuolla N.J:llä jotakin tekemistä KUUN kanssa, sillä ilmoitettu mitta 12000 stadionmitta(x192m) on kuun sisään tehdyn kuution kokoinen.
- Shakstori
Pieni varoitus Perkeleestä AZERBAIDZAN, se todella on suorittanut Suomessakin jo erään raiskauksen ja murhan. Joku niistä rukoili Allahiaan, että saisi suorittaa Pyhän Sodan, Raiskata nainen, ja Pahankin sotasiirron, Uutiset väittivät että yksi niiden sotilaista, olisi murhannutkin sen 14-vuotiaan Suomi-Neidon ja joku 18-vuotiaskin on pelkäämässä itseään henkihieveriin? Älkää pelatko siis koskaan enää Eurooppaliigassa, shakkia, Tammer ja Velhot please, jos ette sitä 6000-selolla pyörivää Azeri-sotamaata voita Rauhan keinoin! Se oli liian paha joukkue.
- älykästätyhmyyttä
Jumala antaa "pahankin tapahtua",koska hän ei puutu maapallon asioihin
saatanan hallitessa sitä.Jumalan voimanäytös tulee näyttöön varmasti,
koska hän on sen ilmoittanut.Meiltä,"lyhytikäisiltä"lopuu aika,mutta se ei
muuta Jumalan suunnitelmia maapallon suhteen.Miksi huolehtia asioista
joille meillä ei ole ymmärrystä,öö-höm,suressa viisaudessamme ! älykästätyhmyyttä kirjoitti:
Jumala antaa "pahankin tapahtua",koska hän ei puutu maapallon asioihin
saatanan hallitessa sitä.Jumalan voimanäytös tulee näyttöön varmasti,
koska hän on sen ilmoittanut.Meiltä,"lyhytikäisiltä"lopuu aika,mutta se ei
muuta Jumalan suunnitelmia maapallon suhteen.Miksi huolehtia asioista
joille meillä ei ole ymmärrystä,öö-höm,suressa viisaudessamme !Aikamoista selittelyä vaan sen nojalla että Jumalanne ei saa mitään aikaiseksi.
- Erimiesoot
Puhupas vain omasta puolestas....
- Varo
Niin olen ollut jo puolet iästäni.
Aloita sinä huomenna muutos elämässäsi Raamatun parissa.
- internetlektuelli
kiihkouskovaiset, tämän maapallon syöpä.
- Uskoovainjoo
Mutta jotenkin kiihkotonepäilijä ainakin päällepäin ihan samannäköinen, vai onko teillä sitte meitä SUUREMPIKIN syöpä?
- ShakkiMatti
Hakkasin tietokeneen shakissa,ilman saatanan apua,ihan omin siirroin,heh.
- YstävällisestiKysyyHän
Jehovien lähetystyö on vahvaa tällä palstalla mutta Valintatalon edustalla ne vain seisoo hiljaa kuin Vartio Tornit.
Miksi?- Veikkonenkin
Veikkaisin, että siksi, koska muutkin tekee niin....
- kjhgfdrtyuiop
Oli mikä hyvänsä, parempi kuin olla ateisti
- kljhgfiuy6tr
Veikkonenkin kirjoitti:
Kuka veikkonen?
- kysyyHän
Veikkonenkin kirjoitti:
Ei ei, vain Jehovat seisovat vartiossa. On niillä jotain lappujakin mutta ei ne niitä aktiivisesti jakele eteenpäin. Ihan ite pitää pyytää, en ole kyllä pyytänyt. Liekä maksaakin jotain?
- kjhgfdrtyui
kysyyHän kirjoitti:
Ei ei, vain Jehovat seisovat vartiossa. On niillä jotain lappujakin mutta ei ne niitä aktiivisesti jakele eteenpäin. Ihan ite pitää pyytää, en ole kyllä pyytänyt. Liekä maksaakin jotain?
Mistä korkki kiinni jo!
- Pakkkstori
Mää olisin kerran saanut monta vuosikertaakin, VartioTornii, Raahessa asuessani, ja osastolla joutuessani siellä, eräältä YKSIKÄTISELTÄ Jehviltä. Ne nyt silti jäi sinne laatikkoon, nykyään mulla on tallessa, joltain muulta saamiani Vartsuja, kaksi suomenkielistä ja yksi englanninkielinen. Omaiseni tosin tilaavat Hellujen Viestintuojaa ja Ristinvoittoa mulle, siitä multa muutossa meni niitä RVeitä paperinkeräykseen monta vuosikertaa, ei ollut yksinkertaisesti uudessa kämpässä tilaa juuri millekään. Jotenkin en vain ehdi niitä paljoa lukea, on hieman vaikeampitajuista luettevaa kuin esim. Aamulehdet... No voisinpas kohta lukea jonkun niistä? Uusin RV 48/2015:"Euroopassa ei suhtauduta ihmisiin hyötynäkökulmasta"
Hellut vain ei suuremmin välitä nekään jäsenistään. Kuulin kerran hellupapin julistavan:"SInä tarvitset seurakuntaa, muu seurakunta ei välttämättä tarvitse sinua!" No, niin tai näin, mutta en ole hetkeen siellä käynyt, koska Jumalan Sanaa kuulee vain Jumalalta." Viimeisin käyntini oli kuukausi takaperin, siellä oli vanhuksia, nuorin oli kai minua lukuunottamtta kuusissakymmenissä. Tokihan se "Saalem" on silti hyvin aktiivinen uskontopulju, siellä on English Service mm. ja nuorten Wake-up(vai mikä se ol?) tilaisuuksia, ja tavallisia kokouksia, muutaman kerran viikossa. Yritin kerran aloitta pientä teologista kurssia, mutta se jäi kesken, koska tavallinen yliopistokouluni vei siltä liikaa aikaa....Ihan samanarvoisia tietysti pohjimmiltaan, mutta koin sen teologisen kurssin annin aika ahdistavaksi, koska siellä olisi kai pitänyt lukea Raamattu kohta jo takaperin, tai vähintään Septuagintana, koska ittekin muistan Suomeksi käännetyt Raamatun tekstit liiankin hvyin, eli en mitään Raamatun lukemiskursseja ja harjoituksia itse tarvitse...Koska sitä voi lukea niin paljon kuin sielu ja henki sietää, kotonakin. Danielin kirjasta ja Ilmestyskirjasta olin taannoin jo suorittanut kirjekussit, Adventistien se kurssi oli....Sitten vain tiedettäkin siihen päälle, olen opiskellut tiedettäkin yliopistossani...."Voi niitä jotka eivät ole oppia saaneet"(Jeesus Tuomaan Evankeliumissaan) - Paulaako
kysyyHän kirjoitti:
Ehkä ihmispelko tekee niille paulaa?
- rohkeutta.vaan
kysyyHän kirjoitti:
"Ei ei, vain Jehovat seisovat vartiossa. On niillä jotain lappujakin mutta ei ne niitä aktiivisesti jakele eteenpäin. Ihan ite pitää pyytää, en ole kyllä pyytänyt. Liekä maksaakin jotain?"
Mitäs täällä kyselet, mene kysymään niiltä ihmisiltä jotka siellä seisovat lappuineen, he tietävät.
- tohtori_ei
Syntikin on suhteellinen asia Einsteinin axioomien mukaan.
- tohtori_ei
Einsteinilla sattui olemaan peräkkäin kuusi vaimoa. Kaikki he kyllästyivät häneen, koska mies olisi kaivettava esiin kuutiollisten paperipinojen alta.
- Hihhuuli
EI taida ihan olla edes maailmanennätys? Sanoiko Raamattu että Salomolla oli tuhat vaimoa? No, montakohan ittekin oon runkannut fantasioidessani, voe voe....EI riitä ihan yhden käden sormet sen laskemiseen?
- tohtori_ei
Tässä kuvia Einsteinin epätoivoisista parisuhdeyrityksistä, mutta ymmärtäämme häntä.
Jos kehitää ja todistaa yleisen suhteellisuusteorian, niin se työ on niin suuri, että ei siinä ehdi katsoa vaimojaan.
https://www.google.fi/search?q=Einstein wifes&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwjC4_rp5LvJAhXDXiwKHRxlCsAQsAQIGQ&biw=1094&bih=890 - AkbertOinstein
Todistakaapa joku TENSORIMATRIISSI?
- 124124
ei paholaista vastaan voi tehä muutaku rukoilla ja luopua kaikesta
- Uskissa
Joo, noin Jeesuskin sanoi. Sinänsä tuskin on hyötyä paholaista rukoilla, koska se olisi sille vain mitä sairain vitsi, ja tuntuisi kaikista pahalta, mutta Messais sanoi, että Rukoilkaa Isältänne koti Hänen valtakuntaansa, kun on aika lähteä, sille matkalle, joka ei ole mikään viimeinen matka tietenkään. Melkein samahan se minkäikäisenä täältä maailmasta poistumma, mutta parempi lähteä silleen tyytyväisenä, että elämäntyö olisi tullut jo tehtyä, mikä hyvänsä se sitten olisikin ollut. Jos joku elää vanhaksi, aivan totaalisen luuserielämän, pahan kanssa, tekemättä kenellekään hyvää, ja joku elää vain kolmasosan elämänsäpituudesta, mutta Jumalaa ja Jeesustaan tarviten, kumpi todellisuudessa seuraavalla kerralla elää kauemmin? Ei tämä elämä silti kestä vanhimmallakaan vielä kuin 3-4 miljardia sekuntia... 93-120 vuotta... Kuoleman jälkeenkin tulee jotakin, oma äitini kuoltuaankin jatkoi telepaattista viestiään mulle, mutta en itse tiedä, miten se on edes mahdollista. Mietin silloin tällöin "päänipuhki", sille tieteellistä selitystä, mutta enpä tajuu. Jeesuskin näyttäytyy jatkuvasti, tuli sen verran alkoo kerran otettua, että Jeesus tuli kuvaani. Ilmeisesti isukki vain kuvittelee vielä äitiä niin paljon, että Äiti pysyy olemassa, mutta Taivaanko Isä, vaiko se Aviomiehensä, en tiedä kutka kaikki?
- tassmeneepieleen
Raamattu sotii sinun telepatiaasi vastaan.Saatana siellä kuiskii korvaasi
kuolemanjälkeisiä harhautuksia.Lue raamatusta miten kuolleet eivät tiedä
mitään,"ei ole TUONELASSA tietoa eikä taitoa,pelkkiä kastematoja,eivätkä
ne madot kuole koskaan,koska ne kuuluvat multaan.Täällä taaskin sepitellään raamatun ulkopuolisia uskomuksia TODEKSI ?Pysykää
perkeleet raamatussa jos kerran puhelette uskonnosta. - todellisuus.on.totta
Telepatia on todellisuutta. Itselläni on ollut paljon yhteyksiä eläviin ihmisiin ja henkiin.
Se on yhdentekevää mitä raamatussa siitä sanotaan tai ollaan sanomatta. Ei se ole yksin ja puhdas totuus. Yksin Jumala on puhdas totuus. Kaiken muun palvominen on epäjumalanpalvontaa. Älä ota kirjaa epäjumalaksi.
Siinä meni sitten se teoria, että kyseessä olisi langennut enkeli...
- vastustasitä
Perkele on jo voitettu . Jeesus nousi kuolleista .
Jeesus taisi tehdä perkeleen kanssa ystävyyttä kun Jeesus vietti kolme päivää helvetissä tämän kanssa.
- ei.pidä.hyväksyä.sitä
Asian tiedostaminen auttaa.
- Voittajanpuolellaonhyvä
Perkele on voitettu, kun Jeesus kuoli ristillä, vuodatti kalliin sovinto verensä ja nousi kolmantena päivänä kuolleista. Jeesus Kristus on Herrojen Herra ja Kuninkaitten kuningas.
- Häpeäteltassasi
Mene takaisin "telttaas".Saatana on nyt juuri voiton puolella,ja rauhaa ei ole
missään.Vasta Harmagedonin taistelun jälkeen voi Jeesuksen johtama
hallitus maanpäällä aloittaa teokraattisen hallituksensa.Mistä näitä
harhaoppisia "kesii",jotka väärentävät kaikki ennustukset omaan piikkiinsä. - todellisuus.on.totta
Häpeäteltassasi kirjoitti:
harhaoppisia "kesii",jotka väärentävät kaikki ennustukset omaan piikkiinsä.Taidatpa itse olla sellainen harhaoppinen, joka on saanut oppinsa joltain amerikkalaisfundamentalistiselta lahkolta. Vai mihin kulttiin tuo kielenkäyttösi viittaa?
Häpeäteltassasi kirjoitti:
harhaoppisia "kesii",jotka väärentävät kaikki ennustukset omaan piikkiinsä.Kuitenkin maailmassa menee paremmin kuin koskaan ennen.
Perkeleesi on Job 1. luvun mukaan jumalasi poika, eikä tee mitään ilman jumalasi lupaa.
- kjhgfdfgyhuio
Tontut ilmestyy vasta jouluna, oletko karannut tonttu
- Napoleon13
Jos vihollinen tulee lännestä niin se koukkaa.
- vanhaajuttua
Perkele oli Jumala.
Yksi hyvä alku asiaan olisi vastuun ottaminen. Sen sijaan, että ulkoistaa omat mielitekonsa ja toimensa jollekin hahmolle, joka 'houkuttaa' tekemään väärin, voi myöntää, että minä itse tässä näin ajattelen ja itse näin toimin.
- todellisuus.on.totta
Se juuri on henkisten harjoitusten tarkoitus. Henkiset harjoitukset ovat syvästi henkilökohtaisia, rukoukset, meditaatiot, mitä toimia kukin tekeekään yhdessä Jumalan kanssa.
Vastuunotto omasta hengestä ja sen kohottamisesta on nimenomaan yksilön tekemää itsensä parantamista. Jumala ei ole sinänsä ulkoinen hahmo, koska Jumala on ihmisessä sisällä. Ainoa ongelma ihmisellä on olla yhtä sen Jumalan kanssa. Monet erehtyvät luulemaan Saatanaa Jumalaksi. Siitä johtuu koko uskonnollinen ja kaikki muukin maallinen eksytys.
Kun otetaan huomioon, että ihmisessä on sisällä sekä perkele että Jumala, on hengen kamppailu väistämätön, ja on opittava tekemään ero näiden kahden välillä, kahden vastakkaisen voiman välillä - jotkut käyttävät niistä nimitystä energia. Hengen energiat ovat niitä kokeville erityisherkille ihmisille kahdenlaisia: toisaalta voimavara ja toisaalta tuhoava saatanallinen eksytys. Energioiden käyttäminen viisaasti tarkoittaa sitä, että ihminen osaa valita viisaasti Jumalan energian ja hylätä viisaasti Saatanan energian.
Se on kaikki ihan käytännössä tehtävää työtä, joskin henkistä.
- erttkkl
"'Perkeleen' kautta on kuolema tullut maailmaan!" Raamattu
Jota sen puolta pitävät, ne sellaista tekevät! ''Perkele' vie ne mukanaan tulijärveen. "Perkele yrittää saada meidät harjoittamaan syntiä tieten tahtoen.
Joka syntiä tekee, se on perkeleestä, sillä perkele on tehnyt syntiä alusta asti. Sitä varten Jumalan Poika ilmestyi, että hän tekisi tyhjäksi perkeleen teot.
1. Joh. 3:8"
No Raamattusi mukaan kaikki tekee syntiä ilman perkelettäkin joten sinun pitää olla polvillasi anelemassa anteeksi semmoista mitä et ole edes tehnyt.- ressu1
huli huli huh huh huu soitto ermaasta kantautuuu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1212218Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1921832Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j561432Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1681232- 551198
Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä751016Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62912Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36897- 52874
- 56831