Eikö ateisti tunne syyllisyyttä..

Gabrielin-siivellä

11

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gabrielin-siivellä

Minä olen nimim. Gabrielin-siivellä
      ja moitin Jeesus-lasta täällä pakkomarkkinoivia
      Lestadiolaisia. Palakaa roviolla, vääräuskoiset

Jeesukselle miekkka korvaan,ellei suojele joulun juhloijoita
      Jeesusta kiinnostaa häpeällisesti suuri homonkyrpä, eikä auttaminen

Kaikkivoipan armossa Joulupukki yms, ovat ottaneet joulun Herran aseman, amen!

• Minun jouluni ei ole kaupallinen, kiitos vain. Eikä joulu ole alkujaan kristillinen juhlakaan - suomalaiset jouluperinteet ovat kaikkea muuta. Mutta saat ihan vapaasti käyttää juhlaa kristillisin tulkinnoin, ole hyvä vain. Ei sinunkaan tarvitse ottaa kaupallisuutta jouluusi, ellet ehdoin tahdoin halua. Eikä unhoittaa sitä Jeesus-lastasi hankeen. Hyvää joulua sinnekin vaan.

• Gabrielin-siivellä

Kristityt veljeni kaupistelee jeesusta kaikille netissä, kuin pahaistakin taatelipussia.

• puhdista.itsesi
        Gabrielin-siivellä kirjoitti:

Kristityt veljeni kaupistelee jeesusta kaikille netissä, kuin pahaistakin taatelipussia.

Sullon kuule taatelipussis ihan hiessä!

• Gabrielin-siivellä
      • jo-jo-jot-jokkantii

No perkele, siinhän pulistiin ko ennen Kannaksel!

Siel minu Tatajan-eukkoloin viel keittelöö pontikkaa Viipurin asemarakennukses ikkunattomas kyökis, ko hää ei viel tiijä, jot mie oon tulos hänt sieltä hakemaa vaimoks Suomee.

• jo-jo-jot-jokkantii
        jo-jo-jot-jokkantii kirjoitti:

Siel minu Tatajan-eukkoloin viel keittelöö pontikkaa Viipurin asemarakennukses ikkunattomas kyökis, ko hää ei viel tiijä, jot mie oon tulos hänt sieltä hakemaa vaimoks Suomee.

Miekö oon näät vanha-aikane mies ja arvostan naise keittotaitoo.

• jo-jo-jot-jokkantii
        jo-jo-jot-jokkantii kirjoitti:

Ai perkele, miten mie nyt tuollai väärin kirjotin miun rakkaimpain nimen. Tatjana miun pit kirjottoo. Kyrillisil männöö joskus vääri vaan myö rakastettaa toisiamme nii jot ei ollenkaa haittaa vaik ei ain joka sannaa niist kirjeistä ymmärräkkää.

Viimekssii Tatjana miul kirjottel jot Dobra huja ja Idi sutaa. Mie hälle vastasi jot Ruki vehr ja laiton viel tuommosen mukavan kansanlaulun siihen mukkaan

https://www.youtube.com/watch?v=_cDznpQVu0g

Syvämmen kuvia laitto Tatjana miulle siihe vastaukseks.

• jo-jo-jot-jokkantii

Hää näät Tatjana kirjotti olevansa syvänkirurgi. Semmonen fileerausveiten näkönen puukko niissä kuvissa ollii ja veristä rintoo, vähän vasemman eteisen ja kammijon laittoo sieltä kylykiluihe välist pilikotti.

Niinpä myö Tatjaanan kans tehtiinkin trehvit. Mie lupasin tulla häntä kahtomaan Viipurii, ja hää minnuu ohjeisti ottamaa niin paljo kätteist matkaa ko vaa laukkuloihe ja peräkokonttii soppii. Ja miulhan sitä on. Eipä Tatjana arvookkaa, ei varmast oo ennen nähnt niin paljo yhel kertoo. Kännykät, tietokonneet, yleiskonneen, televisiot ja ruoholeikkurin hää kans ohjeist minnuu ottamaa matkaa. Kyl mie rakkauven tähe.. peräkärriin lastajan ja peiton laitan päälle ja lähennii sillä isommalla mersulla. Mahtuu enemmän pirtua tulomatkalla. Sillaihan myö Tatjaanan kanssa tavattiinnii, semmosii sankaryrittäjii ja työllistäjjii kun ollaan molemmat. Hyväst meijän bisnekset pyöriiki ko ei verottajat ja muut byrokraatit pääse sitä hidastammaa.

https://www.youtube.com/watch?v=5lnYLmn0lDg

• jo-jo-jot-jokkantii

Vennään maal palkat niin pienet, jot ei syvänkirurki pärjäjä ilman sivupisnistä. Hää ko myyp pontikkaa niin sil rahal saap Suomesta ostettuu itsellee Putin-juustoo. Hää ei iliman sitä pysty syvänkirurgil sopivaa elämänlaatuu kokemaa.

• uskontyhmyys

Miksi minun pitäisi tuntea syyllisyyttä siitä, että uskovat ovat vastenmielisiä idiootteja jotka eivät tiedä mistään mitään? Se ei ole minun vikani, itsehän olette sen pohjattoman tyhmyytenne tieten tahtoen valinneet.

Eikä joulu ole alun perin mikään kristillinen juhla ollenkaan. Joulua on vietetty eri puolilla maailmaa lukuisin eri tavoin vuosisatoja ennen kuin mitään kristinuskoa oli vielä edes olemassakaan. Mutta tätä(kään) sivistymätön ja mistään mitään tietämätön uskis ei tietenkään tiedä, aivan kuten ei tiedä mitään muutakaan. Täydellinen yleissivistyksen puute ei ole sellainen asia jolla kannattaisi jotenkin ylpeillä.

http://www.nic.funet.fi/~magi/metsola/arkisto/juhlat/joulu/historia.html

Eikä minun jouluni voisi olla vähemmän kaupallinen - en ole ostanut ainotakaan joululahjaa, enkä tule ostamaankaan. En osta yhtään mitään, paitsi vähän ruokaa ja suklaakonvehteja. Kristityt ne tuolla tukkivat kaikki kauppojen kassajonot, sekä tämän palstan pohjattomalla tyhmyydellään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      102
      3551
    2. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      312
      1914
    3. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      247
      1727
    4. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      97
      1592
    5. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      414
      1545
    6. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      2
      1450
    7. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      428
      1432
    8. Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa

Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1200
    9. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      38
      1065
    10. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      358
      1030
    Aihe