Harvoin löytyy niin monella kielellä valhetta kuin Jw.org sivustolta. Onnittelut!
Valhetta sadoilla kielillä - JW.ORG
7
95
Vastaukset
Joo. Kommari-
ja vihervasurisivuissa voisi olla lähellä vastaavaa.- OnHienoamahdollisuus
Minä en ole löytänyt mitään valheita.Hienoa että heidän julkaisujaan on saatavilla noin monella kielellä.Teilläkin on mahdollisuus lukea sivuja suomeksi ja aloittaa Jehova Jumalaa miellyttävä elämäntapa.Tarttukaa tilaisuuteen!
- Nätkin
OnHienoamahdollisuus kirjoitti:
Minä en ole löytänyt mitään valheita.Hienoa että heidän julkaisujaan on saatavilla noin monella kielellä.Teilläkin on mahdollisuus lukea sivuja suomeksi ja aloittaa Jehova Jumalaa miellyttävä elämäntapa.Tarttukaa tilaisuuteen!
No mitä mieltä olet näistä pedofiili jutuista ja varsinkin niiden salailuista, sekö on tapa jolla Jehovaa miellytetään?????
- vuodenekavitsi
""aloittaa Jehova Jumalaa miellyttävä elämäntapa.""
En ole missään nähnyt niin vastenmielisiä ja ylimielisiä kusipäitä kuin valtakunnansalilla. Ovat ihan päinvastaisia kuin mitä Jehova niiltä odottaa. Sellaista haukkimista, hierarkiaa, panettelua, pilkkaa ja teeskentelyä ei taida näkyä minkään muun uskon yhteisön parissa kuin jt-uskovaisten. OnHienoamahdollisuus kirjoitti:
Luuk. 19:75 "Tyhmä ei näe, vaikka kuinka katsoisi"
- äläluovuta
Et vain ole etsinyt tarpeeksi sinnikkäästi. Aloita vaikkapa JW.ORG:in usein kysyttyä -osiosta ja vertaa heidän antamiaan vastauksia todellisuuteen.
- juoppohude
Ai ei valhetta? Jerusalem ei tuhoutunut 607 vaan 586/7. Lue historiaa. Heprealaisilla oli monia jumalia.Yhwh oli aavikko jumala. Nimi Jehova on katolisen papin Raymond Martinin kehittämä nimi. Wtbs n julkaisu Aid to Bibel understanding mainitsee tämän. Eli ei ole Jehova.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1034847Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493252Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle852989- 811737
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411510450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1091350- 161059
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1141049Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah431017Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?
En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan40991