Naisten elämänvaiheet ja betamies

12121212

Mietinpä tuossa naisten tyypillisiä elämänvaiheita, ja kuinka betamies sopii niihin. Siis Betamies = kiltti, turvallinen, ahkera, mutta ei kovin menevä tai jännittävä. Perhemies, mamin oma nallukka, tennissukkainsinööri. Naisethan ovat siis kaikki erilaisia ja pariutuvat aina rakkaudesta, joskus "vain" kipinä sammuu ihan selittämättömästi. Vai mitä? :D

Olen kuitenkin havaitsevinani seuraavat vaiheet.

1. Juoksut
- naiset haluavat kokemuksia. Ei säästellä vaan shoppaillaan, matkustellaan, biletetään. Kokeillaan itsevarmoja alfapoikia, joko irtosuhteissa/panosuhteissa tai seurustelusuhteissa jotka tietysti epäonnistuvat
- tässä vaiheessa betamies opiskelee, yrittää saada itsevarmuutta ja viettelytaitoja, pyrkii sosiaalisemmaksi ja suositummaksi. Naisten kanssa on melko hiljaista

2. Vakiintuminen
- Pling. Naisen kello sanoo että lapsia ja asunto. Vakiintuminen, häät, koti. Kaikki paukut laitetaan rakentamiseen, maksetaan velkaa ja rempataan, kaikki muu on turhaa (esim. panostaminen ulkonäköön)
- tässä vaiheessa beta saa kuningattarensa. Naisella on jo pömppis bilettämisen seurauksena, ulkonäkö ei ole nuorempien tasolla. Vakiintumisen jälkeen tapahtuu rupsahdus, kiloja tulee ja mekot vaihtuvat lökäreihin. Seksia vähemmän ja vähemmän. Vaimo patistaa rakentamaan kotia. Kaverit, liikunta, harrastukset, pukeutuminen...ajan ja rahan haaskausta. Beta muuttuu Tokmanin paitoja käyttäväksi aisuri-Ekiksi joka ramppaa Prisman, K-Raudan ja kodin väliä

3. Menot
- Pling. Lapset ovat jo vanhempia. Nyt nainen haluaakin saada takaisin mitä kotiäitinä menetti. Kalenteri täyteen menoja. Työtä, koulutusta, zumbaa, life coachingia, Astangajoogaa, tapahtumia. Kavereiksi löytyy muut kotiäidit joihin ehti tutustua sillä välin kun mies raatoi töissä
- tässä vaiheessa betamies on muuttunut sellaiseksi kuin vaimo häntä ohjasikin. Kotimieheksi. Ei kavereita, ei harrastuksia. Työkaverit on työkavereita, ja nekin kotimiehiä. Vatsaa on, tyyli 4-. Mihin vaimo enää tarvitsee miestä? Ei mihinkään, sehän on tylsäkin. "Meidän olisi aika puhua"...

Koko ajan, beta on tehnyt niin kuin naiset ovat halunneet. Nuorena hän kehitti itseään, sitten raatoi kodin eteen, ja nyt palkkana on...ero. Eikä uutta naista löydy helposti kun on väsynyt ja stressaantunut vaimon muokkaama tossukka.

Kaikilla ei ole tälläista, ei suinkaan. Mutta erotilastot osoitavat karusti että kuvaamani malli ei ole mikään poikkeus, vaan enemmänkin sääntö. Mitäpä sanotte, mikä on paras tapa välttää tällainen elämänkulku?

69

468

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Epävakaa.ja.vinksahtanut

Mahtavaa kun palstaätmit tietävät naisten haluista enemmän kuin naisten halut itse.

• jankutijankutijankkk

Hhhohhhoijaaa

• Neiti-Nainen

Aika paljon kokemattomat miehet analysoi naisten suhteita, kumppaneita ja elämän vaiheita vaikka miehellä itsellä ei ole kokemusta seurustelusta.

• Naisasialooseri1

En näe asiayhteyttä. Voitko selventää?

• Raakatotuus

Tähän voisin käyttää jo kulunutta ilmausta "shaming language ja henkilöhyökkäys" - koska tällä kertaa se pitää paikkansa. Hyökkäät kirjoittajaa vastaan sen sijaan että esittäisit oikeita vasta-argumentteja. Onko syy kenties siinä, että se onkin totuus, ja kun ei sitä voi kumotakaan, yritetään viedä uskottavuus kirjoittajalta?

• PariSuhdetta

En tiedä mistä kehittelet että kirjoittaja olisi kokematon? Sitä en tiedä itsekään mutta jos jostain väittäisin että hänellä on kokemusta niin siitä kuinka osuva ja napakka teksti oli. Itselläni on takana useita parisuhteita ja juurikin noin etenee pääasiallisesti suhteen koko kirjo. Joten pisteet aapeelle!!

• Nnnnaaaiinenn

"Koko ajan, beta on tehnyt niin kuin naiset ovat halunneet. "

Idiootti. Ei sellasta miestä voi kunnioittaa ja"katsoa ylöspäin" joka tekee mitä naiset haluaa. Pitää tehdä mitä itse haluaa.

• 12121212

Ketjun ensimmäinen järkevä kommentti.

Näinhän se on. Tällä hetkellä pariutuminen perustuu pitkälti betamiesten epätoivoon. Kun on aikansa ilman naista, se vähän paisunut ja tylsistynyt juoksunsa juossutkin kelpaa.

Nuoret ja hyvän näköiset hoikat naiset jäävät yhä useammalle pelkäksi haaveeksi. Eikö kuulostakin oudolta? Se mikä oli ennen normi useimmille miehille (nuori ja hoikka), on nyt useimmille betamiehille pelkkä haave josta pitää luopua jos haluaa naisen.

Tästä syystähän ätmejä ja ketmejä syyllistetään jos he toimivat niin kuin ytmit eli tekevät niin kuin haluavat ja vaativat naiselta muutakin kuin että hän sattui syntymään naiseksi.

Ps. WT-Nnnnaaaiinenn, en ole idiootti.

• can.never.win.with.girls

Eli naiset haluaa että miehet tekee jotain tai on tietynlaisia mutta heti kun mies suostuu niin nainen menettää kunnioituksensa?
        Kuulostaa ultimaaliselta paskatestiltä..

• Nnnaaiinenn
        can.never.win.with.girls kirjoitti:

Eli naiset haluaa että miehet tekee jotain tai on tietynlaisia mutta heti kun mies suostuu niin nainen menettää kunnioituksensa?
        Kuulostaa ultimaaliselta paskatestiltä..

Jollei kukaan ole vielä sinulle kertonut :naiset testaa miehiä kaiken aikaa. No, miksikös...siksi koska valinnanvaraa on aina. (Jollei satu olemaan 90v huppupäässä kulkeva mummeli). Jopa ex-anopillani 85v on vientiä =valinnanvaraa.....hän on rikas ja ikäistään nuoremman oloinen, kova urheilemaan ja aina menossa.

• Anonyymi
        Nnnaaiinenn kirjoitti:

Jollei kukaan ole vielä sinulle kertonut :naiset testaa miehiä kaiken aikaa. No, miksikös...siksi koska valinnanvaraa on aina. (Jollei satu olemaan 90v huppupäässä kulkeva mummeli). Jopa ex-anopillani 85v on vientiä =valinnanvaraa.....hän on rikas ja ikäistään nuoremman oloinen, kova urheilemaan ja aina menossa.

Pelkkä rikkaus riittää hänen kohdallaan.

• Onneksi itse en ole mikään beetamies, vaan oikea alfauros. Ensimmäisen kerran sain pillua jo 13 vuotiaana ja lopulta sain itselleni naisen kaukoidästä.

Ei kannata olla katkera. Te vähäveriset surkimukset ette kuitenkaan pääse edes beeta-miehiksi. Ei kannattaisi olla ätmi ;-)

• Lonkerohirviö

Sinäkin Brutukseni.. trollisetä.

• Lonkerohirviö kirjoitti:

Sinäkin Brutukseni.. trollisetä.

Trolliksi minua on kutsuttu jo vuosikaudet. Mutta mitäpä muuta kuin toisten syyttelyä ätmeiltä voisi odottaa ;-)

• Miten ihmeessä sinä voisit olla mikään alfa uros kun penkistäkään ei tule edes sataa kiloa?? Naurattaa kun kaikenmailman pillikintut kuvittelee itsestään jotain..
        Sinä se oot kanssa semmonen tyypillinen netissä piipittäjä. Varmaankin saat tosielämässä pataasi jokaiselta vastaantulijalta ja nyt sitä sitten yritetään kompensoida netissä vittuilemälla vähäosaisille. Tuo vaan ei oo mitään muuta ku häpeällistä sinulle itsellesi.

• CamelBoots kirjoitti:

Miten ihmeessä sinä voisit olla mikään alfa uros kun penkistäkään ei tule edes sataa kiloa?? Naurattaa kun kaikenmailman pillikintut kuvittelee itsestään jotain..
        Sinä se oot kanssa semmonen tyypillinen netissä piipittäjä. Varmaankin saat tosielämässä pataasi jokaiselta vastaantulijalta ja nyt sitä sitten yritetään kompensoida netissä vittuilemälla vähäosaisille. Tuo vaan ei oo mitään muuta ku häpeällistä sinulle itsellesi.

Älkäähän nyt pojat, neitsytsedät ja ätmit suuttuko ;-)

Kyllähän minä olen sentään alfauros, koska olen joskus nostanut penkistä 90 kg ja nykyään oman perseeni. Sen lisäksi olen parisuhteessa ja saan pillua.

Minulla on ylivoimainen itsetuto ja kirjoitan tänne koska tämä on interaktiivista ja kerron ätmielle, että vain normaalit ihmiset saavat pillua.

• Ratiikkakuski kirjoitti:

Älkäähän nyt pojat, neitsytsedät ja ätmit suuttuko ;-)

Kyllähän minä olen sentään alfauros, koska olen joskus nostanut penkistä 90 kg ja nykyään oman perseeni. Sen lisäksi olen parisuhteessa ja saan pillua.

Minulla on ylivoimainen itsetuto ja kirjoitan tänne koska tämä on interaktiivista ja kerron ätmielle, että vain normaalit ihmiset saavat pillua.

Sinä se poika olet...Eikö heepo tajua, että eläinmaailmassakin se vahvin uros on aina vääjäämättä se alfa! Sinä et ole lähelläkään vahvinta edes tällä palstalla, saatika tosielämässä. Pilluthan ei liity siihen asiaan millään tavalla.
        Me kaikki kyllä tiedetään miten ne asiat menee ja puhumalla sinä et kykene itseäsi nostamaan millekkään tasolle. Olisko pieni reality check paikallaan!
        Tämä se osaa aina olla niin surkuhupaisaa välillä tällä palstalla.

• CamelBoots kirjoitti:

Sinä se poika olet...Eikö heepo tajua, että eläinmaailmassakin se vahvin uros on aina vääjäämättä se alfa! Sinä et ole lähelläkään vahvinta edes tällä palstalla, saatika tosielämässä. Pilluthan ei liity siihen asiaan millään tavalla.
        Me kaikki kyllä tiedetään miten ne asiat menee ja puhumalla sinä et kykene itseäsi nostamaan millekkään tasolle. Olisko pieni reality check paikallaan!

Kunhan ensin saat pillua, niin vaivaudun vasta sitten vastaamaan vähäveriselle neitsytsedälle ;-)

• Lonkerohirviö
        Ratiikkakuski kirjoitti:

Trolliksi minua on kutsuttu jo vuosikaudet. Mutta mitäpä muuta kuin toisten syyttelyä ätmeiltä voisi odottaa ;-)

No nyt varmistuit sellaiseksi, congrats :p

No nyt varmistuit sellaiseksi, congrats :p

Älähän nyt ätmi hypi silmilleni. Ethän sinä ole saanut edes pillua ;-)

• Lonkerohirviö
        Ratiikkakuski kirjoitti:

Älähän nyt ätmi hypi silmilleni. Ethän sinä ole saanut edes pillua ;-)

Turhaan riekut trolli, voi olla että olen saanut enemmän kuin sinä.

Ainahan ätmit kehuvat saamisillaan ;-) Itsehän alfauroksena olen ollut jo 50 vuotta naimisissa japanilaisen alfanaaraan kanssa. Joten ihan turha tulla minulle, palstan kuninkaalle, valittamaan.

• 12121212
        CamelBoots kirjoitti:

Ei itse asiassa ole.

Alfa on se jolla on valtaa ja statusta. Se voi olla vahvin, muttei aina. Mitä kehittyneempi laji on, sitä vähemmän voima korreloi statuksen kanssa.

Esimerkiksi Donald Trump on varmasti heikompi kuin sinä, mutta saa halutessaan sormia napsauttamalla ihmiset rakentamaan hänelle monumentin tai tusinan verran 20v supermalleja petiinsä. Jos joku amisjuntti tulee uhoamaan, sormia napsauttamalla ongelma hoituu riippumatta paljonko amisjuntti nostaa penkistä. Onnistuisiko sinulta? Ei varmasti. Siksi Donald Trump on super-alfa, kun taas kukaan meistä ei ole.

• 12121212 kirjoitti:

Ei itse asiassa ole.

Alfa on se jolla on valtaa ja statusta. Se voi olla vahvin, muttei aina. Mitä kehittyneempi laji on, sitä vähemmän voima korreloi statuksen kanssa.

Esimerkiksi Donald Trump on varmasti heikompi kuin sinä, mutta saa halutessaan sormia napsauttamalla ihmiset rakentamaan hänelle monumentin tai tusinan verran 20v supermalleja petiinsä. Jos joku amisjuntti tulee uhoamaan, sormia napsauttamalla ongelma hoituu riippumatta paljonko amisjuntti nostaa penkistä. Onnistuisiko sinulta? Ei varmasti. Siksi Donald Trump on super-alfa, kun taas kukaan meistä ei ole.

Kyllä minä ole super-alfa siinä missä Donald Trumpkin. Olenhan sentään menettänyt poikuuteni ja minulla on Japanista asti haettu vaimo.

Kyllä ätmit on nyt kateellisia ;-)

• 12121212
        Ratiikkakuski kirjoitti:

Kyllä minä ole super-alfa siinä missä Donald Trumpkin. Olenhan sentään menettänyt poikuuteni ja minulla on Japanista asti haettu vaimo.

Kyllä ätmit on nyt kateellisia ;-)

Trumpilla ei taida olla tarvetta hakea naista ulkomailta, naiset kun tulevat super-ytmin luokse ;)

• 12121212 kirjoitti:

Trumpilla ei taida olla tarvetta hakea naista ulkomailta, naiset kun tulevat super-ytmin luokse ;)

Noh noh ätmi. Ei kannata haastaa tällaista yli-ihmistä. Minun ei ole tarvinnut koskaan mennä mihinkään vaan naiset ovat juosseet perässäni. Rouva Ratikka tuli ovelleni ja sain heti pillua.

• 12121212
        Ratiikkakuski kirjoitti:

Noh noh ätmi. Ei kannata haastaa tällaista yli-ihmistä. Minun ei ole tarvinnut koskaan mennä mihinkään vaan naiset ovat juosseet perässäni. Rouva Ratikka tuli ovelleni ja sain heti pillua.

Ai jai minä taas muistan sellaisen tarinan ettei "super-ytmimme" uskonut saavansa rouvaansa ja oli aivan onnesta soikeana kun tämä puutteellisesta statuksesta huolimatta kiinnostui ;) Tämähän olisi niin ketmimäistä käytöstä kuin olla ja voi, minä kun luulin että olit borderline-YTM...

• 12121212 kirjoitti:

Ai jai minä taas muistan sellaisen tarinan ettei "super-ytmimme" uskonut saavansa rouvaansa ja oli aivan onnesta soikeana kun tämä puutteellisesta statuksesta huolimatta kiinnostui ;) Tämähän olisi niin ketmimäistä käytöstä kuin olla ja voi, minä kun luulin että olit borderline-YTM...

Kuulehan ätmi. Tule sitten vasta selittämään kun olet ensin saanut pillua ;-) Voit yrittää päästä myös parisuhteeseen ;-) Onneksi kaikki on helpompaa tällaiselle vaatimattomasti parhaalle miehelle.

• 12121212
        Ratiikkakuski kirjoitti:

Kuulehan ätmi. Tule sitten vasta selittämään kun olet ensin saanut pillua ;-) Voit yrittää päästä myös parisuhteeseen ;-) Onneksi kaikki on helpompaa tällaiselle vaatimattomasti parhaalle miehelle.

Pidän uudesta asenteestasi.

Se valkoritarointi olikin tylsää luettavaa.

• Lonkerohirviö
        Ratiikkakuski kirjoitti:

Ainahan ätmit kehuvat saamisillaan ;-) Itsehän alfauroksena olen ollut jo 50 vuotta naimisissa japanilaisen alfanaaraan kanssa. Joten ihan turha tulla minulle, palstan kuninkaalle, valittamaan.

Ok, sori. Mulla on vielä rutosti opittavaa. Kiitän, kumarran..

• 12121212 kirjoitti:

Mikä se sellainen valkoritari on. Joku tyhmien ätmien määritelmä? Kiitos kehuista. Asenne minulla on ollut aina kohdallaan, ei siinä ole mitään uutta ;-)

Ok, sori. Mulla on vielä rutosti opittavaa. Kiitän, kumarran..

Kyllä ätmeillä opittavaa riittää ;-)

• Anonyymi
        Lonkerohirviö kirjoitti:

Se on moktari. Kuppaukko.
        Etkö muka heti huomannut?!

• Anonyymi
        Ratiikkakuski kirjoitti:

Oletpa vanha.

• Anonyymi
        12121212 kirjoitti:

Se on moktari.

• Nnnnaaaiineennn

Mun elämä menny
      1.alfa
      2.beta
      3.alfa(vaikka rahalla)

Siitä oon poikkeus et olen aina elättänyt kaikki miehet enkä ole keneltäkään mitään taloudellista apua pyytänyt/saanut.

• Ex------------PUA

Pitää sanoa, että ensimmäisenä kun luin, ajattelin että ihan nappiin. Kyllähän tuon näkee jo siitä, kun havannoi ympäristöä.

Sitten kun katsoin miten ainoat vastaukset olivat shaming languagea, niin varmistuin siitä, että myös naisista tämä osui oikeaan.

Mikäkö auttaa?

Punainen pilleri ja jos mikään muu ei auta niin MGTOW.

Muuten vaaditaan kulttuurimuutosta. Paritumiseenkin.

• Oikea.nainen

Ei voi osua palstaätmien jankutus.

• miksiniinvihainen

"Punainen pilleri ja jos mikään muu ei auta niin MGTOW"

Mä en ihan ymmärrä mitä "uutta" on tuossa MGTOW höpötyksessä? Sehän siis on lähtökohtaisesti sitä, että tekee elämässään sitä mitä tykkää? Eikö se nyt ole aika selvää, että se on tavoiteltavaa? Ihan ilman että siihen pitäisi hakea "syytä" naisista? Veikkaisin että MGTOW tyyli ilman naisvihaa ja ylimielisyyttä, on myös se resepti mikä nostaisi monen "atm:in" arvoa naismarkkinoilla. Ihan kuin itsestään.

• miksiniinvihainen kirjoitti:

Mä en ihan ymmärrä mitä "uutta" on tuossa MGTOW höpötyksessä? Sehän siis on lähtökohtaisesti sitä, että tekee elämässään sitä mitä tykkää? Eikö se nyt ole aika selvää, että se on tavoiteltavaa? Ihan ilman että siihen pitäisi hakea "syytä" naisista? Veikkaisin että MGTOW tyyli ilman naisvihaa ja ylimielisyyttä, on myös se resepti mikä nostaisi monen "atm:in" arvoa naismarkkinoilla. Ihan kuin itsestään.

Ei sitä voikaan ymmärtää tutustumatta netin nk. Manospheren ajatuksiin, joista avausviesti on hyvä esimerkki. Näiden ajatusten mukaan "betamiehet" (ts. kiltit, kunnolliset yms. miehet)"elättävät" naisia. MGTOW on kapinaliike, jossa betamiehet lakkaavat "elättämästä" naisia eli luopuvat parisuhteen tavoittelusta. Liikkeen tavoitteena ilmeisesti on, että naiset "tajuaisivat oman etunsa" ja alkaisivat himoita luotettavia betamiehiä epäluotettavien "alfamiesten" sijaan.

• 12121212
        miksiniinvihainen kirjoitti:

Se ei ole yhtään selvää.

Jos katsot lähihistoriaa, miehen roolina on ollut löytää nainen, hankkia jälkikasvua ja elättää heidät. Tänäkin päivänä Suomessa on paljon ihmisiä jotka kokivat ajan jolloin perheetön mies ei ollut mies. Tämä ajatus on heikentynyt vuosien saatossa, muttei kuollut. Minultakin kysellään vielä tänäkin päivänä sukujuhlissa että milloin hankin naisen ja perustan perheen, kun olen "komea, sivistynyt ja menestynyt mies" (ensimmäinen ei pidä paikkaansa, toinen pitää osittain paikkansa, kolmas pitää melko hyvin paikkansa). Voitte myös katsoa miten MGTOW-porukasta kirjoitetaan. Halveksuvasti, vähättelevästi. Mies jolla ei ole naista? Heikko, saamaton, mitätön, ei oikea mies. Kuin sata vuotta sitten.

Ero entiseen on siinä että ennen naiset tekivät yhteistyötä. Nyt naiset haluavat syödä ja säästää kakun samaan aikaan, kun taas miehen tulisi jättää oma palansa syömättä ja sitten leipoa yhdessä uusi kakku josta ehkä jää jotain itsellekin.

• 12121212 kirjoitti:

Se ei ole yhtään selvää.

Jos katsot lähihistoriaa, miehen roolina on ollut löytää nainen, hankkia jälkikasvua ja elättää heidät. Tänäkin päivänä Suomessa on paljon ihmisiä jotka kokivat ajan jolloin perheetön mies ei ollut mies. Tämä ajatus on heikentynyt vuosien saatossa, muttei kuollut. Minultakin kysellään vielä tänäkin päivänä sukujuhlissa että milloin hankin naisen ja perustan perheen, kun olen "komea, sivistynyt ja menestynyt mies" (ensimmäinen ei pidä paikkaansa, toinen pitää osittain paikkansa, kolmas pitää melko hyvin paikkansa). Voitte myös katsoa miten MGTOW-porukasta kirjoitetaan. Halveksuvasti, vähättelevästi. Mies jolla ei ole naista? Heikko, saamaton, mitätön, ei oikea mies. Kuin sata vuotta sitten.

Ero entiseen on siinä että ennen naiset tekivät yhteistyötä. Nyt naiset haluavat syödä ja säästää kakun samaan aikaan, kun taas miehen tulisi jättää oma palansa syömättä ja sitten leipoa yhdessä uusi kakku josta ehkä jää jotain itsellekin.

Eiköhän se saamaton mies ole edelleen mitätön. Ei ne asiat sadassa vuodessa muutu ;-)

• ArvostaAsemaasi

Jokaisella meillä on oma roolimme miehinä, sinun roolisi on olla se tossuäijä, ole kiitollinen siitä, saat kumminkin pesää siinä lastenkasvatusvaiheessa, vaikka jäätkin paitsi nuoresta ja puuma-osatosta.

• 12121212

Saattaisin ollakin hyvä tossuäijä, palkka on ihan ok ja suurella todennäköisyydellä noususuunnassa. Minulla on muitakin tossuäijälle sopivia ominaisuuksia. Ikävä kyllä, tai onneksi, naiset eivät kaapanneet minua tossuäijäksi silloin kun mahdollisuus siihen oli. Nyt on myöhäistä, olen edennyt urallani ja sosiaalisissa piireissä, käyn salilla ja pukeudun tyylikkäästi. Tasoni on noussut = vaadin enemmän naiselta.

Ja kuten naiset aina sanovat = mieluummin yksin kuin huonossa suhteessa :D

• Olet oikeassa. Jotkut saavat pillua, kun taas neitsytsedät ja ätmit voivat tuurilla kerran saada pillua elämänsä aikana.

Ai niin unohdin, eivät ätmit saa pillua ;-)

• OleYlpeäAisuri
        12121212 kirjoitti:

Saattaisin ollakin hyvä tossuäijä, palkka on ihan ok ja suurella todennäköisyydellä noususuunnassa. Minulla on muitakin tossuäijälle sopivia ominaisuuksia. Ikävä kyllä, tai onneksi, naiset eivät kaapanneet minua tossuäijäksi silloin kun mahdollisuus siihen oli. Nyt on myöhäistä, olen edennyt urallani ja sosiaalisissa piireissä, käyn salilla ja pukeudun tyylikkäästi. Tasoni on noussut = vaadin enemmän naiselta.

Ja kuten naiset aina sanovat = mieluummin yksin kuin huonossa suhteessa :D

Hyväksy aisuriutesi ja olo helpottaa, se on tärkeä rooli yhteiskunnassa. Ilman aisureita ei olis tasapainoista jälkikasvua pyörittämään Suomea. Ole ylpeä aisuri, eä vastusta kohtaloasi.

• Tarralenkkari999

Yritätkö raiskata minua?

Eikö kukaan halua raiskata minua?

• tarralenkkari666

Oliko kivaa olla koulukiusaaja?

• normiarkea

Palstalla eletään jossain oudossa ulottuvuudessa ja toisessa todellisuudessa kuin tavallisessa elämässä. En tunnista mitään tuosta aloittajan elämänvaihelistasta. Itse tapasin oman mieheni ihan nuorena. Missään en ennen häntä ollut juossut ja vielä vähemmän hänen tultuaan elämääni. Olen elämäni aikana ollut ravintolassa noin kolme kertaa. Mahdun ihan hyvin lukioaikaisiin farkkuihini. Mies sanoi juuri pelottavan kauniiksi ja totesi, että baarissa voisin vieläkin valita kenet vain. Vastasin että miksi menisin kun minulla on jo valittuna se kenet haluan. Mieheni menoihin ja ystäviin en puutu mitenkään. Kyllä hän jo aikamiehenä tietää itse milloin hänellä on menoa ja milloin hän on kotona. Hän on työssään paljon tekemisissä ihmisten kanssa, joten ei hänellä ole varaa mihinkään 4- tyyliin. Johan sitä ihmeteltäisiin töissä. Lapsemme ovat jo isoja, mutta en tunne vieläkään yhtään kotiäitiä tai naapurin rouvaa, jonka kanssa haluaisin jonnekin lähteä. Ainut kotoa pois vievä harrastukseni on lenkkeily eikä siinä seuraa tarvita.
      Tämä on normaalia elämää, eikä aloituksen kaava. Kaipa mieheni käy betamiehestä siinä mielessä, että hän on kiltti ja ihana. Hän on kuitenkin myös pitkä, tumma, komea, hauska ja jopa hyvin kouluttautunut ja sivistynyt. Minun silmissäni kiltteys ja se, että hän haluaa minun olevan onnellinen, ei tee hänestä betamiestä. Se tekee vain sellaisen vaikutuksen, että minäkin haluan hänen olevan onnellinen ja teen mitä pystyn, jotta näin olisi. Tällä hetkellä odotan, että tämä betamies saa työasiat hoidettua koneella ja pääsee viettämään aikaa kanssani. Siis mies ei todellakaan ole niin tylsä, että vuosien jälkeen en enää haluaisi viettää hänen kanssaan aikaa, päinvastoin.

• "Palstalla eletään jossain oudossa ulottuvuudessa ja toisessa todellisuudessa kuin tavallisessa elämässä. En tunnista mitään tuosta aloittajan elämänvaihelistasta."

Et tietenkään, koska olet nainen. Varmasti todella vaikeaa ymmärtää, että ero pariutumisen osalla on naisten ja miesten osalla kuin päivällä ja yöllä.

• ATM-automaatti

"Hän on kuitenkin myös pitkä, tumma, komea, hauska ja jopa hyvin kouluttautunut ja sivistynyt."

Eli YTM. Miehesi ei ole beta-ketmi vaan Ylemmän Tason Mies joka on komea ja statuksekas, niinpä hän sai nuoren naisen ja mukavamman elämän. Aloituksessa puhuttiin tavallisesta betasta joka ei ole pitkä, komea, tai korkean statuksen ammatissa.

• 12121212
        ATM-automaatti kirjoitti:

"Hän on kuitenkin myös pitkä, tumma, komea, hauska ja jopa hyvin kouluttautunut ja sivistynyt."

Eli YTM. Miehesi ei ole beta-ketmi vaan Ylemmän Tason Mies joka on komea ja statuksekas, niinpä hän sai nuoren naisen ja mukavamman elämän. Aloituksessa puhuttiin tavallisesta betasta joka ei ole pitkä, komea, tai korkean statuksen ammatissa.

Tismalleen. Olen aina sanonut että ytmillä on mahdollisuudet hyvään liittoon vaimon kanssa joka pitää itsensä kunnossa miestään varten. Koko ketjun pointti on että KTM on mies jota tarvitaan lähinnä perheprojektiin joka alkaa kun nainen on juoksunsa juossut ja päättyy kun nainen ei tarvitse enää monitoimimiestyökalua.

• ATM-automaatti kirjoitti:

Sanat "alfa", "beta", "ketmi" ja "ytmi" merkitsevät jotain vain tietyissä netin uskomusjärjestelmissä.

• outsider1 kirjoitti:

Sanat "alfa", "beta", "ketmi" ja "ytmi" merkitsevät jotain vain tietyissä netin uskomusjärjestelmissä.

Olet oikeassa. Itsehän olen kaikkien määritelmien ulkopuolella, koska olen paras mies! Aika säälittävää ettei joku mies ole saanut edes pillua.

• Nainen_28v
        outsider1 kirjoitti:

Juuri näin!

• KohtaloonsaAlistunut

"Mies sanoi juuri pelottavan kauniiksi ja totesi, että baarissa voisin vieläkin valita kenet vain" No yllätys!!! Nimenomaan se että baarissa nainen voisi valita kenet vain. Miehen ja naisen ero baarissa on se että naista piirittää hyvin usein puolenkymmentä tai kymmenkunta pillunkipeää ukkoa. Mies taas saa ravata vaikka kerran viikkoon puolenkymmentä vuotta baarissa että se edes yksi nainen piirittäisi. Itselläni on nyt kaunis nainen mutta en usko että kauaa koska hän on reilusti eritasoa kuin minä. Olen monasti sanonutkin hänelle että hän tyytyy minuun vaan paremman puutteessa. Väittää että olisin edes ylpeä siitä kun hän voisi valita kenet vaan mutta on valinnut minut. Ei paljoa sanahelinä merkkaa kun kohtaloksi on aina tullut jättäminen. Nytkin lähin yksin lomalle. Toivottavasti valkkaa vaikka facesta nyt jonkun komeamman itselleen niin ei tarvitsisi tuotakaan asiaa enään pelätä.

• "Mitäpä sanotte, mikä on paras tapa välttää tällainen elämänkulku?"

Olemalla nainen, koska naisella on enemmän valinnanvaraa sen suhteen elääkö parisuhteessa ja minkälaisessa parisuhteessa elää. Toinen vaihtoehto on olla ytm. Mutta ytm voi oleensä olla van jos on tarpeeksi pitkä ja kasvoiltaan komea.

Jos siis on atm/ktm, niin kyseisen paskan voi välttää kieltäytymästä siitä. MGTOW.

Minunkin markkina-arvoni on vuosien myötä noussut ja olis todella tyhmää suostua naisten määräiltäväksi ja toisen miehen lasten elättäjäksi tässä vaiheessa.

• siinäseratkaisu

Sukupuolenkorjaus on ihan mahdollista. Suosittelen lämpimästi joka ätmille.

• siinäseratkaisu kirjoitti:

Sukupuolenkorjaus on ihan mahdollista. Suosittelen lämpimästi joka ätmille.

Suosittelen lämpimästi sinulle hirttoköyttä.

• tuggummi

Kaikenlaisia satuja täällä näköjään totena pidetään. Mun kavereissani ei ole mitään alfoja eikä beettoja, vaan normaaleja miehiä, jotka seurustelee normaalien naisten kanssa. Ja kaikki ne toivoo, että rakkaus säilyisi suhteissa ja tulisi hyväksytyksi suhteessaan entiseen malliin. Ihme pohdintoja jotkut harrastaa päivästä toiseen.

• Raakatotuus

On hyvin todennäköistä, ettei ystävissäsi todellakaan ole mitään betamiehiä, heistä kun ei suuremmin tykätä - luuserius kun karkoittaa niin naiset kuin miespuoliset ystävätkin. Kukaan ei halua sitoa itseään uppoavaan laivaan.

• Anonyymi

Vaikka te naiset ette suoraan käyttäisi miehistä jaottelua alfat ja betat, niin kyllä te silti jaottelette miehiä ulkoisten ja henkisten ominaisuuksien mukaan..

• "Mitäpä sanotte, mikä on paras tapa välttää tällainen elämänkulku? "

Noh, olettaen että käsikirjoituksesi on totta, eikös kriittinen piste ole tässä:

"...tässä vaiheessa beta saa kuningattarensa. ... "

Betalla pitää vain olla kanttia sanoa "No ma'am!"

• Beetasalpaaja

Beta, kuten minäkin, on siinä vaiheessa niin himojensa orja, että kanttia ei ole.

Aloitus on omassa elämässäni toteutunut kammottavalla pilkun tarkkuudella. Nyt ei voi muuta kuin toivoa, että paras on vielä edessä, 50 ja 60 välillä.

• nimimerkitönj

No kuunnella omaa sydäntään ja olla elämättä laumasielun tavoin, siksi kun muutkin. Eikä se ole edes vaikeeta.

• MythBuster

"Mutta erotilastot osoitavat karusti että kuvaamani malli ei ole mikään poikkeus, vaan enemmänkin sääntö"

Miten?

• Anonyymi

Miehet, jotka eivät tunne yhtään naista, eivätkä ole koskaan keskustelleet yhdenkään naisen kanssa, tietävät nämä jutut aina parhaiten.

• Anonyymi

Jättää syntymättä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      44
      8781
    2. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      78
      5302
    3. Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella

No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus
      Kasinopelit
      1
      4780
    4. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      38
      3824
    5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      54
      3212
    6. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      27
      3115
    7. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      40
      3050
    8. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      41
      2246
    9. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      33