Ammattikeittiön väki tarvitsee ja käyttää puhtaita kangaspyyhkeitä päivittäin vinot pinot. Näin olen lukenut ja nähnyt mm. Bourdainin kirjoista ja television kokkiohjelmista. Niitä tarvitaan tietääkseni todella paljon.
Sekä suomalaisissa että ulkomaisissa kotikeittiöohjelmissa olen useasti nähnyt kangaspyyhkeen roikkuvan uuninluukussa.
Miten sitä kangaspyyhettä käytetään kotioloissa? Toimiiko se yksi ja sama pyyhe pannulappuna, käsipyyhkeenä, liedenputsaajana, lautasreunojen siistijänä, taikinanpeittona yms. keittiövälineenä viikkoja vai vaihdetaanko se päivittäin?
Valaiskaa meikäläistä vanhanaikaista, joka käyttää kotikeittiössä pannulappuja, talouspaperia, pullapyyhkeitä ja ynnä muita sellaisia välineitä jokaista omaan tarkoitukseensa. Miten keittiöhygienia ja käyttömukavuus hoituu vain yhdellä pyyhkeellä?
Vai onko kyse vain trendistä: uuninluukusta roikkuva pyyhe näyttää nyt hyvältä?
Pyyhe uuninluukussa?
Kysynvain
1
64
Vastaukset
- Pyyhe_Pyry
Viikattu Hantuuki Ranssilta ; on helppo kaataa esim keitokset, ettei höyry polta naamaa - käsiä. Jos osuu ruoan yhteyteen -on takuu hygieeninen. Keittelyn päätteeksi pyykkiin.
Keittiössäni toki käsillekin hantuuki ja lautaset, lasit ,aterimet pyyhkäsen kunkin omaan mikroliinaan. Yksi vielä hedelmille.
On olemassa mikroliinaa ja lappua keittiön muuhunkin siistimiseen päivän päätteeksi. mm
Microfiber http://www.clasohlson.com/fi/b/Koti/Siivous-&-tiskaus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m372726Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?
Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.891174Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia
Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.127969Oliko mies vetäytyminen
Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.60940- 66907
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos76858Oon tässä pohtinut että se nainen
Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle70805EU:lta tyly ratkaisu Temulle
On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta99802Nainen on ihana
ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?25708Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä
Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi30684