Kamuttajan ajatuksia nimien arvailusta.

Täällä on tullut melkein kansanhuviksi joillain ihmisillä arvailla, kuka on kukakin kirjoittaja.
Olen tainnut päästä siinnä listassa arvuuteltuimpien joukkoon.
Ei kuitenkaan arviot ole sattuneet kovin lähelle.
Wanhalieksalainen voi hieman aavistaa.
Eräs kirjoittelija tietää, ja hänen kanssaan joskus soitellaan toisilleen, ja tarkistetaan varsinkin historiallisia asioita.
Muilla ei ole muuta kuin arvailuja.

Nyt on joku lieksalainen tullut "valituksi" muka Kamuttajaksi.
Ettei hän joutuisi turhaan häiriköiden kohteeksi, voin sanoa rehellisesti, etten edes tunne kyseistä henkilöä.

Nimeni ei ole Kimmo, enkä ole sukujani Ikonen, nämä ovat ainakin varmoja tietoja kaikille.

Katsoin minäkin Googlella noista Kamuttaja nimeä käyttävistä.
Ilmeisesti ovat lukeneet Lieksan palstaa ja sieltä siepanneet nimimerkin.
Sattumaa se ei voi olla, sillä sana Kamuttaja, on niin erikoinen, ettei sitä noin vain kukaan tiedä valita.

Hämmästyin nimimerkkini suosiota.

Vielä täydennän, että minä en koskaan käytä muilla sivustoilla Kamuttajaa, enkä ole koskaan käyttänyt.
Minun nimenäni se löytyy vain Suomi24:ssä ei missään muualla.
En ole kateellinen, enkä pahoita mieltäni vaikka joku käyttää, siitä vaan.

82

180

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muroplasa

Vai on suosittu Kamuttaja nike. Niinkö väität. Tuohon sanon ett oot sama feikki joka seikkailee päivätöinäin noilla ihme sivuilla. Ja pointtina mulkero Kamuttajalle, seuraa historiaa ja historiaasi, siellä netissä. Hähhää!!!! jota oot niin täälläkin paasannut. Omina arkistoinasi ????

• uukkoo

Sekavaa viestintää sanoma jäi hämäräksi.

• Näitä.riittää

Joku reppana.

• reppana.hermostui

Muroplasa ja onkirjoitettu on yksi ja sama

• totta.maar

Puhut vähän mutta asiaa kamuttaja.

• historia.harrastuksena

Minulle on sama kuka olet vain kertomasi alueen historia kiinnostaa.

• ymmärrätkö.onkirjoitettu

Aivan oikein pysytään vaan paikkakunnan historiassa ei kirjoittajien arvailussa.

• KiitosKunOtitEsiin

Oikein osuva kirjoitu ja kuvastaa palstan nykytilaa henkilöihin solvausta ja nimittelyä.

• onkirjoitettu

Kamuttujan pilkkasminen on suuri ilo ja nautinto.

• sairas.olet

Olet henkisesti sairas mee hoitoon

• Kamuttaja ja minä olemme kulkeneet välillä samoja reittejä ja olemme joskus kohdanneetkin joillakin Lieksan työmailla, mutta noista ajoista on kulunut jo yli 50 vuotta. Meitä yhdistää Lieksan ja Pielisjärven muinaiset olot ja kaukaiset muistinvaraiset tapahtumat viime vuosisadalla. Niitä ei silloin televisiolähetyksissä esitetty eikä naamakirjoissa kerrottu.

Lieksan Lehti aloitti ilmestymisen vasta vuonna 1954. Lieksassa ja Nurmeksessa ilmestynyt Lieksan Sanomatkin oli toiminnassa vain lyhyet jaksot 30.10.1930 - 25.9.1931 ja 3.9.1937 -30.12.1938. Vanhoja lehtiartikkeleita selaamalla löytyy toki mielenkiintoisia asioita paikkakuntien tapahtumista.

Monet tarinamme perustuvat vanhempien ihmisten kertomuksiin ja joskus asioiden todentaminen ja ajoittainen on todella työlästä ja aikaa vievää puuhaa.

Periaatteinani tällaisilla avoimilla palstoilla ovat asiallisuus ja muiden kirjoittajien kunnioittaminen. Voin arvioida kirjoituksia, mutta en arvostele kirjoittajia saatikka nimittele ketään. Pysyttelen teksteissäni hyvin kaukana politiikasta ja maahanmuuttoasioista, koska ne ovat ”loputon suo”. Minulle riittää kun luen aiheista lehdistä ja seuraan tapahtumia televisiosta.

• onkirjoitettu

No nyt sitte kamuttuja tuli toisella nikeillä venkoileman HÄIVy

• tuskin-voimme-auttaa
        onkirjoitettu kirjoitti:

Onko viestisi mielestäsi asiallista keskustelua Lieksan asioista?
        Jätämme sinut rauhaan sairautesi kanssa.

• älähtävälle-koiralle
        onkirjoitettu kirjoitti:

Kalahtiko pahastikin?

• On varmaan tavattu, siitä ei ole epäilystäkään, mutta nyt tavataan täällä.
        Hyvin kirjoitit, ei lisättävää.
        Noita periaatteita minäkin yritän pitää.

Olen varma, että sinä olet paljon lähempänä sitä, kuka minä olen, kuin nuo häirikkö arvailijat.
        En minä arvailusta pahastu, ei suinkaan.

Tuo vain ei osoita älykkyyttä, eikä hyvää itsetuntoa, että kun on erehdytty väärää ihmistä luulemaan minuksi, niin jankutetaan samaa.
        Minä myönnän erehdykseni, sillä minun itsetuntoni sallii sen.
        Saman olen huomannut monesta muusta asiallisista kirjoittajista.

Ihminen joka on hyvin epävarma itsestään ja arvostaan ihmisenä, ei pysty myöntämän virheitään.

Uuden aloituksen aihe on jo mielessä, ja teen sen varmaan lähiaikoina.

• kamuttaja kirjoitti:

On varmaan tavattu, siitä ei ole epäilystäkään, mutta nyt tavataan täällä.
        Hyvin kirjoitit, ei lisättävää.
        Noita periaatteita minäkin yritän pitää.

Olen varma, että sinä olet paljon lähempänä sitä, kuka minä olen, kuin nuo häirikkö arvailijat.
        En minä arvailusta pahastu, ei suinkaan.

Tuo vain ei osoita älykkyyttä, eikä hyvää itsetuntoa, että kun on erehdytty väärää ihmistä luulemaan minuksi, niin jankutetaan samaa.
        Minä myönnän erehdykseni, sillä minun itsetuntoni sallii sen.
        Saman olen huomannut monesta muusta asiallisista kirjoittajista.

Ihminen joka on hyvin epävarma itsestään ja arvostaan ihmisenä, ei pysty myöntämän virheitään.

Uuden aloituksen aihe on jo mielessä, ja teen sen varmaan lähiaikoina.

Tarkoitin kirjoitukseni Wanhallelieksalaiselle.
        Unohtui mainita alussa.

• onkirjoitettu

Pidän huolen että hullu kamuttuja bannataan täältä

• ilmiannettu-on

Voit olla varma, että sinut bannataan hulluna täältä.

• onkirjoitettu

Kamuttajaa ei ole olemassa jotain hirvittävä on koko asiassa

• Rohkeutta ja pää pystyyn onkirjoitettu.
        Kyllä minä olen olemassa, ja kohta alan lämmittää saunaa.

• elävalehtelehöh

Elä sinä Ikonen valehtele, sinä se ooot.

• Onko Ikonen niin hurja tyyppi, että kertoo sinulle olevansa minä, vai sinäkö kerrot minun olevan minä, vai miten se meni?

• FagdaUkkoSuuttuu

Lyö vaan kamuttaja vettä kiukaalle, että nuo kusipäät hermostuu lopullisesti, ja se on fagda!

• vehvläisen.annu

Ai mitä komediaa onkirjoitettu sekoilee

• sääliksi-käy
        vehvläisen.annu kirjoitti:

Ai mitä komediaa onkirjoitettu sekoilee

Onkirjoitettu on seonnut lopullisesti viikonloppuna. Toivottavasti hän ymmärtää hakeutua ajoissa hoitoon.

• nomikäänsheriffi

Kamuttajalta taas ihan asiallinen aloitus. Hän kestää sen kyllä, jos arvaillaan. Ja jatkaa muistelojaan asiakiroituksillaan edeskin. Minä ainakin toivon näin.

Yksi kysymys heräsi. Miten kamuttaja suhtaudut sitten kun joku nimiarvaus sattuu kohdalleen? Uskallatko olla rehellinen, vai vaikenetko, tai kierrrät jotenkin asian?

Itse en halua arvailla, koska uskon tietäväni. En tunne sinua henkilökohtaisesti, enkä ole Lieksan rautatieasemallakaan sinua kohdannut.Tämän palstan uteliaat kihiskööt uteliaisuudesta, minun puolestani.

Kamuttajan kirjoittaisin isolla K kirjaimella. Sen verran rispektii hei! Antakaa hänelle ylös päin peukkuu.

• Jatkan ilman muuta kirjoitteluani.

Kyllä minä voin tunnustaa jos sattuu kohdalle, ei se tieto niin salaista ole.
        Jotenkin vain ihmettelen, miksi nuo häiriköt haluaa sen tietää, ei heille siitä mitään hyötyä ole.

En pidä sitä ollenkaan mahdottomana, että sinä, tai joku muu tajuaa kuka minä olen.
        Älä kuitenkaan kerro ja samaa pyydän muiltakin, jotka ehkä tietääkin.
        Muutama on maininnut ja paljon mahdollista arvaavat oikein.

Hyvää jatkoa sinulle myös.

• nomikäänsheriffi

Ja koska uskoin tietäväni voin sanoa, että ei ole arvailtu ja väitetty Ikonen.

Vihjeitä ja arvauksia en anna ilman kamuttajan lupaa, koska se on asiallista se.

• Sinulla on oikea periaate.
        Hyvä.

• ruskisoldat

Eikös se riitä että itse tietää kuka on?Kunhan tarinat pysyvät mielenkiintoisina.

• finskisoldat

Juuri noin se on ruskisoldat se riittää ollaan vaan ihmisiä toisillemme.

• nomikäänsheriffi

Tänä aamuna, töihin mennessäni, kuuntelin autoradiota.

Mieleeni jäi eräälle henkilöle pystytetty patsas jonka jalustaan on hakattu teksti: "Vain nöyrä voi olla voimakas. Vain voimakas voi olla lempeä".

Vaikka patsas ei olekaan Lieksaan pystytetty, suosittelen selvittämään, mistä on kysymys.

Monella meistä on vielä ns. oikeamielisyyttä, monessakin suhteessa. Ihailen tervejärkisyyttä, ja laajakatseisuutta.

• harvinainen-nainen

Kouvolan Lyseon pitkäaikainen rehtori Helvi Honka (1903-1993) oli suosittu ja kunnioitettu kasvattaja oppilaidensa keskuudessa. Häntä kuvailtiin hennoksi hengen jättiläiseksi, hänen auktoriteettinsa perustui henkiseen vahvuuteen. Hänen patsaassaan on mainittu teksti.

• onkirjoitettu
        harvinainen-nainen kirjoitti:

Kouvolan Lyseon pitkäaikainen rehtori Helvi Honka (1903-1993) oli suosittu ja kunnioitettu kasvattaja oppilaidensa keskuudessa. Häntä kuvailtiin hennoksi hengen jättiläiseksi, hänen auktoriteettinsa perustui henkiseen vahvuuteen. Hänen patsaassaan on mainittu teksti.

Ei kukaan noin vanhaksi ole rehtorina tuo on figdiota varamasti tai laita linkki .

• taas-on-kirjoitettu
        onkirjoitettu kirjoitti:

Ei kukaan noin vanhaksi ole rehtorina tuo on figdiota varamasti tai laita linkki .

Tietosanakirjassa on kirjoitettu, että Helvi Honka oli rehtorina 1948 - 1968 Kouvolan Lyseossa. Tämä on fagdiota.

• nomikäänsheriffi

Oikein.

harvinainen-nainen. Niin kuin kamuttaja taidat asioita.

En haluaisi "onkirjoitettua" kuiskatenkaan mollata. Mutta kuitenkin.

Hän ei ole objektiivinen.

Herrasmies on.

Kiitos vastauksestasi harvinainen-nainen.

Itselläni jo on harvinainen-nainen, rakas hän on.

Luin viimeksi kirjan: Viimeinen rintama. Maclean. Vanha kuin taivas. Naurattaa suorastaan, ikä, mutta ei tunne ja sen ryhti.

Kuitenkin, sieltä voi poimia ajatuksia . Ulkokohtaisuutta toivon.

Ss sanottavaa kamuttavalekin paljon.

PS. Kamuttajale äkkjyrkkä kappale.

https://www.youtube.com/watch?v=HnIExrwJEIU

• nomikäänsheriffi

SS oli tuskaan moneen . Eli korjaan. Ymmärtäkää rakkauden ja kiinnityksen tarpeenne paremmi.

Minun SS on siis siis. Opettelen änkyttämään ;)

• nomikäänsheriffi

Okay. En paljasta mitään.

Höpönassukka on
      onkirjoitettu

Miten oikeinkirjoitat toteavat ajatukset ?

• onkirjoitettu-OIKEA

No niin. Oikea ON KIRJOITETTU toteaa, että
        täällä samalla nikellä kirjoittelee joku ihme sekopää. Joten sekopää höllää jo. Kaiikine nimimerkkeinesi.
        Tuo Kamuttaja selkiää, kun laittaa gooleen haun Kamuttaja ja seuraa hakutulosta historiaan. Ei tarvitse olla kummoinen nörtti, kun pääsee Kamuttajan personalhistoryyn.

• lglglfjfjf
        onkirjoitettu-OIKEA kirjoitti:

täällä samalla nikellä kirjoittelee joku ihme sekopää. Joten sekopää höllää jo. Kaiikine nimimerkkeinesi.
        Tuo Kamuttaja selkiää, kun laittaa gooleen haun Kamuttaja ja seuraa hakutulosta historiaan. Ei tarvitse olla kummoinen nörtti, kun pääsee Kamuttajan personalhistoryyn.

laittaisitko linkin pliis että muutkin näkee vai keksitkö,no mitä löysit

• feikki.se.on
        lglglfjfjf kirjoitti:

huomaatkos hiljaista on - ei osaa mutta kuin houria ja räkyttää-ei todistaa mitän

• onkirjoitettu-OIKEA
        lglglfjfjf kirjoitti:

Minulla ei ole velvollisuuttaa todistaa mitään kelennekkään teistä hakekaa itse.

• katso.oikeaa.kamua

Ei meidän kamuttajasta historiasta selviä muuta kuin koulutus yliopisto/korkeakoulu

• onkirjoitettu
        katso.oikeaa.kamua kirjoitti:

Ei meidän kamuttajasta historiasta selviä muuta kuin koulutus yliopisto/korkeakoulu

Se valehtelee sillä on apukoulukin kesken on nyt linnassa

• nomikäänsheriffi

a) En ole kummoinen nörtti. Osaava kuitenkin.
      b) Googleta ensin loppusi asteesen asteittesi älykkyyden ympyröitä.
      c) Olen aivan eri kuin kamuttaja, ja koska hänet jo tiedän, lyön löylyä.
      d) Olipa mukavaa hetkisen katsella pikkuoravaa lintulaudallani, joka siementä syö.
      c) ONKIrjoitettukin pääsee, joskus, tikapuita pitkin, taivaaseen.

PS. Olen aivan erillään onkirjoitetusta, kumpa hänet tuntisin paremmin.

Lopuksi irvistän kuin lapsi, typeryksille.

• lallallaalaadidaa

Heh, sehän on ite KT :)

• onkirjoitettu-OIKEA

Kamuttaja on jokin noita tunkeutui viime yönäkin uniini koko ajan. Siitä on tehtävä rikosilmoitus muuten se ei lopeta enkä minä saa nukutuksia.valvoin koko yön.

• paha-on-tauti

Kyllä sinun on mentävä hoitoon välittömästi!

• kittaavähemmän

Sinähän onkioikee vasta ihme ihminen olet.

Valvoit koko yön ja näit unia? Oliko ne valveunia?

Jos tuo ei ollut vitsi, hoitoon välittömästi.

• onkirjoitettu-OIKEA

etkö sinäkään eikä kukaan käsitä kamuttaja se tässä hullu ja mielipuoli on. et täällä kukaan nn paljon esitä saotoja vuosia vanhaa kaiken tietävää. se on jonkilanien vigga ja loihtija joka tuhoaa ihmisen ja siirtyy siihen asumaan ja ottaa mielen valtaansa. Asuu aivan varmasti lieksassa ja on kaupunginvalstuustossa se on viemässä meitä pimeyteen jos sitä ei pysäytetä.

• Hakeudu-vastaanotolle

etkö sinäkään eikä kukaan käsitä kamuttaja se tässä hullu ja mielipuoli on. et täällä kukaan nn paljon esitä saotoja vuosia vanhaa kaiken tietävää. se on jonkilanien vigga ja loihtija joka tuhoaa ihmisen ja siirtyy siihen asumaan ja ottaa mielen valtaansa. Asuu aivan varmasti lieksassa ja on kaupunginvalstuustossa se on viemässä meitä pimeyteen jos sitä ei pysäytetä.

Todella paha aivosairaus sinulla vaikuttaa olevan! Sinun aivoihisi on jokin loihtija asettunut ja kirjoituttaa sinulla puutaheinää mädäntyvien solujen takia.

• onkirjoitettu
        Hakeudu-vastaanotolle kirjoitti:

Todella paha aivosairaus sinulla vaikuttaa olevan! Sinun aivoihisi on jokin loihtija asettunut ja kirjoituttaa sinulla puutaheinää mädäntyvien solujen takia.

Tein sinusta ja kamuttujasta ilmiannon poliisi hoitaa

• JakohihnaLuistaa
        onkirjoitettu kirjoitti:

Tein sinusta ja kamuttujasta ilmiannon poliisi hoitaa

Ei poliisi hoida, vaan terveydenhoitoala hoitaa!

• Hahperkele

" onkirjoitettu-OIKEA
        etkö sinäkään eikä kukaan käsitä kamuttaja se tässä hullu ja mielipuoli on. et täällä kukaan nn paljon esitä saotoja vuosia vanhaa kaiken tietävää. se on jonkilanien vigga ja loihtija joka tuhoaa ihmisen ja siirtyy siihen asumaan ja ottaa mielen valtaansa. Asuu aivan varmasti lieksassa ja on kaupunginvalstuustossa se on viemässä meitä pimeyteen jos sitä ei pysäytetä."
        =
        Tekstistä päätelleen pimeys näyttää laskeutuneen jo kauan sitten viestin lähettäneen persoonan henkisee maailmaan. V I G G A näyttää puolestaan tuhonneen sen viimeisenkin aivosolun, joka mahdollisesti on kirjoittajan päässä syntymähetkellä elänyt.

Sellaisia ne V I G G A T on..niin että mitkä perkeleen viggat.

Alkuperäisen lieksalaisen tunnistaa erikoisista ilmaisuista, sillä ne ovat muualla Suomessa täysin tuntemattomia! (kuin myös melko käsitämättömään muotoon kirjoitetusta tekstistä)

• onkirjoitettu-OIKEA kirjoitti:

En minä sinua mitenkään vainoa.
        Ole aivan rauhassa.

• hauska.seurata

Onkirjoitettu tappelee jo itsensä kanssa.

• väärinkirjoitettu

Se on fagdaa jos itseään tempaisee turpiin, niin se tekee kipeää!

• onkirjoitettu-OIKEA

Kun minä tempasen sinua turpaan se tekee kipeää

• onkirjoitettu

Kun minä tempasen sinua turpaan se tekee kipeää

minä t4empasen sinuu turopaan kun sekoot minun juttuihini ruikuli

• väärinkirjoitettu-vasen
        onkirjoitettu kirjoitti:

minä t4empasen sinuu turopaan kun sekoot minun juttuihini ruikuli

Nyt näkyy kirjoituksesta päätellen pillerit vaikuttavan, mutta ei vielä ole ne ihan oikeat!

• väärinkirjoitettu

Mee hoitoon ajoissa, olet sitä vailla, ja se on fagdaa!

• fagdamaista

Vai että ihan fagdaa!

Selvästikin olet saanut erinomaisen korkean akateemisen koulutuksen, sillä tunnet sanoja joista muilla lukijoilla ei ole tietoakaan.
        Laitahan vähän sitä fagdaasi enemmän opiskeluitasi, sillä muuten joku voi epäillä sivistyssanojen olevan väärinpäin käydystä kiertokouluta peräisin!

• onkirjoitettu-OIKEA
        fagdamaista kirjoitti:

Vai että ihan fagdaa!

Selvästikin olet saanut erinomaisen korkean akateemisen koulutuksen, sillä tunnet sanoja joista muilla lukijoilla ei ole tietoakaan.
        Laitahan vähän sitä fagdaasi enemmän opiskeluitasi, sillä muuten joku voi epäillä sivistyssanojen olevan väärinpäin käydystä kiertokouluta peräisin!

Kuulehan siansorkka älä pilkkaa minua tai vetäsen turpaan se on fagdaa

Ei suinkaan, jos luet aiempia kirjoituksia niin siellä nimimerkki oikeinkirjoitettu kirjoitti figdio ja fagda,,sieltä nämä sanat ovat peräisin! Kuulostaa vaan niin koomiselta että rupesin niitä käyttämään!

• IhminenOnErehtyväinen

Hyvä on, hyvä on.
        Olen pahoillani vääristä syytöksistäni, sillä en lukenut viestiketjua alusta alkaen.
        Vaan kun sitä tälläkin palstalla on jos jonkinlaista figdiota, fagdaa ja viggaa, niin oletuksena oli sinunkin kuuluvan samaan joukkoon monen muun hurun kanssa.

• nomikäänsheriffi

Tuo "huru" sanana ei välttämättä tuo mieleeni ainoastaan negatiivisia asioita. Nytkin se toi mieleeni lystikkäät huru-ukot 1954 valmistuneesta Edvin Laineen elokuvasta Opri.

Katsoin sen ekakerran joskus 1963 jälkeen kun meille oli hankittu mv. Telefunken TV-vastaanotin. Hyvä ja lystikäs elokuva kuten monet kirjoituksetkin täällä.

Tämän palstan luonteeseen kuuluu mielestäni: "Ken leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön".

Toki nyvän netiketin ja sääntöjen puitteissa olisi kirjoiteltava.

• nomikäänsheriffi

Hyvien lihapatojen ääressäkin moni on huomannut, että tärkeä osatekijä on vodka.

Vääristelen asioita ehkä tarkoituksella. Ajan ja elon olon totuus ei pala kuumimmassa tulessakaan.(helvetin tulenkin pitää olla Jumalattoman kuumaa ;)

Naurattaa, kun yhtä aikaa keskityn Villeen (Laajasalo) ja totuuteen.

Villen seikkailut minua viihdyttää, siinä on kansanhuvia jota ei arvailla.

Paljon on tapahtunut, ja paljon on kirjoitettu sitten viimetapaamisemme. Iltapulujen lööpit täynnä uutta mielenkiintoista. TP:n (Tasavallan Presidentin) puhe aiheutta oppineissakin piireissä hämmennystä. Kenen puolelle asettuisit, keneltä saat uskottavan ja itsellesi sopivan vastauksen?

Siinäpä humaanikin ajattelee monipuolista maailmanmenoa.

Jos taivas olisi sees, kävisin katsomassa linnunrataa... ja miettisin...syntyjä syviä.

Paras arvaukseni on avaruus ja näkemys.

• nomikäänsheriffi

Mielestäni me kaikki leikimme ajatuksillamme ja totuudella. Katson pääasiallisesti TV1 ojelmaa nyt. Mielenkiintoista.

Toivon vaan että osaatte katsoa uusintana areenalta tai jostkin... hah hah ja hah.

Ja kohta esiintyy Lieksan viisas. Ei ole kukaan meistä.

• onkirjoitettu-OIKEA

Kamuttuja on vigga tajuutteko taukit se on fadgaa

• Mitä tarkoitat tuolla "vigga" sanalla, en oikein ymmärrä ajatusta, vaikka ei sen väliä.

• näin-se-menee

Vigga on liiketoimintamallin perustaja, jossa hyödynnetään kierrätystaloutta tekstiiliteollisuudessa.

Ruotsin kielessä verbi vigga tarkoittaa rhan kerjäämistä eli pummaamista.

• näin-se-menee kirjoitti:

Vigga on liiketoimintamallin perustaja, jossa hyödynnetään kierrätystaloutta tekstiiliteollisuudessa.

Ruotsin kielessä verbi vigga tarkoittaa rhan kerjäämistä eli pummaamista.

Sitä ihmettelen miten onkirjoitettu-OIKEA yhdistää sen minuun, eli mitä ajaa takaa.
        Se ei oikein aukene.

Eipäs kun figdiota, älä yritäkkään!

• onkiroitettuOIKEA

minusta tulee moderaatoeri niin bannaan sinut

• älä.höyryä
        onkiroitettuOIKEA kirjoitti:

minusta tulee moderaatoeri niin bannaan sinut

Kamulta löytyy salassa olutta tietoa sinä vain sekoilet

Ei onnistu, sinusta moderaatoeria koskaan, se on fagda!

• R.toimittaja

Voiko sinuun saada yhteyden niin , että henkilöllisyytesi ei paljastu täällä?

• en.minäkään.tulisi

Luulen oleva

• hgthtghtgh

Koeta kolmatta astetta!

• nomikäänsheriffi

Olin täältä keskeisimmiltä kotikonnuiltani puhelinyhteydessä, hetki sitten, tietoyhteyteeni.
      Yllätys yllätys., minulle itsellenikin.

Hän jolta ryhdyin kyselemään tarkempia perusteita kamuttajan henkilöllisyyden tunnistamiseen, paljastikin, että on vain toteennäyttämätön päättely!

No, minä en kovin paljon halua viljellä mitään mitä ei ole toteen näytetty, tai kirjoitettu;)

Kamuttajalta pyydän anteeksi vihjailujani, että luulin tietäväni. Luulo ei ole tiedon väärti.
      Menkäämme puhtaalta pöydältä elossamme arvailemaan, minä en osaa, edes kuvitella ko. henkilöllisyyttä.

Eikä liika uteliaisuuskaan ole paheenani.

Nyt kahvinjuonnin asemasta kuuntelen musiikkia josta pidän. Kahviketju on tosi hyvä. Minäkin olen juonut monet kahvit eloni varrella.

Ja seuraavasta, miettikää syvällisesti sanoitustakin.
      https://www.youtube.com/watch?v=k2r6v193b5o

PS. Hänestä, jostain kumman syystä, tyttäreni tulee mieleeni.

• Ei tässä mitään anteeksipyytämistä ole.
        Onhan täällä moni vuosien aikana uskonut tunnistaneensa minut, mutta olen varma ettei kukaan ole arvannut todellista henkilöllisyyttäni.

Otinkin asian esiin vain siksi koska täällä esitettiin aivan väärän henkilön nimeä.
        Sairas häirikkö voisi alkaa häiritä häntä luullen uhriaan minuksi.

Sinä vaikutat hyvinkin tervehenkiseltä "taiteelliselta sielulta" joka ei halua kenellekään mitään pahaa.

• siguli

reppanoita arvailijoita riittää aina

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      375
      5005
    2. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      354
      2880
    3. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      76
      2541
    4. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      93
      2163
    5. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      469
      1889
    6. MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."

Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/
      Ensitreffit alttarilla
      33
      1614
    7. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      230
      1446
    8. Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!

Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1402
    9. "Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta

löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko
      Maailman menoa
      34
      1332
    10. Hyvää yötä

Kaveri🥰... Olen vähän yllättynyt.
      Ikävä
      66
      1243
    Aihe