"Hiukan" pistää täällä Suoli24:ssä silmään tuo älytön naisten haukkuminen, varsinkin n. 35 v. ylittäneiden naisten KURPIKSI haukkuminen. Jo on sivistyksen taso laskenut tosi alas, tiettyjen miesten käytöksen ja kielenkäytön osalta. Kuten nyt tämä Kapasen Petran tapauskin osoittaa...
Ette näköjään tajua, että itekin vanhenette ihan koko ajan. Tuntuu varmaan sitte kivalta, kun teitä aikanaan seditellään ja papatellaan. Olisi todella hauskaa kurkistaa aikakoneeseen ja nähdä sieltä, minkä näköisenä sieltä kurkistaa nelikymmpisenä kaikki tällä palstalla nelikymppisiä naisia haukkuvat jannut. Huhhuh tätä röyhkeyden ja huonon käytöksen määrää!!!
Minusta tuntuu, että tälläiset naisia kurpiksi haukkuvat miehet onkin tosi katkeria naisille jotka on nelikymppisenä vielä hyvännäköisiä ja kelpaa nuorillekin miehille. Anteeksi vaan mutta se tässä kurpittelussa kaikkein eniten paistaa läpi!!!
KASVAKAA AIKUISIKSI hyvät miehet niin teidätkin vielä saattaa joku huolia. Ihan oikeesti!!! Siistikää kielenkäyttönne tai teitä ei huoli nuoret eikä vähän vanhemmatkaan naiset!
Nyt loppuu se kurpittelu!!!
123
278
Vastaukset
- Informoija
No, täällähän meillä on oikeastaan vain tämä yksi reipas multinikki kurpittelija, eli Ex-----pua/NAL/helgamies/Eräkettu jne jne, jonka intohimoinen 24/7/365-harrastus tämä reaktioiden ja riidanhaastamisen metsästely palstalla on.. :p
- Ex------------PUA
Onko tuo sinun nimimerkkisi vai oletko multinikkaaja joka syyttää muita multinikkauksesta? ;)
- Informoija
Ex------------PUA kirjoitti:
Onko tuo sinun nimimerkkisi vai oletko multinikkaaja joka syyttää muita multinikkauksesta? ;)
Ei tässä nyt mitään käydä syyttelemään höpönassu ;)
- Ex------------PUA
Informoija kirjoitti:
Ei tässä nyt mitään käydä syyttelemään höpönassu ;)
Osu ja uppos! Passiivis-aggressiivinen hymiö paljasti kurpparaivon, ja tietysti se, ettet pystynyt vastaamaan.
Näin ollen taas kerran, paskahousutäti osoittaa olevansa patologinen valehtelija, joka syyttää muita siitä mitä tekee itse. - Informoija
Osu ja uppos! Passiivis-aggressiivinen hymiö paljasti kurpparaivon, ja tietysti se, ettet pystynyt vastaamaan.
Näin ollen taas kerran, paskahousutäti osoittaa olevansa patologinen valehtelija, joka syyttää muita siitä mitä tekee itse.Ex---puan vastaus tulkattuna oikein:
"Osu ja uppos meikään! Passiivis-aggressiivinen hymiö paljasti kurpparaivoni, ja tietysti se, etten pystynyt vastaamaan.
Näin ollen taas kerran, olen paskahousutäti joka osoittaa olevansa patologinen valehtelija, joka syyttää muita siitä mitä tekee itse."
Vaatii miestä virheensä myöntämään! ;D - Ex------------PUA
Informoija kirjoitti:
Ex---puan vastaus tulkattuna oikein:
"Osu ja uppos meikään! Passiivis-aggressiivinen hymiö paljasti kurpparaivoni, ja tietysti se, etten pystynyt vastaamaan.
Näin ollen taas kerran, olen paskahousutäti joka osoittaa olevansa patologinen valehtelija, joka syyttää muita siitä mitä tekee itse."
Vaatii miestä virheensä myöntämään! ;DKuin suoraan määritelmistäni: Itte oot-defenssi passiivis-aggressiivinen hymiö = osu ja uppos!:D
Jälleen näemme miten tyhmä paskahousutäti on kuin jokin luontodokumentin elukka, jonka jokainen liike on täysin kaavamainen ja arvattavissa ennalta, alkaen nolosta muiden syyttelystä jatkuen tutuilla kurpparaivoklisheillä - näemme taas naisten tyhmyyden ja kierouden, sillä he syyttävät muita siitä mitä tekevät itse, muodossa tai toisessa.
Ja näin taas voitin sillä olin oikeassa. - Informoija
Kuin suoraan määritelmistäni: Itte oot-defenssi passiivis-aggressiivinen hymiö = osu ja uppos!:D
Jälleen näemme miten tyhmä paskahousutäti on kuin jokin luontodokumentin elukka, jonka jokainen liike on täysin kaavamainen ja arvattavissa ennalta, alkaen nolosta muiden syyttelystä jatkuen tutuilla kurpparaivoklisheillä - näemme taas naisten tyhmyyden ja kierouden, sillä he syyttävät muita siitä mitä tekevät itse, muodossa tai toisessa.
Ja näin taas voitin sillä olin oikeassa.Sinä hävisit, jo koska itsesi toistaminen on käynyt niin puuduttavaksi ettei sitä meinaa jaksaa edes lukea enää - ja myös koska turvauduit shaming languageen, henkilöhyökkäykseen, asiattomuuksiin sekä törkyturpaisuuteen :D
Niin ja olet lisäksi tärkeilevä tampio. - Ex------------PUA
Informoija kirjoitti:
Sinä hävisit, jo koska itsesi toistaminen on käynyt niin puuduttavaksi ettei sitä meinaa jaksaa edes lukea enää - ja myös koska turvauduit shaming languageen, henkilöhyökkäykseen, asiattomuuksiin sekä törkyturpaisuuteen :D
Niin ja olet lisäksi tärkeilevä tampio.Osu ja uppos! :D
Älä nyt ole noin huono häviäjä, ja suutu enempää, vaikka kyllähän se kismittää että jää nolosti kiinni ennalta-arvattavuudesta ja siitä että syyttää muita siitä miihn syyllistyy itse. - Informoija
Osu ja uppos! :D
Älä nyt ole noin huono häviäjä, ja suutu enempää, vaikka kyllähän se kismittää että jää nolosti kiinni ennalta-arvattavuudesta ja siitä että syyttää muita siitä miihn syyllistyy itse.Eihän noista sun hassutteluista nyt edes silmät räpsähdä, olet sellainen hassu setä.
- Ex------------PUA
Informoija kirjoitti:
Eihän noista sun hassutteluista nyt edes silmät räpsähdä, olet sellainen hassu setä.
Älä suutu voitostani! - Riiiiiiiiiii
Minäkin olen epäillyt, että ovat sama henkilö.
Expua tai joku hänen sivupersoonistaan pimahti taas ja alkoi soittamaan vanhaa rikkinäistä levyään.
Eivät nämä käskystä lopeta, käsi käy housussa vain kiivaammin:P
Kurpat on rautaa! - 8plus10
Riiiiiiiiiii kirjoitti:
Expua tai joku hänen sivupersoonistaan pimahti taas ja alkoi soittamaan vanhaa rikkinäistä levyään.
Kurpat on rautaa!Pretty much ;)
- Ex------------PUA
Riiiiiiiiiii kirjoitti:
Kurpat on rautaa!Hmm, alussa jo sain kiinni kurpan nolosti rysän päältä, kun se syytti muita multinikkaamisesta, ja se käynnisti silmittömän jahysteerisen kurpparaivokohtaauksen.
Te kurpat oikeasti olette kuin pikkukakarat, jotka uskotte että teidän lapselliset itkupotkuraivarit vaikuttavat ympäröivään maailmaan.
Tässä on jälleen todiste siitä, että olen ollut 100% oikeassa teidän suhteenne, ja nyt jokainen näkee sen = voitto on minun.
Nyt "itte oot"-defenssisi tarkoittaa kahta, ennalta-arvattavaa ja kaavamaista naisten stereotyyppistä temppua:
1. nimimerkin ja puheenaiheen vaihto
2- Nais-solidarisuutta
Ja sinä tiedät, että saan sen kyllä selville. ;) - Ex----------PUA
8plus10 kirjoitti:
Pretty much ;)
Multinikki keskustelee itsensä kanssa, ja syyttää siitä toisia osa 3252341225422412?
Ennalta-arvattavaa kuin luontodokumentin uusinta!
0% mitään mikä todistaisi minun olevan väärässä
100% mikä todistaa minun olevan oikeassa.
Eii paha. ;D - Riiiiiiiiiii
Hmm, alussa jo sain kiinni kurpan nolosti rysän päältä, kun se syytti muita multinikkaamisesta, ja se käynnisti silmittömän jahysteerisen kurpparaivokohtaauksen.
Te kurpat oikeasti olette kuin pikkukakarat, jotka uskotte että teidän lapselliset itkupotkuraivarit vaikuttavat ympäröivään maailmaan.
Tässä on jälleen todiste siitä, että olen ollut 100% oikeassa teidän suhteenne, ja nyt jokainen näkee sen = voitto on minun.
Nyt "itte oot"-defenssisi tarkoittaa kahta, ennalta-arvattavaa ja kaavamaista naisten stereotyyppistä temppua:
1. nimimerkin ja puheenaiheen vaihto
2- Nais-solidarisuutta
Ja sinä tiedät, että saan sen kyllä selville. ;)Hyvä mies, en saanut taas mitään otetta tuosta horinasta ja sen logiikasta, mutta jatka toki mikäli nämä sepustukset sinua jotenkin auttavat/helpottavat oloasi. Tsemppiä:)
- Ex------------PUA
Riiiiiiiiiii kirjoitti:
Hyvä mies, en saanut taas mitään otetta tuosta horinasta ja sen logiikasta, mutta jatka toki mikäli nämä sepustukset sinua jotenkin auttavat/helpottavat oloasi. Tsemppiä:)
Se että esität tai olet liian tyhmä tajuamaan asiaa, ei myöskään liiemmin todista että sinä olisit oikeassa ja minä väärässä. ;) - MajorBhuna
Se että esität tai olet liian tyhmä tajuamaan asiaa, ei myöskään liiemmin todista että sinä olisit oikeassa ja minä väärässä. ;)Sine puhuu paskaa niinette korvat heiluu
- Ex------------PUA
MajorBhuna kirjoitti:
Sine puhuu paskaa niinette korvat heiluu
Todista.
- MajorBhuna
Todista.
Sine korvat ne heiluu
- Ex------------PUA
MajorBhuna kirjoitti:
Sine korvat ne heiluu
Valehtellija! Et pystynyt todistamaan!
- MajorBhuna
Valehtellija! Et pystynyt todistamaan!
Tottista itse ettei muka heilu
- Ex------------PUA
MajorBhuna kirjoitti:
Tottista itse ettei muka heilu
Valehteleva paskahousutäti raivoaa. :D
- ATM-automaatti
"Minusta tuntuu, että tälläiset naisia kurpiksi haukkuvat miehet onkin tosi katkeria naisille jotka on nelikymppisenä vielä hyvännäköisiä ja kelpaa nuorillekin miehille."
...naisille jotka kelpaavat nuoremmille opettajiksi, koska finninaamaiset pojanklopit eivät saa oman ikäisiään hottiksia.
Nelikymppiset, menestyvät ja komeat hyvin säilyneet miehet sitten katselevatkin nuorempia naisia.
Elät itsepetoksessa. Nuoremmille kelpaaminen ei todellakaan kerro tasosta. Oman ikäisille ytmeille kelpaaminen oikeaan suhteeseen on se todellinen mittari.- Naishenkilö
Mikä ytmi- mittari sulla on naisille?
Onko näin ettei olekaan lupaa olla ihan omaa mieltä ja toivoa vallan muuta mieheltä?
Mietippä miksi kenties saatat olla naiseton. Luulottelet itsellesi ettet kelpaisi parisuhteeseen ja käytökselläsi naiset antavat sun olla rauhassa. - ATM-automaatti
Naishenkilö kirjoitti:
Mikä ytmi- mittari sulla on naisille?
Onko näin ettei olekaan lupaa olla ihan omaa mieltä ja toivoa vallan muuta mieheltä?
Mietippä miksi kenties saatat olla naiseton. Luulottelet itsellesi ettet kelpaisi parisuhteeseen ja käytökselläsi naiset antavat sun olla rauhassa."Mikä ytmi- mittari sulla on naisille?"
Ytnimittari.
Naisen taso = nuoruus, kauneus. Loppu on makuasioita. - Riiiiiiiiiiiii
Ja ketä kiinnostaa teidän markkina-arvoteorianne ja käsityksenne "itsepetoksesta"? Jos vanhempi muija saa nuorukaiselta tai kuka vaan keneltä vaan seksiä ja kumpikin on siitä tyytyväinen, niin pelkules kun eivät tajua tiedostaa, että mittali on väälä!
- Naisasialooseri1
Se on itsepetosta jos vanha haaska luulee saavansa nuorukaiselta sen takia, että nuorukainen pitäisi tätä muka yhtä haluttavansa kuin huippuvuosiaan viettävää naista. Tosiasiassa nuorukaista panettaa kovasti, mutta oma MA ei riitä ikäisiinsä kaunottariin, jotka menevät vanhemmille miehille ja täten se pojankloppi sitten panee sitä haaskaa ja saa siitä ainakin kokemusta, joka parantaa mahdollisuuksia nuorii naisiin.
Markkina-arvoteoria on tosi kuin vesi ja jos väität muuta niin olen erittäin kiinnostunut kuuleman perustelusi. Tähän asti ei ole tullut muuta kuin änkytystä vaikka mitään perusteluja - Ex------------PUA
Naisasialooseri1 kirjoitti:
Se on itsepetosta jos vanha haaska luulee saavansa nuorukaiselta sen takia, että nuorukainen pitäisi tätä muka yhtä haluttavansa kuin huippuvuosiaan viettävää naista. Tosiasiassa nuorukaista panettaa kovasti, mutta oma MA ei riitä ikäisiinsä kaunottariin, jotka menevät vanhemmille miehille ja täten se pojankloppi sitten panee sitä haaskaa ja saa siitä ainakin kokemusta, joka parantaa mahdollisuuksia nuorii naisiin.
Markkina-arvoteoria on tosi kuin vesi ja jos väität muuta niin olen erittäin kiinnostunut kuuleman perustelusi. Tähän asti ei ole tullut muuta kuin änkytystä vaikka mitään perustelujaJuuri näin.
Naiset näyttävät oman epärehellisen ja totuutta pelkäävän luonteensa, tai vaiin sen että totuus sattuu kun kuvittelevat tuollaista.
En tiedä onko se rationalisointihamsteri vai femakko- ja naistenlehtipropaganda joka heille syöttää tuollaista tuubaa.
Naisten seksikartelli ja valtahan nuoret ja epätoivoiset pojanklopit tuohon ajaa, eikä tuollaista tapahtuisi koskaan jos he voisivat valita. - Ex------------PUA
Riiiiiiiiiiiii kirjoitti:
Ja ketä kiinnostaa teidän markkina-arvoteorianne ja käsityksenne "itsepetoksesta"? Jos vanhempi muija saa nuorukaiselta tai kuka vaan keneltä vaan seksiä ja kumpikin on siitä tyytyväinen, niin pelkules kun eivät tajua tiedostaa, että mittali on väälä!
http://www.reactionface.info/sites/default/files/imagecache/Node_Page/images/1311763499070.jpg
Jälleen naisten tyhmyys ja epärehellisyys todistettu! - Riiiiiiiiiiiiii
Markkina-arvoteoria on tosi kuin vesi ja jos väität muuta niin olen erittäin kiinnostunut kuuleman perustelusi. Tähän asti ei ole tullut muuta kuin änkytystä vaikka mitään perustelujaKuten jo kysyin, miitä vitun väliä sillä on miksi se nuorukainen panee vanhempaa naista? Jos rouva haluaa nuorta munaa ja sitä saa ja nuorukainen saa pimppiä, niin tavoitehan on saavutettu?
Toistanko vielä kolmannen kerran?
Joko teillä on siellä ulkoilutauko? Oletteko saaneet rajoitetun liikkumisoikeuden esim. osaston tupakkipaikalle?
- Naishenkilö
Eikä naisen ulkonäkö olekaan se tärkeä piikki, mitä yrittävät korostaa vaan juurikin ikä. Sehän on lopulta ainoa asia, johon ei pysty mitenkään kukaan vaikuttamaan. Aika muuttaa ihmistä kaikin tavoin, jopa niitä kurpittelevia ja tulevia iki- charmantteja, viisaita miehiä.
- ATM-automaatti
Sama asia. En ole koskaan nähnyt livenä selvästi yli 40v naista joka vetäisi vertoja tavallisille 20-22v naisille. Suurin osa tuon ikäisistä julkkisnaisistakin jää selvästi jälkeen tavallisista opiskelijatyttösistä.
- Naishenkilö
ATM-automaatti kirjoitti:
Sama asia. En ole koskaan nähnyt livenä selvästi yli 40v naista joka vetäisi vertoja tavallisille 20-22v naisille. Suurin osa tuon ikäisistä julkkisnaisistakin jää selvästi jälkeen tavallisista opiskelijatyttösistä.
Jos sulle riittää nuorten naisten katselu ja ihailu, niin toivottavasti olet tähän onnellinen. Ne nuoret naisetkin kyllä valitettavasti tulevat vanhemmiksi ja silloin sun on kaiketi pakko vaihtaa katseidesi paikkaa.
Arvaanko oikein ettet ole vielä neljääkymppiä lähelläkään? - ATM-automaatti
Naishenkilö kirjoitti:
Jos sulle riittää nuorten naisten katselu ja ihailu, niin toivottavasti olet tähän onnellinen. Ne nuoret naisetkin kyllä valitettavasti tulevat vanhemmiksi ja silloin sun on kaiketi pakko vaihtaa katseidesi paikkaa.
Arvaanko oikein ettet ole vielä neljääkymppiä lähelläkään?Tutkimusten perusteella se minkä ikäistä naista mies pitää kauneimpana ei riipu miehen iästä. Kaiken ikäisten miesten silmissä 20-22v nainen on kaunein.
- Riiiiiiiiiiiii
Ei kai nyt kukaan väitäkään, että nelikymppinen mies tai nainen näyttää yhtä freesiltä kuin kaksikymppinen?
Kohta kerrot uutena tietona, että kun käy kakalla kannattaa pyyhkiä pylly.
Ja ketä kiinnostaa, mitä tai ketä miehet katselevat mieluiten? Katselkaa sydämenne kyllyydestä. - Älälässytä
Tutkimusten perusteella se minkä ikäistä naista mies pitää kauneimpana ei riipu miehen iästä. Kaiken ikäisten miesten silmissä 20-22v nainen on kaunein.
Ei puhuttu tutkimuksista, vaan susta itsestäsi. Mitkä tutkimukset? Vetäiset noita "tutkimuksia" aina kun osuu liian lähelle nämä kommentit. Et saa oman ikäistäsi, ruma mielenvikainen mieskurppa.
- 12121212
Älälässytä kirjoitti:
Ei puhuttu tutkimuksista, vaan susta itsestäsi. Mitkä tutkimukset? Vetäiset noita "tutkimuksia" aina kun osuu liian lähelle nämä kommentit. Et saa oman ikäistäsi, ruma mielenvikainen mieskurppa.
Automaatti oli melkein oikeassa.
Åbo Akademi tutki asiaa, miesten unelmakumppani oli 25v riippumatta omasta iästä ja naisten unelmakumppani 3-5v heitä vanhempi.
http://yle.fi/uutiset/tutkimus_kaikenikaiset_miehet_ovat_seksuaalisesti_kiinnostuneita_parikymppisista_naisista/7492131
OKCupid tutkaili ei unelmakumppaneita vaan oikeita ihmisiä, ja tulos poikkesi hieman edellisestä:
http://i.imgur.com/Ijgzwsk.png - Naisasialooseri1
Älälässytä kirjoitti:
Ei ole mitään mieskurppia, ihan kun ei ole mieslutkiakaan.
- 890000000
Sinä olet ainakin mieskurppa ja tuseeraaja.
- 2626
Sinä voit olla mieskurppa, pullero ei, koska on raivotautinen murkku. Teitä erottaa myös se, ettei pullero kai vielä ole joutunut suljetulle toisin kuin sinä.
Riiiiiiiiiiiii kirjoitti:
Ei kai nyt kukaan väitäkään, että nelikymppinen mies tai nainen näyttää yhtä freesiltä kuin kaksikymppinen?
Kohta kerrot uutena tietona, että kun käy kakalla kannattaa pyyhkiä pylly.
Ja ketä kiinnostaa, mitä tai ketä miehet katselevat mieluiten? Katselkaa sydämenne kyllyydestä."Ja ketä kiinnostaa, mitä tai ketä miehet katselevat mieluiten? Katselkaa sydämenne kyllyydestä. "
Minusta on kiinnostavaa seurata ketä miehet missäkin tilanteessa katsovat. Etenkin se on mielenkiintoista, missä kulkee se raja liian nuoren ja katseltavaikäisen välillä.- yukkkk
Ei olekaan. Miehet on vanhoja patuja ja pervoja.
scrg kirjoitti:
"Ja ketä kiinnostaa, mitä tai ketä miehet katselevat mieluiten? Katselkaa sydämenne kyllyydestä. "
Minusta on kiinnostavaa seurata ketä miehet missäkin tilanteessa katsovat. Etenkin se on mielenkiintoista, missä kulkee se raja liian nuoren ja katseltavaikäisen välillä.Se raja on kuin veteen piirretty viiva. Ja siinä vedessä on hyvä naisen lillua, kun vesi hivelee ... napaa.
- Ex------------PUA
Sitä saa mitä tilaa. Myös jatkossa. :)
Lopettakaa kurpat itse uhrien syyttäminen, shaming language ja henkilöhyökkäys, sekä muut miesvihamieliset ja asiattomat keskustelukaavat, niin katsotaan, muuten ainakin omakohtaisesti lupaan jatkaa entiseen malliin.- Informoija
"Lopettakaa kurpat itse uhrien syyttäminen, shaming language ja henkilöhyökkäys, sekä muut miesvihamieliset ja asiattomat keskustelukaavat"
No mutta tää oli hyvä taas, itseironiaa sulta ei kyllä ainakaan puutu, senkin vanha juusto. ;D - Ex------------PUA
Informoija kirjoitti:
"Lopettakaa kurpat itse uhrien syyttäminen, shaming language ja henkilöhyökkäys, sekä muut miesvihamieliset ja asiattomat keskustelukaavat"
No mutta tää oli hyvä taas, itseironiaa sulta ei kyllä ainakaan puutu, senkin vanha juusto. ;DOsu ja uppos! :D Niin se kalikka taas osui, ja piski ulvahti!
Noinn siis sanoo paskahousutäti joka juuri jäi kiinni multinikkaamisesta, syyttäessään muita siitä. Vaan ilmeisesti tuon ikäisellä tädillä dementia on jo niin paha, että unohdit sen, vai voitko oikeasti olla noin tyhmä? - Naishenkilö
Osu ja uppos! :D Niin se kalikka taas osui, ja piski ulvahti!
Noinn siis sanoo paskahousutäti joka juuri jäi kiinni multinikkaamisesta, syyttäessään muita siitä. Vaan ilmeisesti tuon ikäisellä tädillä dementia on jo niin paha, että unohdit sen, vai voitko oikeasti olla noin tyhmä?Haluat naisten muuttavan käytöstään mutta itse aiot jatkaa entistä tyyliäsi.
Eihän nyt tosielämän järkevä mies noin tee. Täällä on hyvä anonyymina meuhkata turvassa. - Ex------------PUA
Naishenkilö kirjoitti:
Haluat naisten muuttavan käytöstään mutta itse aiot jatkaa entistä tyyliäsi.
Eihän nyt tosielämän järkevä mies noin tee. Täällä on hyvä anonyymina meuhkata turvassa.Kuten sanoin: sitä saa mitä tilaa.
Naisten on ihan turha ulista jos ei miellytä, jos itse ei osata keskustella.
"Eihän nyt tosielämän järkevä mies noin tee."
Puhut järkevästä, ja ihmettelet että miksi ala-arvoisesta käytööksestäsi saat ala-arvoista käytöstä? :D
Siinä aito asiantuntija.
Ja kyllä, oikeassa elämässä annan myös takaisin. - Informoija
Kuten sanoin: sitä saa mitä tilaa.
Naisten on ihan turha ulista jos ei miellytä, jos itse ei osata keskustella.
"Eihän nyt tosielämän järkevä mies noin tee."
Puhut järkevästä, ja ihmettelet että miksi ala-arvoisesta käytööksestäsi saat ala-arvoista käytöstä? :D
Siinä aito asiantuntija.
Ja kyllä, oikeassa elämässä annan myös takaisin.Ex---puan vastaus oikeintulkittuna:
"Kuten sanoin: sitä saan mitä tilaan.
Minun on ihan turha ulista jos en miellytä, jos itse en osaa keskustella.
Puhun nyt järkevästi, ja en ihmettele lainkaan että miksi ala-arvoisesta käytööksestäni saan takaisin ala-arvoista käytöstä? :(
Ja kyllä, oikeassa elämässä paskaan oitis housuihini ja menen kotiin itkemään ja puremaan tyynyä kunnes nukahdan" - Ex------------PUA
Informoija kirjoitti:
Ex---puan vastaus oikeintulkittuna:
"Kuten sanoin: sitä saan mitä tilaan.
Minun on ihan turha ulista jos en miellytä, jos itse en osaa keskustella.
Puhun nyt järkevästi, ja en ihmettele lainkaan että miksi ala-arvoisesta käytööksestäni saan takaisin ala-arvoista käytöstä? :(
Ja kyllä, oikeassa elämässä paskaan oitis housuihini ja menen kotiin itkemään ja puremaan tyynyä kunnes nukahdan"Osu ja uppos! :D
0% vastausta.
100% Kurpparaivoklisheitä kuten nimimerkin vaihtoa ja koko ketjun jatkunutta itte oot-defenssiä, vieläpä nolosti sen jälkeen kun jäit kiinni muiden syyttelystä paskahousutäteilystä, mitä teet itse.
Voitin taas.
Onko kiva hakata päätänsä seinään, vai ymmärtääkö tyhmä huora sen hieman liian myöhään, kun on niin hidas? ;D - Informoija
0% vastausta.
100% Kurpparaivoklisheitä kuten nimimerkin vaihtoa ja koko ketjun jatkunutta itte oot-defenssiä, vieläpä nolosti sen jälkeen kun jäit kiinni muiden syyttelystä paskahousutäteilystä, mitä teet itse.
Voitin taas.
Onko kiva hakata päätänsä seinään, vai ymmärtääkö tyhmä huora sen hieman liian myöhään, kun on niin hidas? ;DHöps, sehän oli 110% vastausta sinulle ihan omassa painosarjassasi ja oletkin sen myötä 110% ownattu :DD
Eikä siinä auta enää mitkään huorittelut tai muut epäasiallisuudet :D
In your face velttomuna kurttu-ukko! - Ex----------PUA
Informoija kirjoitti:
Höps, sehän oli 110% vastausta sinulle ihan omassa painosarjassasi ja oletkin sen myötä 110% ownattu :DD
Eikä siinä auta enää mitkään huorittelut tai muut epäasiallisuudet :D
In your face velttomuna kurttu-ukko!Onko kiva hakata päätänsä seinään, vai ymmärtääkö tyhmä huora sen hieman liian myöhään, kun on niin hidas? ;D
- Informoija
Ex----------PUA kirjoitti:
Onko kiva hakata päätänsä seinään, vai ymmärtääkö tyhmä huora sen hieman liian myöhään, kun on niin hidas? ;D
"On vain niin kiva hakata päätäni seinään, vai ymmärtääkö tyhmäkin huora sen hieman liian myöhään, kun olen niin hidas? ;("
khihihi - Ex------------PUA
Informoija kirjoitti:
"On vain niin kiva hakata päätäni seinään, vai ymmärtääkö tyhmäkin huora sen hieman liian myöhään, kun olen niin hidas? ;("
khihihiTunnustit! :D
- Nnnaaiinen
Noh noh...antaa poikien purkaa pahaa oloaan kun terapiaan heillä ei ole varaa. Olen kaunis ja seksikäs KURPPA jolle ei kelpaa nuorista miehistäkään kuin se 2% mikä varmaan raivostuttaa monia. Voin olla ätmien mieliksi kurppa tai vaikka harakka jos niin tahtovat. <3 Minulla on hyvä itsetunto enkä pahastu jos joku onneton mies vähän purkaa kiukkuaan. <3
- Naisasialooseri1
Et ole kaunis etkä seksikäs, et tosin ollut sitä nuorenakaan. Se on ihan sama mitä sinulle kelpaa, ei vanhaa haaskaa kukaan halua
- Nnnaaiinen
Et ole kaunis etkä seksikäs, et tosin ollut sitä nuorenakaan. Se on ihan sama mitä sinulle kelpaa, ei vanhaa haaskaa kukaan halua
:D ihania sanoja rakas <3
- Hyihittoyököttää
Mä oon nähnyt sun kuvan, ihrainen karvavalas. Ei sun meriiteillä kannata vittuilla kenelläkään, minimuna. Mene takas hoitoon.
- kakkossmiess
mitä jos ottaisit ne feminismilasit pois silmiltä ja menisit vaikka tuonne parisuhdepalstalle katsomaan ikäerokeskusteluissa, kuinka nelikymppiset miehet ovat "yököttäviä pappoja".
- rytygho
Höpsistä, palstaätmien mukaan ne nuoret tytöt suorastaan himoitsevat nelikymppisiä, salaa tietenkin. Jopa niin salaa, etteivät itsekään sitä tiedä.
- Ex------------PUA
rytygho kirjoitti:
Höpsistä, palstaätmien mukaan ne nuoret tytöt suorastaan himoitsevat nelikymppisiä, salaa tietenkin. Jopa niin salaa, etteivät itsekään sitä tiedä.
Iskikö kurppaan ikäkriisi? :D
Te haaskathan saatte muumioina paremmin miehiä kuin koskaan aiemmin eikö?
Mtiä nyt tuhlaatte kaikki eläkesäästönne aseman alaikäisiin sotalapsiin, mutta silti. - rytygho
Iskikö kurppaan ikäkriisi? :D
Te haaskathan saatte muumioina paremmin miehiä kuin koskaan aiemmin eikö?
Mtiä nyt tuhlaatte kaikki eläkesäästönne aseman alaikäisiin sotalapsiin, mutta silti.Osui ja uppos!
- Ex------------PUA
rytygho kirjoitti:
Osui ja uppos!
Iskikö kurppaan (tarralenkkari666 ja sen multinikit) ikäkriisi? :D
PS. Matkiminen on suurinta ihailua.
- Kilttiatm
Voin kurpitella naisia ihan vapaasti koska ei minua kukaan kuitenkaan huoli.
- Naishenkilö
Eli nainen voi painua helvettiin jo ennen, kuin edes kohdallesi tulisi? Se toiveesi toteutuu jatkossakin itse valitsemallasi tyylillä.
Sun paha olo on elämäntapa. Muitakin tapoja on kuin mustata oma tulevaisuus. - Kilttiatm
Tälläsellä rumiluksella ei ole tulevaisuutta. Ennen uskoin naisiin että joku nainen tykkäisi kunnollisesta miehestä kuten minusta mutta naiset teki selväksi että heitä kiinnostaa vain jännämiehet.
Kilttiatm kirjoitti:
Tälläsellä rumiluksella ei ole tulevaisuutta. Ennen uskoin naisiin että joku nainen tykkäisi kunnollisesta miehestä kuten minusta mutta naiset teki selväksi että heitä kiinnostaa vain jännämiehet.
Puheittesi perusteella olet henkisesti yhtä väkivaltainen kuin "jännämies" on fyysisesti.
- S24.nFemakotRy
Kyllä miehilläkin pitää olla oma naisviha palsta niin siksi se on valikoitunut tänne sinkut palstalle. Esim pahimpia feminismin ja miesvihan palstoja on parisuhde mesta. Kai vastavuoroon menet sinnekin huutelemaan että nyt loppuu se miesten jatkuva haukkuminen?
- Ex------------PUA
Tässä näemme miten se totuus sattuu.
Jos naiset eivät kurppaantuisi, eivät he ajautuisi asiasta kurpparaivoonkaan.
Toisaalta tässä näemme miten paskahousutäti on nimensä mukaisesti paskahousu "byäääh mä en kestä että muut haukkuu mua takaisin, mutta mä saan syyttää muita koska olen itsekeskeinen kehari!!! MINÄ MINÄ MINÄÄÄ!!!!!!!!!!!!!!"""- Otaihaniisisti
"Jos en kurppaantuisi, en ajautuisi asiasta kurpparaivoonkaan.
Toisaalta tässä näemme miten minä paskahousutäti olen nimeni mukaisesti paskahousu "byäääh mä en kestä että muut haukkuu mua takaisin, mutta mä saan syyttää muita koska olen itsekeskeinen kehari!!! MINÄ MINÄ MINÄÄÄ!!!!!!!!!!!!!!""""
We all know that ;) - Ex------------PUA
Otaihaniisisti kirjoitti:
"Jos en kurppaantuisi, en ajautuisi asiasta kurpparaivoonkaan.
Toisaalta tässä näemme miten minä paskahousutäti olen nimeni mukaisesti paskahousu "byäääh mä en kestä että muut haukkuu mua takaisin, mutta mä saan syyttää muita koska olen itsekeskeinen kehari!!! MINÄ MINÄ MINÄÄÄ!!!!!!!!!!!!!!""""
We all know that ;)Osu ja uppos! :D Sieltä se paskahousutäti taas multinikin takaa ulvahti.
- Otaihaniisisti
Osu ja uppos! :D Sieltä se paskahousutäti taas multinikin takaa ulvahti.
"Osu ja uppos! :O Täällä se paskahousutäti taas multinikin takaa ulvahti."
:D - Ex------------PUA
Otaihaniisisti kirjoitti:
"Osu ja uppos! :O Täällä se paskahousutäti taas multinikin takaa ulvahti."
:DOsu ja uppos! :D Tunnustit taas!
- 8plus20
Osu ja uppos! :D Tunnustit taas!
Äläs hamsteri nyt innostu siellä turhista :)
- Ex------------PUA
8plus20 kirjoitti:
Äläs hamsteri nyt innostu siellä turhista :)
Voitto! :D Pakotin esiin tunnustuksen taas!
Vanhan haaskan tunnustus: "Osu ja uppos! :O Täällä se paskahousutäti taas multinikin takaa ulvahti."
Tekeekö gutaa kun voit nyt myöntää kerrankin asiat sen ainaisen valehtelun sijaan? - 9plus11
Voitto! :D Pakotin esiin tunnustuksen taas!
Vanhan haaskan tunnustus: "Osu ja uppos! :O Täällä se paskahousutäti taas multinikin takaa ulvahti."
Tekeekö gutaa kun voit nyt myöntää kerrankin asiat sen ainaisen valehtelun sijaan?Tunnustin että sinä olet hamsteri? No niin tein :)
- Ex------------PUA
9plus11 kirjoitti:
Tunnustin että sinä olet hamsteri? No niin tein :)
Tekeekö gutaa kun voit nyt myöntää kerrankin asiat sen ainaisen valehtelun sijaan? - 8plus1
Tekeekö gutaa kun voit nyt myöntää kerrankin asiat sen ainaisen valehtelun sijaan?Myönnettävä se sitten taas on: olet hamsteri.
- Ex------------PUA
8plus1 kirjoitti:
Myönnettävä se sitten taas on: olet hamsteri.
Osu ja uppos! :D Yrität epätoivoisesti rimpuilla.
Tekeekö gutaa kun voit nyt myöntää kerrankin asiat sen ainaisen valehtelun sijaan? - 9plus11
Osu ja uppos! :D Yrität epätoivoisesti rimpuilla.
Tekeekö gutaa kun voit nyt myöntää kerrankin asiat sen ainaisen valehtelun sijaan?Olet kyllä kohtuullisen mielipuolinen senkin voin myöntää, mutta myöskin hamsteri.
- Ex------------PUA
9plus11 kirjoitti:
Olet kyllä kohtuullisen mielipuolinen senkin voin myöntää, mutta myöskin hamsteri.
Tyhmän huoran tunnustus: "Osu ja uppos! :O Täällä se paskahousutäti taas multinikin takaa ulvahti."
Tekeekö nyt gutaa kun voit myöntää kerrankin tosiasiat sen ainaisen valehtelun sijaan? - 10plus10
Tyhmän huoran tunnustus: "Osu ja uppos! :O Täällä se paskahousutäti taas multinikin takaa ulvahti."
Tekeekö nyt gutaa kun voit myöntää kerrankin tosiasiat sen ainaisen valehtelun sijaan?Fakta ja ehdoton tosiasia on että sinä olet hamsteri, eikä siihen nyt auta mikään. Hamsteri mikä hamsteri.
- Ex------------PUA
10plus10 kirjoitti:
Fakta ja ehdoton tosiasia on että sinä olet hamsteri, eikä siihen nyt auta mikään. Hamsteri mikä hamsteri.
Tekeekö nyt gutaa kun voit myöntää kerrankin tosiasiat sen ainaisen valehtelun sijaan? :D
Näissä tämänkään ketjun lässytyksissä ei kyllä ole todellakaan paskan vertaa järkeä.
Lässyn lässyn .. osu ja uppos. Pälä pälä pälä.- TätiKurppa
Antaa höpöttää jos tarvii sellaista mielenrauhansa vuoksi.
Ei kolahda mielipiteet, sillä kaikkihan me ikäännytään tavalla tai toisella. :)
En väitä olevani enää kakskymppinen mutta se on luonnollista. Hirveästi en tunne (lue näe) muutoksia tässä ns.kurppaiässä, vielä. Silmäkulmiin on tullut ryppyjä ym pientä mutta olomuoto on lähestulkoon sama mitä n.15 vuotta sitten. (rinnat ehkä sentin pari alemmas laskeutunut, ei pysy kynä vieläkään :'D) Ei ole tätitukkaa tms. Mutta jos lystään, niin vetäisisin sellaisen mikäli se tuntuisi luontevalta tyyliini.
Se on jokaisen oma asia miten vanhenee. Ei meitä "kurppia" tarvi katsella.
- kannattaa kysyä henkkarit sitten ettei vain vahingossa vilkaise kurppaa..
Kyllä se suurimmasta osasta naisia oikeassa elämässä tuntuu vain hassulta ja häiritsevältä mikäli joku pojankloppi tulee vikittelemään. Jossain ikäkriisissä se varmasti imartelee mutta fiksut tietää minkä vuoksi ne vikittelee (poikkeuksia toki on. Esim.ex-mieheni oli aidosti vanhempiin naisiin kallellaan.. vaihtoikin minua 10 vanhempaan ja olin häntä vuoden vanhempi :D )
Eikä se minulta ole pois jos ikäiseni miehet mielummin juoksevat nuorempien perässä. Eivät selkeästi ole silloin omaa "kohderyhmääni" ja tosiaan, tarvitsen vain yhden miehen perääni kuolaamaan. *virn*
Siinä 30-45 vuoden välillä on hirveän suurta vaihtelua kuinka ihmiset "rupsahtaa". Jotkut ovat jo muumioita parikymppisinä. Jotkut eivät vielä viiskymppisinäkään.
Kukin tavallaan.- Naisasialooseri1
Ei tarvitse kysellä henkkareita, kyllä yli 30v nainen on jo sen verran kulahtanut.
- 12121212
Ei tarvitse kysellä henkkareita, kyllä yli 30v nainen on jo sen verran kulahtanut.
Jep. Tunnen monta kurp...öh, varttuneempaa naista joilta kuulemma kysellään henkkareita jatkuvasti. Yksikään heistä ei näytä alle 25-vuotiaalta.
- 2626
Kun on lusikalla annettu, ei voi kauhalla vaatia.
- Ohhohh
Miksi expua älähteli tässä ketjussa, kun aihe oli kurpittelu? ;)
- SeKalikka
Se taitaa olla sellainen mummohamsteri sisimmissään, koittaa vaan torjua äänekkäästi intohimonsa kurttuisiin mummeleihin ;)
- Lintubongarinyö
Siksi koska hän on itsekin kurppa. Ihka aito mieskurppa.
- Ex------------PUA
Paskahousutädin itte oot-defenssi.
Paskahousutätihin ensimmäisenä ketjussa ketjussa kilahti, ja jäi kiinni heti valehtelusta, ja nyt näköjään vaihtaa heti multinikkkiä ja ryhtyy itte oot-defenssiin (kurpparaivoklisheitä, taas kerran, hoh-hoijaa) kun raivosi minulle taas ketujn täyteen. :D
Ja tietysti nyt asiaa kommentoidaan itkupotkuraivareita pidätellen omien multinikkiensa kanssa kun vieläkin kirveltää.
Tämä ei ole toistunut kuin vasta noin miljoona kertaa palstalla. - Riiiiiiiiiiii
Sinun kliseesi toistuvat miljoona kertaa palstalla.
- Ex------------PUA
Riiiiiiiiiiii kirjoitti:
Sinun kliseesi toistuvat miljoona kertaa palstalla.
Itte oot-defenssi osa 2.
Haluatteko kertoa enemmänkin ikäkriisistänne?
Ajattelen sanaa, mutta en kirjoita sitä. Alkaa koolla, päättyy aahan!Olen kateellinen naisille jotka on nelikymppisenä vielä hyvännäköisiä ja kelpaa nuorillekin miehille.
scrg kirjoitti:
Olen kateellinen naisille jotka on nelikymppisenä vielä hyvännäköisiä ja kelpaa nuorillekin miehille.
Sitä aikuiseksi kasvamistakin jäin miettimään. Että mitä se tarkoittaa.
scrg kirjoitti:
Sitä aikuiseksi kasvamistakin jäin miettimään. Että mitä se tarkoittaa.
Lapsellisuus poistuu kuulemma ihmisestä ajan kanssa. Sitä odotellessa.
scrg kirjoitti:
Lapsellisuus poistuu kuulemma ihmisestä ajan kanssa. Sitä odotellessa.
Ei ainakaan vielä tänään ole mihinkään kadonnut.
scrg kirjoitti:
Ei ainakaan vielä tänään ole mihinkään kadonnut.
Päinvastoin tänään lapsettaa erityisen paljon.
- Mustavalkonenmaailma
Haha, jotaki pisti haukkuminen poskeen. Tehään diili, kun lopetatte miesten vihaamisen ja alistamisen lupaan että olen kunnioittavempi seniori rouvia kohtaan?
- Lurppadekurppa
Hassu juttu, todella yksipuolinen alotus taas tääläkin. Mutta taas se menee niin päin että miehet hiljaa teillä ei ole oikeutta puhua. Aloittaja ei kykene pitää tunteitaan vaan itse räjähtää vanhenevana kurppana kurppa raivoon koska, hei, luonto. Niin ja miesten pitää olla shush shush että tämän seniorin tunteita ei sattuisi.
Ja lisäksi, miks 35? Mä äänestän kurpparajaksi 30! Kukaan samaa mieltä?- Ex------------PUA
30 on jo anteliasta, itse pidän 25 kurppaantumisen rajana.
Muuten erinomainen huomio.
Tämä on jälleen yksi ketju missä naisten sairas tekopyhyys ja tyhmyys tulee esille: "me itsekkäät idiootit saamme haukkua muita,mutta koska olemme säälittäviä paksahousuja ei meille saa sanoa takaisin tai me alamme itkemään ja ajaudumme kurpparaivoon :( "
No, lupaan kurpitella jatkossakin. Juuri tuosta syystä, sillä tuollaiset torakat ansaitsevat sen.
MITÄS SIIHEN SANOTTE KURPAT?! :D - Kurbba
30 on jo anteliasta, itse pidän 25 kurppaantumisen rajana.
Muuten erinomainen huomio.
Tämä on jälleen yksi ketju missä naisten sairas tekopyhyys ja tyhmyys tulee esille: "me itsekkäät idiootit saamme haukkua muita,mutta koska olemme säälittäviä paksahousuja ei meille saa sanoa takaisin tai me alamme itkemään ja ajaudumme kurpparaivoon :( "
No, lupaan kurpitella jatkossakin. Juuri tuosta syystä, sillä tuollaiset torakat ansaitsevat sen.
MITÄS SIIHEN SANOTTE KURPAT?! :DLiity sinäkin kurppajengiin, älä taistele kurppaenergiaasi vastaan! Sinäkin olet kurttuistakin kurttuisempi vanha kurppaukkeli jo, me tiedämme sinut; don't fight it - join us!!!
- Ex------------PUA
Kurbba kirjoitti:
Liity sinäkin kurppajengiin, älä taistele kurppaenergiaasi vastaan! Sinäkin olet kurttuistakin kurttuisempi vanha kurppaukkeli jo, me tiedämme sinut; don't fight it - join us!!!
Vain nainen voi olla kurppa.
- 10plus15
Vain nainen voi olla kurppa.
Sinä olet mieskurppa, eikä sitä näytä mikään estävän.
- Ex------------PUA
10plus15 kirjoitti:
Sinä olet mieskurppa, eikä sitä näytä mikään estävän.
"Itte oot kurppa!!!" :D Kurpparaivo on alkanut siitä että vain nainen voi olla kurppa, ja näemmä sen verran älähdit että sinä olet se kurppa.
Ottaako päähän olla kurppa? Ex------------PUA kirjoitti:
"Itte oot kurppa!!!" :D Kurpparaivo on alkanut siitä että vain nainen voi olla kurppa, ja näemmä sen verran älähdit että sinä olet se kurppa.
Ottaako päähän olla kurppa?Mietin onko mieskurpan suhde kurppaan enemmän kuin naispoliisin suhde poliisiin vai poliisikoiran suhde poliisiin...
- 6plus19
Ottaako päähän olla kurppa?Ottako sua päähän, että olet kurppa?
- Ex------------PUA
6plus19 kirjoitti:
Ottako sua päähän, että olet kurppa?
Itte oot-defenssi osa 2. ENNALTA-ARVATTAVAA! hoh-hoijaa!
Ottaako päähän olla kurppa?
- helgamies
En jaksanut lukea vuodatusta, ilmeisesti kyse oli kurpparaivosta.
- Totuudenkertojatar
Kurppa on lintu.
- iiihhhhihiiiihihiiiii
Eli toisin sanoen kohteliaisuus <3
- töttörööööt
Ja mä luulin, et kurpilla tarkoitetaan rupsahtaneita miehiä jotka ovat jakaneet itseään liian monelle ja nyt itkevät sitä täällä.
Onko ex apua muka mies aattelin, et se on joku vammanen nainen joka vihaa samaa sukupuolta niin paljon, et jaksaa vainota naisia täällä.- Ex------------PUA
Kurpan logiikkaa. :D
- ajflajd
Kurppahan sinä olet, joten mitä muuta logiikkasi voisi ollakaan kuin kurpan logiikkaa.
- Ex------------PUA
ajflajd kirjoitti:
Kurppahan sinä olet, joten mitä muuta logiikkasi voisi ollakaan kuin kurpan logiikkaa.
"Itte oot"-defenssi kurpalta! :D
- töttöröööötti
Se kurppa/t älähti joihinka kalikka kalahti, tuleeko siinä nuorekkaampi olo mieskurpalle, kun se toistaa samoja mantrojaan aina vain yhä uudelleen? Saa tuohonkin leikkiin elämänsä kulumaan ja taas on vanhempi
- Ex------------PUA
töttöröööötti kirjoitti:
Se kurppa/t älähti joihinka kalikka kalahti, tuleeko siinä nuorekkaampi olo mieskurpalle, kun se toistaa samoja mantrojaan aina vain yhä uudelleen? Saa tuohonkin leikkiin elämänsä kulumaan ja taas on vanhempi
Sinähän tässä sen itte oot-defenssin teit, minä vaiin vittuilin sinulle siitä, tyhmä kurppa. :D
- EiIkinäAkkaa
No minkä sille mahtaa että kurppiahan ne on! Ja ai saatana sitä vaatimuslistan määrää, pitää olla sitä ja tätä ja itse näytetään seinästärevityltä viitapirulta.
- getroffen.versunken
"Minusta tuntuu, että tälläiset naisia kurpiksi haukkuvat miehet onkin tosi katkeria naisille jotka on nelikymppisenä vielä hyvännäköisiä ja kelpaa nuorillekin miehille."
Hyvin säilyneet, hyvännäköiset naiset ei ole kurppia. Jos itse on sellainen, ei ole mitään syytä raivostua kurpittelusta.
Mutta nyt on ilmeisesti osunu ja uponnut, sen verran kurpparaivonsekainen avaus. Koetahan nyt ottaa rauhallisesti ja käyttäytyä siellä. Ja loppuihan se.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html433010Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau262919Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens342836Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4392541Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1531863Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431838Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat251415Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,51231- 741139
- 301136