Mitä enemmän tutustun naisiin, livenä ja miksei palstallakin, sitä vakuuttuneemaksi tulen siitä että ätmit ovat täysin oikeassa. Ei siis neitsyestä haaveilevat sedät, vaan miehet jotka eivät halua "kokenutta" naista, naista joka nauttii irtosuhteista/panosuhteista, tai omaa värikkään seurusteluhistorian. _Poikkeuksetta_ kyseiset naiset ovat kylmempia, kovempia, käytännöllisempiä. Teksti on kuin 15v amispojilta. "Hain sieltä raflasta hoidon ja vitutti kun se oli niin huono pano" - 35 nainen. Excuse me, pitää käydä oksentamassa. TUOLLAISEN naisen joku haluaa...kumppaniksi...? Oikeasti???
Kyllä, miehet pitävät naisellisuudesta. Joka ei tarkoita bordellipukeutumista ja hinkutusta raflassa. Kyllä, miehet pitävät romantiikasta. Joka ei ole pelkkää "ota minut rajun eläimellisesti"-apinatouhua. Viattomuudesta, tunteellisuudesta, sellainen tekee naisesta naisen. Nainen joka puhuu seksistä kuin amisjätkä, kiroilee kuin merimies ja hankkii tatskoja kuin linnakundi...haluaa olla alaluokan mies. Ei nainen. Jos minä pukeutuisin hameeseen ja puhuisin kuin naiset, olisinko silmissänne miehekäs? Haluttava?
Ätmit ovat täysin oikeassa. Itse asiassa, he ovat samaa mieltä kuin ytmit. Taso ei vain riitä naisellisiin naisiin, eikä ylpeys riitä tekemään töitä jotta nousisi ketmiksi ja saisi modernin juoksunsa juosseen miesnaisen.
Luettavaa:
https://heartiste.wordpress.com/2014/08/27/the-difference-between-promiscuous-men-and-promiscuous-women/
Kokeneet miehekkäät naiset
38
191
Vastaukset
- hyvät.tavat
Ei taida olla kyseessä niinkään naisellisuus kuin sivistynyt käytös ja puhetapa. Eivät naisetkaan halua miestä, joka puhuu hoidoista tai kiroilee. Se ei silti tarkoita, että naiset haluaisivat naisellisen miehen.
- Totuudenkertojatar
Arvaa mitä? Ei naisetkaan tykkää tuollaisesta miehestä. Tuo mainitsemasi repla on melkoisen luotaantyöntävä miehenkin suusta. Sellaisenko miehen kukaan esim. palstan naisista haluaa... oikeasti? Tuskin.
Palstan naiset ovat erinomaisia kertomaan millaista miestä he _eivät_ tahdo. Monet osaavat myös kertoa, että eivät halua minkäänlaista miestä. Ja ne jotka haluavat eivät silti itsekään tiedä mitä haluavat.
- Totuudenkertojatar
Jaa-a, sinulla voi toki olla kattavampi käsitys tästä palstasta. Itse olen kyllä monesti lukenut, millainen olisi ihannemies. Ehkei täällä sinkkupalstalla niinkään, sattuneista syistä. ;)
- flowersreally
scrg kirjoitti:
Palstan naiset ovat erinomaisia kertomaan millaista miestä he _eivät_ tahdo. Monet osaavat myös kertoa, että eivät halua minkäänlaista miestä. Ja ne jotka haluavat eivät silti itsekään tiedä mitä haluavat.
Juu. Se, mitä ei ole palstalla kerrottu, ei ole olemassa.
Totuudenkertojatar kirjoitti:
Jaa-a, sinulla voi toki olla kattavampi käsitys tästä palstasta. Itse olen kyllä monesti lukenut, millainen olisi ihannemies. Ehkei täällä sinkkupalstalla niinkään, sattuneista syistä. ;)
Toivottavasti kaikilla ei olekaan yhtä kattavaa käsitystä netin keskustelupalstoista, vaan että joku kokisi jonkin muun asian mielenkiintoisemmaksi:)
Se ihannemieskin vaan on kovin häilyväinen, kun se tavataan sanailla sellaiseksi haavekuvaksi jota ei oikeasti ole olemassa tai joka sitten oikeasti olisi liian pelottava.flowersreally kirjoitti:
Juu. Se, mitä ei ole palstalla kerrottu, ei ole olemassa.
Jotkut on kuitenkin valmiita kertomaan aika intiimejäkin asioita. Mutta jotain silloinkin on helpompi jättää kertomatta. Onko sitten syynä "palstailmapiiri", jossa miehet käy syyllistämään naisia kaikesta, koska melkein mistä vaan voi syyllistää.
- flowersreally
scrg kirjoitti:
Jotkut on kuitenkin valmiita kertomaan aika intiimejäkin asioita. Mutta jotain silloinkin on helpompi jättää kertomatta. Onko sitten syynä "palstailmapiiri", jossa miehet käy syyllistämään naisia kaikesta, koska melkein mistä vaan voi syyllistää.
Kyllä, riskit palstailussa ovat hurjat. Aina voi joku yrittää tökkiä. Kerrotuista ja kertomatta jätetyistä.
flowersreally kirjoitti:
Kyllä, riskit palstailussa ovat hurjat. Aina voi joku yrittää tökkiä. Kerrotuista ja kertomatta jätetyistä.
Kaksipiippuinen juttu. Kun ihmiset ei tunne toisiaan, niin ollaan valmiimpia sanomaan rehellisiä mielipiteitä ja silloin tulee myös tökkimisiä. Sitten kun on tunnetut ja muistetut nimimerkit alkaa tulla toisaalta rintamalinjoja jonka välillä ammutaan kaikkea mikä liikkuu ja toisaalta siellä samassa juoksuhaudassa makaavaa vältetään edes tönäisemästä.
- flowersreally
scrg kirjoitti:
Kaksipiippuinen juttu. Kun ihmiset ei tunne toisiaan, niin ollaan valmiimpia sanomaan rehellisiä mielipiteitä ja silloin tulee myös tökkimisiä. Sitten kun on tunnetut ja muistetut nimimerkit alkaa tulla toisaalta rintamalinjoja jonka välillä ammutaan kaikkea mikä liikkuu ja toisaalta siellä samassa juoksuhaudassa makaavaa vältetään edes tönäisemästä.
Aikamoinen sotatanner.
Voiko valita jättäytyvänsä tuon ulkopuolelle? flowersreally kirjoitti:
Aikamoinen sotatanner.
Voiko valita jättäytyvänsä tuon ulkopuolelle?Voi ainakin yrittää olla ulkopuolela. Tai sitten kikkailla siinä juoksuhautojen välissä, jos kestää osumia.
- flowersreally
scrg kirjoitti:
Voi ainakin yrittää olla ulkopuolela. Tai sitten kikkailla siinä juoksuhautojen välissä, jos kestää osumia.
Eikö se ole vähän sama, ulkopuolelle jättäytyminen, tai välissä kikkailu. Joku ampuu aina. Onneksi ne on virtuaaliampuja vaan.
Länsirintamalta ei mitään uutta. flowersreally kirjoitti:
Eikö se ole vähän sama, ulkopuolelle jättäytyminen, tai välissä kikkailu. Joku ampuu aina. Onneksi ne on virtuaaliampuja vaan.
Länsirintamalta ei mitään uutta.Nih. Nämä osumat ei tapa, niiden kuulemma pitäisi vaan vahvistaa.
On siinä vähän eroa onko poterossa suojautuneena ja katselemassa menoa vai marssiiko "haavoittuvana" sen kaiken arvostelun kohteeksi, koska ennen pitää aina ihmiset alkaa riidellä eikä enää asiat.- flowersreally
scrg kirjoitti:
Nih. Nämä osumat ei tapa, niiden kuulemma pitäisi vaan vahvistaa.
On siinä vähän eroa onko poterossa suojautuneena ja katselemassa menoa vai marssiiko "haavoittuvana" sen kaiken arvostelun kohteeksi, koska ennen pitää aina ihmiset alkaa riidellä eikä enää asiat.No kun ammutaan paljastusten perusteella, mutta myös sen perusteella, mitä ei ole kertonut ja samaan aikaan sekä rintamalinjassa olevia että niitä, jotka sivussa yrittävät pysytellä, niin kaikki ovat periaatteessa yhtä haavoittuvaisia. Ainakin siis vakinikkiläisistä.
flowersreally kirjoitti:
No kun ammutaan paljastusten perusteella, mutta myös sen perusteella, mitä ei ole kertonut ja samaan aikaan sekä rintamalinjassa olevia että niitä, jotka sivussa yrittävät pysytellä, niin kaikki ovat periaatteessa yhtä haavoittuvaisia. Ainakin siis vakinikkiläisistä.
Mutta ei kai sinua ammuta, ainakaan kovin usein. Vai loukaannutko myös silloin, kun joku muu on kohteena mutta tiedät että se yhtä hyvin voisit olla sinä? Kaikki on tehneet tai jättäneet tekemättä asioita, jotka oikeuttaa melkein millaiseen arvosteluun tahansa.
- flowersreally
scrg kirjoitti:
Mutta ei kai sinua ammuta, ainakaan kovin usein. Vai loukaannutko myös silloin, kun joku muu on kohteena mutta tiedät että se yhtä hyvin voisit olla sinä? Kaikki on tehneet tai jättäneet tekemättä asioita, jotka oikeuttaa melkein millaiseen arvosteluun tahansa.
Olet kyllä oveluuden huipentuma, jokaisesta yleisellä tasolla käytävästä keskustelusta yrität kaivaa jotain henkilökohtaista. Paljon salakavalampaa tuollainen epäsuora ampuminen. Saa miettimään motiivejasi.
Mutta ei, en ole loukkaantunut, ei minulla ole siihen mitään syytä, eikä minua tosiaan ole ammuttukaan, jos ei jotain läpsyjä lasketa. flowersreally kirjoitti:
Olet kyllä oveluuden huipentuma, jokaisesta yleisellä tasolla käytävästä keskustelusta yrität kaivaa jotain henkilökohtaista. Paljon salakavalampaa tuollainen epäsuora ampuminen. Saa miettimään motiivejasi.
Mutta ei, en ole loukkaantunut, ei minulla ole siihen mitään syytä, eikä minua tosiaan ole ammuttukaan, jos ei jotain läpsyjä lasketa.Yritän ampua korkeintaan kaukaa ja haulikolla, siten ettei kaikki osuisi yhteen kohteeseen. Ja sitten taas kaikki ikävät asiat läsähtää lujemmin mitä "lähempää" ne tulee. Olen tai ainakin olen ollut itse varsinainen mielensäpahoittaja, joten tiedän että toisiin pikkuasiatkin osuu.
Jos haluat motiiveja miettiä, niin mieti sitäkin miksi joku haluaa tällaisessa kasvottomassa maailmassa olla tyly.- 12121212
Kylläpäs palstan one liner-kuningatar äityi juttutuulelle :D
Kannattaisi varmaan nousta pois sieltä talvisodan aikaisista juoksuhaudoista, ei sovi sivistyneelle eurooppalaiselle naiselle moinen. - flowersreally
scrg kirjoitti:
Yritän ampua korkeintaan kaukaa ja haulikolla, siten ettei kaikki osuisi yhteen kohteeseen. Ja sitten taas kaikki ikävät asiat läsähtää lujemmin mitä "lähempää" ne tulee. Olen tai ainakin olen ollut itse varsinainen mielensäpahoittaja, joten tiedän että toisiin pikkuasiatkin osuu.
Jos haluat motiiveja miettiä, niin mieti sitäkin miksi joku haluaa tällaisessa kasvottomassa maailmassa olla tyly.Kaipa jokainen on ajoittain herkempi loukkaantumaan, esim. väsyneenä, saatikka jos on jotain syvempää, kuten kiusaustaustaa tai masennusta (sikäli huono homma, että herkässä tilassa nettiin ehkä eksyy helpommin, juuri silloin kun tällaisia paikkoja oman itsensä vuoksi kannattaisi välttää)
Kyllä mulla on jonkinlainen käsitys siitä, mistä tylyys kumpuaa. Ikävä kyllä. - flowersreally
12121212 kirjoitti:
Kylläpäs palstan one liner-kuningatar äityi juttutuulelle :D
Kannattaisi varmaan nousta pois sieltä talvisodan aikaisista juoksuhaudoista, ei sovi sivistyneelle eurooppalaiselle naiselle moinen.Mähän sitä kaivaudun poterooni juuri niin syvälle kuin länsirintamaa riittää, että tiedä sä se!
No eikun anteeksi ketjusi sabotoinnista. - 12121212
flowersreally kirjoitti:
Mähän sitä kaivaudun poterooni juuri niin syvälle kuin länsirintamaa riittää, että tiedä sä se!
No eikun anteeksi ketjusi sabotoinnista.Sabotoinnista?
Sinähän toimit kaksoisagenttina minun puolellani. - 12121212
Saisit muuten kirjoitella pidempiä viestejä palstalle.
Juttusi ovat hauskoja, pidän niistä.
Nyt taidan mennä korkkaamaan lasillisen viiniä palkintona hyvistä sijoituspäätöksistä tällä viikolla. Raha ja status todellakin ovat tärkeimpiä asioita nuoren miehen elämässä :) - flowersreally
12121212 kirjoitti:
Sabotoinnista?
Sinähän toimit kaksoisagenttina minun puolellani.No sivuraiteesta sitten. Sitäpaitsi scrg aloitti sotapuheet, joten hänelle kreditit agenttiudesta.
12121212 kirjoitti:
Saisit muuten kirjoitella pidempiä viestejä palstalle.
Juttusi ovat hauskoja, pidän niistä.
Nyt taidan mennä korkkaamaan lasillisen viiniä palkintona hyvistä sijoituspäätöksistä tällä viikolla. Raha ja status todellakin ovat tärkeimpiä asioita nuoren miehen elämässä :)"hyvistä sijoituspäätöksistä "
Pitkä positio öljyssä?flowersreally kirjoitti:
No sivuraiteesta sitten. Sitäpaitsi scrg aloitti sotapuheet, joten hänelle kreditit agenttiudesta.
Olen nyt vaan tällainen saatanan jeesus, etten osaa puhua kuin vertauskuvilla.
flowersreally kirjoitti:
Kaipa jokainen on ajoittain herkempi loukkaantumaan, esim. väsyneenä, saatikka jos on jotain syvempää, kuten kiusaustaustaa tai masennusta (sikäli huono homma, että herkässä tilassa nettiin ehkä eksyy helpommin, juuri silloin kun tällaisia paikkoja oman itsensä vuoksi kannattaisi välttää)
Kyllä mulla on jonkinlainen käsitys siitä, mistä tylyys kumpuaa. Ikävä kyllä.Jos sanot "ikävä kyllä" niin olet luultavasti väärässä. Se hapannaama törkyturpa ei oikeasti pysty loukkaamaan ketään. Sitten jos olet "kiltti" ja "kiva", niin olisi pakko sensuroida jotkut asiat, koska ne loukkaisi. Äh. Kuulostaa varmaan sekavalta.
flowersreally kirjoitti:
Kaipa jokainen on ajoittain herkempi loukkaantumaan, esim. väsyneenä, saatikka jos on jotain syvempää, kuten kiusaustaustaa tai masennusta (sikäli huono homma, että herkässä tilassa nettiin ehkä eksyy helpommin, juuri silloin kun tällaisia paikkoja oman itsensä vuoksi kannattaisi välttää)
Kyllä mulla on jonkinlainen käsitys siitä, mistä tylyys kumpuaa. Ikävä kyllä.Ja vielä Jäksy: Jokaisella täällä on jotain traumoja tai "kauheuksia" taustalla. Aivan varmasti on, mutta ei tämä ole oikea paikka niiden käsittelylle, ei todellakaan. (Jos sitä epäilit motiivikseni.)
Täällä on varmasti ihmisiä joilla on kaikenlaista taustalla: osa vaan lukee ja osa kirjoittaakin. Joten siinä mielessä meillä on vastuumme, mutta toisaalta ei joku palsta koskaan ole vaikeuksien syy, joten ei sitä vastuuta pidä liioitellakaan. En ymmärrä, että joidenkin suut pitäisi yrittää tukkia, koska anonyymi netti on kuitenkin mahdollisuus, ei uhka. Kunhan kukin voimiensa mukaan muistaisi Peppi Pitkätossun opetuksen että hyvin vahvan pitäisi olla hyvin kiltti.- flowersreally
scrg kirjoitti:
Ja vielä Jäksy: Jokaisella täällä on jotain traumoja tai "kauheuksia" taustalla. Aivan varmasti on, mutta ei tämä ole oikea paikka niiden käsittelylle, ei todellakaan. (Jos sitä epäilit motiivikseni.)
Täällä on varmasti ihmisiä joilla on kaikenlaista taustalla: osa vaan lukee ja osa kirjoittaakin. Joten siinä mielessä meillä on vastuumme, mutta toisaalta ei joku palsta koskaan ole vaikeuksien syy, joten ei sitä vastuuta pidä liioitellakaan. En ymmärrä, että joidenkin suut pitäisi yrittää tukkia, koska anonyymi netti on kuitenkin mahdollisuus, ei uhka. Kunhan kukin voimiensa mukaan muistaisi Peppi Pitkätossun opetuksen että hyvin vahvan pitäisi olla hyvin kiltti.Kyllä se "ikävä kyllä" pitää hyvinkin paikkansa, koska asiat eivät ole niin mustavalkoisia. Kiltti tai kiva voi huonona hetkenä olla tyly. Tai "ikävä kyllä" voi olla havaintoja lähipiiristä.
Jälkimmäinen osa 100% asiaa. Peppi on... en löydä hyvää sanaa. Tarkoitin sillä kasvottomalla maailmalla nimenomaan anonyymiä nettiä ja käyttäytymistä täällä.
Mutta kun olen siitö onnellisessa? asemassa, että se varsinainen lähipiiri ei ole oikeastaan koskaan ainakaan tarkoituksella loukannut, pettänyt tms, niin ehkä en ole joutunut tutkimaan niitä harmaan sävyjä samalla tavalla kuin varmaan monet muut. Mutta yritän olla neuvomatta ihmisiä asioissa, joista en tiedä hevon vittua.- flowersreally
scrg kirjoitti:
Tarkoitin sillä kasvottomalla maailmalla nimenomaan anonyymiä nettiä ja käyttäytymistä täällä.
Mutta kun olen siitö onnellisessa? asemassa, että se varsinainen lähipiiri ei ole oikeastaan koskaan ainakaan tarkoituksella loukannut, pettänyt tms, niin ehkä en ole joutunut tutkimaan niitä harmaan sävyjä samalla tavalla kuin varmaan monet muut. Mutta yritän olla neuvomatta ihmisiä asioissa, joista en tiedä hevon vittua.No onko ihmisluonto kovin erilainen netissä vs IRL? (jos lasketaan pois se ilmeinen, eli madaltunut kynnys laukoa tylyyksiä, törkeyksiä jne)
- Anongoatse
Täyttä asiaa. Tällaisia spermahönkäyksiä päästeleviä akkoja on nykyäään.
- Kgggh
Minua taas ällöttää miehet, kuten tällä palstalla, joiden sanavarasto on pillu, pillu, pillu jne. Sekä miehet jotka käyttävät sanaa pano, hoito tms.
- Edwardo_mussuttaja
Jotain todella vastenmielistä siinä on, jos nainen antaa ylpeänä sen kuvan että paljon on nussittu siellä sun täällä. Vaikea sellaista vain on arvostaa. Ehkä syy on biologinen ja nainen joka altistaa kohtunsa vastuuttomasti on jotenkin viallinen tai vähintäänkin typerä. Sinkkuelämän apinoiminen ei myöskään kieli kehittyneestä henkisestä asteesta. Ei siinä tule myöskään minkäälaista valloittajafiilistä, kun tietää että kaikenlaiset räkä-Ranet ovat olleet samoilla apajilla.
Siveys, herkkyys ja viattomuus taas tosiaan ovat jotain sellaista mikä räjäyttää tajuntaa. Sellaista pyhän hetelmän makua. - Ylpeästikurppa
Mä en arvosta ympäriinsä paneskelua kummallakaan sukupuolella. Se kertoo huonosta itsetunnosta, itsensä halveksimisesta ja elämänhallinnan puutteesta.
Juuri näin. Liikaa paneva mies on ihan yhtä kamalaa kuin liikaa paneva nainen. Myös mies joka kertoo riettaista menoistaan on täysi turn off ja antaa käsityksen että nainen on vain seksilelu. Kuka sellaista haluaa?
- naturegirl
Olen samaa mieltä ettei sellaiset naiset ole mitenkään fiksun oloisia ja tuskin kokisin viehättävyyttä sellaisia naisia kohtaan jos olisin mies. Mutta ätmit täällä yleistää, että suurin osa (lähes kaikki jopa) naisista olisi sellaisia. En tiedä minkälaisissa piireissä he pyöriskelevät, mutta mun tuttavissa ei ainakaan ole montaa sellaista naista, jotka vaihtaisivat miestä kuin paitaa. Lähes kaikki ystäväni, tuttavani, työkaverini ja sukulaiseni ovat aina olleet pitkissä, vakaissa parisuhteissa. Vain pari villikkoa tapausta tunnen. Ja mitä ne tatuoinnit tähän liittyy? Ei ne kerro seksielämästä ja sen aktiivisuudesta mitään. Eräs ystäväni on a-seksuaali ja hän on täynnä tatskoja.
- Vllvoovov
No jos toi on sulle joku vitun ongelma et naiset panee ketä haluu niin sun kandee vaan pysyy vitun kaukana niistä naisista. Se on historiaa et nainen istuu neljän seinän sisäl jalat ristissä.
Mul on "kunnollinen ja ruma naisystävä" mut kukaan ei sitä halua. Edes sänkyyn. - Ikis__M
Ristiriita on lähinnä siinä kun 2000-luvun naiset kuvittelee saavansa kunnioitusta sillä että näyttävät kasvattaneensa pallit, ovat kovia ja rääväsuisia luullen sillä päihittävänsä miehet jotka on taas koko ajan muuttuneet kohteliaaammiksi ja hyvätapaisemmiksi. Eihän ne päihitä, tekevät raasut vaan itsestään pellen ja suurimman kunnioituksen edelleenkin saavat itsensä naisellisena ja hyvätapaisena pitäneet naiset. Vaikka niitä naisellisia on valitettavan harvassa ne harvat kyllä huomataan, jopa helpommin kuin menneessä maailmassa kun niitä on niin vähän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau394747Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html473300Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens343266Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4912866Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin2212118Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1521979- 491749
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat301587Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,61321- 781273