Kummallakaan ei ole yhtäään normaalia ihmissuhdetta. Ensimmäinen on kohta 8kymppinen mutta puheet ja tekstinmuodostus on kuin 8-vuotiaalla. Toinen on taas papukaija joka ei pysty muodostamaan yhtään omaa lausetta vaan toistaa muiden kirjoituksia.
Mitä mieltä sinä olet?
Tämän palstan vähälahjaisimmat ovat torre ja sage8
27
110
Vastaukset
- silkkihansikkain
Kauniisti ilmaisit asian.
- komppaan.aloitusta
Olen tuota samaa mieltä ja paljon muutakin mutta jääköön nyt sanomatta.
Heh heh, on suuri kunnia olla skitsoisen multinikin listalla. Olishan se perkeleellistä jos skitso multinikki ylistäisi samanmielisyyttäni.
- kaijalle.keksi
sage8 kirjoitti:
Heh heh, on suuri kunnia olla skitsoisen multinikin listalla. Olishan se perkeleellistä jos skitso multinikki ylistäisi samanmielisyyttäni.
Sinä olet perkelellinen vaikka olet nikkisi rekannutkin. Mitenkäs se on mahdollista?
- hihhah
sage8 kirjoitti:
Joo sage, hyvin oivallettu. Olet mun lemppari kommentoija.
- Peruskoululaisille
hihhah kirjoitti:
Joo sage, hyvin oivallettu. Olet mun lemppari kommentoija.
Onko kiva kompata itseään :=)
Peruskoululaisille kirjoitti:
Onko kiva kompata itseään :=)
Ei kaikki ole niinkuin sinä!
Kiitos hihhahille!- Peruskoululaisille
sage8 kirjoitti:
Ei kaikki ole niinkuin sinä!
Kiitos hihhahille!Valitettavasti ei ole koska on myös kaltaisiasi vähälahjaisia.
- onnetonta.räpellystä
Aloituksen premissit ovat taas niin päin helvettiä kuin vain voivat olla.
- pääasia.selvä
Mutta asiasta olet samaa mieltä?
- onnetonta.räpellystä
pääasia.selvä kirjoitti:
Mutta asiasta olet samaa mieltä?
En todellakaan ole samaa mieltä. Kuvaus osuu paljon paremmin sinuun. Jo tällaisen ketjun aloittamin todistaa sen.
- pääasia.selvä
onnetonta.räpellystä kirjoitti:
En todellakaan ole samaa mieltä. Kuvaus osuu paljon paremmin sinuun. Jo tällaisen ketjun aloittamin todistaa sen.
Tuo on alakouluretoriikkaa jota ei aikuiset noteraa ollenkaan! Liityit juuri torren ja sagen kanssa samaan kastiin.
- onnetonta.räpellystä
pääasia.selvä kirjoitti:
Tuo on alakouluretoriikkaa jota ei aikuiset noteraa ollenkaan! Liityit juuri torren ja sagen kanssa samaan kastiin.
Sinä et ole edes alakoulua käynyt. Mielummin olen torren ja sagen kanssa samassa kastissa kuin tuollaisen onnettoman räpeltäjän.
- pääasia.selvä
Sinä et ole edes alakoulua käynyt. Mielummin olen torren ja sagen kanssa samassa kastissa kuin tuollaisen onnettoman räpeltäjän.
Sinä käyt alakoulua varmasti lopun ikäsi.
- onnetonta.räpellystä
pääasia.selvä kirjoitti:
Sinä käyt alakoulua varmasti lopun ikäsi.
Valmistuin yliopistosta aikoja sitten. Oletko kuullut yliopistoista tai korkeakouluista?
- pääasia.selvä
Valmistuin yliopistosta aikoja sitten. Oletko kuullut yliopistoista tai korkeakouluista?
Hukkaan on mennyt verorahat sinun kouluttamisessasi, voih!
- onnetonta.räpellystä
pääasia.selvä kirjoitti:
Hukkaan on mennyt verorahat sinun kouluttamisessasi, voih!
Ilmeisesti et olet koskaan kuullut yliopistoista tai korkeakouluista, kun et osannut kysymykseeni vastata.
- pääasia.selvä
Ilmeisesti et olet koskaan kuullut yliopistoista tai korkeakouluista, kun et osannut kysymykseeni vastata.
Myös kotikasvatuksessasi on mennyt jotakin todella pieleen.
- huokaanonnesta
Toki. Täällä erikoiset ihmiset tappelevat keskenään. Pertsa taas on vastapuolelta hauska esimerkki sangen eksentrisestä henkilöstä, josta ei kyllä ole meille kristityille paljonkaan apua, vähiten meille konservatiiveille.
Että sikäli, värikkäitä hahmoja täällä. Mutta vieläkin huokaan onnesta kun pääeksentrikko Balttiksesta päästiin.- balttista.kaipaava
Minä taas olen kaivannut Balttista. Hän perusteli aina faktoilla väitteensä ja mutenkin kirjoitti johdonmukaisesti ja tiesi paljon asioista.
- IsraelHi
balttista.kaipaava kirjoitti:
Minä taas olen kaivannut Balttista. Hän perusteli aina faktoilla väitteensä ja mutenkin kirjoitti johdonmukaisesti ja tiesi paljon asioista.
Minäkin olen kaivannut Balttiksen asiallisia ja tietopitoisia kommentteja.
- asia.niinkuin.se.on
Aloittaja hänen hännystelijänsä ovat kiusaajia. Kiusaaminen on rikos.
- kasva.vielä
Oletko sinäkin 8v kun lauseenmuodostuksesi ja kirjoitustaitosi kangertelee?
kasva.vielä kirjoitti:
Oletko sinäkin 8v kun lauseenmuodostuksesi ja kirjoitustaitosi kangertelee?
Itse kirjoitin aiemmin hyvin pitkiä lauseita; jopa monta rivillistä, mutta olen muuttanut tyylini lyhyisiin lauseisiin pyrkimällä siihen, että asia tulee selväksi vähemmilläkin sanoilla, mutta kuitenkin jollakin tavalla ymmärrettävästi, vaikka kaikki eivät aina ymmärräkään.
Aloittajalla on puutteita tiedoissaan, sillä en ole vielä yli kahteenkymmeneen vuoteen kahdeksankymppinen. Eli aloittaja voisi vähän skarpata, ettei ääliömäisyys niin näkyisi.- homojoukolle
torre12 kirjoitti:
Itse kirjoitin aiemmin hyvin pitkiä lauseita; jopa monta rivillistä, mutta olen muuttanut tyylini lyhyisiin lauseisiin pyrkimällä siihen, että asia tulee selväksi vähemmilläkin sanoilla, mutta kuitenkin jollakin tavalla ymmärrettävästi, vaikka kaikki eivät aina ymmärräkään.
Aloittajalla on puutteita tiedoissaan, sillä en ole vielä yli kahteenkymmeneen vuoteen kahdeksankymppinen. Eli aloittaja voisi vähän skarpata, ettei ääliömäisyys niin näkyisi.Ihan sama minkä pituisia lauseesi ovat koska kirjoitat pelkkää vajakkipaskaa.
Kuvasi facessa kertoo, että olet 8kymppinen. - torre11
homojoukolle kirjoitti:
Ihan sama minkä pituisia lauseesi ovat koska kirjoitat pelkkää vajakkipaskaa.
Kuvasi facessa kertoo, että olet 8kymppinen.Vajakkipaskaa on siis Raamatun juttujen esille tuominen, homojen elämästä kertominen, lehdissä olleiden asioiden lainaaminen? No eipä sulla sitten kaikki ole kohdallaan.
Ja jos sinusta näytän 20 v vanhemmalta, niin ei ikä ole se miltä näyttää. Älä sekoile.
- totta.kun.ei.kielläkään
Noh, eipä tuota voi kieltääkään....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131434Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2531354- 1051105
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1211061- 71708
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä168681- 52562
- 107552
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala368548Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52505