Jouduin sattuneesta syystä ulkoruokintaan.
Ostin rasian Saarioisten lihakaalilaatikkoa.
Koskaan en ole kuullutkaan että kaalilaatikkoon laitetaan liki 40 grammaa puhdasta sokeria.
Niin äitelän makeaa ettei sitä syö arabin koirakaan, puhumattakaan arabista.
Saarioisten lihakaalilaatikko on ihan paskaa
Sabaki
5
1216
Vastaukset 5
- Ykkyky
Olisit tehnyt itse, ettei tarvitse valittaa.
Minä pidän jos hieman makua taitettu makealla, onhan sitä sokeria vielä enemmän puolukkahillossa, jota tuollaiseen laitan. - Anonyymi
voisi olla riisilaatikko, mausteena liha ja kaalia. en osta toista kertaa.
- Anonyymi
En ole ostanut aikoihin saarioisten tuotteita, kiitos ällöttävien femakkomainosten.
- Anonyymi
MULLE KÄVI IHAN SAMOIN EI OLE KAALIA NÄHNYTKÄÄN ,MAININTA ETTÄ UUDEN SADON KAALIASTA, TAITAA KAALI OLLA VIELÄ KASVAMASSA.
- Anonyymi00005
Neljä euroa flodju... JUMALAUTA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1062195- 103886
- 64791
- 46790
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21706Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha511693Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76630- 64595
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23570- 57551