Suominaiset Alanyassa

DönnerKebab

Kovasti aina täälläkin palstalla mollataan Suomalaista naista joka retkahtaa näihin Turkkimiehiin. Itse ennen kuuluin näihin naisiin. Mutta nyt jotenkin tajunnut mitä paskaa nuo miehet siellä ovat, tai oikeastaan koko se kulttuuri, jota ennen ihannoin, koska siellä ruuat hyviä, ihana ilmasto, ihmiset ystävälläsiä ja perhekeskeisiä.

Mutta viimeisen kahden vuoden aikana olen alkanut katsella ympärilleni hieman kriittisemmin ja avannut ne silmäni sille todellisuudelle. Tässä joitain asioita (nämä asiat siis Alanyaan liittyen):

1. Todellakin, useimmiten Turkkilaisen "poikaystävän" tai "aviomiehen" omaava suomalainen nainen on joka susiruma, lihava tai hieman tyhmempi kuin keskiverto kanssasisar. He jaksavat viimeiseen asti kehua Turkkia ja elämää siellä, vaikka ei se olisikaan kummoista.

2. Turkkilainen mies pettää aina ja vielä pitää sitä ihan normaalina asiana, kiinnijäädessään ei ole edes pahoillaan. Nainen ei kuitenkaan saa pettää tai on huora. Ne jotka sanovat, että hänen Turkkilainen miehensä ei ole pettäjä, eivät vaan ole vielä tajunneet kuinka mies pelaa hänen selkänsä takana.

3. Turkkilaiset ihmiset ovat hyvin yksinkertaisia ja yksinkertaisinkin asia tuottaa heille hankaluuksia. Monesti yksinkertaista asiaa selvitellään sitten 10 hengen porukassa ja silti siihen ei tule selkoa. Virastoissa mikään ei toimi ja asiakaspalvelu on näille ihan outo käsite. Varsinkin Turkkilaiset nuorehkot naiset, eivät osaa asiakaspalvelun alkeitakaan.

4. Turkkilainen ei tee mitään ilman että hyötyy siitä itse. Joten se siitä ystävällisyydestä. Useimmiten yritetään huijata.

5. Vammaisille, lihaville ja jotenkin muuten oudon näköisille nämä Turkkilaiset aikuisetkin ihmiset nauravat päin naamaa kadulla, osoittelevat ja huutelevat perään.

6. Lihava nainen saa jatkuvasti kuulla ylikiloistaan. Vaatekaupoissa ja basaareissa jopa naureskellaan ja tullaan taputtelemaan mahaa tai jopa haukutaan. Toki moni suomalainen nainen ei tätä tajua. Joskus tosi törkeitäkin huudellaan jopa nuorille ylipainoisille tytöille. Varsinkin miehiltä Turkissa puuttuu käytöstavat. Toki tämä ristiriidassa sen kanssa että usein Turkkilaisella miehellä se lihavahko suominainen, jonka naamakin ihan petolinnun perse. Ehkäpä tässä ovat ovelia ja tajuavat että se lihava nainen ei ehkä arvosta itseään niin paljon ja on siis helppo saalis.

7. Eläimiä kohdellaan huonosti, koiraan ei voi edes koskea, enintään potkia tai kiljua kuin heikkopäinen kun vaikka koira kävelee kadun toisella puolella.

8.Turkissa miehet luulevat että kaikki naiset käyvät heihin kuumana, ja heille ei mene millään jakeluun jos joku ei heistä pidäkään. Vika on silloin naisessa.

9. Ruuat: niin sitä samaa ranskanleipää, munia ja oliiveja aamupalaksi ymsyms. Suomalainen turisti kehuu ruuat taivaisiin vaikka ne itseasiassa aika perusruokaa ja mautonta.

10. Suomalainen mies kuvittelee turkkilaisen miehen olevan ystävällinen, mutta ehti kun silmä välttää tämä turkkilainen mies on valmis vetämään pikaiset suomimiehen vaimon tai tyttären kanssa ja sitten jatkaa typerää isä ja poika juttua. En muutenkaan ymmärrä näitä veli-sisko-äiti juttuja. Ei ne kurdipojat ole kenenkään meidän suomalaisten veljiä tms. Joillekin nämä ikivanhat vitsit vielä uppoaa. Toki ainoastaan suomituristiin.

11. Sängyssähän Turkkilainen mies on surkea. Ei ole sen isompaa kuin suomimiehellä ja paneminen on tahdissa jyskyttämistä. Toki kuten turkkilainen mies aina sanookin, että suomalaista naista voi panna vain päältä. Sekin kai kertoo meille naisille jotain...

12. Sitten ovat nämä suomalaiset asunnonomistajat, jotksa eivät vieläkään tajunneet että ei ehkä ollut fiksuin veto ostaa sitä asuntoa Mahmutlarista tai sitä että heidän Suomessa ollessaan, asuntoa salaa vuokrataan. Vuokraajana yleensä Turkkilainen "ystävä" joka luvannut pitää huolta asunnosta kun omistajat Suomessa. Tätä ainekin tapahtuu erään suomibaarin yläkerrassa olevissa asunnoissa.

13. Ja sitten tuli mieleen nämä Alanyassa asuvat suomalaiset, jotka pitävät itseään jotenkin parempina ihmisinä kun omistavat kämpän sieltä tai muuten voivat olla siellä pitkiä aikoja. Heillä ei ole paikasta negatiivista sanaa. Ja arvostelevat niitä jotka matkustavat Alanyaan pakettimatkalla ja vieläpä kuvittelevat että pakettimatkalaiset ovat heille kateellisia. Heillä on myös paljon ystäviä Alanyassa, toki he vain eivät ole vielä tajunneet ettei ystävyys ole ehkä ihan aitoa Turkkilaisen puolelta.

14. Ja sitten nämä nuoret likat jotka muuttavat talveksi Alanyaan poikaystäviensä luo ja eivät reppanat tajua että äijä pyörittää montaa muijaa samaan aikaan, ainakin viimeistään kesällä sesongin alkaessa.

15. Nähtävyydet, niitähän ei oikeastaan ole alanyassa. Laisnsirpaleita ja tyhjiä muovipulloja joka puolella ja muutenkin roskaista.

Näin minä ajattelen nykyään Alanyasta. Ennen ajattelin päinvastoin. Miten tyhmä olinkaan.

53

1984

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LisääNäitä

      Hyvä kirjoitus

      • rautaatääon

        Täyttä Asiaa


    • Maksaja

      Suominaisen päähän ei ole koskaan painununeet faktat. Näkeehän sen nytkin. Sadat suominaiset ovat avioituneet muutama kuukausi sitten tänne tulleiden arabipummien kanssa.

    • halooonkovaloo

      Aikamoista yleistystä. Olet mies et nainen. Tyhmä olet vieläkin. Mikä saa ihmisen kirjoittamaan noin. Mistä voit tietää turkkilaisten miesten kullin koon ja miten ne panee? Turkkilainen kirjoitetaan lauseen keskellä pienellä alkukirjaimella.

      • KielioppiNatsitko

        Naisen tekstihän tuo aloitus on, johan sen tyylistä näkee. Sinä se vaan kiukuttelet, kun joku nainen kertoo ilmeisesti kokemuksesta kokemuksiaan. Taitaa päteä sunkin mieheen?


      • enusko
        KielioppiNatsitko kirjoitti:

        Naisen tekstihän tuo aloitus on, johan sen tyylistä näkee. Sinä se vaan kiukuttelet, kun joku nainen kertoo ilmeisesti kokemuksesta kokemuksiaan. Taitaa päteä sunkin mieheen?

        En usko. Kukaan nainen ei kirjoita noin. Mies on ja ilmeisesti sinun kirjoittama. Sinä se vaan jaksat tehtailla noita aloituksia.


      • fhjnm
        enusko kirjoitti:

        En usko. Kukaan nainen ei kirjoita noin. Mies on ja ilmeisesti sinun kirjoittama. Sinä se vaan jaksat tehtailla noita aloituksia.

        Usko pois, kyllä ap on nainen, kirjoittaa täytyä asiaa .


      • selaviisanoivaari
        fhjnm kirjoitti:

        Usko pois, kyllä ap on nainen, kirjoittaa täytyä asiaa .

        En usko. Miehen käsialaa. Kukaan nainen ei kirjoita noin. Täyttä asiaa ei myöskään ole omat muka henk. koht. kokemukset. Periaatteessa aloittaja ei edes kirjoita mistään henk. koht. kokemuksista.


      • MeniköLiianLäheltä
        selaviisanoivaari kirjoitti:

        En usko. Miehen käsialaa. Kukaan nainen ei kirjoita noin. Täyttä asiaa ei myöskään ole omat muka henk. koht. kokemukset. Periaatteessa aloittaja ei edes kirjoita mistään henk. koht. kokemuksista.

        En usko. Naisen käsialaa. Kukaan mies ei kirjoita noin. Ilmeisesti et kestä vain totuutta.


      • selaviisanoivaari
        MeniköLiianLäheltä kirjoitti:

        En usko. Naisen käsialaa. Kukaan mies ei kirjoita noin. Ilmeisesti et kestä vain totuutta.

        Ei ole naisen käsialaa ellet sinä itse kuvittele nyt tällä kertaa olevasi nainen. Olethan jo ollut aika monenlaista persoonaa tähän asti. Sinun aasianhihhulin tekele, väitä mitä väität. Tyylisi jo tunnetaan:-))
        Mitä totuutta en kestä? Sitäkö, että kaikki turkkilaiset ovat tyhmiä ja kaikki suomalaiset naiset ovat rumia tai susirumia vai sitäkö, että Turkissa syödään vain ranskanleipää ja oliiveja, vai sitäkö että turkkilaiset vain nylkyttävät? Ihan siis täysin sekopään kirjoitus ja se sekopää olet SINÄ!


      • dffghbb
        selaviisanoivaari kirjoitti:

        Ei ole naisen käsialaa ellet sinä itse kuvittele nyt tällä kertaa olevasi nainen. Olethan jo ollut aika monenlaista persoonaa tähän asti. Sinun aasianhihhulin tekele, väitä mitä väität. Tyylisi jo tunnetaan:-))
        Mitä totuutta en kestä? Sitäkö, että kaikki turkkilaiset ovat tyhmiä ja kaikki suomalaiset naiset ovat rumia tai susirumia vai sitäkö, että Turkissa syödään vain ranskanleipää ja oliiveja, vai sitäkö että turkkilaiset vain nylkyttävät? Ihan siis täysin sekopään kirjoitus ja se sekopää olet SINÄ!

        Mitä ihmeen sekopäätä tuossa ap viestissä on, täysin asiallista tekstiä. Nainenkin voi kertoa asiat niiin kuin ne on ilman kaunistelua. Koko viestiketju ihan täyttä asiaa ja tiedät sen itsekin. Oletko itse niitä sekopää naisia jota käy jakamassa itseään turkkilaisille, se selittää miksi väität vastaan, vaikka totuuden tiedät hyvin.


      • dsdddddddddddda
        dffghbb kirjoitti:

        Mitä ihmeen sekopäätä tuossa ap viestissä on, täysin asiallista tekstiä. Nainenkin voi kertoa asiat niiin kuin ne on ilman kaunistelua. Koko viestiketju ihan täyttä asiaa ja tiedät sen itsekin. Oletko itse niitä sekopää naisia jota käy jakamassa itseään turkkilaisille, se selittää miksi väität vastaan, vaikka totuuden tiedät hyvin.

        No eikö noilla kriteerein ap:kin ole sekopäänainen, koska on aikaisemmin jakanut itseään turkkilaisille?


      • Alanyaan
        dffghbb kirjoitti:

        Mitä ihmeen sekopäätä tuossa ap viestissä on, täysin asiallista tekstiä. Nainenkin voi kertoa asiat niiin kuin ne on ilman kaunistelua. Koko viestiketju ihan täyttä asiaa ja tiedät sen itsekin. Oletko itse niitä sekopää naisia jota käy jakamassa itseään turkkilaisille, se selittää miksi väität vastaan, vaikka totuuden tiedät hyvin.

        1. Väittämä, että kaikki turkkilaisten miesten kanssa olevat suominaiset ovat susirumia, lihavia tai tyhmempi kuin muut naiset on hatusta vedettyä ja tyhmää. Miehen kirjoittama mielipide. Miehet nimittelevät naisia noin.

        2. Väittämä, että turkkilainen mies pettää aina, on sekin keksittyä ja aikamoista yleistystä. Tämän mukaan kirjoittajan pitää tuntea kaikki turkkilaiset miehet. Tällaisen väittämän tukena pitäisi olla juuri niitä tutkimuksia ja tilastoja.

        3. Väittämä, että turkkilaiset ovat hyvin yksinkertaisia ja yksinkertaisinkin asia tuottaa heille hankaluuksia on myös ihan hatusta vedettyä juttua. Eiköhän siihenkin maahan mahdu kaikkea. Missä tilastot ja tutkimukset?! Itse olen kohdannut vain hyvää palvelua Turkissa, joten väittämä huonosta palvelusta keksittyä pashaa.

        4. "Turkkilainen ei tee mitään ilman että hyötyy siitä itse. Joten se siitä ystävällisyydestä. Useimmiten yritetään huijata."
        Varmaan yritetäänkin huijata aika usein ja hyötyä, mutta aika monissa maissa samat sanat. Pitää vaan itse olla tarkkana ja kovana ettei tule huijatuksi. Itse olen kohdannut Turkissa ystävällisiä ihmisiä.

        5. "Vammaisille, lihaville ja jotenkin muuten oudon näköisille nämä Turkkilaiset aikuisetkin ihmiset nauravat päin naamaa kadulla, osoittelevat ja huutelevat perään."
        No, tuo nyt on ihan uutta, en ole koskaan kuullut noin tapahtuvan. Liekö itsekeksittyä juttua.

        6. Että siis lihavat saavat kuulla jatkuvasti olevansa lihavia ja niille naureskellaan koko ajan?! Nauretaanko sitten lihaville turkkilaisnaisillekin ja osoitellaan sormella?
        "Toki tämä ristiriidassa sen kanssa että usein Turkkilaisella miehellä se lihavahko suominainen, jonka naamakin ihan petolinnun perse."
        Taas tätä miesten tyypillistä naisten nimittelyä, ei varmaan ole naisen kirjoittamaa. Tuskin kukaan nainen haukkuisi muita naisia susirumiksi tai että naama on kuin petolinnunperse.

        7. En ole koskaan kuullut moisesta, että Turkissa eläimiä kohdellaan huonosti. Jos sellaista näkee, pitäisi puuttua asiaan.

        8. Se pitää kyllä paikkansa, että monet naiset käyvät turkkilaisiin adoniksiin kuumana, koska onhan jotkut aika komeitakin, mutta täytyy ottaa huomioon, että miehet joka paikassa kuvittelee olevansa jotenkin vastustamattomia, vaikka olisi minkälainen rumilus tahansa.

        9. En jaksa oikein uskoa, että turkkilainen ruoka olisi noin yksipuolista. Kannattaa syödä kunnon ravintoloissa eikä vaan joissain rantabaareissa tai mitä parempi, kun pääset syömään turkkilaiseen kotiin.

        10. Sinulle on ilmeisesti sitten käynyt niin, että vaimoasi on paneskeltu heti kun olet selkäsi kääntänyt, kun jaksat haukkua turkkilaisia miehiä. Kerrot siis omakohtaisista kokemuksistasi. Onhan se ikävää tuollainen. Suomalaisen miehen hölmöydellehän me ei mahdeta mitään, kun uskoo kaikkeen ja kaikkiin.

        11. "Sängyssähän Turkkilainen mies on surkea. Ei ole sen isompaa kuin suomimiehellä ja paneminen on tahdissa jyskyttämistä. Toki kuten turkkilainen mies aina sanookin, että suomalaista naista voi panna vain päältä. Sekin kai kertoo meille naisille jotain..."
        Hyvin sinä sitten tiedät muiden ihmisten panemiset! Ei tuollaista yleistämistä voi kateuksissaan keksiä kukaan muu kuin suomalainen mies!

        12. Jokaisella asunnonostajalla varmaan erilaisia kokemuksia Turkissa. Ei ne voi kaikki olla samanlaisia, hyvänen aika sentään!
        "Tätä ainekin tapahtuu erään suomibaarin yläkerrassa olevissa asunnoissa."
        No sinä suomimies et varmaan olekaan istunut Turkin rantalomakohteissa kuin suomibaarissa ja kokemuksesi koko maasta ja ihmisistä välittyy tämän kautta.

        13. Kuinka niin pitävät itseään parempina ihmisinä? Olet vaan kateellinen niille, jotka ovat hankkineet asunnon sieltä. Tunnen paljon ihmisiä, jotka ovat hankkineet kakkosasunnon jostain muualta Euroopan maista ja eivät todellakaan luule olevansa parempia ihmisinä. Turkkilaisten ystävällisyys on jokaisen itse koettava, olemme kaikki yksilöitä!

        14. Miten se sinun elämääsi häiritsee toisten elämä? Nuoret aikuiset saavat tehdä omia valintojaan ja se ei ole sinulta pois. Olet ilmeisesti kateellinen toisten valinnoille.

        15. Jos ei Alanyassa ole tarpeeksi nähtävyyksiä, niin kannattaa matkustaa muualle Turkkiin tai vuokrata auto ja matkustaa ympäriinsä ellei halua maata rannalla joka päivä. Aika monethan menevät Alanyaan vain rantalomalle.

        Mielenkiintoista, että AP: n Alanya kokemukset kattaa koko Turkin ihmiset.


      • HyväAloitus
        Alanyaan kirjoitti:

        1. Väittämä, että kaikki turkkilaisten miesten kanssa olevat suominaiset ovat susirumia, lihavia tai tyhmempi kuin muut naiset on hatusta vedettyä ja tyhmää. Miehen kirjoittama mielipide. Miehet nimittelevät naisia noin.

        2. Väittämä, että turkkilainen mies pettää aina, on sekin keksittyä ja aikamoista yleistystä. Tämän mukaan kirjoittajan pitää tuntea kaikki turkkilaiset miehet. Tällaisen väittämän tukena pitäisi olla juuri niitä tutkimuksia ja tilastoja.

        3. Väittämä, että turkkilaiset ovat hyvin yksinkertaisia ja yksinkertaisinkin asia tuottaa heille hankaluuksia on myös ihan hatusta vedettyä juttua. Eiköhän siihenkin maahan mahdu kaikkea. Missä tilastot ja tutkimukset?! Itse olen kohdannut vain hyvää palvelua Turkissa, joten väittämä huonosta palvelusta keksittyä pashaa.

        4. "Turkkilainen ei tee mitään ilman että hyötyy siitä itse. Joten se siitä ystävällisyydestä. Useimmiten yritetään huijata."
        Varmaan yritetäänkin huijata aika usein ja hyötyä, mutta aika monissa maissa samat sanat. Pitää vaan itse olla tarkkana ja kovana ettei tule huijatuksi. Itse olen kohdannut Turkissa ystävällisiä ihmisiä.

        5. "Vammaisille, lihaville ja jotenkin muuten oudon näköisille nämä Turkkilaiset aikuisetkin ihmiset nauravat päin naamaa kadulla, osoittelevat ja huutelevat perään."
        No, tuo nyt on ihan uutta, en ole koskaan kuullut noin tapahtuvan. Liekö itsekeksittyä juttua.

        6. Että siis lihavat saavat kuulla jatkuvasti olevansa lihavia ja niille naureskellaan koko ajan?! Nauretaanko sitten lihaville turkkilaisnaisillekin ja osoitellaan sormella?
        "Toki tämä ristiriidassa sen kanssa että usein Turkkilaisella miehellä se lihavahko suominainen, jonka naamakin ihan petolinnun perse."
        Taas tätä miesten tyypillistä naisten nimittelyä, ei varmaan ole naisen kirjoittamaa. Tuskin kukaan nainen haukkuisi muita naisia susirumiksi tai että naama on kuin petolinnunperse.

        7. En ole koskaan kuullut moisesta, että Turkissa eläimiä kohdellaan huonosti. Jos sellaista näkee, pitäisi puuttua asiaan.

        8. Se pitää kyllä paikkansa, että monet naiset käyvät turkkilaisiin adoniksiin kuumana, koska onhan jotkut aika komeitakin, mutta täytyy ottaa huomioon, että miehet joka paikassa kuvittelee olevansa jotenkin vastustamattomia, vaikka olisi minkälainen rumilus tahansa.

        9. En jaksa oikein uskoa, että turkkilainen ruoka olisi noin yksipuolista. Kannattaa syödä kunnon ravintoloissa eikä vaan joissain rantabaareissa tai mitä parempi, kun pääset syömään turkkilaiseen kotiin.

        10. Sinulle on ilmeisesti sitten käynyt niin, että vaimoasi on paneskeltu heti kun olet selkäsi kääntänyt, kun jaksat haukkua turkkilaisia miehiä. Kerrot siis omakohtaisista kokemuksistasi. Onhan se ikävää tuollainen. Suomalaisen miehen hölmöydellehän me ei mahdeta mitään, kun uskoo kaikkeen ja kaikkiin.

        11. "Sängyssähän Turkkilainen mies on surkea. Ei ole sen isompaa kuin suomimiehellä ja paneminen on tahdissa jyskyttämistä. Toki kuten turkkilainen mies aina sanookin, että suomalaista naista voi panna vain päältä. Sekin kai kertoo meille naisille jotain..."
        Hyvin sinä sitten tiedät muiden ihmisten panemiset! Ei tuollaista yleistämistä voi kateuksissaan keksiä kukaan muu kuin suomalainen mies!

        12. Jokaisella asunnonostajalla varmaan erilaisia kokemuksia Turkissa. Ei ne voi kaikki olla samanlaisia, hyvänen aika sentään!
        "Tätä ainekin tapahtuu erään suomibaarin yläkerrassa olevissa asunnoissa."
        No sinä suomimies et varmaan olekaan istunut Turkin rantalomakohteissa kuin suomibaarissa ja kokemuksesi koko maasta ja ihmisistä välittyy tämän kautta.

        13. Kuinka niin pitävät itseään parempina ihmisinä? Olet vaan kateellinen niille, jotka ovat hankkineet asunnon sieltä. Tunnen paljon ihmisiä, jotka ovat hankkineet kakkosasunnon jostain muualta Euroopan maista ja eivät todellakaan luule olevansa parempia ihmisinä. Turkkilaisten ystävällisyys on jokaisen itse koettava, olemme kaikki yksilöitä!

        14. Miten se sinun elämääsi häiritsee toisten elämä? Nuoret aikuiset saavat tehdä omia valintojaan ja se ei ole sinulta pois. Olet ilmeisesti kateellinen toisten valinnoille.

        15. Jos ei Alanyassa ole tarpeeksi nähtävyyksiä, niin kannattaa matkustaa muualle Turkkiin tai vuokrata auto ja matkustaa ympäriinsä ellei halua maata rannalla joka päivä. Aika monethan menevät Alanyaan vain rantalomalle.

        Mielenkiintoista, että AP: n Alanya kokemukset kattaa koko Turkin ihmiset.

        Onpa tämä sinulle kovin vaikea hyväksyä. Ilmeisesti aloituksessa oli jotain kovin henkilökohtaisesti sinua koskettavaa. Kyllä aloitus oli selvästi naisen kirjoittama, se että sinuun kolahti ja kiellät sen noin ehdottomasti ilmeisesti viittaa ei savua ilman tulta teoriaan.


      • KaikkienKäyttöön
        Alanyaan kirjoitti:

        1. Väittämä, että kaikki turkkilaisten miesten kanssa olevat suominaiset ovat susirumia, lihavia tai tyhmempi kuin muut naiset on hatusta vedettyä ja tyhmää. Miehen kirjoittama mielipide. Miehet nimittelevät naisia noin.

        2. Väittämä, että turkkilainen mies pettää aina, on sekin keksittyä ja aikamoista yleistystä. Tämän mukaan kirjoittajan pitää tuntea kaikki turkkilaiset miehet. Tällaisen väittämän tukena pitäisi olla juuri niitä tutkimuksia ja tilastoja.

        3. Väittämä, että turkkilaiset ovat hyvin yksinkertaisia ja yksinkertaisinkin asia tuottaa heille hankaluuksia on myös ihan hatusta vedettyä juttua. Eiköhän siihenkin maahan mahdu kaikkea. Missä tilastot ja tutkimukset?! Itse olen kohdannut vain hyvää palvelua Turkissa, joten väittämä huonosta palvelusta keksittyä pashaa.

        4. "Turkkilainen ei tee mitään ilman että hyötyy siitä itse. Joten se siitä ystävällisyydestä. Useimmiten yritetään huijata."
        Varmaan yritetäänkin huijata aika usein ja hyötyä, mutta aika monissa maissa samat sanat. Pitää vaan itse olla tarkkana ja kovana ettei tule huijatuksi. Itse olen kohdannut Turkissa ystävällisiä ihmisiä.

        5. "Vammaisille, lihaville ja jotenkin muuten oudon näköisille nämä Turkkilaiset aikuisetkin ihmiset nauravat päin naamaa kadulla, osoittelevat ja huutelevat perään."
        No, tuo nyt on ihan uutta, en ole koskaan kuullut noin tapahtuvan. Liekö itsekeksittyä juttua.

        6. Että siis lihavat saavat kuulla jatkuvasti olevansa lihavia ja niille naureskellaan koko ajan?! Nauretaanko sitten lihaville turkkilaisnaisillekin ja osoitellaan sormella?
        "Toki tämä ristiriidassa sen kanssa että usein Turkkilaisella miehellä se lihavahko suominainen, jonka naamakin ihan petolinnun perse."
        Taas tätä miesten tyypillistä naisten nimittelyä, ei varmaan ole naisen kirjoittamaa. Tuskin kukaan nainen haukkuisi muita naisia susirumiksi tai että naama on kuin petolinnunperse.

        7. En ole koskaan kuullut moisesta, että Turkissa eläimiä kohdellaan huonosti. Jos sellaista näkee, pitäisi puuttua asiaan.

        8. Se pitää kyllä paikkansa, että monet naiset käyvät turkkilaisiin adoniksiin kuumana, koska onhan jotkut aika komeitakin, mutta täytyy ottaa huomioon, että miehet joka paikassa kuvittelee olevansa jotenkin vastustamattomia, vaikka olisi minkälainen rumilus tahansa.

        9. En jaksa oikein uskoa, että turkkilainen ruoka olisi noin yksipuolista. Kannattaa syödä kunnon ravintoloissa eikä vaan joissain rantabaareissa tai mitä parempi, kun pääset syömään turkkilaiseen kotiin.

        10. Sinulle on ilmeisesti sitten käynyt niin, että vaimoasi on paneskeltu heti kun olet selkäsi kääntänyt, kun jaksat haukkua turkkilaisia miehiä. Kerrot siis omakohtaisista kokemuksistasi. Onhan se ikävää tuollainen. Suomalaisen miehen hölmöydellehän me ei mahdeta mitään, kun uskoo kaikkeen ja kaikkiin.

        11. "Sängyssähän Turkkilainen mies on surkea. Ei ole sen isompaa kuin suomimiehellä ja paneminen on tahdissa jyskyttämistä. Toki kuten turkkilainen mies aina sanookin, että suomalaista naista voi panna vain päältä. Sekin kai kertoo meille naisille jotain..."
        Hyvin sinä sitten tiedät muiden ihmisten panemiset! Ei tuollaista yleistämistä voi kateuksissaan keksiä kukaan muu kuin suomalainen mies!

        12. Jokaisella asunnonostajalla varmaan erilaisia kokemuksia Turkissa. Ei ne voi kaikki olla samanlaisia, hyvänen aika sentään!
        "Tätä ainekin tapahtuu erään suomibaarin yläkerrassa olevissa asunnoissa."
        No sinä suomimies et varmaan olekaan istunut Turkin rantalomakohteissa kuin suomibaarissa ja kokemuksesi koko maasta ja ihmisistä välittyy tämän kautta.

        13. Kuinka niin pitävät itseään parempina ihmisinä? Olet vaan kateellinen niille, jotka ovat hankkineet asunnon sieltä. Tunnen paljon ihmisiä, jotka ovat hankkineet kakkosasunnon jostain muualta Euroopan maista ja eivät todellakaan luule olevansa parempia ihmisinä. Turkkilaisten ystävällisyys on jokaisen itse koettava, olemme kaikki yksilöitä!

        14. Miten se sinun elämääsi häiritsee toisten elämä? Nuoret aikuiset saavat tehdä omia valintojaan ja se ei ole sinulta pois. Olet ilmeisesti kateellinen toisten valinnoille.

        15. Jos ei Alanyassa ole tarpeeksi nähtävyyksiä, niin kannattaa matkustaa muualle Turkkiin tai vuokrata auto ja matkustaa ympäriinsä ellei halua maata rannalla joka päivä. Aika monethan menevät Alanyaan vain rantalomalle.

        Mielenkiintoista, että AP: n Alanya kokemukset kattaa koko Turkin ihmiset.

        FRIIltä tulee parasta aikaa ohjelma lomatuonti miehistä, paljon on Turkissa toyboy ja mummorakkaustarinoita synytynyt. Katsokaas tytöt näkyykö tuttuja baari poikia kuvissa mummo kainalossa, ties vaikka olisi yllätys joukossa.


      • alanyaan
        HyväAloitus kirjoitti:

        Onpa tämä sinulle kovin vaikea hyväksyä. Ilmeisesti aloituksessa oli jotain kovin henkilökohtaisesti sinua koskettavaa. Kyllä aloitus oli selvästi naisen kirjoittama, se että sinuun kolahti ja kiellät sen noin ehdottomasti ilmeisesti viittaa ei savua ilman tulta teoriaan.

        Siis mikä on vaikea hyväksyä? Ai se, että ap on mies ja kirjoittaa täyttä paskaa. Siinä mielessä aloituksessa on sen verran henkilökohtaista, että olen käynyt Turkissa ja aloituksen jutut ovat enimmäkseen hanurista vedettyjä juttuja. Koskettavaa on eläinten huono kohtelu ja vammaisten haukkuminen, johon en voi uskoa. Ilmeisesti joku suomalainen mies, joka käynyt Turkissa ja luonut menon suomi rantabaaristaan Alanyassa yleistäen kaikki turkkilaiset samanlaisiksi. Kovaa on ollut meno.


      • sfghjk
        Alanyaan kirjoitti:

        1. Väittämä, että kaikki turkkilaisten miesten kanssa olevat suominaiset ovat susirumia, lihavia tai tyhmempi kuin muut naiset on hatusta vedettyä ja tyhmää. Miehen kirjoittama mielipide. Miehet nimittelevät naisia noin.

        2. Väittämä, että turkkilainen mies pettää aina, on sekin keksittyä ja aikamoista yleistystä. Tämän mukaan kirjoittajan pitää tuntea kaikki turkkilaiset miehet. Tällaisen väittämän tukena pitäisi olla juuri niitä tutkimuksia ja tilastoja.

        3. Väittämä, että turkkilaiset ovat hyvin yksinkertaisia ja yksinkertaisinkin asia tuottaa heille hankaluuksia on myös ihan hatusta vedettyä juttua. Eiköhän siihenkin maahan mahdu kaikkea. Missä tilastot ja tutkimukset?! Itse olen kohdannut vain hyvää palvelua Turkissa, joten väittämä huonosta palvelusta keksittyä pashaa.

        4. "Turkkilainen ei tee mitään ilman että hyötyy siitä itse. Joten se siitä ystävällisyydestä. Useimmiten yritetään huijata."
        Varmaan yritetäänkin huijata aika usein ja hyötyä, mutta aika monissa maissa samat sanat. Pitää vaan itse olla tarkkana ja kovana ettei tule huijatuksi. Itse olen kohdannut Turkissa ystävällisiä ihmisiä.

        5. "Vammaisille, lihaville ja jotenkin muuten oudon näköisille nämä Turkkilaiset aikuisetkin ihmiset nauravat päin naamaa kadulla, osoittelevat ja huutelevat perään."
        No, tuo nyt on ihan uutta, en ole koskaan kuullut noin tapahtuvan. Liekö itsekeksittyä juttua.

        6. Että siis lihavat saavat kuulla jatkuvasti olevansa lihavia ja niille naureskellaan koko ajan?! Nauretaanko sitten lihaville turkkilaisnaisillekin ja osoitellaan sormella?
        "Toki tämä ristiriidassa sen kanssa että usein Turkkilaisella miehellä se lihavahko suominainen, jonka naamakin ihan petolinnun perse."
        Taas tätä miesten tyypillistä naisten nimittelyä, ei varmaan ole naisen kirjoittamaa. Tuskin kukaan nainen haukkuisi muita naisia susirumiksi tai että naama on kuin petolinnunperse.

        7. En ole koskaan kuullut moisesta, että Turkissa eläimiä kohdellaan huonosti. Jos sellaista näkee, pitäisi puuttua asiaan.

        8. Se pitää kyllä paikkansa, että monet naiset käyvät turkkilaisiin adoniksiin kuumana, koska onhan jotkut aika komeitakin, mutta täytyy ottaa huomioon, että miehet joka paikassa kuvittelee olevansa jotenkin vastustamattomia, vaikka olisi minkälainen rumilus tahansa.

        9. En jaksa oikein uskoa, että turkkilainen ruoka olisi noin yksipuolista. Kannattaa syödä kunnon ravintoloissa eikä vaan joissain rantabaareissa tai mitä parempi, kun pääset syömään turkkilaiseen kotiin.

        10. Sinulle on ilmeisesti sitten käynyt niin, että vaimoasi on paneskeltu heti kun olet selkäsi kääntänyt, kun jaksat haukkua turkkilaisia miehiä. Kerrot siis omakohtaisista kokemuksistasi. Onhan se ikävää tuollainen. Suomalaisen miehen hölmöydellehän me ei mahdeta mitään, kun uskoo kaikkeen ja kaikkiin.

        11. "Sängyssähän Turkkilainen mies on surkea. Ei ole sen isompaa kuin suomimiehellä ja paneminen on tahdissa jyskyttämistä. Toki kuten turkkilainen mies aina sanookin, että suomalaista naista voi panna vain päältä. Sekin kai kertoo meille naisille jotain..."
        Hyvin sinä sitten tiedät muiden ihmisten panemiset! Ei tuollaista yleistämistä voi kateuksissaan keksiä kukaan muu kuin suomalainen mies!

        12. Jokaisella asunnonostajalla varmaan erilaisia kokemuksia Turkissa. Ei ne voi kaikki olla samanlaisia, hyvänen aika sentään!
        "Tätä ainekin tapahtuu erään suomibaarin yläkerrassa olevissa asunnoissa."
        No sinä suomimies et varmaan olekaan istunut Turkin rantalomakohteissa kuin suomibaarissa ja kokemuksesi koko maasta ja ihmisistä välittyy tämän kautta.

        13. Kuinka niin pitävät itseään parempina ihmisinä? Olet vaan kateellinen niille, jotka ovat hankkineet asunnon sieltä. Tunnen paljon ihmisiä, jotka ovat hankkineet kakkosasunnon jostain muualta Euroopan maista ja eivät todellakaan luule olevansa parempia ihmisinä. Turkkilaisten ystävällisyys on jokaisen itse koettava, olemme kaikki yksilöitä!

        14. Miten se sinun elämääsi häiritsee toisten elämä? Nuoret aikuiset saavat tehdä omia valintojaan ja se ei ole sinulta pois. Olet ilmeisesti kateellinen toisten valinnoille.

        15. Jos ei Alanyassa ole tarpeeksi nähtävyyksiä, niin kannattaa matkustaa muualle Turkkiin tai vuokrata auto ja matkustaa ympäriinsä ellei halua maata rannalla joka päivä. Aika monethan menevät Alanyaan vain rantalomalle.

        Mielenkiintoista, että AP: n Alanya kokemukset kattaa koko Turkin ihmiset.

        Eihän kyse ole kaikista turkinmiehistä vain lomakohteissa olevista. Kyllä ap on nainen mies kirjoittaisi rajunpaa tekstiä turkin lomakohteista. Silmät ummessako Turkissa kuljet, eläimiä kohdellaan todella huonosti ja lapsia valvotetaan pitkin yötä. Kehitysvammasia lapsia näkee paljon, kun serkun kanssa solmitaan liitoja. Ap kirjoitti täyttä asiaa, että turhaan vedät herneitä nenään.


      • rtyuu
        alanyaan kirjoitti:

        Siis mikä on vaikea hyväksyä? Ai se, että ap on mies ja kirjoittaa täyttä paskaa. Siinä mielessä aloituksessa on sen verran henkilökohtaista, että olen käynyt Turkissa ja aloituksen jutut ovat enimmäkseen hanurista vedettyjä juttuja. Koskettavaa on eläinten huono kohtelu ja vammaisten haukkuminen, johon en voi uskoa. Ilmeisesti joku suomalainen mies, joka käynyt Turkissa ja luonut menon suomi rantabaaristaan Alanyassa yleistäen kaikki turkkilaiset samanlaisiksi. Kovaa on ollut meno.

        Itse kirjoitat täyttä paskaa. Kyllä vammaiset yritetään piilottaa. Eläimiä kohdellaan todella törkeästi. Täysin lapsellista yrittää pistää asiat suomimiehen piikiin, kyllä moni nainenkin näkee mitä turkin touhu on .


      • dsddssddds
        rtyuu kirjoitti:

        Itse kirjoitat täyttä paskaa. Kyllä vammaiset yritetään piilottaa. Eläimiä kohdellaan todella törkeästi. Täysin lapsellista yrittää pistää asiat suomimiehen piikiin, kyllä moni nainenkin näkee mitä turkin touhu on .

        En ole koskaan käynyt Turkissa (koska ei kiinnosta), mutta kyllä mullakin on se mielikuva että eläinrääkkääjiä ovat. Esimerkiksi koiria ei pidetä lemmikkeinä, kun ne koetaan likaisina ja hyljeksittävinä olentoina. Niille saakin sitten tehdä mitä vaan, joten usein ne hakataan kepillä kuoliaiksi.


      • alanyaan
        sfghjk kirjoitti:

        Eihän kyse ole kaikista turkinmiehistä vain lomakohteissa olevista. Kyllä ap on nainen mies kirjoittaisi rajunpaa tekstiä turkin lomakohteista. Silmät ummessako Turkissa kuljet, eläimiä kohdellaan todella huonosti ja lapsia valvotetaan pitkin yötä. Kehitysvammasia lapsia näkee paljon, kun serkun kanssa solmitaan liitoja. Ap kirjoitti täyttä asiaa, että turhaan vedät herneitä nenään.

        Ap puhuu ainoastaan yhdestä lomakohteesta ja sitten yleistää kaikki turkkilaiset miehet ovat sitä ja tätä ja kaikki suomalaiset naiset sitä ja tätä. Onko sitten niin että vain ja ainoastaan Alanyassa suomalaiset naiset ovat tyhmiä ja susirumia ja turkkilaiset miehet ovat huijareita ja sitä sun tätä? Rajoittuuko se aloittajan mielestä vain Alanyaan? Mahtaa olla aika ihmeellinen paikka maan päällä, että vain siellä kaikki suominaiset ovat susirumia ja tyhmiä. No, sittenhän muualla kuten Istanbulissa ja Ankarassa mm. suomalaiset naiset, jotka seukkaavat turkkilaisten miesten kanssa, ovat kauniita ja erittäin fiksuja ja turkkilaiset siellä eivät huijaa ja ovat muutenkin ystävällisiä ja palvelukin on tosi hyvää.

        Aloittaja on mies, kukaan nainen ei hauku toisia naisia susirumiksi ja tyhmiksi eikä muutenkaan kirjoita noin mustavalkoisesti. Naiset eivät myöskään valita jos jonkun miehen vaimo käy pikapanolla paikallisen kanssa, kyllä se vaan on kateellisen ja katkeran suomimiehen tilitystä. Kukaan nainen ei myöskään valita siitä, että joku turkkilainen haluaa olla velimies suomalaiselle miehelle. Rajumpaa teksti? No, toi aloittaja on tuollainen tyypillinen suomalainen akkamainen mies, jolla omat asiat päin helvettiä. En kulje silmät ummessa, mutta en ole nähnyt koiria kohdeltavan kaltoin, jos näkisin, puuttuisin asiaan. Vai valvotetaan lapsia öisin, on sinullakin sitten miettimisen aiheet. Ap ei kirjoittanut täyttä asiaa, vaan pelkkää yleistystä.

        En ala enää perustelemaan aloittajan yleistävän asioita ja keksivän jutut omasta päästään. Olen ne jo käynyt kohta kohdalta läpi.


      • suomi.ukko
        alanyaan kirjoitti:

        Ap puhuu ainoastaan yhdestä lomakohteesta ja sitten yleistää kaikki turkkilaiset miehet ovat sitä ja tätä ja kaikki suomalaiset naiset sitä ja tätä. Onko sitten niin että vain ja ainoastaan Alanyassa suomalaiset naiset ovat tyhmiä ja susirumia ja turkkilaiset miehet ovat huijareita ja sitä sun tätä? Rajoittuuko se aloittajan mielestä vain Alanyaan? Mahtaa olla aika ihmeellinen paikka maan päällä, että vain siellä kaikki suominaiset ovat susirumia ja tyhmiä. No, sittenhän muualla kuten Istanbulissa ja Ankarassa mm. suomalaiset naiset, jotka seukkaavat turkkilaisten miesten kanssa, ovat kauniita ja erittäin fiksuja ja turkkilaiset siellä eivät huijaa ja ovat muutenkin ystävällisiä ja palvelukin on tosi hyvää.

        Aloittaja on mies, kukaan nainen ei hauku toisia naisia susirumiksi ja tyhmiksi eikä muutenkaan kirjoita noin mustavalkoisesti. Naiset eivät myöskään valita jos jonkun miehen vaimo käy pikapanolla paikallisen kanssa, kyllä se vaan on kateellisen ja katkeran suomimiehen tilitystä. Kukaan nainen ei myöskään valita siitä, että joku turkkilainen haluaa olla velimies suomalaiselle miehelle. Rajumpaa teksti? No, toi aloittaja on tuollainen tyypillinen suomalainen akkamainen mies, jolla omat asiat päin helvettiä. En kulje silmät ummessa, mutta en ole nähnyt koiria kohdeltavan kaltoin, jos näkisin, puuttuisin asiaan. Vai valvotetaan lapsia öisin, on sinullakin sitten miettimisen aiheet. Ap ei kirjoittanut täyttä asiaa, vaan pelkkää yleistystä.

        En ala enää perustelemaan aloittajan yleistävän asioita ja keksivän jutut omasta päästään. Olen ne jo käynyt kohta kohdalta läpi.

        Kyllä niitä koiria hakataan, kun minä niin sanon! T: suomiukko


      • ScamCountry
        alanyaan kirjoitti:

        Ap puhuu ainoastaan yhdestä lomakohteesta ja sitten yleistää kaikki turkkilaiset miehet ovat sitä ja tätä ja kaikki suomalaiset naiset sitä ja tätä. Onko sitten niin että vain ja ainoastaan Alanyassa suomalaiset naiset ovat tyhmiä ja susirumia ja turkkilaiset miehet ovat huijareita ja sitä sun tätä? Rajoittuuko se aloittajan mielestä vain Alanyaan? Mahtaa olla aika ihmeellinen paikka maan päällä, että vain siellä kaikki suominaiset ovat susirumia ja tyhmiä. No, sittenhän muualla kuten Istanbulissa ja Ankarassa mm. suomalaiset naiset, jotka seukkaavat turkkilaisten miesten kanssa, ovat kauniita ja erittäin fiksuja ja turkkilaiset siellä eivät huijaa ja ovat muutenkin ystävällisiä ja palvelukin on tosi hyvää.

        Aloittaja on mies, kukaan nainen ei hauku toisia naisia susirumiksi ja tyhmiksi eikä muutenkaan kirjoita noin mustavalkoisesti. Naiset eivät myöskään valita jos jonkun miehen vaimo käy pikapanolla paikallisen kanssa, kyllä se vaan on kateellisen ja katkeran suomimiehen tilitystä. Kukaan nainen ei myöskään valita siitä, että joku turkkilainen haluaa olla velimies suomalaiselle miehelle. Rajumpaa teksti? No, toi aloittaja on tuollainen tyypillinen suomalainen akkamainen mies, jolla omat asiat päin helvettiä. En kulje silmät ummessa, mutta en ole nähnyt koiria kohdeltavan kaltoin, jos näkisin, puuttuisin asiaan. Vai valvotetaan lapsia öisin, on sinullakin sitten miettimisen aiheet. Ap ei kirjoittanut täyttä asiaa, vaan pelkkää yleistystä.

        En ala enää perustelemaan aloittajan yleistävän asioita ja keksivän jutut omasta päästään. Olen ne jo käynyt kohta kohdalta läpi.

        http://www.dailymotion.com/video/xvg5f5_scam-city-istanbul_travel

        Sinua vain korpee julma totuus


      • mitähänviellä
        alanyaan kirjoitti:

        Ap puhuu ainoastaan yhdestä lomakohteesta ja sitten yleistää kaikki turkkilaiset miehet ovat sitä ja tätä ja kaikki suomalaiset naiset sitä ja tätä. Onko sitten niin että vain ja ainoastaan Alanyassa suomalaiset naiset ovat tyhmiä ja susirumia ja turkkilaiset miehet ovat huijareita ja sitä sun tätä? Rajoittuuko se aloittajan mielestä vain Alanyaan? Mahtaa olla aika ihmeellinen paikka maan päällä, että vain siellä kaikki suominaiset ovat susirumia ja tyhmiä. No, sittenhän muualla kuten Istanbulissa ja Ankarassa mm. suomalaiset naiset, jotka seukkaavat turkkilaisten miesten kanssa, ovat kauniita ja erittäin fiksuja ja turkkilaiset siellä eivät huijaa ja ovat muutenkin ystävällisiä ja palvelukin on tosi hyvää.

        Aloittaja on mies, kukaan nainen ei hauku toisia naisia susirumiksi ja tyhmiksi eikä muutenkaan kirjoita noin mustavalkoisesti. Naiset eivät myöskään valita jos jonkun miehen vaimo käy pikapanolla paikallisen kanssa, kyllä se vaan on kateellisen ja katkeran suomimiehen tilitystä. Kukaan nainen ei myöskään valita siitä, että joku turkkilainen haluaa olla velimies suomalaiselle miehelle. Rajumpaa teksti? No, toi aloittaja on tuollainen tyypillinen suomalainen akkamainen mies, jolla omat asiat päin helvettiä. En kulje silmät ummessa, mutta en ole nähnyt koiria kohdeltavan kaltoin, jos näkisin, puuttuisin asiaan. Vai valvotetaan lapsia öisin, on sinullakin sitten miettimisen aiheet. Ap ei kirjoittanut täyttä asiaa, vaan pelkkää yleistystä.

        En ala enää perustelemaan aloittajan yleistävän asioita ja keksivän jutut omasta päästään. Olen ne jo käynyt kohta kohdalta läpi.

        Tämä mamma alkaa menettää hermonsa, rauhoitu hyvä ihminen kai nyt noin vakavaa voi olla. Kyllä ap on edelleenkin nainen, mutta jatka mesomista jos haluat ei sua kukaan tosissaan ota.


      • eipidäpaikkaansa
        mitähänviellä kirjoitti:

        Tämä mamma alkaa menettää hermonsa, rauhoitu hyvä ihminen kai nyt noin vakavaa voi olla. Kyllä ap on edelleenkin nainen, mutta jatka mesomista jos haluat ei sua kukaan tosissaan ota.

        Ap on mies, näin se vaan menee. Kukaan nainen ei puhu noin oman maansa naisista koko juttu ehkä muutamia kohtia lukuun ottamatta, on pelkkää yleistystä.


      • näin_se_vaan_menee
        eipidäpaikkaansa kirjoitti:

        Ap on mies, näin se vaan menee. Kukaan nainen ei puhu noin oman maansa naisista koko juttu ehkä muutamia kohtia lukuun ottamatta, on pelkkää yleistystä.

        Palstan akan tyypillinen totuuden kieltäminen :) Aloittaja on vuoren varmasti nainen. näin se vaan menee


      • alanyaan
        näin_se_vaan_menee kirjoitti:

        Palstan akan tyypillinen totuuden kieltäminen :) Aloittaja on vuoren varmasti nainen. näin se vaan menee

        Taitaa aloitus olla tyypilliseen tapaan joltain palstan mieheltä, että saa solvata suomalaisia naisia, eikö? Sen myönnän, että Turkissa yritetään huijata niin kuin monessa muussakin maassa. Minuakin on yritetty huijata, mutta pitää itse olla koko ajan tarkkana ettei tule huijatuksi ainakaan ylitsepääsemättömän pahasti.

        Kukaan ei lähde muutaman euron huijauksen takia tappelemaan vaan antaa olla. Enpä kiellä sitäkään etteikö siellä eläimiä kohdeltaisi huonosti, mutta sellaista en ole nähnyt itse koskaan. Ja jos sellaista joku näkee, niin kait jokainen järkevä ihminen siihen puuttuu jollain tapaa kuin kotimaassaankin ja kuten myös vammaisiin kohdistuvassa syrjinnässä, vai mitä?

        Voisitko ystävällisesti käydä kaikki kohdat läpi ja todistaa että väittämät pitävät paikkansa. Huvittavinta, että aloittaja "nainen" kertoo näitä "totuuksia" koko maata kattaviksi "totuuksiksi" Alanyasta käsin. Vaikea uskoa, että kukaan nainen on noin putkiaivoinen kuten miehet yleensä ovat!


      • StiinaKettunen
        alanyaan kirjoitti:

        Taitaa aloitus olla tyypilliseen tapaan joltain palstan mieheltä, että saa solvata suomalaisia naisia, eikö? Sen myönnän, että Turkissa yritetään huijata niin kuin monessa muussakin maassa. Minuakin on yritetty huijata, mutta pitää itse olla koko ajan tarkkana ettei tule huijatuksi ainakaan ylitsepääsemättömän pahasti.

        Kukaan ei lähde muutaman euron huijauksen takia tappelemaan vaan antaa olla. Enpä kiellä sitäkään etteikö siellä eläimiä kohdeltaisi huonosti, mutta sellaista en ole nähnyt itse koskaan. Ja jos sellaista joku näkee, niin kait jokainen järkevä ihminen siihen puuttuu jollain tapaa kuin kotimaassaankin ja kuten myös vammaisiin kohdistuvassa syrjinnässä, vai mitä?

        Voisitko ystävällisesti käydä kaikki kohdat läpi ja todistaa että väittämät pitävät paikkansa. Huvittavinta, että aloittaja "nainen" kertoo näitä "totuuksia" koko maata kattaviksi "totuuksiksi" Alanyasta käsin. Vaikea uskoa, että kukaan nainen on noin putkiaivoinen kuten miehet yleensä ovat!

        En usko, kyllä aloitus oli naisen kirjoittama.


      • SeuraavaksiMasennusvaihe
        StiinaKettunen kirjoitti:

        En usko, kyllä aloitus oli naisen kirjoittama.

        Sulla on denial -vaihe päällä vai?


      • Mamupatjalutkuttaa

        Mamupatjalla keitti kun totuus tuli ilmi...


      • Anonyymi
        alanyaan kirjoitti:

        Ap puhuu ainoastaan yhdestä lomakohteesta ja sitten yleistää kaikki turkkilaiset miehet ovat sitä ja tätä ja kaikki suomalaiset naiset sitä ja tätä. Onko sitten niin että vain ja ainoastaan Alanyassa suomalaiset naiset ovat tyhmiä ja susirumia ja turkkilaiset miehet ovat huijareita ja sitä sun tätä? Rajoittuuko se aloittajan mielestä vain Alanyaan? Mahtaa olla aika ihmeellinen paikka maan päällä, että vain siellä kaikki suominaiset ovat susirumia ja tyhmiä. No, sittenhän muualla kuten Istanbulissa ja Ankarassa mm. suomalaiset naiset, jotka seukkaavat turkkilaisten miesten kanssa, ovat kauniita ja erittäin fiksuja ja turkkilaiset siellä eivät huijaa ja ovat muutenkin ystävällisiä ja palvelukin on tosi hyvää.

        Aloittaja on mies, kukaan nainen ei hauku toisia naisia susirumiksi ja tyhmiksi eikä muutenkaan kirjoita noin mustavalkoisesti. Naiset eivät myöskään valita jos jonkun miehen vaimo käy pikapanolla paikallisen kanssa, kyllä se vaan on kateellisen ja katkeran suomimiehen tilitystä. Kukaan nainen ei myöskään valita siitä, että joku turkkilainen haluaa olla velimies suomalaiselle miehelle. Rajumpaa teksti? No, toi aloittaja on tuollainen tyypillinen suomalainen akkamainen mies, jolla omat asiat päin helvettiä. En kulje silmät ummessa, mutta en ole nähnyt koiria kohdeltavan kaltoin, jos näkisin, puuttuisin asiaan. Vai valvotetaan lapsia öisin, on sinullakin sitten miettimisen aiheet. Ap ei kirjoittanut täyttä asiaa, vaan pelkkää yleistystä.

        En ala enää perustelemaan aloittajan yleistävän asioita ja keksivän jutut omasta päästään. Olen ne jo käynyt kohta kohdalta läpi.

        " Naiset eivät myöskään valita jos jonkun miehen vaimo käy pikapanolla paikallisen kanssa, kyllä se vaan on kateellisen ja katkeran suomimiehen tilitystä". Näin kirjoittaa vain nainen joka moraaliltaan täysin h***a. Tyypillinen mutispatja.


    • its-a-no-no

      Noh, olen sitten ollut ihan oikeassa kun Turkki ei ole koskaan kiinnostanut matkakohteena. Täällä koti-Suomessakin päässyt tai joutunut jonkin verran tutustumaan turkkilaisten miesten käytöstapoihin. Ei Turkkiin jatkossakaan!

    • Taasnäitä

      Ei kaikki turkkilaiset ole tyhmiä mutta siinä maassa, ja muuten kaikissa arabimaissa, on vuosisatainen ellei -tuhantinen tapa mennä naimisiin serkkujen kanssa. Se aiheuttaa perinnöllisiä sairauksia ja todistetusti alentaa älykkyyttä.

    • ChinaDragon
      • juukyllävaan

        Seksiturismi on seksiturismia aina...


      • ihmiskauppaa

        seksiturismiahan toi on.


    • dffdfffdf

      16. Turkkilaiset raiskaa koiria.

      • alanyaan

        Niinkö? Laita sitten tilastoa, että uskotaan.


      • ddffffdfddf
        alanyaan kirjoitti:

        Niinkö? Laita sitten tilastoa, että uskotaan.

        Koirilla ei ole suuta, niin ne eivät pysty raportoimaan raiskauksistaan tai hyväksikäytöistään kellekään. Siksi nämä pysyvät usein salassa, vaikka tapahtuu todella usein.


      • ssdsdddds
        ddffffdfddf kirjoitti:

        Koirilla ei ole suuta, niin ne eivät pysty raportoimaan raiskauksistaan tai hyväksikäytöistään kellekään. Siksi nämä pysyvät usein salassa, vaikka tapahtuu todella usein.

        Siis piti sanoa että koirat eivät osaa puhua. Onhan niillä tietysti suu.


      • Anonyymi

        Ainakin lampaita ja vuohia. Siinä on täynnä suomalaisen koulupudokkaan siiderivalaan perse ählyn jäljiltä mitä eksoottisimpia alkueläimiä.


    • EimullaMuuta

      Mites sitä sanotaan? Mitä serkumpi, sen herkumpi ;) . kaikilla on kulttuureilla omat ominaispiirteensä.

    • PieniäKulttuuriEroja

      Itse kävin kerran liikematkalla Turkissa. Lennolla Istanbuliin, joudin istumaan Turkkilaisen naisen viereen joka puhui sujuvasti englantia. Naisen missiona oli turkkilaisten pääsy Eurooppaan (tällöin hän siis itse lensi Saksasta Istanbuliin). Jotenkin kesti sen puolitoista tuntia mutta silmille pistävää oli, että nainen oli hyvin tuttavallien, hyvästeli ja toivotti hyvää jatkoa. Koko matkan ajan hän kertoili kuinka turkkilaiset haluavat saksaan (ja Eurooppaan) ja kuinka kaikki tästä hyötyvät.

      • Anonyymi

        Loisimaan. Saksa tukehtuu tohon mutapaskaan, ainoa toivo on siinä että uusi hitler nousee.


    • kerrran

      Ap kirjoittaa asiaa. Hän unohti mainita, että ne miehet, jotka kesällä panevat sumalaisia naisturisteja, panevat talvella lampaita. Vai mitä Annu?

    • hohoohohoohoh

      hahahhahahhahha

    • turrrrr

      Olipa katkera tilitys. Enpä jaksa uskoa että kaikki asiat ja ihmiset noin pahoja olisivat. Taidat olla perusnegatiivinen muutenkin????? Ehkäpä saanut siipeensä......Eihän siellä pakko ole olla ja käydä. Antaa kaikkien kukkien kukkia.
      P.S tunnen erään Suomessa asuvan suomi-turkki parin. Tämä nainen on todella kaunis ja mukava ihminen kuten miehensäkin.

      • Bbbbbbbv

        Pillu kukkii hiivasta ja sienestä noilla muslimipatjoilla.


    • parinvuodenkokemuksella

      Todella hyvä kirjoitus ja todellakin totta joka sana. Lisänä:
      Turkkilainen ukko:
      -hyväksi käyttäjä
      -rahan kusettaja
      -haaremin pyörittäjä
      -kuvittelee olevansa maailman napa ja jokaisen naisen sankari King of Alanya
      -kuvittelee auttavansa naisia, todellisuudessa varastaa rahat ja omaisuudet
      -ei näe omia virheitä, kaikki on aina toisten syytä
      -täydellinen mies, jota jokainen nainen haluaa (omien sanojen mukaan)
      -jos puhut totuuden hänen elämäntyylistään, olet paha ihminen joka puhuu jokaiselle vain pahaa tästä ihmisestä
      -elää pilvenreunalla haaveillen paremmasta elämästä
      -täydellinen 100% kusettaja, joka valehtelee pitkin ja poikin pitääkseen haareminsa kasassa
      -hakee vain ympärilleen ihmisiä, josta voi hyötyä taloudellisesti
      -todellisuudessa nämä turkkiukot pyörittää monia asuntoja ja naisia samanaikaisesti
      -koskaan ei ole rahaa ja nainen maksaa kaiken
      -todellisuudessa nämä alanyan ukot on rikkaita, koska ovat varastaneet rahat ulkomaalaisilta naisilta
      -turkkiukko valehtelee vaikka on näyttää faktaa asian todellisuudesta
      -turkkiukko on 100% naristiluonne
      -turkkiukon rakkaus loppuu, kun rahat loppuvat naiselta
      -turkkiukko on kuin vampyyri, joka imee kaiken elämän toisesta ja kun toinen on tyhjä, niin turkkiukko heittää naisen pois ja jatkaa seuraavaan naiseen
      -turkkiukko nai vaikka kuollutta ruumista, jos siitä hyötyy taloudellisesti

      Alanyassa asuvat Suomalaiset:
      -asuvat näitten turkkiukkojen kanssa ja kuvittelevat, että heidän mies ei petä ja on täydellinen
      -VAIMO ja turkkilainen mies....Turkkilainen mies puhuu jokaista haareminsa naisesta vaimona.....;))))))) vaikka eivät todellisuudessa ole edes naimisissa
      -nämä vaimot kuvittelevat, että heidän ihana turkkiukko ei nai muita naisia ja on rehellinen

    • Anonyymi

      Sloitus on täyttä totta. Kokemuksesta tiedän.

    • Anonyymi

      Käsialasta sen tunnistaa naisen kirjoittamaani, teksti on täyteläisempää ja helpommin luettavaa. O- kirjaimen kaarevuus on täyteläisempi naisen käsialalla kuin miehen käsialalla. Itse kans Turkissa ollut turistina ja kyllä se basaari- kokemus opetti paljon, että se mikä näyttää aluksi hyvältä on kaikkea muuta kuin hyvää. Lupauksia annetaan, muttei vastuita kanneta.

      • Anonyymi

        Kirjoittamaksi - korjaus.


    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      189
      7566
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4362
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2145
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2069
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1899
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      37
      1708
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1706
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1649
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1613
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1438
    Aihe