Eli siis tarvitsin apua siihen että kuinka muodostaa matemaattiset menetelmät ideaani varten? Kaikki jotka tietää minua paremmin näistä jutuista, voisiko selittää minulle ja vinkitkään ei olisi pahitteeksi.
Vastaukset 5
- Se_nyt_riippuu
Fysiikan maailmassa on hyvä lähteä tarkastelemaan tila-alkion energiatasetta tai voimatasapainoa. Noista saa yleensä (osittais)differentiaaliyhtälöt ratkaistavakseen.
- ja-ratkaise-se
Kirjoita Hamilton.
Lue, lue ja lue!
Jos vielä senkin jälkeen tunnet tarvetta kirjoittaa, niin
me muut saamme lukea
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 52880
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan63643- 55640
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli43562Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik30525Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk4502En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.32498- 72441
- 33425
- 37416