Naiset joiden lapsiluku on täynnä

Msmsmse

Nettideiteissä melkein suurin osa naisista joilla on lapsia, useilla vain yksi lapsi,ilmoittavat että 'lapsiluku on luuten sitten täynnä' ja silti hakevat myös lapsettomia miehiä elämänkumppanikseen, miehiä joilla on lapsi toiveissa. Mitä nämä naiset kuvittelevat, että heillä olisi hyvät mahdollisuudet lapsettomiin miehiin kun asenne on tämä, märkä rätti päin miehen kasvoja.

Nainen on ensin hommannut lapsen jonkun jännä-jaren kanssa joka oli siis kelvollinen siittäjäksi ja jatkamaan geenejä naisen kanssa mutta sitten uusi kumppani ei kelpaakkaan geenien jatkajaksi vaan ainoastaan toisen miehen geenien elättäjäksi. Onko röyhkeämpää kuultu. Ei näin naiset, jos haluatte että mies hyväksyy sen aikaisemman lapsennne niin silloin teidän on oltava valmis hankkimaan lapsi myös uuden kumppaninne kanssa, ihmisen joka on tärkein henkilö elämässänne ellette sitten ole sitä mieltä että se jännä-jare on edelleen se tärkein.

15

245

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jännäämuttylsää

Ala sinäki sit sellaseksi "jännäjareksi".. ;D
      Ei kukaa käske sua olee tollanen. En keksi sanaa..
      Nimimerkillä monen naisen raskaaksi tehnyt.
      Emmä itteeni pidä jännänä. Tylsä tyyppi.

• lapsetonmyös

olen kyllä itsekin ihmetellyt näitä molempien kirjoittajien juttuja

• Tottakai olisin. Mulla on lapsiluku noin -2.

• "silti hakevat myös lapsettomia miehiä elämänkumppanikseen, miehiä joilla on lapsi toiveissa"

Oletko aivan varmasti ymmärtänyt lukemasi oikein? Toki monelle äiti-ihmiselle kelpaa lapsetonkin mies. Mutten ole koskaan nähnyt ilmoitusta, jossa lapsiluku olisi täynnä ja silti haettasiin lapsia toivovaa miestä. Vai onko ajatuksesi, että kun sinä haluat lapsia, niin kyllä kaikki muutkin haluavat isäksi?

Oletko muuten tullut miettineeksi, että se jo olemassa oleva ja se mahdollisesti syntyväkin lapsi menevät aina edellesi?

• m-i-e-s

Voin vastata hänen puolestaan, maailman minulle suomilla lahjoilla. =)

Ei ole ymmärtänyt lukemaansa oikein. Ei hänkään ole koskaan nähnyt vastaavanlaista ilmoitusta. Hän käsittää halun tehdä lapsia olevan sama kuin yhdyntä. Tottakai hän haluaa yhdyntää ja kuvittelee kaikkien muidenkin haluavan sitä (pelkästään). Ei hän ole miettinyt olemassa olevien, saati mahdollisesti syntyvien lapsien menevän aina hänen edelleen.

• m-i-e-s kirjoitti:

Ei ole ymmärtänyt lukemaansa oikein. Ei hänkään ole koskaan nähnyt vastaavanlaista ilmoitusta. Hän käsittää halun tehdä lapsia olevan sama kuin yhdyntä. Tottakai hän haluaa yhdyntää ja kuvittelee kaikkien muidenkin haluavan sitä (pelkästään). Ei hän ole miettinyt olemassa olevien, saati mahdollisesti syntyvien lapsien menevän aina hänen edelleen.

Noin sen täytyy olla. :-)

• Memdmd
        m-i-e-s kirjoitti:

Yhdynnän tarkoitus on lopulta aina tuottaa jälkikasvua, miehellä on sisäänrakennettu tarve levittää siementä ja jatkaa geenejään siksi mies haluaa yhdyntää.

• Memdmd kirjoitti:

Yhdynnän tarkoitus on lopulta aina tuottaa jälkikasvua, miehellä on sisäänrakennettu tarve levittää siementä ja jatkaa geenejään siksi mies haluaa yhdyntää.

Sinun lähtökohtasi on, että elämän tarkoitus on jatkaa elämää, mikä yleisellä tasolla varmaan pitääkin paikkansa. Minusta ja monesta muusta elämän tarkoitus on nautinto, ja se ei nykyaikana ole automaattisesti kytköksissä lisääntymiseen.

• m-i-e-s
        Memdmd kirjoitti:

Itseasiassa väärin.

Yhdynnän tarkoitus on ainoastaan tuottaa nautintoa, sivutuotteena saattaa tapahtua jälkikasvua, mistä yllätykseksi ihmisen historiassa on aina pyritty, tavalla tai toisella pääsemään eroon.

Ihmiskunnassa lapsilukua on aina säännöstelty, mikäli ei abortilla niin lapsenmurhalla. Sikiämistä on pyritty estämään myös ennalta. Muinoin ainoat ehkäisytavat oli pitkä imetys, yrtit ja magia.

• m-i-e-s kirjoitti:

Itseasiassa väärin.

Yhdynnän tarkoitus on ainoastaan tuottaa nautintoa, sivutuotteena saattaa tapahtua jälkikasvua, mistä yllätykseksi ihmisen historiassa on aina pyritty, tavalla tai toisella pääsemään eroon.

Ihmiskunnassa lapsilukua on aina säännöstelty, mikäli ei abortilla niin lapsenmurhalla. Sikiämistä on pyritty estämään myös ennalta. Muinoin ainoat ehkäisytavat oli pitkä imetys, yrtit ja magia.

Meinasin lisätä tuon kirjoitukseni loppuun. Ei eläimet, eivät esi-isämme eikä moni nykymieskään mieti himonsa vallassa lisääntymistä.

• Hiukan arveluttaa millaisia ovat ne miehet, jotka eivät halua omia lapsia, mutta kuitenkin naisen, jolla on pieniä lapsia. Heillä saattaa jopa olla yhteistä niin paljon yhteistä lasten äidin kanssa, että molempien mielessä äidin lapset ovat ajatuksissa ykkösenä.

• tarralenkkari666

On olemassa miehiä, jotka eivät halua lapsia. Minä en halua lapsia ja kuitenkin on ollut ihan hyvät mahdollisuudet lapsettomiin miehiin. Miten se lapsi siinä muuttaisi tilannetta (muutoin kuin niin miesten suhteen, jotka eivät esim. pidä lapsista)?

• Kitine

Eihän sinun tarvitse vastata näihin ilmoituksiin...?

• Anita1980

Olen 36v ja naimisissa olen ollut jo 10 vuotta.Lapsia on 6.Kaksoset (tyttö ja poika )10v. Tytöt 8v ja 5v. Pojat 3v ja 4kk. Mulla on lapsiluku sopiva.

• Christiina1976

Olen 40 vuotias ja naimisissa.Lapsia on 4.Tytöt 20v, 17v ja 14v sekä poika 6v.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      44
      6410
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      39
      4043
    3. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      54
      2109
    4. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      36
      1768
    5. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      6
      1391
    6. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      15
      1079
    7. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      1067
    8. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      24
      1044
    9. Oletteko kaivattunne kanssa samaa tasoa?

Vai onko out of your league?
      Ikävä
      67
      988
    10. Mitä ajattelisit jos ikäväsi kohde olisi?

Omituinen hiippari?
      Ikävä
      8
      939
    Aihe