..pysyy ainakin omat kamat ehjänä..
http://www.metropoli.net/viihdeuutiset/kiukkuinen-tyttoystava-kosti-tama-odotti-kotona/
Ehkä sinkkuudessa on hyvätkin puolensa..
8
52
Vastaukset
Jos yrittää asua kissojen, naisten tai koirien kanssa olisi alusta alkaen riittävän huolellisesti tehtävä selväksi mihin kodin irtaimistoon saa koskea ja mihin ei.
- äkääkääk
Aika lapsellista touhuu..mut itkupotkuraivarit onki sallittuja vaan naisille ja lapsille..
- Kilttiatm
Varmaan mies oli pettänyt naista niin naisella on oikeus suuttua
- kovalaki
Ai missä muka mainitaan että kyse oli pettämisestä? Objection! Speculation!
- Ikis__M
2000-luvun naisissa on se ongelma että ne kuvittelee väkivaltaisen jännäjennailun kiihottavan miestä vaikka asia on oikeasti päinvastoin. Jos tuokin nainen olisi leiponut tuoretta pullaa niin että Jukan olisi ollut kiva tulla kotiin olisi varmaan seksiäkin ollut sitten illemmalla.
Just tollasia kaikki 2000-luvun naiset on, että ne vaan leikkii jimihendrixiä vaikka voisi yhtä hyvin huovuttaa söpöjä eläimiä.
- Ikis__M
scrg kirjoitti:
Just tollasia kaikki 2000-luvun naiset on, että ne vaan leikkii jimihendrixiä vaikka voisi yhtä hyvin huovuttaa söpöjä eläimiä.
Juurikin näin, siksi aikaa kun miehet tuhlaa liki vuoden elämästään armeijassa pitäisi naiset laittaa huovutus-, ompelu-, ruuanlaitto- ja leivontakursseille. Jopa alkaisi syntymään onnellisia parisuhteita ja ehkä niitä lapsiakin joku täysijärkinenkin uskaltaisi alkaa niiden kanssa tekemään.
- paljotemppujaoppi
Kun minä olin armeijassa, niin lähetin tyttöystäväni siksi aikaa Iraniin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau446410Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens394043- 542109
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat361768Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,61391Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151079Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671067- 241044
- 67988
- 8939