Olin ATM kolmikymppiseksi. Poikuus meni viikkoa vaille 31-vuotispäivää. Ihan omaa syytä oli poikuus, sillä kun sain poistettua ne mielen lukot, jotka estivät lähestymästä naista seksi-mielessä, ei ole ollut ongelmia saada naisia. "Kaatoja" on kertynyt nopeaan tahtiin kymmeniä Nyt pitäisi vaan pystyä rauhoittumaan ja vakiintua. Tuntuu kuitenkin siltä, että menetettyä pitää "ottaa takaisin" ja panna nyt niin monen naisen kanssa kuin mahdollista. Tuntuu vaan siltä, että nyt kun olen oppinut miten naisia saa, pitää aina vaan kokeilla uusia ja uusia naisia.
Paneminen alkaa sujua
59
224
Vastaukset
- Luolamadonn
Kuinka sä voit sekottaa toisiinsa keilaamisen ja naimisen?
(Naurua) - Palstan-ainoa-ytm
Provo aloitus
- atmelämä
Tuskin olet atm, koska atm ei saa koskaan mitään mistään ja millään tavalla.
- Tähti--Silmä
Voi kuinka herttaista :D
Olen iloinen puolestasi!- Ätmiö
Mitä herttaista tuossa paskassa on? Tyypillinen YT-paska (joskin poikkeuksellisen vanhana aloittanut)
- Tähti--Silmä
Ätmiö kirjoitti:
Mitä herttaista tuossa paskassa on? Tyypillinen YT-paska (joskin poikkeuksellisen vanhana aloittanut)
Hmm. jos ei osaa arvostaa itseään, niin ei näe muissakaan ihmisissä mitään arvoa.
Kannattaisiko katsoa sinne omaan sydämmeen, onko siellä paljon loukatuksi tulleita asioita joita kannat painolastina elämässäsi? - ei_hyvä_ollenkaan
Tähti--Silmä kirjoitti:
Hmm. jos ei osaa arvostaa itseään, niin ei näe muissakaan ihmisissä mitään arvoa.
Kannattaisiko katsoa sinne omaan sydämmeen, onko siellä paljon loukatuksi tulleita asioita joita kannat painolastina elämässäsi?Vittuttaa kun te naiset annatte siunauksenne tuollaisille miehille, jotka vaan nussivat ympäriinsä
- Tähti--Silmä
ei_hyvä_ollenkaan kirjoitti:
Vittuttaa kun te naiset annatte siunauksenne tuollaisille miehille, jotka vaan nussivat ympäriinsä
Niinkö, käteenkö pitäis vedellä vainen :D
- Romanttinen_mies
Tähti--Silmä kirjoitti:
Niinkö, käteenkö pitäis vedellä vainen :D
Pitää pidättäytyä kunnes löytyy se oikea, jota rakastaa
- OtaMallia
Ätmiö kirjoitti:
Toteuttaa unelmansa, antaa myös naisille nautintoa. Toisin kuin katkerat ja saamattomat ätmipaskat.
- Tähti--Silmä
Romanttinen_mies kirjoitti:
Pitää pidättäytyä kunnes löytyy se oikea, jota rakastaa
Kaikki kohtaamasi ihmiset ovat oikeita ja tärkeitä ja jokainen on tuotu sinun eteesi tarkoituksella! :D
Jotenka kunnioita itseäsi, niin voit kunnioittaa muitakin ihmisiä joita kohtaat. - 755
ei_hyvä_ollenkaan kirjoitti:
Vittuttaa kun te naiset annatte siunauksenne tuollaisille miehille, jotka vaan nussivat ympäriinsä
Minä en ainakaan ole pätkääkään kiinnostunut tuollaisista miehistä. He ovat vastenmielisiä. Olen vanhanaikainen, ja olen mieluummin yksin kuin tuollaisen miehen kanssa.
- oikeaATM
ATMyydestä ei voi parantua. ATM ei ole sairaus. Se on olemuksellinen piirre. Et ole ATM
Minä olen luullut, että ATM tarkoittaa miestä, joka ei saa naisia. Siis siinä vaiheessa kun mies alkaa saada naisia, kuten aloittaja, hän lakkaa olemasta ATM. Ilmeisesti määritelmä onkin taas muuttunut.
- ätminelämä
helka kirjoitti:
Minä olen luullut, että ATM tarkoittaa miestä, joka ei saa naisia. Siis siinä vaiheessa kun mies alkaa saada naisia, kuten aloittaja, hän lakkaa olemasta ATM. Ilmeisesti määritelmä onkin taas muuttunut.
Helka kulta nyt ei ymmärrä lainkaa, etkö ymmärrä että me ätmit olemme näkymättömiä naisille.
- Vaikkaolenkinnainen
...niin vastaan. Ei ole olemassa mitään huonoja miehiä tai epäkelpoja yksilöitä.
Eikö voi opetella näkymään?
Itse olin joskus ujo ja varovainen. Kotikasvatus oli tehnyt sellaiseksi. Eräs päivä vaan kaikki tympeä mitäänsanomattomuus alkoi riittää, päätin että lakkaan huolehtimasta mitä kukakin mistäkin ajattelee ja teen mistä unelmoin. Ryhdyin räväkämmäksi, siis annoin oman persoonallisuuden näkyä.
Mutta yritin kyllä enemmän olla myös sellainen josta vastakkainen sukupuoli tuntui tykkäävän. Silloin ei voi jäädä ilman seuraa. Vientiä alkoi olla liiankin kanssa. Joten kai atm:stä voi päätyä yt(m)ksi.
Ei itseään tarvitse myydä pois, riittää että kehittyy. Jos tulee mahalasku jonkun kanssa, mitä siitä, odottaa muita sopivia mahdollisuuksia ja nauttii sillä aikaa elämästä.
Kaikkia ei kannata yrittää vaan miettii minkä tyyppisistä itse tykkää, ja minkä tyyppisistä ne puolestaan tuntuvat tykkäävän, ja pyrkii kehittymään siihen suuntaan.
Ei kukaan tule menestyjäksi luonnostaan vaan siihen vaaditaan työtä, riippumatta mitä tavoittelee. - rumamaija
Vaikkaolenkinnainen kirjoitti:
...niin vastaan. Ei ole olemassa mitään huonoja miehiä tai epäkelpoja yksilöitä.
Eikö voi opetella näkymään?
Itse olin joskus ujo ja varovainen. Kotikasvatus oli tehnyt sellaiseksi. Eräs päivä vaan kaikki tympeä mitäänsanomattomuus alkoi riittää, päätin että lakkaan huolehtimasta mitä kukakin mistäkin ajattelee ja teen mistä unelmoin. Ryhdyin räväkämmäksi, siis annoin oman persoonallisuuden näkyä.
Mutta yritin kyllä enemmän olla myös sellainen josta vastakkainen sukupuoli tuntui tykkäävän. Silloin ei voi jäädä ilman seuraa. Vientiä alkoi olla liiankin kanssa. Joten kai atm:stä voi päätyä yt(m)ksi.
Ei itseään tarvitse myydä pois, riittää että kehittyy. Jos tulee mahalasku jonkun kanssa, mitä siitä, odottaa muita sopivia mahdollisuuksia ja nauttii sillä aikaa elämästä.
Kaikkia ei kannata yrittää vaan miettii minkä tyyppisistä itse tykkää, ja minkä tyyppisistä ne puolestaan tuntuvat tykkäävän, ja pyrkii kehittymään siihen suuntaan.
Ei kukaan tule menestyjäksi luonnostaan vaan siihen vaaditaan työtä, riippumatta mitä tavoittelee."Mutta yritin kyllä enemmän olla myös sellainen josta vastakkainen sukupuoli tuntui tykkäävän. Silloin ei voi jäädä ilman seuraa."
Kyllä voi. Itse pidän pitkiä hiuksia, harrastan päivittäistä liikuntaa ja olen käynyt silmäleikkauksessa, jotta vältyn lasien käytöltä. Lisäksi olen viimeisten vuosien aikana opetellut käyttämään korkkareita, käsilaukkua (näitä ei mulla siis vielä teininä ollut) ja muita pieniä "naisellisuuksia". Hameeseen en kylläkään vieläkään pukeudu kuin "pakosta" (= ollaan menossa yöklubille ja kaverit olettavat että puetaan hameet päälle, tai sitten on joku juhlatilaisuus) ja reikiä korviksille ei ole tullut tähän ikään mennessä hankittua, mutta kuitenkin, suosio aika lailla nolla. - TotuusSattuu
rumamaija kirjoitti:
"Mutta yritin kyllä enemmän olla myös sellainen josta vastakkainen sukupuoli tuntui tykkäävän. Silloin ei voi jäädä ilman seuraa."
Kyllä voi. Itse pidän pitkiä hiuksia, harrastan päivittäistä liikuntaa ja olen käynyt silmäleikkauksessa, jotta vältyn lasien käytöltä. Lisäksi olen viimeisten vuosien aikana opetellut käyttämään korkkareita, käsilaukkua (näitä ei mulla siis vielä teininä ollut) ja muita pieniä "naisellisuuksia". Hameeseen en kylläkään vieläkään pukeudu kuin "pakosta" (= ollaan menossa yöklubille ja kaverit olettavat että puetaan hameet päälle, tai sitten on joku juhlatilaisuus) ja reikiä korviksille ei ole tullut tähän ikään mennessä hankittua, mutta kuitenkin, suosio aika lailla nolla.Eikö tuosta voi tehdä sen johtopäätöksen että ei se vastakkainen sukupuoli haluakaan vain tiettyjä naisellisia piirteitä? Kyllä sinun pitää olla oikeasti kiinnostava ihminenkin vaikka olet nainen. Eivät kaikki miehen niin yksinkertaisia ole (vaikka tältä palstalta muun kuvan voisikin saada) että juoksevat vain korkokenkien ja hameiden perässä.
- Etteolenäkymättömiä
ätminelämä kirjoitti:
Helka kulta nyt ei ymmärrä lainkaa, etkö ymmärrä että me ätmit olemme näkymättömiä naisille.
No täällä te kyllä näytte
- Läpinaitu
Kuulostaa hienolta! Mutta mistä löydät naiset? Onnittelen!
- jhjdjhf
Voitit siis lotossa 14 000 000 ja sitten heräsit. Sulla on todellisuudentaju hämärtynyt, ota yhteyttä psykiatriin.
- kokenutmies--
Muistan kun sain seksiä ekan kerran naiselta. Nainen sanoi että ei halua seurustella mutta näin nainen yhden tyypin kanssa myöhemmin ja se tyyppi oli täys paska rikollinen joka vankilassakin ollut kaks kertaa.
- ÄtmiFaktaa
Et ole koskaan ollutkaan ATM, vaan piilo-YTM, joka vasta nyt on tiedostanut oikean markkina-arvonsa. ATM ei koskaan saa naista, minkään ikäisenä. Ätmiydestä ei voi parantua.
- tiutiuvaan
Kyllä voi.
Mikäli palstan kriteerit huomioidaan luokittelussa niin olen parantanut jo 3 "ätmiä". Kolmannen kanssa en onneksi sänkyyn asti ehtinyt kun jo vaihtoikin naista :D
Päätin silloin etten enää katsele niitä enkä harrasta hyväntekeväisyyttä. Pahimpia pettäjiä kuoriutuu niistä joilla ei ole vientiä ollut mutta vakavasti kerran pariuduttuaan se "taso" nousee eikä mies osaa ollakaan enää yhden kanssa. Se hetkellinen horojen saalistusvietti houkuttelee..
Ilmeisesti se pettämistaipumus on verissä niin vahvasti ettei "ätmi" osaa arvostaa sitten suhdetta sellaisen saadessaan. (hoikka tavis pitkillä hiuksilla, ok pepulla ja etumuksella jne nuorena joten ne kemiat ei riittäneet sitoutumiseen toisella lopulta alkuinnostuksen jälkee)
Ensimmäinen "ätmi" sai neitsyytenikin. Joten toivon ettei moni muu erehdy samaan. Suurin osa kai vaistoaa epäkelvon kumppanin.. Minä en osannut x) - Riiiiiiiiiiii
Tunnen myös lähes vastaavan tapauksen, vaikka kyse oli nuoresta pojasta (eli en tiedä sopiiko näihin outoihin kirjainlyhenneteorioihin eikä suoraan sanoen kiinnostakaan). Poika oli varsinainen nössö vielä lukiossa, pullonpohjalasit, matikkanero jne. Rohkaistui sitten vajaa parikymppisenä ja onnistui saamaan seksiä, ja innostui niin että aikuisena on varsinainen pukki, oikea mieshuora jonka ihmissuhdesotkuja kaveritkin katsoivat alta lipan. Yritti kaikkea ja kaikkia, myös omasta kaveripiiristä, petti vaimoaan.
Persoonakysymyshän tuo on, mutta jonkin verran suhde- ja seksikokemusta hankkineella ei ole enää välttämättä tarvetta kokeilla joka naista - on ns. juoksunsa juossut, oi mikä kirosana, ja pystyy vakiintumaan halutessaan. Jälleen tämä yleistyksenä, pettäminen on mielestäni myös persoonakysymys.
Huvittavia nämä "ei se ollut ATM vaan piilo YTM:D". Meitsikin on hei piilo-Jennifer Lopez. Te ette vaan tajua sitä! - rumamaija
Riiiiiiiiiiii kirjoitti:
Tunnen myös lähes vastaavan tapauksen, vaikka kyse oli nuoresta pojasta (eli en tiedä sopiiko näihin outoihin kirjainlyhenneteorioihin eikä suoraan sanoen kiinnostakaan). Poika oli varsinainen nössö vielä lukiossa, pullonpohjalasit, matikkanero jne. Rohkaistui sitten vajaa parikymppisenä ja onnistui saamaan seksiä, ja innostui niin että aikuisena on varsinainen pukki, oikea mieshuora jonka ihmissuhdesotkuja kaveritkin katsoivat alta lipan. Yritti kaikkea ja kaikkia, myös omasta kaveripiiristä, petti vaimoaan.
Persoonakysymyshän tuo on, mutta jonkin verran suhde- ja seksikokemusta hankkineella ei ole enää välttämättä tarvetta kokeilla joka naista - on ns. juoksunsa juossut, oi mikä kirosana, ja pystyy vakiintumaan halutessaan. Jälleen tämä yleistyksenä, pettäminen on mielestäni myös persoonakysymys.
Huvittavia nämä "ei se ollut ATM vaan piilo YTM:D". Meitsikin on hei piilo-Jennifer Lopez. Te ette vaan tajua sitä!"Persoonakysymyshän tuo on, mutta jonkin verran suhde- ja seksikokemusta hankkineella ei ole enää välttämättä tarvetta kokeilla joka naista - on ns. juoksunsa juossut, oi mikä kirosana, ja pystyy vakiintumaan halutessaan."
Niin, oma toka eksänikin totesi ensimmäisestä suhteestaan tähän tyyliin: "Ei mulle sillon kuitenkaan riittäny se, että mulla olis vaan se yksi suhde, mä halusin kokeilla enemmän millasta on muiden kanssa." Hän oli siis ekan suhteensa aikaan 18-vuotias. Kuitenkin hänet tavatessani (tuolloin hän oli 30-vuotias) hän oli suhdetasolla kypsynyt jo niin, ettei "ollut tarvetta kokeilla muita" eli ei pettänyt eikä ollut lainkaan sellaiseen taipuvainen. Ja kuitenkin omien sanojensa mukaan "onhan mulla niitä naisia ollut", joten se on tosiaan yksilöllistä jääkö kokeilut päälle vai ei. - 12121212
Onko kukaan palstanaisista huomannut kaavaa? Ex-poikkis = "ATM", "ujo", "hintelä", "nörtti", jne.
Mitä kaavaa??? No sitä että kyse on lähes poikkeuksetta nuoruuden ekoista poikkiksista. _Suurin osa_ nuorista pojista on hinteliä ja ujoja naisten silmissä, harvassa ovat ne matalaääniset itsevarmat nuoret miehet. Jos esim. 18v pojat laitettaisiin riviin, naiset luokittelisivat yli puolet heistä ätmeiksi.
Kun naiset pääsevät sisään baareihin, ujot nörttipoikaystävät jäävät. Nuo tiutiu vaan ja Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii exät tuskin edes olivat ätmejä. - 12121212
Riiiiiiiiiiii kirjoitti:
Huvittavia nämä "ei se ollut ATM vaan piilo YTM:D". Meitsikin on hei piilo-Jennifer Lopez. Te ette vaan tajua sitä!"Persoonakysymyshän tuo on, mutta jonkin verran suhde- ja seksikokemusta hankkineella ei ole enää välttämättä tarvetta kokeilla joka naista - on ns. juoksunsa juossut, oi mikä kirosana, ja pystyy vakiintumaan halutessaan. Jälleen tämä yleistyksenä, pettäminen on mielestäni myös persoonakysymys."
Heh. Vaikuttaa siltä että naisilla on kova tarve kääntää todellisuus sellaiseksi joka rationalisoi kokeneen panomiehen valinnan kumppaniksi, ja tietysti omat juoksut. Tästä on olemassa tilastoja. Naisten tapauksessa homma on selvä kuin pläkki:
Naiset joilla on enemmän seksikumppaneita:
- pettävät useammin
- eroavat useammin
- ovat vähemmän tyytyväisiä avioliittoihinsa
Esim. 10 ex-kumppania yli VIISINKERTAISTAA todennäköisyyden että liitto päättyy eroon. Entäs tyytyväisyys liittoon, jospa ne kokemattomat pysyvät huonoissa liitoissa, kuten naiset aina väittävät? Vain yksi kumppani, erittäin tyytyväisiä liittoonsa yli 50%. 10 kumppania....erittäin tyytyväisiä liittoonsa 22%.
Miehillä, hassua kyllä, eroavaisuudet ovat pienempiä. Mutta en löydä todisteita siitä että kokemattomat pettäisivät useammin. Tuntemistani miehistäkin kovimpia pettäjiä ovat kovimmat irtosuhteilijat. Löytäisikö joku muu todisteita jotka tukevat kokeneiden panomiesten perässä juoksevan Riii:n väitettä? - SelväKuinPläkki
12121212 kirjoitti:
"Persoonakysymyshän tuo on, mutta jonkin verran suhde- ja seksikokemusta hankkineella ei ole enää välttämättä tarvetta kokeilla joka naista - on ns. juoksunsa juossut, oi mikä kirosana, ja pystyy vakiintumaan halutessaan. Jälleen tämä yleistyksenä, pettäminen on mielestäni myös persoonakysymys."
Heh. Vaikuttaa siltä että naisilla on kova tarve kääntää todellisuus sellaiseksi joka rationalisoi kokeneen panomiehen valinnan kumppaniksi, ja tietysti omat juoksut. Tästä on olemassa tilastoja. Naisten tapauksessa homma on selvä kuin pläkki:
Naiset joilla on enemmän seksikumppaneita:
- pettävät useammin
- eroavat useammin
- ovat vähemmän tyytyväisiä avioliittoihinsa
Esim. 10 ex-kumppania yli VIISINKERTAISTAA todennäköisyyden että liitto päättyy eroon. Entäs tyytyväisyys liittoon, jospa ne kokemattomat pysyvät huonoissa liitoissa, kuten naiset aina väittävät? Vain yksi kumppani, erittäin tyytyväisiä liittoonsa yli 50%. 10 kumppania....erittäin tyytyväisiä liittoonsa 22%.
Miehillä, hassua kyllä, eroavaisuudet ovat pienempiä. Mutta en löydä todisteita siitä että kokemattomat pettäisivät useammin. Tuntemistani miehistäkin kovimpia pettäjiä ovat kovimmat irtosuhteilijat. Löytäisikö joku muu todisteita jotka tukevat kokeneiden panomiesten perässä juoksevan Riii:n väitettä?Mies pettää aina kun saa tilaisuuden. Pahimpia ovat juuri nuo myöhäisherännäiset, jotka pääsee pillun makuun vasta aikuisina. Kun pitää ottaa "vahinko takaisin". Siinä sulle tilastoja.
- 12121212
SelväKuinPläkki kirjoitti:
Mies pettää aina kun saa tilaisuuden. Pahimpia ovat juuri nuo myöhäisherännäiset, jotka pääsee pillun makuun vasta aikuisina. Kun pitää ottaa "vahinko takaisin". Siinä sulle tilastoja.
Tilastot kertovat päinvastaista.
Enemmän entisiä seksikumppaneita -> suurempi pettämisen todennäköisyys.
- 9860
Niin se on, että mies voi olla hyvinkin pahassa kierteessä itsensä kanssa eikä saa potentiaaliaan käyttöön lainkaan ilman kunnon asenteiden tuuletusta juuresta jaksain..
Moni mies on jostain syystä kyykytetty kovin alas siitä mikä olisi paras potentiaali. "Nyt pitäisi vaan pystyä rauhoittumaan ja vakiintua. "
Miksi pitäisi?- olkaavainkahden
Ilmeisesti haluaa leikkiä kotileikkiä ja vakituisesti sitä saamaan.
- just-for-fun-
On välillä hyvä uskotella itselleen että sai seksiä jotta ei kyllästy runkkaamiseen
- eiongelmaa
Panet niin kauan kuin huvittaa. Ja sitten kun joku kolahtaa, niin lopetat ympäriinsä paneskelun, ellette sitten sovi siitä erikseen, että se on teillä sallittua.
Vakiintuneessa parisuhteessa tuntuu kuitenkin saavan enemmän ja parempaa seksiä kuin mitä irtosuhteissa häslätessä. Vaikka se ei aina niin jännää olisikaan. Naisen kirjoittama provo.
- Naisten_uhri
Niinpä. Naiset yrittävät taas saada miehet uskomaan, että ätmiys on miehen omaa eikä naisten syytä.
Naisten_uhri kirjoitti:
Niinpä. Naiset yrittävät taas saada miehet uskomaan, että ätmiys on miehen omaa eikä naisten syytä.
Yrittävät taas tehdä uhrista syyllisen.
- TotuusSattuu
HC-ätmel kirjoitti:
Yrittävät taas tehdä uhrista syyllisen.
Voit uhriutua ihan rauhassa yksin ja ajatella olevasi oikeassa. Tuskin se sinulle kuitenkaan suurta onnea tuo?
- horojanait
Jaa nyt tämä graalin malja tänne, miten niitä naisia sitten saa?
On vähän eri asia saada joltakin jakorasialta, kuin itseään kunnioittavalta naiselta.- Eisullevoiantaa
Just, haluat ilmeisesti panna vain niitä itseään kunnioittavia naisia, mutta mahdollisimman montaa. Ääliö, ne nimenomaan kiertää tollaset mieshuorat kaukaa, joten tyydy sä vaan tasoisiisi jakorasioihin.
- ItekkiiiPanenAinkoMahd
Noijn sitä pittää : Eihän ne vehkeet niitä käyttämällä kulu
Taivaassa on myöhästä hässiä, kyllä ne panohommat elinaikana pittääpi hoiella,... jos joku väittää muuta, valehtelee ^^ - Kilttiatm
Täytän 32 ensi kuussa enkä ole päässyt panemaan ikinä
- Riiiiiiiiiiii
Laittaisin naisellisia neuvoja, mutta en viitsi kun pojat alkavat kurmuuttamaan...
Riiiiiiiiiiii kirjoitti:
Laittaisin naisellisia neuvoja, mutta en viitsi kun pojat alkavat kurmuuttamaan...
Alistut silloin heidän määräysvaltaansa.
- Ujo_mies_
Miten pääsit alkuun? Itse en uskalla tehdä naisille seksiehdotusta, vaikka naisten kanssa jo uskallankin jutella?
- Saamaton_
Miten sitä pillua oikein saa?
- TotuusSattuu
Etenemällä määrätietoisesti kohti tavoitetta: Juttelu, kosketus, halaus/suutelu, kiihkeämpi koskettelu, seksi.
Nuo eivät ole rakettitiedettä vaan perusbiologiaa. Osalla vaan on vähän liian suuret pidäkkeet ja liikaa "vonkohan minä nyt/haluaakohan se oikeasti" tyyppistä empimistä.
Olin itsekin 25-vuotiaaksi "saamaton mies" ja ihmettelin samaa kuin sinä eli miten sitä oikein saa? Myöhemmin olen ihmetellyt että mikä siinä muka oli aikaisemmin niin vaikeaa? - näinsaat--
Menet naisen etee ja pudotat housut kinttuun ja sanot naiselle, et mennää nussimaan.
- TotuusSattuu
näinsaat-- kirjoitti:
Menet naisen etee ja pudotat housut kinttuun ja sanot naiselle, et mennää nussimaan.
Maailmanhistoria ei taida tuntea kovin montaa tapausta jossa tuo olisi toiminut...
- Muutsaaminäen
TotuusSattuu kirjoitti:
Maailmanhistoria ei taida tuntea kovin montaa tapausta jossa tuo olisi toiminut...
Jännämiehillä toimii. Jännämiehillä toimii kaikki
- 12121212
TotuusSattuu kirjoitti:
Etenemällä määrätietoisesti kohti tavoitetta: Juttelu, kosketus, halaus/suutelu, kiihkeämpi koskettelu, seksi.
Nuo eivät ole rakettitiedettä vaan perusbiologiaa. Osalla vaan on vähän liian suuret pidäkkeet ja liikaa "vonkohan minä nyt/haluaakohan se oikeasti" tyyppistä empimistä.
Olin itsekin 25-vuotiaaksi "saamaton mies" ja ihmettelin samaa kuin sinä eli miten sitä oikein saa? Myöhemmin olen ihmetellyt että mikä siinä muka oli aikaisemmin niin vaikeaa?Noinhan se on. Erityisesti baarimaailmassa homma on tosi kaavamaista. Kaavan oppiminen ja soveltaminen käytännössä ei ole helppoa, mutta tietysti kun se on hallussa, mikä toimii yhteen naiseen toimii useimpiin naisiin.
Vrt. uiminen, polkupyörällä ajaminen, jne.
Tietysti jos ei ole ulkonäöltään seksuaalisesti haluttava (lyhyt, hintelä), homma muuttuu hankalammaksi kun ei saa positiivisia signaaleja naisilta.
- Ex------------PUA
Näin se palstatotuus taas ilmenee.
Miehen kannalta pelit alkavat vasta 30 ikävuodesta, ja miehelle keski-ikä on sama kuin naiselle teini-ikä.
Tässä vaiheessa tietysti moni "juoksunsa juossut" yrittää vangita sinusta itselleen elättäjän. ja lopettaa nousukiitosi alkuunsa - sellaiseen älä suostu vaan etsit nyt ihan rauha kanssa sitä "kenen kanssa rauhoittua".
Minulla on tämä vuosi lyönyt pohjat viime vuodesta, sillä nyt "tallissani" mm. käytännössä vain parikymppisiä nuoria naisia, joista jokainen on innokas. Eräskin 22 v. saa koko ajan viestiä ikäisiltään finninaamaklopeilta, ja antaa heistä jokaiselle järjestäin pakit (hauska lukea hänen eräs some-profiiliaan, hän viestailee minulle, ja jonnepoitsujen "onx sulla whatsappii, ai ei oo vaii, no ei sit mitään, oot kyllää tosin kaunis"-viestit lisääntyvät ja hän vain kiinnostuu yhä enemmän minusta). Sitten on tietty tämä: http://keskustelu.suomi24.fi/t/14135352/viikonlopun-musikkiketju-alkaa-tasta!
Joten, ei kiirettä! :D
Toki, pitää osata lopettaa ajoissa ja lukita oikea vastaus.
Me tiedämme ahneen lopun.
Ah, unohtui ihan sanoa, että tuo sinun nousukiitosi toinen nimitys on "märkä kausi" - päätit juuri vuosikausien mittaisen kuivan kauden, ja voin sanoa että oma märkä kauteni on kestänyt nyt kohta vuoden. Joten siksikin sinulla voi olla pelit vasta alussa.- Äläpoikavalehtele
Sinä et saa keneltäkään. Samanlainen neitsytsetä sinä olet kuin DarkFear
- Ex------------PUA
Äläpoikavalehtele kirjoitti:
Sinä et saa keneltäkään. Samanlainen neitsytsetä sinä olet kuin DarkFear
Marrnie/tarralenkkar/darkfear 2 ulvahti kun tottuus sattuu. :D
Todista väitteesi? Sinulta on pyydetty todisteita toistuvasti, mutta olet aina paljastunut valehtelevaksi ja säälittäväksi femakkohuoraksi joka ei kestä omaa ikäkriiisiään. - TotuusSattuu
Ex------------PUA kirjoitti:
Marrnie/tarralenkkar/darkfear 2 ulvahti kun tottuus sattuu. :D
Todista väitteesi? Sinulta on pyydetty todisteita toistuvasti, mutta olet aina paljastunut valehtelevaksi ja säälittäväksi femakkohuoraksi joka ei kestä omaa ikäkriiisiään."Todista väitteesi? "
Jos sinulla olisi "tallissasi" sellainen määrä parikymppisiä naisia niin et taatusti ehtisi jatkuvasti kirjoittelemaan täällä näitä jankkaavia ketjujasi joissa kommentoit puolen tunnin välein. Puhumattakaan siitä että et myöskään katsoisi tarpeelliseksi.
Lisäksi jos olisit todella tekemisissä niin suuren määrän naisia kanssa, olisit jo aikoja sitten tajunnut että naisissa on hyvin monenlaisia erilaisia ihmisiä. Vain eristyneellä ihmisellä voi olla niin mustavalkoinen kuva kanssaihmisistä kuin sinulla. - Ex------------PUA
TotuusSattuu kirjoitti:
"Todista väitteesi? "
Jos sinulla olisi "tallissasi" sellainen määrä parikymppisiä naisia niin et taatusti ehtisi jatkuvasti kirjoittelemaan täällä näitä jankkaavia ketjujasi joissa kommentoit puolen tunnin välein. Puhumattakaan siitä että et myöskään katsoisi tarpeelliseksi.
Lisäksi jos olisit todella tekemisissä niin suuren määrän naisia kanssa, olisit jo aikoja sitten tajunnut että naisissa on hyvin monenlaisia erilaisia ihmisiä. Vain eristyneellä ihmisellä voi olla niin mustavalkoinen kuva kanssaihmisistä kuin sinulla.Itse asiassa, jos olet tarkkana, minä en ole tänne ehtinyt kirjoittamaan niin paljon kuin yleensä, juurikin osittain tuosta syystä. Muina syinä on sitten muut arjen ja huvin kiireet (kohta pitää taas mennä tekemään "paperitöitä", vaikka olen ihan uupunut päivän jälkeen sillä tulin vasta reipas tunti sitten kotiinkaan!).
MItä taas tulee naisiin, niin joudun jo nyt järjestämään erikseen aikaa tapaamisille ja pelkälle yhteydenpidolle! :D Nyt minua odottaa vastaamattomat viestit tinderissä, whatsappisssa ja netissä!
Kannattaa kuitenkin nyt muistaa, että en seurustele kenenkään kanssa, vaikka ehkä aina aika ajoin tapailenkin jonkun kanssa, siinä missä useimpien kanssa hoidan hommat ns. kertaheitolla, tämän jälkeen totta kai vapautuu aikaa. Joskus totta kai jutut voivat vaan muuten mennä happamiksi.
Esim. Siihen ei mene viikko- eikä päiväkausia jos naisen kanssa viettää illan ja yön, ja hän lähtee aamulla töihin luotani, tai minä hänen luotaan.
- Tyujhhyu
Asiaa. Liemet laturiin ja uutta putkelle. Parempi myöhään kun ei milloinkaan!
Sama myös monilla vanhempana aloittaneilla naisilla että sitten jatkuu "nuoruus" pidemmälle. Ei kai siinä mitään pahaa ole. Pitää sitä joskus ottaa ilo irti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau566608Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens404482- 542229
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat391828Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,71428Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151199- 171151
- 241124
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671077- 671018