Naisen ylipaino syö miehen seksihaluja

Läskionrumaa

47

206

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kauneus ja terveys-lehti.

Hankkikaa parempia lähteitä, niin artikkelit jaksaa edes lukea.

<3

• Puntari_

Pitäisikö reaktiostasi päätellä, että sinultakin löytyy liikakiloja?

• Puntari_ kirjoitti:

Pitäisikö reaktiostasi päätellä, että sinultakin löytyy liikakiloja?

Ja se liittyy lähdekritiikkiin millä tavalla?

Tiedän tasan mummoni 80v. joka tilaa ko. julkaisua.

• Laardivuori.älähti
        Nainen_28v kirjoitti:

Ja se liittyy lähdekritiikkiin millä tavalla?

Tiedän tasan mummoni 80v. joka tilaa ko. julkaisua.

Niin tosiaan paljonko sitä painoa on kertynyt? Älähdyksestä päätellen reippaan puoleisesti :D

• Laardivuori.älähti kirjoitti:

Niin tosiaan paljonko sitä painoa on kertynyt? Älähdyksestä päätellen reippaan puoleisesti :D

Haha! :D

• seems-legit
        PikkuLikka kirjoitti:

Haha! :D

Poikatissi on ilmeisen vahingoniloinen mahdollisesti ylipainoisille siskoilleen.

• seems-legit kirjoitti:

Poikatissi on ilmeisen vahingoniloinen mahdollisesti ylipainoisille siskoilleen.

Kyllä.. niin se menee, potut pottuina. :)

• seems-legit
        PikkuLikka kirjoitti:

Vielä pikkumainen ja keskenkasvuinen, taisin rakastua. ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
        Itse keittää potut ja tarjoilee potut. xD

• seems-legit kirjoitti:

Vielä pikkumainen ja keskenkasvuinen, taisin rakastua. ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
        Itse keittää potut ja tarjoilee potut. xD

Ihanaa. <3

• Laardivuori.älähti kirjoitti:

Tonni tai kaksi. Plus vaatteet. <3

• AntaaTulla
        Nainen_28v kirjoitti:

Tonni tai kaksi. Plus vaatteet. <3

Kun nyt viisastelemaan aletaan niin pistätkö ne lähteet mitä sinä hyväksyt suuressa femakkuudessasi? Olet nimittäin ennenkin vinkunut monta kertaa että artikkeli ei päde kun lähde on paska. Ihme kusipää.

• AntaaTulla kirjoitti:

Kun nyt viisastelemaan aletaan niin pistätkö ne lähteet mitä sinä hyväksyt suuressa femakkuudessasi? Olet nimittäin ennenkin vinkunut monta kertaa että artikkeli ei päde kun lähde on paska. Ihme kusipää.

Lähde kritiikki on kaiken a ja o.

• Nainen_28v kirjoitti:

Lähde kritiikki on kaiken a ja o.

Perus koulun käyminen loppuun ja yhdys sanojen opettelu on kaiken a ja o. Yhteis huoltaja, jolla on poika lapsi, ei ymmärrä.

• PikkuLikka kirjoitti:

Kissatappelu !!!

• super-atm kirjoitti:

Perus koulun käyminen loppuun ja yhdys sanojen opettelu on kaiken a ja o. Yhteis huoltaja, jolla on poika lapsi, ei ymmärrä.

Käytän tätä mobiilin kautta, joten teksti kärsii.

Olen muuten ylioppilas (äikkä 10) ja pari ammattia opiskellut kiitettävin arvosanoin. :)

Amk opiskelut panin jäähylle lapsen takia, koska lapsi oli se vaihtoehto yksi.

• super-atm kirjoitti:

Kissatappelu !!!

Mutapainia?

• Nainen_28v kirjoitti:

Käytän tätä mobiilin kautta, joten teksti kärsii.

Olen muuten ylioppilas (äikkä 10) ja pari ammattia opiskellut kiitettävin arvosanoin. :)

Amk opiskelut panin jäähylle lapsen takia, koska lapsi oli se vaihtoehto yksi.

Selityksen makua.

• Nainen_28v kirjoitti:

Mutapainia?

Se on hyvä valinta. Katsojaystävällinen laji.

• super-atm kirjoitti:

Se on hyvä valinta. Katsojaystävällinen laji.

Entäpä kissaystävällinen?

• Nainen_28v kirjoitti:

Entäpä kissaystävällinen?

Kokeile kyseistä lajia ja kerro sen jälkeen.

• super-atm kirjoitti:

Kokeile kyseistä lajia ja kerro sen jälkeen.

Mä luulen et vuokraisäntä tykkäis huonoa jos häittäisin lasten altaassa painiks tässä olkkarin lattialla.

• Nainen_28v kirjoitti:

Mä luulen et vuokraisäntä tykkäis huonoa jos häittäisin lasten altaassa painiks tässä olkkarin lattialla.

Vuokraisäntä voi olla yleisönä.

• super-atm kirjoitti:

Vuokraisäntä voi olla yleisönä.

Saisinkohan vuokran alennusta xD

• Nainen_28v kirjoitti:

Saisinkohan vuokran alennusta xD

Riippuu siitä tykkääkö se katsella lihavaa ja mutaista naista ja annatko sille pillua.

• super-atm kirjoitti:

Riippuu siitä tykkääkö se katsella lihavaa ja mutaista naista ja annatko sille pillua.

Katseluoikeudella mentäs :D xD

• Olettaasväärässä

Ei ole pakko panna. Ilmankin voi olla ihan helposti. Vika on taas miehissä itsessään, kun ovat aivottomia ja kiimamunansa vietävissä.

• Seksionperustarve

Kyllä se kuitenkin niin on, että rujokin seksi on parempi kuin ei seksiä ollenkaan

• Alijantti

Oma käsi on parempi kuin ruma nainen

• Samaa.Mieltä
        Alijantti kirjoitti:

Oma käsi on parempi kuin ruma nainen

Näin juuri. Rumaa ei ole pakko panna. Tosin olen nainen, joten vaihdan tuosta lauseestasi viimeisen sanan - mieheen.

• Samaa.Mieltä kirjoitti:

Näin juuri. Rumaa ei ole pakko panna. Tosin olen nainen, joten vaihdan tuosta lauseestasi viimeisen sanan - mieheen.

Samaa mieltä. Oma seksi on parempaa kuin huono seksi huonossa seurassa.

• "Vika on taas miehissä itsessään, kun ovat aivottomia ja kiimamunansa vietävissä."

Miten niin? Jos läskinainen ei kiihota miestä, niin miten voi olla sellaisen kanssa kiimamunan vietävissä? Mahdotonta. On kuitenkin tärkeää että kumppani kiihottaa seksuaalisesti, ettei suhde ole pelkkä platoninen kaverisuhde.

• Jutussa siis lyhykäisyydessään sanottiin, että miehiä haittaa eniten naisten lihavuus ja hellyyden puute. Naisia taasen hellyyden puute ja miesten lihavuus.

Että aika tasan menee.

• m-i-e-s

Ensimmäinen askel on jättää Taffelit kauppaan. Toinen askel on välttää penkkiurheilua.

Taitaa joku ohjelmakin olla, olet mitä syöt? Monen monta Bic Mac ateriaa kävelee siis kadulla.

• m-i-e-s kirjoitti:

Ensimmäinen askel on jättää Taffelit kauppaan. Toinen askel on välttää penkkiurheilua.

Taitaa joku ohjelmakin olla, olet mitä syöt? Monen monta Bic Mac ateriaa kävelee siis kadulla.

Mä olen enemmänkin Kävelevä Kermakakku. Makea ja muhkea. Kahvin kanssa erityisen jees.

• ansaitut_yt

Olipa taas nollatutkimus, tämänkin itsestäänselvyyden tutkijat saisi pistää kortistoon

• Kilttiatm

Läski nainen haluaa komean bodatun miehen että voi panna sitä.

• Salimies_tt

Näin on. Eli salille läskit,,jos haluatte seksiä

• vuosienkokemus

No jos saatte sen hyllyävän fläskikasan jotenkin siihen asentoon, että se voi nostaa jalkaansa kuin koira valotolppaa vasten että siellä se jossakin on yritä löytää ,niin ei tuohon nyt suurta tutkijan titteliä tarvita jos tulee siihen tulokseen , että onko tämä "tutkimus"sen arvoista että kannattaisi jatkaa. Kyllä kannattaa nähdä vähän vaivaa ja etsiä normaali nainen. On miehen itsetunnolle parempi ,kun ei tarvitse hävetä itseään.

• puutetta

Minä saisin muunlaisiakin naisia kuin lihavia...Olen itse vartalolta vanttera tai lihaksikas, riippuu vähän miten kukin katsoo, vatsaa ei ole...mun naiseni on lihonut aika reippaasti viimeisten vuosien aikana, rehevästä ja muodokkaasta tykkään mutta ylipainoinen tai lihava on jo eri asia. Olen asiasta sanonut muutaman kerran hienovaraisesti mutta ei ota kuuleviin korviin. Seksielämä on lähes kuolutta koska mulla ei juuri haluja ole vaimoa kohtaan. Syy siihen on kun vaimo pelkästään makaa selällään reidet hiukan levällää ja odotta että minä teen kaiken alusta loppuun kun itse ei jaksa osallistua sextailuun.

• Taitaa olla enemmän naisen haluista kiinni tuo ns. Lahnakäytös. Ei halukas nainen käyttäydy noin. Haluihin toki vaikuttaa niiiiin moni asia, että ei olekaan ihan helppo nakki.

• lkmdklmdflkbdfg

Haet vaan pari läsän siivua kaupasta ja annat mennä....

• ihanturhaakaikki

Jokuhan ätmi oli kirjottanu, että oli pudottanut 25-30kg painosta ja ei siltikään ollut sen jälkeen saanut naista.

• Sad-But-true

Ei sitä voi taikinan päällä panna. Naisen lihava maha on kuin taikina ja se ällötttää

• Korkeamoraalinen

Panna ja panna. Minä en ainakaan halua tulla pannuksi, ja kaikkein vähiten avioliiton ulkopuolella. En ole mikään pantava.

• HerraPorkkana

Tolkuton ylipaino varmasti söisi haluja, mutta muutama kilo sinne tänne ei ole mikään ongelma. En ole itsekään ihan niin justiinsa ;)

• welämänkaari

Tyttö porsii ja perse leviää.

• Tottaon

YLIPAINO aiheuttaa monia ongelmia:

-Miehen ylipaino aiheuttaa miehen erektion heikkenemistä
      -Naisetn ylipaino aiheuttaa miehen ereketion heikkenemistä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      56
      1488
    2. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      65
      1469
    3. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      161
      1341
    4. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      66
      1207
    5. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      104
      1141
    6. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      264
      1055
    7. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      58
      977
    8. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      57
      966
    9. KIIKKUSTUOLI

Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin
      80 plus
      85
      915
    10. Nyt tiistain galluppi alkaa....

Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä
      Ikävä
      56
      913
    Aihe