Naapurin poika

nuorikiimainentyttö

Tästä oli tulossa tylsä päivä. Porukat olivat lähteneet Vuokattiin laskettelemaan ja koska en itse pitänyt laskettelusta, en ollut mennyt mukaan, vaan olin jäänyt kotiin vahtimaan koiraa. Aurinko paistoi ja pakkasta oli ainakin 20 astetta, joten ajattelin käydä ulkona. Tartuin koirani nahkaiseen ulkoilutushihnaan ja kutsuin sen luokseni.
– Nyt mennään lenkille, sanoin koiralleni puoliääneen ja puin takin ylleni.
Olimme kävelleet kirpeässä pakkasessa ainakin tunnin, kun palasimme eteiseen.
– Ai niin, posti, huokaisin koiralleni ja vetäisin töppöset jalkaan ja kipaisin postilaatikolle. Avasin luukun, mutta sisältö oli mitätön, vain muutama lasku ja isän Tieteen kuvalehti. Vilkaisin nopeasti olkani yli paritalomme toisen puolikkaan pihaan, sillä minusta tuntui, että joku tuijotti minua. Minun piti katsoa uudestaan ja tarkistaa, näinkö oikein ja näinhän minä: naapurini 17-vuotias poika tuijotti minua heidän puiselta parvekkeeltaan tupakka suupielessään. Kun hän huomasi yllättyneen katseeni, hän hymyili ystävällisesti.
– Hei! Maistuisko rööki? poika huusi ja asteli lähteviä portaita alas parvekkeelta napaten kaiteelta mukaan tupakka-askinsa.
– Öö, joo, toki… sanoin hieman ihmeissäni ja päätäni ravistellen.
– Kauanko sä oot polttanu? poika kysyi ja katsoi minua pää kallellaan ilkikurinen katse naamallaan, kun en saanut sytkäriä toimimaan.
– Vuoden, ja älä kato noin, täällä tuulee, sanoin hieman ärähtävään sävyyn, mutta hymyilin korjatakseni epämiellyttävän äänensävyn.
– Ai tuulee? Ei minusta, poika vastasi ja vetäisi minua lähemmäs. Hän toi oman röökinsä tulipesän lähelle syttymätöntä tupakkaa, joka syttyi melkein heti tulipesän koskettaessa sitä.
– Noin, parempi? poika sanoi hymyillen.
– Joo, kiitti, sanoin ja herättelin itseäni. Tuntui kuin pojan sormet olisivat polttaneet leukaani palovammat, sillä leukani tuntui olevan tulessa niiltä kohdin, mihin hän oli koskenut. Olin nimittäin aina ollut ihastunut tähän naapurin poikaan. Ei hän ollut todellakaan pahan näköinen, noin 175 cm pitkä, lyhyet mustat hiukset ja vihreät silmät ja lihaksikas juuri sopivasti. Kesäisin olin monet kerrat haaveillut tästä pojasta ikkunan ääressä, kun hän oli ollut leikkaamassa nurmikkoa pihallamme ilman paitaa kesän auringon tuoma hiki iholla kiillellen.
– Huhuu? kuulin lopulta haaveideni läpi.
– Mmitä? Sori en kuullu, sanoin ja katsoin pojan vihreitä silmiä, ja nopeasti siirsin katseeni lumikinoksiin.
– Niin että mun nimi, se on Ville. Mistäs sä haaveilit, mustako? Ville sanoi ja naurahti ilkikurisesti.
– En! huudahdin ja tökkäsin Villeä sormenpäilläni olkapäähän.
Jonkun aikaa juteltuamme olimme sopineet menevämme meille, sillä Villen sisko oli kotona eikä Ville halunnut jakaa ahdasta olohuonetta siskonsa kanssa.
– Tuu peremmälle sieltä ovensuusta. Ei Doni sua syö, vaikka se onkin iso koira, sanoin ja nojasin seinään. Nyt oli minun vuoroni nauraa ilkikurisesti.
– En mä sitä pelkää vaan sitä, että sä syöt mut, Ville sanoi iskuna takaisin, enkä taaskaan keksinyt mitään takaisinlaitettavaa. Villen musta huumori ja karisma voittivat polvieni pidon täysin, ja jos en olisi nojannut, olisin luultavasti rojahtanut lattialle, sillä en voinut uskoa, että tuo komistus seisoi meidän eteisessämme lässyttämässä koiralleni.
Kävelin olohuoneen läpi keittiöön ja laitoin kahvinkeittimen valumaan. Palatessani kohti eteistä huomasin, että Ville ei ollutkaan enää eteisessä vaan olohuoneen sohvalla selaamassa kanavia.
– Sinähän kotiudut nopeasti, sanoin ja istuin muutaman istuinvälin päähän sohvalle.
– Kyllä mä olen aika sutjakka näissä asioissa, Ville naurahti ja hivuttautui lähemmäs minua, niin että välissämme ei ollut enää kuin puolikas istuinväli.
– Teillä on nätisti laitettu asunto, Ville jatkoi keskustelua, kun minun sydämeni laukkasi kuin parhainkin laukkaratsu.
– Ki-kiitos, änkytin jotain ja koitin saada käsiini jotain tolkkua, sillä ne tärisivät ja halusivat vain tarttua villeen ja suudella tämän täydellisiä, vahvasti muodostuneita huulia.
– Kröhöm… minä köhäisin. – Meen kattomaan, joko se kahvi ois tippunu, sain sanottua ja pomppasin sohvalta ja luisuin keittiöön.
Keittiössä otin tukea pöydästä ja hengitin syvään. En saanut kunnolla happea. Haparoiden tartuin kahteen kahvikuppiin ja kaadoin niihin kahvia. Kumarruin nostamaan Donin ruokakupin pöydälle, juuri kun olohuoneessa päälle räjähti Paramoren Decode.
– Hei, kuka teillä kuuntelee Paramorea? kuulin Villen kysyvän musiikin läpi.
– Öö, minä, vastasin ja kaadoin raksuja kuppiin. Laskin kupin takaisin maahan, jonka jälkeen nurkan takaa Doni juoksi jo annoksensa kimppuun. Tartuin kahveihin ja vein ne olohuoneeseen....

Lue koko tarina täältä:
http://seksifantasiat.runkkareille.com/romanttinen-erotiikka/naapurin-poika/

4

4301

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samusetä

      Aika kuumaa touhua

    • alkopapapa

      Alkopa panettaa

    • kiitostästäkinn

      Vai semmoset oli teillä touhut :)

    • miilaikolot

      Tässäpä kiihottava tarina, mii laik olot!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1926
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe