Mikä tai mitä raamatussa oleva luku 666 edustaa ja onko se jo ilmaantunut? Onko kyseinen numero jossain yksittäisessä ihmisessä, mitä se edustaa?
666 merkitys
9
<50
Vastaukset
- boinkboink
Kyseessä on jono. Näkeehän sen luvun muodostakin, siinä on kolme henkilöä peräkkäin niin sanotusti ruotsalaisittain toisiaan lähestyneinä. Voi olla että myös tarkastetaan pukamien kunto samalla.
- lukeluki
sillä ei ole mitään tekemistä uskonnonkanssa,yhtähyvin se voisi olla 888 tai mikätahansa luku
- kolonjakolmeonyhtä
666 on kolme epätäydellisyyden symboolia ja se kuvaa kolminaisuutta.
- ihanvselväjuttu
Totta, se on 2 x 3 sen sijaan että se olisi 3 x 3.
- fgfghdfgjh
Olen kuullut selityksen, että se tarkoittaisi paavia. Jos kiinnostaa, hakemalla löytyy infoa.
Jt-perustajalla oli kuusi kannattajien lahjoittamaa aasilakkia, joiden koko oli 66.
Toinen oikeaksi todistettu tarkoitus on se, kun rutterfoord kerran (jos toisenkin) sammui peethelissä, niin avustajat pääsivät siivoamaan kaikkeinsta pyhimmän. Sieltä kerättiin 666 tyhjää neljännesgallonan viskipulloa.- Kontsu
Muistelen sen olleen lahkon kirja "Lapset" (jossa povattiin maailmanloppu vuodelle 1942) jossa oli piirroksessa osoitenumerona 666 ja ikkunan kautta näkyväksi oli piirretty ... taisi olla sikaria polttava mies jolla oli paljon rahaa pöydällään (muistaisi muuten selvyyden vuoksi että v. 1940 tupakki ei vielä ollut erottamisen peruste)
(Todistajat, joille on kertonut kuinka kristillinen toiminta politiikassa tupakkamainoskieltoineen, ikärajoineen ja muine rajoituksineen sekä valistuksineen on saanut tupakanpolton vähenemään jopa romahdusmaisesti, muuttuvat niin mahdottoman myrtyneen näköisiksi, mutta miksi ?)
Pienen ja pehmeän omistaja
https://www.truthorfiction.com/billgates-hm/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943562
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442927Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742396- 612338
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512301Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172267Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212163Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202127- 1162078
- 621984