Joudun pääsiäiseksi hankkimaan itse suuresti inhoamaani mämmiä yhdelle aterialle yhdelle henkilölle.
Jotta en joutuisi laukkaamaan etsimässä kaupoissa, osaisiko joku samantien kertoa, mikä olisi pienin mahdollinen mämmipakkaus/-purkki ja mistä liikkeestä?
Suuret kiitokset jo ennakkoon (= ei tarvitsisi enää ainakaan tästä stressata)!
Mämmi, pienin mahdollinen pakkaus?
9
182
Vastaukset
- nojosvaikkaetsisi
Onhan noita annospakkauksia ja vieläpä erikoisempiakin mämmivirityksiä. Ei tartte kuin googlettaa "mämmi". Onpa vaikeeta
http://www.kymppi-maukkaat.fi/tuotteet/kotitaloudet/maemmit- Mämmitön
Kiitos, googletettu on ja Kymppi-maukkaat katseltu jo ennen kuin kirjoitin avauksen.
Kas kun muistissani on sellainen ehkä 150-200 g:n viilipurkin näköinen purkki repäisykannella ja kauppa oli joko S tai K. Tuollaista muutaman viikon sesonkituotetta ei ehkä valmistaja vaivaudu edes laittamaan sivuilleen. No, näköjään Kymppi-Maukkaalla on 250 g:n rasia, sitä kai sitten. - nojosvaikkaetsisi
Mämmitön kirjoitti:
Kiitos, googletettu on ja Kymppi-maukkaat katseltu jo ennen kuin kirjoitin avauksen.
Kas kun muistissani on sellainen ehkä 150-200 g:n viilipurkin näköinen purkki repäisykannella ja kauppa oli joko S tai K. Tuollaista muutaman viikon sesonkituotetta ei ehkä valmistaja vaivaudu edes laittamaan sivuilleen. No, näköjään Kymppi-Maukkaalla on 250 g:n rasia, sitä kai sitten.Ai et löytänyt tätä 100g pikaria?! http://www.kymppi-maukkaat.fi/tuotteet/kotitaloudet/maemmit/pikari-mammi-100g
- Mämmitön
Hei! Kiitos sinulle, olen tainnut olla itse juuri kirjoittamassa, ja viestisi ei ole vielä näkynyt minulle aamulla. Ostettukin jo on valmiiksi pakastimeen 100 g:n annos vaniljakastikkeella...
Mukavaa pääsiäistä sinullekin!
- 1tätönen
Osta Kympin Luomumämmiä 550 g, hinta luokkaa 2 euroa 60 senttiä, se on maukasta. Tarjoa aterian jälkeen loppupakettia ystävällesi mukaan kotiviemisiksi tai kokeile itse vaniljakastikkeen tai vaniljajäätelön kanssa. Maidon tai kerman kanssa lapsuudessani syötiin, mutta itse syön mieluummin vaniljakastikkeen kanssa. Kermavaahtokin voisi näyttää hyvältä tarjoiluastiassa.
- Mämmitön
Kiitos vinkistä, vastasin jo yllä. Itsellä ei mene alas minkäänlaisen lisukkeen kanssa...
Siksi mahdollisimman pieni rasia ja loput vieraan matkaan, jos jää.
- Mämmitön
Löytyykin Kymppi-Maukkailta! Eilen googlettelin vain 'mämmi' ja tulin kyllä aivan erilaiselle sivulle kuin nyt, kun laitoin 'mämmi kerta-annos'. Eli sieltä löytyi pakastemämmi 100 g, jossa pinnalla jo valmiina vaniljakastike! Sulamaan vain paria tuntia ennen tarjoilua. Tämä päivähän alkoikin hyvin!
- mämmmmi
Mämmi is good fot every human being...
- Mämmitön
Noh niin, selvittiin taas tästäkin mämmiepisodista. Itse asiassa oli sitten Saarioistenkin tuoremämmiä 100 g:n pyöreässä purkissa repäisykannella.
Ainoa mämminsyöjä pääsiäispöydässämme söi puolet 100 g:n mämmi-vaniljakastike-annoksestaan, loppu jäi poisheitettäväksi.
Ja taas on vain enää yksi vuosi seuraavaan kertaan...
Itse herkuttelen pashalla, sekä ostetulla, että itse tehdyllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1192715Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701121Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2151119- 401035
- 61001
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38951- 36926
- 47904
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke123873Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36837