Mämmi, pienin mahdollinen pakkaus?

Mämmitön

Joudun pääsiäiseksi hankkimaan itse suuresti inhoamaani mämmiä yhdelle aterialle yhdelle henkilölle.

Jotta en joutuisi laukkaamaan etsimässä kaupoissa, osaisiko joku samantien kertoa, mikä olisi pienin mahdollinen mämmipakkaus/-purkki ja mistä liikkeestä?

Suuret kiitokset jo ennakkoon (= ei tarvitsisi enää ainakaan tästä stressata)!

9

197

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nojosvaikkaetsisi
      • Mämmitön

Kiitos, googletettu on ja Kymppi-maukkaat katseltu jo ennen kuin kirjoitin avauksen.

Kas kun muistissani on sellainen ehkä 150-200 g:n viilipurkin näköinen purkki repäisykannella ja kauppa oli joko S tai K. Tuollaista muutaman viikon sesonkituotetta ei ehkä valmistaja vaivaudu edes laittamaan sivuilleen. No, näköjään Kymppi-Maukkaalla on 250 g:n rasia, sitä kai sitten.

• nojosvaikkaetsisi
        Mämmitön kirjoitti:

Kiitos, googletettu on ja Kymppi-maukkaat katseltu jo ennen kuin kirjoitin avauksen.

Kas kun muistissani on sellainen ehkä 150-200 g:n viilipurkin näköinen purkki repäisykannella ja kauppa oli joko S tai K. Tuollaista muutaman viikon sesonkituotetta ei ehkä valmistaja vaivaudu edes laittamaan sivuilleen. No, näköjään Kymppi-Maukkaalla on 250 g:n rasia, sitä kai sitten.

Ai et löytänyt tätä 100g pikaria?! http://www.kymppi-maukkaat.fi/tuotteet/kotitaloudet/maemmit/pikari-mammi-100g

• Mämmitön

Hei! Kiitos sinulle, olen tainnut olla itse juuri kirjoittamassa, ja viestisi ei ole vielä näkynyt minulle aamulla. Ostettukin jo on valmiiksi pakastimeen 100 g:n annos vaniljakastikkeella...

Mukavaa pääsiäistä sinullekin!

• 1tätönen

Osta Kympin Luomumämmiä 550 g, hinta luokkaa 2 euroa 60 senttiä, se on maukasta. Tarjoa aterian jälkeen loppupakettia ystävällesi mukaan kotiviemisiksi tai kokeile itse vaniljakastikkeen tai vaniljajäätelön kanssa. Maidon tai kerman kanssa lapsuudessani syötiin, mutta itse syön mieluummin vaniljakastikkeen kanssa. Kermavaahtokin voisi näyttää hyvältä tarjoiluastiassa.

• Mämmitön

Kiitos vinkistä, vastasin jo yllä. Itsellä ei mene alas minkäänlaisen lisukkeen kanssa...
        Siksi mahdollisimman pieni rasia ja loput vieraan matkaan, jos jää.

• Mämmitön

Löytyykin Kymppi-Maukkailta! Eilen googlettelin vain 'mämmi' ja tulin kyllä aivan erilaiselle sivulle kuin nyt, kun laitoin 'mämmi kerta-annos'. Eli sieltä löytyi pakastemämmi 100 g, jossa pinnalla jo valmiina vaniljakastike! Sulamaan vain paria tuntia ennen tarjoilua. Tämä päivähän alkoikin hyvin!

• mämmmmi

Mämmi is good fot every human being...

• Mämmitön

Noh niin, selvittiin taas tästäkin mämmiepisodista. Itse asiassa oli sitten Saarioistenkin tuoremämmiä 100 g:n pyöreässä purkissa repäisykannella.

Ainoa mämminsyöjä pääsiäispöydässämme söi puolet 100 g:n mämmi-vaniljakastike-annoksestaan, loppu jäi poisheitettäväksi.

Ja taas on vain enää yksi vuosi seuraavaan kertaan...

Itse herkuttelen pashalla, sekä ostetulla, että itse tehdyllä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      272
      2410
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      299
      1299
    3. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      108
      1201
    4. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      83
      1201
    5. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      58
      1155
    6. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      81
      1096
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      44
      962
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      897
    9. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      22
      860
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      33
      767
    Aihe