Joudun pääsiäiseksi hankkimaan itse suuresti inhoamaani mämmiä yhdelle aterialle yhdelle henkilölle.
Jotta en joutuisi laukkaamaan etsimässä kaupoissa, osaisiko joku samantien kertoa, mikä olisi pienin mahdollinen mämmipakkaus/-purkki ja mistä liikkeestä?
Suuret kiitokset jo ennakkoon (= ei tarvitsisi enää ainakaan tästä stressata)!
Mämmi, pienin mahdollinen pakkaus?
9
197
Vastaukset
- nojosvaikkaetsisi
Onhan noita annospakkauksia ja vieläpä erikoisempiakin mämmivirityksiä. Ei tartte kuin googlettaa "mämmi". Onpa vaikeeta
http://www.kymppi-maukkaat.fi/tuotteet/kotitaloudet/maemmit- Mämmitön
Kiitos, googletettu on ja Kymppi-maukkaat katseltu jo ennen kuin kirjoitin avauksen.
Kas kun muistissani on sellainen ehkä 150-200 g:n viilipurkin näköinen purkki repäisykannella ja kauppa oli joko S tai K. Tuollaista muutaman viikon sesonkituotetta ei ehkä valmistaja vaivaudu edes laittamaan sivuilleen. No, näköjään Kymppi-Maukkaalla on 250 g:n rasia, sitä kai sitten. - nojosvaikkaetsisi
Mämmitön kirjoitti:
Kiitos, googletettu on ja Kymppi-maukkaat katseltu jo ennen kuin kirjoitin avauksen.
Kas kun muistissani on sellainen ehkä 150-200 g:n viilipurkin näköinen purkki repäisykannella ja kauppa oli joko S tai K. Tuollaista muutaman viikon sesonkituotetta ei ehkä valmistaja vaivaudu edes laittamaan sivuilleen. No, näköjään Kymppi-Maukkaalla on 250 g:n rasia, sitä kai sitten.Ai et löytänyt tätä 100g pikaria?! http://www.kymppi-maukkaat.fi/tuotteet/kotitaloudet/maemmit/pikari-mammi-100g
- Mämmitön
Hei! Kiitos sinulle, olen tainnut olla itse juuri kirjoittamassa, ja viestisi ei ole vielä näkynyt minulle aamulla. Ostettukin jo on valmiiksi pakastimeen 100 g:n annos vaniljakastikkeella...
Mukavaa pääsiäistä sinullekin!
- 1tätönen
Osta Kympin Luomumämmiä 550 g, hinta luokkaa 2 euroa 60 senttiä, se on maukasta. Tarjoa aterian jälkeen loppupakettia ystävällesi mukaan kotiviemisiksi tai kokeile itse vaniljakastikkeen tai vaniljajäätelön kanssa. Maidon tai kerman kanssa lapsuudessani syötiin, mutta itse syön mieluummin vaniljakastikkeen kanssa. Kermavaahtokin voisi näyttää hyvältä tarjoiluastiassa.
- Mämmitön
Kiitos vinkistä, vastasin jo yllä. Itsellä ei mene alas minkäänlaisen lisukkeen kanssa...
Siksi mahdollisimman pieni rasia ja loput vieraan matkaan, jos jää.
- Mämmitön
Löytyykin Kymppi-Maukkailta! Eilen googlettelin vain 'mämmi' ja tulin kyllä aivan erilaiselle sivulle kuin nyt, kun laitoin 'mämmi kerta-annos'. Eli sieltä löytyi pakastemämmi 100 g, jossa pinnalla jo valmiina vaniljakastike! Sulamaan vain paria tuntia ennen tarjoilua. Tämä päivähän alkoikin hyvin!
- mämmmmi
Mämmi is good fot every human being...
- Mämmitön
Noh niin, selvittiin taas tästäkin mämmiepisodista. Itse asiassa oli sitten Saarioistenkin tuoremämmiä 100 g:n pyöreässä purkissa repäisykannella.
Ainoa mämminsyöjä pääsiäispöydässämme söi puolet 100 g:n mämmi-vaniljakastike-annoksestaan, loppu jäi poisheitettäväksi.
Ja taas on vain enää yksi vuosi seuraavaan kertaan...
Itse herkuttelen pashalla, sekä ostetulla, että itse tehdyllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2722410Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä2991299- 1081201
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831201Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n581155Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi811096- 44962
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi67897Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa22860- 33767