Vuoden selibaatti naisella maailmanluokan uutinen?

Raakatotuus

32

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En ole koskaan pilluu saanut

• Taisi olla niin että _aikomus_ vuoden selibaatista oli tämä jymyuutinen.

• Niin, vuottahan on jäljellä enää reilut 3/4. Vielä on aikaista luvata mitään...

• YH sai pakit, mikä yllätys.

• Mikäs sua nyppii

• Nainen_28v kirjoitti:

Mikäs sua nyppii

Kortisonilääkitys.

• Sadat.pakit
        Nainen_28v kirjoitti:

Mikäs sua nyppii

Pillua sen tekee mieli.

• Ikis___M
        Sadat.pakit kirjoitti:

Pillua sen tekee mieli.

Tarkemmin säälipillua.

• HC-ätmel kirjoitti:

Kortisonilääkitys.

Aaaah. Viimeksi kun sain kortisonia suoneen, henkeen ja tablettina niin pillitin vuorokauden putkeen. Ihana aine!

Pääset helpolla, jos olet vain kiukkuinen. ;)

• JakorasioitakoOvat

Ei anna hyvää kuvaa naisista.

• Näintäämenee

Tottakai se on uutinen kun naisella yleensä selibaatti on yhtä suuri mahdottomuus kun kilometrin levyisen komeetan iskeytyminen tällä sukupolvella maapalloon. Huvittaa kun joku alkaa oikein lehteen kiukkuamaan kun on saanut rukkaset "pyh jään sit selibaattiin" Yhden ihmisen mielenosoitus pitäisi nyt sitten hetkauttaa muita:) Jos miesten etenkin rumien pakkoselibaateista alettais uutisoimaan ei muuta palstatilaa oliskaan. Jäis yhdet terrorisoinnitkin uutispimentoon. Tässä taas nähdään. Perus miehelle pakossa elettävä selibaatti on normaalia. Naiselle taas vapaaehtoista ei koskaan pakonsanelemaa.

• Olen ollut vuoden selibaatissa suhteessa ja sinkkuna.

Niin on ollut myös moni naispuolinen kaveri, varsinkin sinkkuna. (Ja miespuolinen.)

Joskus se tekee todella hyvää.

Propsit kirjoittajalle, vaikka ei tuo uusinen kiinnostakaan hevon...

• ElvisteleLisää

Kokeilisit joskus pakkoselibaattia niin tietäisit miltä se tuntuu. Helppoahan se on naisena sanoa että tekee hyvää. Vittu jos rumana miehenä elät koko ikäs pakkoselibaatissa niin tekee kaikkea muutakun hyvää. Lähinnä alkaa vihaamaan niin itseään kuin jokaista tällä maapallolla. Kun kuolen toivon todella syntyväni naiseks seuraavassa elämässä.

• Ja niinkin seksuaaliselta kun täällä vaikutat, niin sitten ollaan parisuhteessa vuosi ilman ja jalat ristissä..WOW. Kaikkea sitä kuuleekaan.

• CamelBoots kirjoitti:

Ja niinkin seksuaaliselta kun täällä vaikutat, niin sitten ollaan parisuhteessa vuosi ilman ja jalat ristissä..WOW. Kaikkea sitä kuuleekaan.

Niin, mulla on paljon seksuaalista turhautumista!!!!!!!!!!!!!!!!! XD

Vuoden tauon jälkeen hoitelin ensin itseni, istuin eksän syliin, sanoin että nyt me pannaan ja sitten pantiin. Nykyään en enää jaksaisi moista. Olen ollut aivan liian kärsivällinen aikanaan...

• ElvisteleLisää kirjoitti:

Kokeilisit joskus pakkoselibaattia niin tietäisit miltä se tuntuu. Helppoahan se on naisena sanoa että tekee hyvää. Vittu jos rumana miehenä elät koko ikäs pakkoselibaatissa niin tekee kaikkea muutakun hyvää. Lähinnä alkaa vihaamaan niin itseään kuin jokaista tällä maapallolla. Kun kuolen toivon todella syntyväni naiseks seuraavassa elämässä.

Mä voin olla vaikka koira, saa raaputuksia, eikä tartte ajatella kuin seuraavaa ruoka- ja pissahetkeä. Eiku hetkinen, niinhän mä teen nytkin.

• Nainen_28v kirjoitti:

Niin, mulla on paljon seksuaalista turhautumista!!!!!!!!!!!!!!!!! XD

Vuoden tauon jälkeen hoitelin ensin itseni, istuin eksän syliin, sanoin että nyt me pannaan ja sitten pantiin. Nykyään en enää jaksaisi moista. Olen ollut aivan liian kärsivällinen aikanaan...

Kärsivällinen....Eli miehesi olikin siis se joka pihtasi..Käsittämätöntä.

• CamelBoots kirjoitti:

Se oli pitkään sairas. Ei ollut kiinnostunut mistään. Ei tietenkään myöskään minusta.
        Tuo oli joskus aiemmin.

Sitten kun elettiin pojan ensimmäistä elinvuotta niin mä omistin kaiken lapselle. Myös kroppani.

• CamelBoots kirjoitti:

Ja siis tiedän muitakin seksuaalisesti aktiivisia naisia, joilla mies ollut se, jolla on estoja. Niin munkin tapauksessa. Mies ei siis esim. Pystynyt tekemään aloitteita kuin humalassa........ kyllä miettinyt jälkikäteen, että miten helvetissä oon jaksanu xD

• Nainen_28v kirjoitti:

Ja siis tiedän muitakin seksuaalisesti aktiivisia naisia, joilla mies ollut se, jolla on estoja. Niin munkin tapauksessa. Mies ei siis esim. Pystynyt tekemään aloitteita kuin humalassa........ kyllä miettinyt jälkikäteen, että miten helvetissä oon jaksanu xD

Ompa uskomatonta settiä ja kun puhutaan kumminkin parisuhteesta, eli että mies ei uskaltaisi ehdottaa seksiä parisuhteessaan..Luulisi että sitä naidaan se pari kolme kertaa viikkoon jotakuinkin säännöllisesti ja et siinä ei tarttis kauheesti rukoilla ja temppuilla saadakseen, mut näemmä ei ihan niin mene kaikilla nämä hommat.
        Itse en todellakaan jaksaisi mitään maanitteluja, vaan se seksi pitää tulla ku manulle illallinen parisuhteessa.

• CamelBoots kirjoitti:

Ompa uskomatonta settiä ja kun puhutaan kumminkin parisuhteesta, eli että mies ei uskaltaisi ehdottaa seksiä parisuhteessaan..Luulisi että sitä naidaan se pari kolme kertaa viikkoon jotakuinkin säännöllisesti ja et siinä ei tarttis kauheesti rukoilla ja temppuilla saadakseen, mut näemmä ei ihan niin mene kaikilla nämä hommat.
        Itse en todellakaan jaksaisi mitään maanitteluja, vaan se seksi pitää tulla ku manulle illallinen parisuhteessa.

Taitaa olla monien naisten helma synti myöskin tuo, et kun lapsi syntyy, niin kuvitellaan, että miehen pallit lakkaisi jotenkin mystisesti tuottamasta tavaraa, elikkä seksiä ei ikäänkuin tarvitsisi enää. Olet ollut hyvin itsekäs ja ajattelematon.

• CamelBoots kirjoitti:

Taitaa olla monien naisten helma synti myöskin tuo, et kun lapsi syntyy, niin kuvitellaan, että miehen pallit lakkaisi jotenkin mystisesti tuottamasta tavaraa, elikkä seksiä ei ikäänkuin tarvitsisi enää. Olet ollut hyvin itsekäs ja ajattelematon.

Kyse on siitä ettei miehen pallien toiminta kiinnostanut pätkän vertaa. Omat haluni tapoin itse, koska en halunnut seksiä. Näin siis imetysaikana 12kk. Sen jälkeen sitten homma taas toimi vähän paremmin, mutta ei todellakaan mitään kiimaset kanit-menoa niin kuin joskus tutustumisvaiheessa.

• CamelBoots kirjoitti:

Saako manu illallisen sänkyyn?

Yleensä mä olin se aloitteellinen, menin sitten kyhnyttämään, jos halusin seksiä xD

Se on sitten myöhemmin ollut ihanaa, kun joku mies sanoo spontaanisti, että "pannaanko". Eipä tartte itse aina olla se joka tekee kaiken duunin asian eteen.

• Nainen_28v kirjoitti:

Kyse on siitä ettei miehen pallien toiminta kiinnostanut pätkän vertaa. Omat haluni tapoin itse, koska en halunnut seksiä. Näin siis imetysaikana 12kk. Sen jälkeen sitten homma taas toimi vähän paremmin, mutta ei todellakaan mitään kiimaset kanit-menoa niin kuin joskus tutustumisvaiheessa.

Ymmärsin kyllä ettei kiinnostanut, mutta eihän jumankauta kun parisuhteeseen kerran lähtee ja jopa lapsenkin laittaa tekemään ja sitouttaa ihmisen, niin sitten yks kaks laitetaan stoppi miehen seksielämälle!!!! Se on kyllä jo niin pirulliinen temppu, et ei mulla siihen ymmärrys riitä. Ehkä olet liian itsekäs parisuhteeseen. Et huomioi kumppaniasi toimivan parisuhteen edellyttämällä tavalla. Nyt voi helposti kuvitella, et tuo voi toistua aivan hyvin seuraavassakin parisuhteessa. Ihan et mistäpäin sattuu tuulemaan milloinkin.

• nohuhhuhhuh
        Nainen_28v kirjoitti:

Se oli pitkään sairas. Ei ollut kiinnostunut mistään. Ei tietenkään myöskään minusta.
        Tuo oli joskus aiemmin.

Sitten kun elettiin pojan ensimmäistä elinvuotta niin mä omistin kaiken lapselle. Myös kroppani.

Millainen nainen omistaa myös pimppansa pojalleen?

• CamelBoots kirjoitti:

Ymmärsin kyllä ettei kiinnostanut, mutta eihän jumankauta kun parisuhteeseen kerran lähtee ja jopa lapsenkin laittaa tekemään ja sitouttaa ihmisen, niin sitten yks kaks laitetaan stoppi miehen seksielämälle!!!! Se on kyllä jo niin pirulliinen temppu, et ei mulla siihen ymmärrys riitä. Ehkä olet liian itsekäs parisuhteeseen. Et huomioi kumppaniasi toimivan parisuhteen edellyttämällä tavalla. Nyt voi helposti kuvitella, et tuo voi toistua aivan hyvin seuraavassakin parisuhteessa. Ihan et mistäpäin sattuu tuulemaan milloinkin.

"yks kaks laitetaan stoppi miehen seksielämälle!!!!"

Ei sitä ollut ennen sitäkään pahemmin. Mies itse sairasteli ja sulkeutui täysin.

Myös miehet ovat erilaisia. Ko. mies ei tunnu kaipaavaan seksielämää esim. niin paljon kuin minä.

Harvoinpa parisuhteen ongelmat syntyvät seksistä, mutta siihen ne vaikuttavat heti. Ei muuten ole seksitön suhde mikään harvinaisuus, mitä olen muiden eronneiden naisten / miesten kanssa jutellut. Valitettavasti!

• nohuhhuhhuh kirjoitti:

Millainen nainen omistaa myös pimppansa pojalleen?

Saivartelija ;)

Oletko nähnyt synnytyksen jälkeen naisen alapäätä. Se on jauhelihaa.

Rinnat myös ovat pirun arat koko imetysajan.

• Nainen_28v kirjoitti:

"yks kaks laitetaan stoppi miehen seksielämälle!!!!"

Ei sitä ollut ennen sitäkään pahemmin. Mies itse sairasteli ja sulkeutui täysin.

Myös miehet ovat erilaisia. Ko. mies ei tunnu kaipaavaan seksielämää esim. niin paljon kuin minä.

Harvoinpa parisuhteen ongelmat syntyvät seksistä, mutta siihen ne vaikuttavat heti. Ei muuten ole seksitön suhde mikään harvinaisuus, mitä olen muiden eronneiden naisten / miesten kanssa jutellut. Valitettavasti!

Joo. Näin mullekkin on sanottu, et välillä ollaan viikkojakin ilman seksiä parisuhteessa..Kyllä siinä täytyy toisen naama jo vituttaa ihan oikeasti todella paljon:) Että minä sitten tykkään tästä vapaudesta ja sinkkuelämästä, kun ei ole ongelmia kenenkään kanssa.

• CamelBoots kirjoitti:

Joo. Näin mullekkin on sanottu, et välillä ollaan viikkojakin ilman seksiä parisuhteessa..Kyllä siinä täytyy toisen naama jo vituttaa ihan oikeasti todella paljon:) Että minä sitten tykkään tästä vapaudesta ja sinkkuelämästä, kun ei ole ongelmia kenenkään kanssa.

Eipä siinä enää toista kovin seksikkäänä näe jos 10v tuijottaa samaa naamaa xD

Miettinyt monet kerrat, että miten sen kiiman pystyisi säilyttämään suhteessa, mutta ei mulla ole siihen vastausta.

Jossain just puhuttiin parin vaihtajista, mutta en näe, miten se voisi tehdä suhteessa muuta kuin kolmiodraamaa. Toki ihmiset on erilaisia, mutta tuollekaan ajatukselle en itse oikein lämpeä. XD

Viikko on lyhyt aika ilman seksiä, jos on ollut suhteessa, jossa on räitty kattoon vuoden verran pariinkin otteeseen...

• Nainen_28v kirjoitti:

Eipä siinä enää toista kovin seksikkäänä näe jos 10v tuijottaa samaa naamaa xD

Miettinyt monet kerrat, että miten sen kiiman pystyisi säilyttämään suhteessa, mutta ei mulla ole siihen vastausta.

Jossain just puhuttiin parin vaihtajista, mutta en näe, miten se voisi tehdä suhteessa muuta kuin kolmiodraamaa. Toki ihmiset on erilaisia, mutta tuollekaan ajatukselle en itse oikein lämpeä. XD

Viikko on lyhyt aika ilman seksiä, jos on ollut suhteessa, jossa on räitty kattoon vuoden verran pariinkin otteeseen...

-Viikko on lyhyt aika ilman seksiä, jos on ollut suhteessa, jossa on räitty kattoon vuoden verran pariinkin otteeseen-...

Haha..Joo en nää tuota parinvaihtoa ratkaisuna. Ehkä on vaan parempi pysyä sinkkuna ja pitää vakipanoa, sen kun voi vaihtaa vaikka kerran vuoteen ilman draamaa.
        Naisen seksuaalisuus lienee haavoittuvaisempi.. Miehellä se on ja pysyy sitä mukaa kun tavaraa kertyy pusseihin. Hyvin selkee homma.
        Tietysti jos toinen on naama norsunvitulla aina kun jotain ehdottaa, niin meneehän siinä panohalut mieheltäkin, puhumattakaan jos toinen tuhertaa itkua naidessa.

• CamelBoots kirjoitti:

-Viikko on lyhyt aika ilman seksiä, jos on ollut suhteessa, jossa on räitty kattoon vuoden verran pariinkin otteeseen-...

Haha..Joo en nää tuota parinvaihtoa ratkaisuna. Ehkä on vaan parempi pysyä sinkkuna ja pitää vakipanoa, sen kun voi vaihtaa vaikka kerran vuoteen ilman draamaa.
        Naisen seksuaalisuus lienee haavoittuvaisempi.. Miehellä se on ja pysyy sitä mukaa kun tavaraa kertyy pusseihin. Hyvin selkee homma.
        Tietysti jos toinen on naama norsunvitulla aina kun jotain ehdottaa, niin meneehän siinä panohalut mieheltäkin, puhumattakaan jos toinen tuhertaa itkua naidessa.

Tuo toimii myös toisin päin. Mies haluaa puhua henkeviä, kun pitäisi paneskella... täysi turn off. Kaikelle on aikansa ja paikkansa.

Tuo on hevonkukkua että aina naisessa olisi vika, jos mies on ns. Kykenemätön. Tässä maailmassa on aika monia seksuaalisesti ahdistuneita miehiä.

Myönnän että olen joskus sanonut suhteessa pahasti, koska en ole ymmärtänyt, mitä toinen haluaa. Kumppanin aloitukset olivat joskus niin outoja etten ymmärtänyt häntä ja hän oli niin sulkeutunut ettei pystynyt sanomaan, jos hänet ymmärrettiin väärin. Tuloksena tietysti se että mies loukkaantuu, nainen ei tiedä mitä tapahtui ja kukaan ei pääse panemaan ketään.

Mitä tästä opimme. Jos asiat ovat liian vaikeita. Juokse ja kovaa. Etsi sellainen, jonka kanssa kaikki ei ole niin vaikeita. Olen jo löytänyt useita, joiden kanssa edellä mainittuja ongelmia ei ole ollut. :*

• pakkoselibaattiätmi

Ikää päälle 30, seksikertoja 1.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. J-mies mustassa

Tiedoxi, että jossain yks nainen kaipaa sua 😉
      Ikävä
      79
      5387
    2. Mikä sinussa on

Että tunnen näin syvästi sinua kohtaan
      Ikävä
      82
      4341
    3. Sanna Marin ja lähestymiskielto

No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      383
      4328
    4. Ero 68-vuotiaana

Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi
      Suhteet
      510
      3913
    5. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      152
      3418
    6. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3069
    7. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      59
      3011
    8. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      23
      2738
    9. Haluaisin niin paljon että

Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä
      Ikävä
      19
      2326
    10. Pussataanko rakas keväällä

Jos päästään kahdestaan johonkin? 🥰
      Ikävä
      52
      2221
    Aihe