Jumala antoi Brysselin terrori-iskun tapahtua.
Jumala antoi sen tapahtua
16
<50
Vastaukset
- FreeWilll
Eikai sitä kukaan vapaatahtoisia miehiä/naisia seuraa mitä puuhaavat,....
Jokkanee tekköö valintansa itse. - jhgrewe4567890
Jumala ei kosta mitään PAHALLA!!!!!!!!!!!!!!
- jhgrewe4567890
Vaan tekee itse pahaa ENSIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sellainen on Jeesusmaa!
- ubukkbu
Herätys jo mitään jumalaa ei ole , etkö tiennyt. On vain valtaa jota käytetään uskon varjolla.
- jhgrewe4567890
Uskovaiset tunkee varjon toisen peräreikään ja kosauttaahan itsensä Paratiisiin. Uskovaisen herneaivo kierii Phukettiin tuulen mukana joten se onnistui osittain
Minua alkaa vituttamaan jo tää saamaton lammasnussija Jeesus Jumalani - jhgfdswerty789
jhgrewe4567890 kirjoitti:
Uskovaiset tunkee varjon toisen peräreikään ja kosauttaahan itsensä Paratiisiin. Uskovaisen herneaivo kierii Phukettiin tuulen mukana joten se onnistui osittain
Minua alkaa vituttamaan jo tää saamaton lammasnussija Jeesus JumalaniApteekki on vielä puoli tuntia auki, pidä kiirrettä!
- jhgrewe4567890
jhgfdswerty789 kirjoitti:
Apteekki on vielä puoli tuntia auki, pidä kiirrettä!
Pallihien niiskaus Jeesuksen nimessä ja et tarvitse viedä minua apteekkiin!
Siirryn sätkimään jalkatilaan hurmoksessa autossasi kun pyhä palli hiki täyttää
kristiliset sieraimeni!
Apteekkarit on törkyateisti porvareita jotka myy lääkkeitään ja ostaa pateria-materiaperkele autoja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- mietiuskovasitä
Miksi kaikkivaltias hyvä rakastava jumala antoi terroriteon tapahtua. Miksi itsetehdyt pommit eivät jääneet suutariksi?
"Miksi kaikkivaltias hyvä rakastava jumala antoi terroriteon tapahtua. Miksi itsetehdyt pommit eivät jääneet suutariksi?"
Kysymys on kohdistettu väärin. Sinun tulisi kysyä, miksi ihmiset antoivat sen tapahtua? Jumala on antanut ihmisille vapaan tahdon ja valinnan vapauden. Ihminen, ei Jumala, on vastuussa siitä, kuinka hän käyttää saamaansa oikeutta.
Toiseksi, jumalattomat ihmiset ovat antaneet Jumalalle "porttikiellon" puuttua heidän elämäänsä. Niinpä he saavat itse maistaa, miltä tuntuu elää ilman Jumalan varjelusta.
"Ihmisen oma hulluus turmelee hänen tiensä, mutta Herralle hän sydämessään vihoittelee." (Snl.19:3)- meilläjne
"Toiseksi, jumalattomat ihmiset ovat antaneet Jumalalle "porttikiellon" puuttua heidän elämäänsä. Niinpä he saavat itse maistaa, miltä tuntuu elää ilman Jumalan varjelusta."
-Oletko aivan varma, ettei uhrien joukossa ollut "oikeita" kristittyjä? - KunhanMainitsen
Mark5 kirjoitti:
"Miksi kaikkivaltias hyvä rakastava jumala antoi terroriteon tapahtua. Miksi itsetehdyt pommit eivät jääneet suutariksi?"
Kysymys on kohdistettu väärin. Sinun tulisi kysyä, miksi ihmiset antoivat sen tapahtua? Jumala on antanut ihmisille vapaan tahdon ja valinnan vapauden. Ihminen, ei Jumala, on vastuussa siitä, kuinka hän käyttää saamaansa oikeutta.
Toiseksi, jumalattomat ihmiset ovat antaneet Jumalalle "porttikiellon" puuttua heidän elämäänsä. Niinpä he saavat itse maistaa, miltä tuntuu elää ilman Jumalan varjelusta.
"Ihmisen oma hulluus turmelee hänen tiensä, mutta Herralle hän sydämessään vihoittelee." (Snl.19:3)Minä sitten rakastan tuota miten Mark sivuuttaa tapahtuneen ja mainostaa itseään. Jos Jumala tekee uskovasta Markin kaltaisen egoistin ja narsistin, jolle oma jumalankuva eli oma napa on tärkeämpi kuin mikään muu, en todellakaan halua uskoa Markin Jumalaan.
Eikös Markin Jumala tässä taannoin kertonut, että Mark on tuomittu helvettiin ilman valitusoikeutta? KunhanMainitsen kirjoitti:
Minä sitten rakastan tuota miten Mark sivuuttaa tapahtuneen ja mainostaa itseään. Jos Jumala tekee uskovasta Markin kaltaisen egoistin ja narsistin, jolle oma jumalankuva eli oma napa on tärkeämpi kuin mikään muu, en todellakaan halua uskoa Markin Jumalaan.
Eikös Markin Jumala tässä taannoin kertonut, että Mark on tuomittu helvettiin ilman valitusoikeutta?"Eikös Markin Jumala tässä taannoin kertonut, että Mark on tuomittu helvettiin ilman valitusoikeutta?"
Kylläpä vain.
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14193155/quotvaarallinenquot-askel-ateistille#comment-83823164
- pietaritulitöihin
Onko iskun tekijöillä ja iskun uhreilla nyt kuolleena samanlaiset oltavat?
Yksi tekijöistä jätti testamentin, pelkäsi vankilaan menoa.- 12_13
Joo, ei siis kannata uskoa kun Jeesus ei auta. Olet ääliö ja ole hiljaa
- KunhanMainitsen
Minä sitten rakastan tuota miten sinä sivuutat tapahtuneen ja mainostat itseäsi. Jos Jumala tekee uskovasta sinun kaltaisesi egoistin ja narsistin, jolle oma jumalankuva eli oma napa on tärkeämpi kuin mikään muu, en todellakaan halua uskoa sinun Jumalaasi.
Eikös sinun Jumalasi tässä taannoin kertonut, että sinut on tuomittu helvettiin ilman valitusoikeutta? Sen sinä sosiopaattipahkiainen ansaitset.
Minusta tämän ketjun kaikki viestit ovat vastenmielisiä traagisen tapauksen puimiseen.
Kuten myös oma viestini. Saa poistaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.172294Parrakkaat miehet ovat inhottavia ja vastenmielisiä
Ennen Suomi ja koko maailma oli täynnä kasvonsa hyvinhoitavia miehiä. Tänä päivänä lähes kaikki miehet ovat kuin jotain2231919Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0162071762Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt1021441Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno481336Naiseni on todellinen seksipeto
Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu551187Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas1771142- 901066
Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.
Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.148957Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."
Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks14901