Minkä ikäisiä te olette? :)
Oma ikäni on 36 vuotta.
Henkilökohtainen kysymys
14
149
Vastaukset
- isärunoilija
Iästäsi päätellen, iältäni voisin olla isäsi
- kilttimies_
Minä olen 58-vuotias :)
- Neiti-Näpsä
Molemmin puolin osimoilleen 40, hieman yli, tai alle.
- modeIli
72 v. Syksyllä 73 eli taksi tulee pihaan ja faksi tulee hihaan.
- kiItti_mies
Modelli on palstaukkien aatelia :)
Henkisesti 5 ja fyysisesti 50. :)
Olen sinua tasan kymmenen vuotta vanhempi :)
Muistan itseni kyllä koko ajan viiskymppiseksi, koska olen aina viihtynyt itseäni vanhemmassa seurassa.- mies-olet
Kukakohan lienet palstan rekatuista. Tuskin ikäsi ainakaan on oikea. Ja taidat olla kilttimies myös.
Ollaan lähimain samanikäisiä ap:n kanssa.
Ylihuomenna tulee kuluneeksi päivälleen 17 vuotta siitä kun kotiuduin intistä. Sen jälkeen on aika kulunut melkoisella vauhdilla ei noita 17 vuotta oikein hahmota edes kuluneeksi.Oon snadisti sua nuorempi & kuten blondi, viihyn mua vanhempien seuras. Hebkine ikäni o about 42-45 v
- vaihteeksi.totuus
Mielesi on kuin 17-vuotiaalla ja ryppyreikäsi kuin 70-vuotiaalla.
vaihteeksi.totuus kirjoitti:
Mielesi on kuin 17-vuotiaalla ja ryppyreikäsi kuin 70-vuotiaalla.
Mist lähtien sust tuntunut o tuolt?
vaihteeksi.totuus kirjoitti:
Mielesi on kuin 17-vuotiaalla ja ryppyreikäsi kuin 70-vuotiaalla.
Ja sinun mielesi on häiriintynyt.
- Kyöstix
hullu_ukko kirjoitti:
Ja sinun mielesi on häiriintynyt.
Puhelinmyyjät on pahimpia vajakkeja ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101054
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261570Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 26472
- 47417
- 30406