Voiko valtakunnansalille pukeutua kuin Prince?

OnkoSamatSäännöt

16

349

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jeeijo

Voi ja onkin suositeltavaa. Elvis asut myös jees.

• Muotileijonako

Ainahan se on tietysti parempi , ettei pukeudu;
      saattaapi tietty olla muodin mukaan hyvä, että pukee päälleen vain aurinkolasit, se tekee aina piireihin vaikutuksen , js saapuu salamavaloihin vain aurinkolaseihin pukeutuneena,
      pääsee piireihin ,

• Kudetta.niskaan

"Ainahan se on tietysti parempi , ettei pukeudu"

Eikös se ole aika säädytöntä alastomana kulkea?

• orwelsslave

Tottakai voi. Olisin halunnut keskustella Princen kanssa raamatusta. Jos bändin tytöt olisivat olleet mukana, keskustelu olisi voinut jatkua vaikka läpi yön. Jehova on mahtava ja Prince liittyy muiden profeettojen joukkoon. Venäjällä uutta vapahtajaa pelätään niin paljon, että Jehovan Todistajat aiotaan kieltää. Vain oligarkkien uskonto hyväksytään.

• Tässä_salin_
    • jeesus-vaippa on myös hyväksytty, vaikka ei siitä erikseen mainitakaan.
      Kerran jos toisenkin on käynyt nimittäin niin, että salilla hillunut jessuliksi pukeutunut tyyppi on heitetty niskaperseotteella saatesanojen kera lepikkoon salilta. Ja vasta sitten -kun päivä pimeni, salamoi, kukko kolmasti lauloi ja jt-kirkon esirippu repesi keskeltä ja reunoilta alhaalta ylös ja myös sivuttain-selvisi koko erehdyksen suuruus: se olikin itse jumalan poika, jessuli. Oikeesti, nääs.

• laatokkamies

Jehovan Todistajat ovat tunnetusti ahkeraa väkeä. Kävin nimittäin oikein likaisissa työvaatteissa kahvilla avoimienovien päivässä, eikä herättänyt pahennusta.

• VettäPäälle

" kahvilla avoimienovien päivässä "

-Tuolla Saksassako se oli kun lahkovaltakunnansalin (kirkoksi ei saa sanoa) perustamisen vuosipäivää vietettiin, ja sana synttärit on pannassa, niin nimettiin synttärit "avointen ovien päiväksi"
        Oliko sun likaisilla kledjuillasi vastaaava kutsu ?

(veljesseura.org kertoo yhtä sun toista, joka valtakunnansalilla vaietaan)

• valkoisiksikalkittua

Ei ainakaan minun nuoruudessani käynyt, tuskin nykyäänkään. Tarkkaa on fariseuksilla että kaikki on päällisin puolin siistiä.

• adios.amigos

Tosiaan, Princehän oli jehovan todistaja.
      Siitä huolimatta
      R.I.P ......

• paipai

Sanoisinko Princen kuvan nähtyäni että ei hyvällä katsota jos tulee noin pukeutuneena siis kastettu veli tai sisko kokoukseen. Eri asia ainakin aluksi ns. kiinnostuneet, jotka alkavat käydä kokoksissa. Valtakunnan salille tultaessa pukeutumisen tarkoitus on tuottaa kunniaa Jumalalle eikä tehdä vaikutusta tovereihin.

• Toverittaistoon

Saako kommunistitkin käydä kokouksissa vai mitä tovereita valtakunnansalilla luuhaa?

• Huiskunhei

Aivopestyiksi kansa sanoo. asiantuntijat puhuvat pikemminkin "mielenhallinnasta".
        Vartiotornilehtihän julkaisee sivujensa alareunassa numeroituja kysymyksiä ja valtakunnansalilla luetaan viisasta ollen vastaavan numeroinen lause itse sivulta kun puheenjohtaja kysyy.
        Olen kysynyt että miksei oikeille vastauksille taputeta, lahkolaiset ovat vastanneet etteihän sitä taputeta, emmehän vietä syntymäpäiviäkään.
        Iloitsette kai edes Jeesuksen syntymästä, kysyin jatkoksi. Emme, sanoivat, mutta sitäkin enemmän kuolemasta, siten että kierrätämme ryyppyä kädestä käteen, josta kukaan ei juo.

• nimimerkkitämäkin

Prince pukeutui kokouksiin ja muihin Todistajien toimiin kuten muutkin.

• Piirivalvoja

Kyllä meillä JT-veljillä hallintoelin on kohta pystyssä, jos joku tulee Valtakunnansalille Princeksi pukeutuneena...

• kukin_tyylillään

Oletko ihan idiootti? Ei Prince noin pukeutunut valtakunnansalille, kuten ei roskakuskikaan pukeudu salille paskaiseen haalariin. Salille pukeudutaan siististi ja samalla kunnioitetaan tilaisuutta ja Raamatullista opetusta. Mutta pukeutuminen ei todellakaan ole este tulla valtakunnansalille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      92
      5258
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      55
      4109
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2219
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2018
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1805
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1454
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      28
      1270
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1056
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      1000
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      991
    Aihe