sitä haluaa aina vain lisää ja lisää ja monta kertaa päivässä minusta se on kermavaahtoa pimpille ja sen jälkeen saa nuolla sitä välillä kaipaa suolaista ja silloin pelkkä pimppi ilman kermavaahtoa sitä voisi syödä tunnin kahden välein ja nähdä ja tuntea sen tarjoojan nauttivan ja laukeavan nyt tekisi mieli sitä
mikä on paras herkku ja johon jää koukkuun
6
1558
Vastaukset
- lkfdslfldlkfdsff
Hyi helvetti sentään. En ole koskaan ymmärtänyt anaaliseksiä enkä sitä että ruokailu siirretään intiimialueille.
Oletteko koskaan kuullut lautasista, haarukoista ja veitsistä jumalauta?- tee.vaahtoa.joskus
kun kerran kokeilet niin tykkäät siitä en minäkään ymmärrä anaaliseksiä mutta pimppiä kyllä tykkään nuolla
No niin, sehän on mukavaa sille pimpillekin.
Itselle tuli lähinnä mieleen paahdetut ja suolatut mantelit tai suklaatoffee.. niihin jää aina koukkuun. Ja todellakin ihan vain pussista suoraan suuhun periaatteella nautittuna, ilman mitään outoa ruualla leikkimistä. :)- kuinka.usein
no naiset jos ette tykkää laittaa kermavaahtoa sinne nuolijan iloksi niin teitä kuunnellaan tässä asiassa no miten sitten tarjoilisitte sen nuoltavaksi ihan luomuna ja kuinka usein tarjoaisitte sitä miehellenne
- HerraPorkkana
Macadamia-ja pistaasipähkinät koukuttavat meikäläisen.
Paras herkku johon jää koukkuun ja jota haluaa aina vain lisää monta kertaa päivässä, on Temesta. En varmaan koskaan unohda sitä tunnetta kun ekoja kertoja nautin kyseistä herkkua. Harmi vain että teho alkoi katoamaan ja kuherruskuukautemme ovat nyt ohitse. On mulla kyllä pieni herkkukätkö jemmassa, joten ehkä vielä joskus herkuttelen salaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol6312663Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4182086Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H232080- 751686
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran201649Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe651512- 1271284
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.201121Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka231100Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti16998