Nyt pojat tarkkana. Naiset keskustelee siitä montako kumppania on normaalimäärä ja miten niistä tulee puhua miehelle.
http://www.vauva.fi/keskustelu/2551043/mies_jarkyttyi_seksikumppanieni_maaraa_vol_2
Totuus naisten seksikumppanien määrästä
17
258
Vastaukset
- sdfragsda
"Jos sillä määrällä ei olisi mitään väliä niin miksette sitä voi suoraan sanoa?"
Tää olikin hyvä pointti jollain tuolla. - Naisasialooseri1
Nainen, jolla on yli yksi seksikumppani pitäisi mielestäni kiinnittää virutuspenkkiin ja viruttaa kunnes nivelet irtoavat toisistaan äänekkäästi poksahdellen, tosin jo tätä ennen tuska on niin kova että suurin osa ihmisistä olisi valmis tunnustamaan ihan mitä vaan, mutta nainen saisi tunnustaa vaikka äänensä käheäksi, armoton kidutus ei loppuisi sekunniksikaan.
Ja jos sillä kumppanien määrällä ei ole väliä niin miksi mies järkyttyi kuullessaan totuuden? YTM kaverini ovat ainakin ottaneet joko puhtaita tai hyvin vähän käytettyjä naisia.- Ex---PUA
Totta, jos naiset oikeasti uskovat ettei sillä määrällä ole väliä, ne eivät häpeile myöntää sitä.
Tosin eipä tuota määrää voi selitellä pois mitenkään, sellainen on häpäisty nainen hautaan saakka.
Näin jostain leffasta tässä yksi päivä jonkun kohdan, kun telkkari oli päällä samalla kun surffailin....naurahdin kun tuli palsta mieleen naisen sanoessa jotain tyyliin, että "onko tämä taas näitä kysymyksiä, kun kysytään seksipartnerien määrää naiselta, niin se pitää tuplata ja kertoa kymmenellä".....siihen se sitten tokaisi miehelleen, että "mutta tämä ei pidä tietenkään juuri minun kohdallani paikkaansa".... ;D
Jokaiselle ihmisille normaali tuntuu olevan eri asioita ja määriä. :)
Riittää, että ne jotka toisistaan kumppania haluavat kohtaavat sen jonka kanssa löytyy yhteisymmärrys sille normaali käsitteelle, mitä se normaali pitää sisällään. Miten se ymmärretään. Sun normaali ja mun normaali voi olla ihan vastakohdat, eikä se haittaa mitään jos ei yhteen ole aikomus mennä. :)- Pyhyi
Yksikin nainen tuolla kommenttiosiossa kehuskeli että hänellä on 120 kumppania. Mainitsipa myös että nyt on juoksut juostu ja eletään ihanan turvallista perhe-elämää.
Taitaa olla valtakunnan suurin aisuri sen mies, varsinainen kävelevä palstatotuus :D- jaspersrs
HAha, niin totta. :D
- m-i-e-s
Olkaa te pojat vain tarkkana, niin me miehet kiksautellaan niitä käyttäjämääriä.
- jaspersr
Heh. Sanoi sinkut -palstalla pyörivä atminkäinen, joka kuvitteli pienessä mielessään olevansa alfa.
- m-i-e-s
jaspersr kirjoitti:
Heh. Sanoi sinkut -palstalla pyörivä atminkäinen, joka kuvitteli pienessä mielessään olevansa alfa.
Ei minulla ole koskaan ollut vaikeuksia saada miestä lähtemään esim. baarista kanssani panemaan.
- m-i-e-s
jaspersr kirjoitti:
Suosittelen että se atminkäinen opettelee sanomaan muutakin kuin heh.
Saathan sinä pienessä mielessäsi kuvitella olevasi alfa, se on sentään huomattavasti terveellisempää, kuin noiden muiden vainoharhat ja mielenterveysongelmat. - m-i-e-s
m-i-e-s kirjoitti:
Ei minulla ole koskaan ollut vaikeuksia saada miestä lähtemään esim. baarista kanssani panemaan.
Katkeraan saamattomaan mieskurppaan osui ja uppos. =P
Kun on niin sairaan kaunis mies, niin miehetkin lähtisi mukaan, mutta eipä sitä stereotyyppisesti yhtään ole sellainen Ruotsalainen kuin kuvittelet.
- 500-5000miestä
Voisiko mies rakastaa naista, joka rakastaa häntä, jos tietäisi naisen olleen ennen häntä niin monen miehen halun ja lemmen kohteena?
- Ex----PUA
Hyi helvetti, naiset ovat umpikieroja saastaisia huoria. Nuokin suoraan kehottaa valehteluun, ja vain pieni osa on vaimomatskua, jotka osaa suhtautua terveesti seksiin.
Yllättäen kaikkein pahimpia sosiopaattielukoita on feministit, jotka selvästi puolustelee omaa sairauttaan oikeuttamalla sen uskonnollaan.
Kyllä hyvän ystäväni Nallin neuvot olisi suoranainen lääke tuollaisiin tapauksiin.- Ex----PUA
Hauska nähdä miten ennalta-arvattavia nuo aivottomat, kiimavittunsa viemät elukat tuollakin ovat. Feminististen iskulauseiden lisäksi oman himon eläimellistä orjuutta puolustellaan hyökkäämällä miestä vastaan shaming languagella. :D Mitäs se Ex PUA sanoi? Olisiko niin että silloin on 100% varmasti osunut ja uponnut?
- kertomattaparas
Jokainen mies haluaisi olla se ainut ja ensimmäinen kumppani naiselleen - repikää siitä....
- 876
Valhe! Jokainen mies haluaisi olla ensimmäinen kumppani omalle ja muidenkin naisille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 888129
- 896218
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon556178Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344711- 503225
- 363224
- 442769
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412705- 432651
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo562492